Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 39.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Salade met parmaham, truffel mascarpone, zwarte olijven en Parmezaanse kaas croutons
      Carpaccio van licht gerookte zwaardvis met frambozen-roze peperdressing
      Vegetarische voorgerecht van de dag
  • Hoofdgerechten
    • Gegrilde dorade filet mat aardappel-venkel crème en saus met avocadopesto
      Gebakken parelhoen filet met citroen polenta, spitskool en saus van gepofte knoflook
      Vegetarische hoofdgerecht van de dag
  • Nagerecht
    • Huisgedraaid ijs van de dag (3 smaken)
      Tiramisu
      Huis gemaakt dessert van de dag

Over het restaurant O'Pazzo Restaurant

Uitgebreid tafelen zoals in Italie Van 17 juli tot en met 13 augustus alleen dello chef menu verkrijgbaar** Alsof je een restaurant in Napels binnenstapt. De Italiaanse smaken en sfeer worden tot in de puntjes in ere gehouden, waarbij wijn en spijs op prachtige wijze samenkomen. Neem de tijd en geniet van al dat lekkers en de hartelijke bediening. Een lunch of diner bij O'Pazzo laat je met een rijk gevoel achter.

Meer informatie over restaurant O'Pazzo Restaurant

Tram, trein en metro station Blaak
  • : Parkeerplaats, parkeergarage Kiphof

Diner 18.00- 21.30

Jouw recensie over het restaurant O'Pazzo Restaurant

C. K.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Verrassend voor een italiaan .
We heb been er heerlijk gegeten echt een aanrader.
We gaan er zoeken nog een keer naar terug.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
prima gegeten, vond het wel te gehorig.
ronde tafels zou leuk zijn bij een oneven aantal personen
Arie4Food ..
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Best druk voor de woensdagavond. Ook in het restaurantgedeelte waar je geen pizza kunt bestellen (het grootste deel is voor pizza en pasta), maar waar je a la carte kunt eten met een keuze uit klassieke Italiaanse gerechten. De entourage is op z’n minst bijzonder te noemen. Van de marmeren pilaren, de grootse kroonluchters, beelden, de talloze schilderijen en foto’s aan de wanden, de schilderingen aan het plafond, de grote octopus, tot en met de aangename verrassing op het toilet.

De gerechten zijn niet erg duur, maar toch allemaal behoorlijk aan de prijs. De voorgerechten zijn rond de 16 euro, de hoofdgerechten rond de 28 euro en de desserts rond de 10 euro. Met het water, de wijn en de koffie ben je toch al snel een flink bedrag kwijt. Het lijkt voordeliger om een volgende keer een Menu dello Chef te proberen. Het 4 gangen diner kost 46,50.

Zoals gezegd is het flink druk en het is behoorlijk luidruchtig en de nèt iets te harde muziek maakt dat niet beter. Hoewel we met z’n tweeën een tafel in de hoek langs het raam hebben, kunnen we elkaar af en toe niet verstaan. Wel gezellig en levendig, maar ietsje minder was prettig geweest.

We werden snel en goed geholpen door Mike. Af en toe hadden we wat meer tijd nodig om de kaart te bekijken en een keuze te maken dan hij geduld leek te hebben. Maar verder heeft hij er voor gezorgd dat we een aangename avond hadden.

We hebben beiden de Bruma d’inverno als voorgerecht genomen. Heerlijke gerookte runderlende met truffelmayonaise en gefrituurde eierpasta. Als hoofdgerecht hadden we de supermalse Ossobuco alla Meneghina met saffraanrisotto en Dipinto d’inferno, een vegetarisch gerecht met melanzane alla parmagiana diverse groenten en risotto. Als dessert hadden we de Crème Brûlée met chocolade ijs en verrukkelijke gekarameliseerde pecannoten. De begeleidende wijnen waren erg lekker en de koffie (doppio en espresso macchiato) was eveneens uitstekend.

We hebben genoten van heerlijk eten in een bijzondere ambiance. Volgende keer eens een pizza proberen in het andere deel van O’Pazzo.
Eveline S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Het eten is goed en smakelijk. Sfeervolle ambiance. Echter, vrij defensieve , onprettige houding van een van de mensen uit de bediening. Zeker niet klant gericht. Hield er nare smaak aan over.
Joyce G.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
De kwaliteit van het eten van het menu was goed en smaakvol. Ook de amuse en het plankje met de olijven en het brood was lekker. Jammer dat de dorade van mijn partner niet goed was gebakken. Er werd een nieuw stuk vis gebakken. Alleen hij zat alleen te eten en ik ook.
De entourage vond ik heel goed en sfeervol.
Komen zeker nog een keer terug.
Marinus S.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Heerlijk gegeten vriendelijke bediening , jammer nog al rumoerig
Joke
Anouk M.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
Heerlijk gegeten en super vriendelijk personeel. Wij komen zeker terug!
Angela V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Zeer vriendelijk en deskundig personeel! Heerlijk gegeten ????
Eef B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
We hebben erg lekker gegeten en aangezien wij niet van zoete desserts houden mochten we voor het kaasplankje kiezen met iets bijbetaling, maar dat is logisch.
Verder hebben we een lekkere welkomstcocktail gedronken en bij de gerechten lekkere Italiaanse wijnen.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Heerlijk gegeten, in een gezellige ambiance!
Franka V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Superlekker gegeten , zowel voor hoofd als nagerecht
Robert K.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Zeer gevarieerd en goede smaken
Enige aanmerking de risotto met coquille word wederom geserveerd in een onhandig bord om uit te eten hebben we aangegeven de sommelier gaf ons gelijk maar hij vertelde ons dat het de keuze was van de chef kok ??
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Prachtige ambiance; attente en vriendelijke bedieining; heerlijk eten (3 gangen menu) waar duidelijk aandacht is besteed. Hier kom ik zeker terug!
Atie V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
D sfeer was goed. het eten exellent
Monique E.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
De carpaccio van zwaardvisfilet was tongstrelend, het hoofdgerecht dorade filet goed en met de smaak of opmaak van de mislukte tiramisu was helemaal niets mis!
Ronald M.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Heerlijk gegeten, was voor ons de eerste keer om in dit restaurant te eten.
Ongelooflijk dat ze met de AH bonnen zo'n maaltijd kunnen serveren.
Een aanrader.
Pauline P.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Heerlijke fijne en bijzondere gerechten.
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
We hebben een uur op onze pizza gewacht, geen drankje aangeboden, wel aangegeven. We konden het meisje niet goed verstaan, ze sprak gebrekkig Engels
Martine O.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018