O Sole Mio

31-206237360

Meer informatie over restaurant O Sole Mio

Willem F.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
prima italiaans restaurant. Eten heerlijk. Decor voldoet en passend bij prijsklasse. Voor deze prijsklasse uitstekend eten.
Mjammie M.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Hier gaan we zeker nog vaker eten. Heerlijke pizza (calzone frutti di mare) gegeten. Goed gevulde pizza, voldoende vis, lekkere kaas) en de tomatensaus die over de pizza calzone gaat, is voortreffelijk. Smaken verschillen, want wij vonden de kruidenboeter en olijven heerlijk.
Bediening is vriendelijk, komt alleen nooit vragen of alles naar wens is, of je nog iets wilt drinken o.d. Dat zou beter kunnen.
R. G.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2015
De locatie is natuurlijk perfect. Zo in het centrum waar veel mensen flaneren. Doet buitenlands aan. De bediening is vriendelijk. Maar het eten en drinken is niet super. De pizza's zijn redelijk, maar de huiswijn is ronduit slecht, zowel de witte als de rosé. En de kruidenboter niet te eten. Jammer.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2014
Je proeft hier een beetje de Italiaanse sfeer. Goede pittige olijven en brood met kruidenboter standaard op tafel. Vooraf had ik asperges met ei uit de oven. Smaakte prima en is eens wat anders. Bij het hoofdgerecht werden halve aardappels in de schil geserveerd, met een licht krokant korstje en een delicate kruidensmaak, uitstekend! Na de koffie nog een tweede digestief van het huis. Een simpele maar goede Italiaan.
Yentlwalg .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2014
Heel gezellig, heerlijke pizza en de service is perfect. aardige mensen waar je altijd welkom bent voor een snelle pizza of een uitgebreid diner.
Wieke V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2013
Wij komen hier al jaren met Kerst met de familie en het is altijd gezellig terugkomen. De bediening herkent ons ieder jaar weer (of geeft in ieder geval die indruk) en het eten is elk jaar lekker! Zeker rond het Leidseplein zijn sommige pizzeria's niet erg lekker, maar deze hoort daar zeker niet bij. Ook bieden ze altijd na het eten een drankje van het huis aan - erg aardig. Een aanrader!
Daniël V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2013
Wij komen hier inmiddels al 20 jaar eten en het is een gezellig knus Italiaans familie restaurant. De pizza's zijn meer dan prima, beter dan de gemiddelde Italiaan op en rond het Leidseplein. Ik neem zelf meestal de Calzone, en als ik in een dolle bui ben de Calzone Quatro Formaggio. Het interieur is recentelijk verbouwd, wat vooral de wc's ten goede is gekomen. De bediening is erg vriendelijk, vaak krijg je na de rekening zelfs nog een koffie of een likeurtje van het huis aangeboden.
Kimberley V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2012
Een vriendin en ik waren na een druk dagje de stad in op zoek naar een plek om pizza te eten. We kwamen bij dit restaurant terecht. Ik vond de pizza die ik had flink zout smaken, maar voor de rest goed te doen. Ondanks dat het helemaal niet druk was moesten we veel moeite doen om een drankje te bestellen, toen wij dit aankaarten kregen we een koffie en thee van het huis. Dit vonden wij erg attent.
Dit restaurant is 'oke' als je voor een redelijke prijs snel wat wilt eten en de mensen hier zijn vriendelijk. Om uitgebreid te tafelen (dus voor de kwaliteit) zou ik persoonlijk hier niet terug komen.
Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2012
Ga hier naartoe voor de pizza Calzone,heerlijk!
Misschien volgende week weer, hi,hi!!
Knus Italiaans restaurant, een min puntje, toilet heeft een
opknap beurt nodig.
Fijnproeverr .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2012
Ik kom hier regelmatig eten. Voordat ik dit ooit geprobeerd had was ik op zoek naar een goede italiaan. Na de eerste keer hier gegeten te hebben (5 jaar geleden) heb ik nooit meer de moeite genomen om een ander italiaans restaurant op te zoeken. Het eten is echt lekker en de borden zijn rijkelijk gevuld. De service is uitstekend, erg vrolijk en aardig personeel en ook lekker vlot. Het decor is lekker knus en heeft een gezellige sfeer, wel iets te verouderd. Al met al een top restaurant, zeker het proberen waard.