O sole mio

Haarlemmerstraat 270 2312 GL Leiden Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant O sole mio

Erg voordelig
Erg rustig
Erg kort
Michaela F.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Beste pizzeria in Leiden . Heerlijke pizza s en pasta s . Heerlijke huis wine en heel goede prijzen . Uitstekend bediening .Mooie italiaanse music.
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Dit restaurantje ken ik al jaren. Je kan hier een heerlijk avondje genieten van de gezellige Italiaanse sfeer die er heerst. Gisteren avond pizza quattro stagioni gehaald en zoals altijd was deze weer fantastisch. De bediening is in 1 woord top!!! Dit blijft de beste pizzeria van Leiden!!!
Ante D.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Wat een gezellige maaltijd voor vier moest worden, viel gedeeltelijk in het water: een dochter voelde zich niet lekker en we moesten naar huis. Maar de pizza's, die we meenamen, smaakten thuis ook heerlijk!
Onze gastheer leefde mee met de arme zieke en begreep dat we toch niet bleven. (De grote fooi hielp ook.)
Het decor vind ik prachtig ouderwets! Net als de eerste pizzeria, waar ik als kind ooit mee naar toe genomen werd in 1970... Niks aan veranderen!
Volgende keer beter, want we gaan zeker terug.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Afgelopen zondag maar weer eens met broer en schoonzus naar O Sole Mio geweest want deze pizzaria is en blijft de beste van Leiden en omstreken! Je wordt hier door de broers altijd bijzonder hartelijk en vriendelijk ontvangen. Na het bestelde wijntje krijg je altijd een mandje met stokbrood en kruidenboter van de zaak. Maar bovenal, de pizza's bij O Sole Mio zijn onwijs lekker. Als je hier een keer een pizza Calzone gegeten hebt wil je nooit meer wat anders.... Na het eten nog een heerlijke Italiaanse koffie met Sambuca en je gaat met een volle maag én een voldaan gevoel weer huiswaarts. Dus tot de volgende keer maar weer....
Etentjes1 .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2014
Kom altijd heel graag bij O Sole Mio, wat mij betreft de beste pizza's van Leiden. Ze zijn altijd goed, altijd heel lekker. Knapperige bodem, lekker en veel topping. Goede bediening, altijd aardig en behulpzaam. Je krijgt stokbrood en kruidenboter van het huis. Leiden kent veel goedkope pizzeria's, maar deze verkoopt de beste! Ook prima af te halen, kwartiertje wachten en ze worden voor je neus vers gemaakt, met gezellig praatje erbij.
Renate S.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2014
Al jaren elke keer weer een vriendelijke ontvangst, stokbrood met kruidenboter van het huis en binnen no time heerlijke pizzas op tafel. De aankleding van het zaakje is wat studentikoos en retro maar daardoor ook gezellig en laagdrempelig. Een prima plek om heen te gaan als je geen zin hebt om te koken. Ik ben niet de enige die dat vindt want ze hebben heel veel vaste klanten. Enige nadeel: je kunt er niet pinnen dus neem cash mee.
Rody H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2013
Prima Pizzeria, inderdaad de beste van Leiden en verre omstreken. Laatste keer dat we hier kwamen eten was de Pizza weer heerlijk, en de (voor mij standaard) uiensoep blijft de beste soep die je maar kunt vinden. Knap dat deze zaak al vele jaren lang deze kwaliteit weet vast te houden. Kom graag vanaf Alphen aan den Rijn naar Leiden om hier te gaan eten, de reis meer dan waard.