O'Pazzo Restaurant, Pizzeria & Winebar

Mariniersweg 90 3011 NV Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant O'Pazzo Restaurant, Pizzeria & Winebar

Uitgebreid tafelen zoals in Italie

**Tot en met 17 augustus alleen dello chef menu verkrijgbaar**

Alsof je een restaurant in Napels binnenstapt. De Italiaanse smaken en sfeer worden tot in de puntjes in ere gehouden, waarbij wijn en spijs op prachtige wijze samenkomen. Neem de tijd en geniet van al dat lekkers en de hartelijke bediening. Een lunch of diner bij O'Pazzo laat je met een rijk gevoel achter.

Meer informatie over restaurant O'Pazzo Restaurant, Pizzeria & Winebar

Tram, trein en metro station Blaak
  • : Parkeerplaats, parkeergarage Kiphof

Maandag 17:30 - 22:00
Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

ja D.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Goed gegeten, bijzondere kaart en heerlijke amuse.
Meer dan 2 uur voor een hoofdgerecht en een dessert met koffie is natuurlijk veel te lang. De ober was ongeïnteresseerd en de omgeving erg rumoerig.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Wij hebben een menu della chef genomen, vier gangen en de koks hadden er zin in, het eten was werkelijk waar goed!
De volgende keer weten we weer waar we moeten eten.
Arjan V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Lekker eten en vriendelijke bediening.
Wel rumoerig. De zaak was goed bezet; daardoor was het wel lang wachten op de volgende gang.
VL1702 L.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Mooi restaurant, vlotte bediening en heerlijke pizza's. Vooral de wijnen zijn van een zeer goede kwaliteit. Geproefd de Valpolicella en de Primitivo.
Iréne T.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
We hadden bij binnenkomst even de balen. Om 19:30 gereserveerd maar we moesten even goed 20min wachten. We hebben later begrepen dat de keuken door calamiteiten achter liep waardoor er overal langer gewacht moest worden. Het eten was echt super en de moeite waard om op te wachten. We hebben heerlijk gegeten en hadden een perfecte "date night". Onze ober heeft ook een hele boel goed gemaakt door heldere communicatie en open te zijn over de situatie. Wij gaan zeker terug komen!!
Niek V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Op zaterdagmiddag wezen lunchen met 6 personen. Heerlijk aan een grote tafel gezeten met een glaasje wijn en een biertje. We hebben ons laten verrassen met een tafel vol gerechten. Super gezellig en prima bediening, ja het kost wat maar dan krijg je ook wat. Lekker ruim opgezet, bijzondere inrichting, prima verzorgt.
rene1968 .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Op zaterdagavond gezellig met zijn tweeen a la carte gegegeten bij Opazzo. Hoewel de chef een heerlijk 4 gangen menu had samengesteld besloten we zelf een menu samen te stellen. Aangezien we hier vaker komen was de ervaring nu ook weer prima. Zeer attente bediening, heerlijke gerechten en zoals altijd gezellig druk.
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Heerlijk gegeten en personeel doet erg haar best om het de gasten naar de zin te maken. Kaart is niet zeer uitgebreid maar bevat zeker voor ieder wat wils.
Loes S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Loes S
Gisteren (21-10-2016) gegeten in O' pazzo. We hebben ons laten verrassen door de chefkok, het eten was met zorg opgemaakt en het was heerlijk en meer dan genoeg. Ben er al meerdere keren geweest maar over de inrichting blijf ik mij verbazen. Een echte aanrader en voor elk wat wils.
Niek V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
We zijn hier op een zaterdag avond met een groepje wezen eten. Wat een super Italiaan, mooie inrichting ( je kijkt je ogen uit) uiterst vriendelijke bediening ondanks de drukte en heerlijke gerechten. Echt een aanrader maar wel reserveren anders zit je lang aan de bar :]]
J.W. W.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Op een doordeweekse avond uit eten gaan bij O'Pazzo is culinair genieten. Gestart met een glas Apérol Spritz om de dorst te lessen. Vervolgens gestart met het 4-gangen menu, dat bestond uit vis- en vleesgerechten. Zeer smaakvol was de risotto met walnoten. Het dessert bestond uit onder meer banca limoncello. Verrukkelijk in één woord. De gekozen wijnen (Rosso di Montalcino en Valpolicella) waren goed passend bij de gerechten.

