O Sole Mio

Meer informatie over restaurant O Sole Mio

• Af te huren , Terras
BaRu9 .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2014
Afgelopen dinsdag hier gegeten. Niet druk maar desondanks duurde het lang voordat drankjes gebracht werden.
Voorgerechten waren lekker en smaakvol. Pizza's waren taai.
Op wijnkaart geen rosé.
Schilderwerk van het interieur lijkt door een amateur uitgevoerd te zijn.
Restje wijn uit de ene fles werd achter de bar bij een andere fles ingegoten!
2 maal gezien deze avond
VanRossum2 .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2014
Op een donderdagavond uit eten geweest bij O Sole Mio. Een avond dat je een redelijk gevuld restaurant verwacht en (daardoor) verse ingrediënten. Niet dus. Het pastagerecht had een saus die uit niet meer bestond dan wat tomatensaus en ui, en de pasta leek niet vers gekookt te zijn. Opwarmertje? De Livornese kip had volgens mij de strijd al dagen geleden opgegeven en de kleine stukje courgette lagen er wat verdrietig naast. We hadden onze hoop gevestigd op een lekkere espresso aan het eind, maar de wrange bitterheid ervan maakte duidelijk dat ook die met weinig tot geen liefde of belangstelling gemaakt was. De bediening was vriendelijk maar kon niet verhullen dat het een troosteloze maaltijd werd die we maar snel vergeten. Net als dit restaurant.
Theo D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2013
Niet echt mijn favoriete Italiaanse restaurant in Deventer. Lang wachten op het eten en drinken . Niet echt lekker op smaak en pasta veel te gaar. De service is matig moesten elke keer zwaaien voor een drankje. Er zijn betere Italiaanse restaurants in Deventer .
ErnstOldehove .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2013
Zeer gastvrij ontvangen. Restaurant eenvoudig maar comfortabel. Kaart niet heel groot maar wel met een paar opvallende gerechten. Vooraf een eenvoudige maar mooie vitello tonato, gevolgd door een prima risotto. De gegaarde varkensnek was heerlijk! Mooie Sicilliaanse rode wijn erbij. Extra's: een glaasje bij de goede koffie en veel chocola. We willen hier graag terugkomen!
Zarah 1.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2013
Heerlijk gegeten bij O sole mio, simpele pure en heerlijke gerechten in een rustige en heel gastvrije omgeving. Wij aten het 3 gangen verrassingsmenu en werden zeker heel positief verrast. Eten, zoals Italiaans hoort te smaken. En service, zoals je die mag verwachten van de vriendelijke gastheer en het bedienende meisje. Ga zo door! Dit restaurantje verdient absoluut meer bekendheid in Deventer.
Evelien S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2012
Heerlijk gegeten voor een schappelijke prijs, echt gezellig Italiaans. Ik voelde me direct thuis. Bediening is attent en servicegericht. Bij de koffie kregen we nog een lekkere Limoncello aangeboden!
Noel P.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2012
Erg krappe plekken wat de gezelligheid en de sfeer niet ten goede komt. Eten wat matig, vlees erg veel pees erin waardoor dit niet lekker was. Pizza was gezouten en had een harde, droge rand. Bediening was onzeker, extreem trillende handen bij inschenken wijn. Geen aanrader.
Menno D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2012
Met twee dochters en vrouw hier pizza gegeten. De kaart zag er verder ook goed uit maar wij gingen voor pizza. De wijnkaart is ook heel goed. Dinerjaarkaart gebruikt. 25% korting. Heerlijke pizza's en een fantastische huiswijn! Echt een aanrader om lekker te eten voor niet te veel geld.