O sole mio

Stevinstraat 204 2587 EV Den Haag Nederland Kaart
31-707920015

Meer informatie over restaurant O sole mio

Dinsdag t/m Zondag: 17:00 - 10:30
Maandag: gesloten

• Duits gesproken , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands gesproken , Spaans gesproken , Wi-Fi
9,2

Jouw recensie over het restaurant O sole mio

CIF K.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Erg gezellig restaurant met uitstekende bediening. Sfeer: grote huiskamer.
Uitstekende Pizza gegeten. Hulde voor de chef en de keuken! En dat alles voor zeer redelijke prijzen. Wij gaan hier zeker terugkomen!
Robert G.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Heerlijke echte Italiaanse pizza’s. Goede bodem. Rijkelijk belegd. Eigenaren zijn super aardig. Hier komen we graag of we halen de pizza’s op. Altijd feest.
De tafel van Willem D.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Al een paar keer voortreffelijke pizza gehaald bij O Sole Mio, vooral de Pizza Sole Mio is een smul. Toch maar eens het restaurant zelf proberen, dachten we. Via IENS een tafel voor 4 gereserveerd voorafgaand aan de Carmina Burana uitvoering op het Noorderstrand. De vraag of we het driegangen dagmenu geheel binnen onze beperkte tijd uitgeserveerd zouden kunnen krijgen werd positief beantwoord. De gangen kwamen inderdaad in prettig tempo door. De bediening was zeer vriendelijk en meedenkend, heel aangenaam en warm. Datzelfde geldt voor de sfeer, aangenaam, levendig, Italiaans. De carpaccio van inktvis was uitstekend, duidelijk vers. De pasta al forno was keurig al dente en de saus had een frisse tomatensmaak zoals dat hoort. De zwaardvis ten slotte was echt perfect bereid. Zwaardvis wordt gauw te droog, maar die van O Sole Mio was heerlijk mals. Al met al genoeg reden om snel nog eens terug te komen.
Rens V.
een heerlijk verrassing menu.
Bogdan T.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Echte Italiaanse restaurant met vriendelijke bediening.