De bediening is uiterst vriendelijk en adequaat. Afgesloten met een heerlijk kopje Italiaanse koffie. Het geheel is niet goedkoop, maar voor een heerlijk avondje uit acceptabel.
Mieke B.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Met 8 andere collega's a la carte gegeten bij O'pazzo. De pizza's kon ik al maar a la carte eten was een nieuwe maar mooie ervaring. Het eten was heerlijk en de borden waren mooi opgemaakt. De bediening correct en vriendelijk. Voor een Italiaans restaurant is het eten aan de prijzige kant, maar je krijgt wel waar voor je geld. Zeker voor herhaling vatbaar. Het interieur is zeer apart tot aan het toilet toe.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Gezellige drukte. Heerlijk gegeten,prima wijnen,keurige,vlotte en uiterst vriendelijke bediening. We gaan zeker weer terug.
John W.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Wij zijn met 5 personen waarvan 1 glutenvrij gaan eten bij o pazzo en waren zeer te spreken ovet het aangeboden eten en de glutenvrije pizza, het personeel zeer vriendelijk kortom ëen aanrader om hiér een volgende keer weer te gaan eten
Geachte gast,
Wij bedanken u voor het delen van uw positieve ervaring, wij doen onze uiterste best het onze gasten naar de zin te maken en vinden het fijn te horen dat u dit waardeert.
Proefmetsmaak .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Een smaakvol ingericht restaurant.
Helaas was de wachttijd voor de bestelde pizza's bijna 1,5 uur.
Los van de kosten van de drankjes, loopt de parkeermeter ook door. Deze heb ik na 1,5 uur bij moeten vullen. De bediening loopt stoef. Iemand zegt bij binnenkomst zoek u maar een tafel uit. Daarna gebeurt er niets. Uiteindelijk hebben wij iemand aan moeten houden om een drankje te kunnen bestellen. Er werden excuses gemaakt dat het zo niet had moeten gaan en dat er direct iemand met ons mee had moeten lopen naar de tafel bij binnenkomst.
Vervolgens duurt het wachten op de pizza's, ondanks het hoge baktempo, gewoon te lang.
Pizza Salami was goed, pizza Pollo ook en de pizza Gorgonzola met vijgen was heerlijk.
Helaas was de vulling van pizza Calzone niet warm (lees koud). Dit is kenbaar gemaakt bij het personeel en er werd een nieuwe pizza aangeboden. Dit heb ik afgeslagen omdat ik geen zin had om nog eens een hele tijd te wachten op een nieuwe pizza. Ook het afrekenen verliep niet vlekkeloos. Ik heb aan 2 personen moeten vragen of ik af mocht rekenen.
Tip aan O'Pazzo: zorg dat je personeel haar klanten in het oog heeft, zorg dat lege glazen in de gaten worden gehouden, breidt de ovencapaciteit uit of stel een beperking aan het aantal afhaalpizza's en verwarm de vulling voor een Calzone voordat deze de pizza ingaat. Het tafelblad kleefde, doet hier iets aan.
Bedankt voor uw feedback, dit is voor ons altijd waardevol.
We hebben de bediening aangesproken en verwachten dat dit voortaan beter gaat.
Afgelopen woensdag was het onverwacht erg druk en hebben we 210 pizza's in 3 uur gebakken. De pizza Calzone wordt in de oven gebakken en daarna vooraan gelegd en telkens gedraaid om de ingrediënten warm te maken, dit is in uw geval niet goed gedaan en het is logisch dat u gezien de drukte niet op een nieuwe wilde wachten die dag. De pizza heeft u tegoed van ons en willen we u aanbieden wanneer het u schikt.
Een aantal tafels waren op het moment dat u bij O'Pazzo was net hersteld en nog plakkerig, dit is inmiddels verholpen.
Floor-5 .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Met een vrij grote groep op een zaterdag bij dit restaurant gegeten in het kader van een verrassingsfeestje. Dit hadden wij er niet bij vermeld met reserveren, maar toen de serveerster dit zag bij aankomst van de persoon in kwestie, vroeg ze dit meteen na en regelde zij een feestelijk toetje met sterretjes. Hoe leuk en hoe goed meegedacht! Top!
Bediening was verder ook oké. Pizza's waren goed. Vooral de pizza met vijgen en de vegetarische pizza's vielen in goede aarde. Wijnkeuze is goed en lekker. Restaurant zelf is wat luidruchtig maar al met al een prima optie om te eten met een groep. Met name de toiletten in klooster-stijl waren verder onderwerp van gesprek :)
VankaGlobal .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Hoewel het een drukke Rotterdamse marktdag was kon de bediening het aardig bolwerken.
Voldoende ijs in de ijsemmer voor de rose, het borreltje echter kwam pas na de pils.
Pizza's waren super, echt houtoven. Goed krokant.
Gezellig uitzicht vanaf het terras op het winkelend publiek.
Prima lunch middag je.
Geachte gast,
Wij waarderen uw positieve feedback, het maakt ons blij dit te horen.
Wij kijken ernaar uit u snel weer bij O'Pazzo te ontmoeten.
Mjuten .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Vanavond heerlijk gegeten bij Opazzo. Leuke bediening met lekkere koffie na.
Pizza met wagyu beef is om je vingers bij af te likken!
Geachte gast,
Bedankt voor de positieve feedback, we blijven u regelmatig verrassen met nieuwe pizza's.
Onze menukaart wisselt met de seizoenen.
Caroline B.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Didi was ons gastvrouw en zij heeft er voor gezorgd dat wij een geweldige avond bij Opazzo hebben gehad. Leo en Caroline
Geachte gast,
Wij waarderen uw positieve feedback , het maakt ons blij dit te horen.
Wij kijken ernaar uit u weer bij O' Pazzo te ontmoeten.
Lennart B.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Afgelopen week heerlijk gegeten bij O'Pazzo. Ik ben eigenlijk niet zo van de pizza's, maar toch gekozen voor een pizza. Deze was werkelijk fantastisch. Complimenten voor de kok. En ook voor het personeel, uiterst vriendelijk en behulpzaam!
Geachte gast,
Bedankt voor uw positieve feedback, en dat u ons geheime ingrediënt "liefde" hebt geproefd.
Wij kijken ernaar uit u weer bij O'Pazzo te ontmoeten.