O'Pazzo Restaurant, Pizzeria & Winebar

Mariniersweg 90 3011 NV Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant O'Pazzo Restaurant, Pizzeria & Winebar

Uitgebreid tafelen zoals in Italie

**Tot en met 17 augustus alleen dello chef menu verkrijgbaar**

Alsof je een restaurant in Napels binnenstapt. De Italiaanse smaken en sfeer worden tot in de puntjes in ere gehouden, waarbij wijn en spijs op prachtige wijze samenkomen. Neem de tijd en geniet van al dat lekkers en de hartelijke bediening. Een lunch of diner bij O'Pazzo laat je met een rijk gevoel achter.

Meer informatie over restaurant O'Pazzo Restaurant, Pizzeria & Winebar

Tram, trein en metro station Blaak
  • : Parkeerplaats, parkeergarage Kiphof

Maandag 17:30 - 22:00
Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

Maxine G.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Heel ongeïnteresseerd personeel naar mijn mening. We hebben ca 1,5 uur op ons hoofdgerecht moeten wachten. Intussen werd niet gevraagd of we wat te drinken wilden, hier hebben we zelf 2x om moeten vragen. Na een uur en een kwartier ook maar gevraagd waar ons eten bleef: we hadden 2 simpele pasta's. Kortom, we moesten telkens zelf het personeel aanhouden en als we dan hen aandacht hadden leek het alsof ze zsm verder wilden. Ik begrijp dat het druk kan zijn, maar zet dan meer personeel in of op z'n minst geïnteresseerd personeel!
J.W. W.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Opnieuw gegeten bij O'Pazzo in Rotterdam. Opnieuw een culinair genoegen. Gekozen voor het vier gangen Restaurant Week menu: carpaccio van zwaardvis, gebraden Iberica buikspek, pollo met risotto en een chocolade dessert, gecombineerd met een glas goede Italiaanse wijn, waaronder een Rosso di Montalcino. Vriendelijke bediening en gezellige sfeer. Geen haastwerk. Het was (weer) in alle opzichten TOP.
Marianne W.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Gisteren hier voor het eerst in het restaurantgedeelte gegeten en wij hebben genoten. Vriendelijke bediening en een levendige ambiance - zij het wellicht iets té rumoerig. Daarbij werd een prima restaurantweekmenu geserveerd. Tussen de amuse en het voorgerecht zat wellicht iets te lang, maar verder was het tempo van uitserveren prima.
Wat betreft de gerechten zelf - origineel en bijzonder smakelijk voorgerecht (een soort "rauwe open lasagne" met San Danielle ham & rucola), een klassiek hoofdgerecht (een heerlijk mals boutje parelhoen) afgesloten met een dessert, waar fris & zoet prima in balans waren (o.a. mango ijs & chocotaartje).
Als afsluiter heerlijke Italiaanse espresso - top avond!
renemeekes .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Fantastisch gegeten in gezellige ambiance in ruim opgezet restaurant, geweldige bediening door zeer ter zake deskundige medewerkster (Esther) op humoristische, eigen wijze. Goed wijnadvies bij bijzondere gerechten. Medewerkers hebben écht de intentie de gasten te verwennen! Echte aanrader!
Mikael H.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
we hebben heerlijk gegeten, service was prima en de prijs van alles stond zeker in verhouding met de kwaliteit
Robert G.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Het was ons niet duidelijk dat we voor het a la carte restaurant ipv de pizzeria hadden geboekt (we waren met drie en je moest blijkbaar met zes zijn). Dat gaf gedoe en na wat aandringen van ons hoefden we toch niet (wss drie kwartier!) te wachten. Dus eerst niet zo flexibel, daarna wel prima geregeld.
M V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
4-gangen diner.Fantastisch! Mooie produkten met aandacht verwerkt. Vriendelijk attent personeel.Niet opdringerig,erg prettig
Kom zeker terug!
ja D.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Goed gegeten, bijzondere kaart en heerlijke amuse.
Meer dan 2 uur voor een hoofdgerecht en een dessert met koffie is natuurlijk veel te lang. De ober was ongeïnteresseerd en de omgeving erg rumoerig.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Wij hebben een menu della chef genomen, vier gangen en de koks hadden er zin in, het eten was werkelijk waar goed!
De volgende keer weten we weer waar we moeten eten.
Arjan V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Lekker eten en vriendelijke bediening.
Wel rumoerig. De zaak was goed bezet; daardoor was het wel lang wachten op de volgende gang.
Vincent L.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Mooi restaurant, vlotte bediening en heerlijke pizza's. Vooral de wijnen zijn van een zeer goede kwaliteit. Geproefd de Valpolicella en de Primitivo.
Iréne T.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
We hadden bij binnenkomst even de balen. Om 19:30 gereserveerd maar we moesten even goed 20min wachten. We hebben later begrepen dat de keuken door calamiteiten achter liep waardoor er overal langer gewacht moest worden. Het eten was echt super en de moeite waard om op te wachten. We hebben heerlijk gegeten en hadden een perfecte "date night". Onze ober heeft ook een hele boel goed gemaakt door heldere communicatie en open te zijn over de situatie. Wij gaan zeker terug komen!!
Niek V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Op zaterdagmiddag wezen lunchen met 6 personen. Heerlijk aan een grote tafel gezeten met een glaasje wijn en een biertje. We hebben ons laten verrassen met een tafel vol gerechten. Super gezellig en prima bediening, ja het kost wat maar dan krijg je ook wat. Lekker ruim opgezet, bijzondere inrichting, prima verzorgt.
rene1968 .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Op zaterdagavond gezellig met zijn tweeen a la carte gegegeten bij Opazzo. Hoewel de chef een heerlijk 4 gangen menu had samengesteld besloten we zelf een menu samen te stellen. Aangezien we hier vaker komen was de ervaring nu ook weer prima. Zeer attente bediening, heerlijke gerechten en zoals altijd gezellig druk.
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Heerlijk gegeten en personeel doet erg haar best om het de gasten naar de zin te maken. Kaart is niet zeer uitgebreid maar bevat zeker voor ieder wat wils.
Loes S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Loes S
Gisteren (21-10-2016) gegeten in O' pazzo. We hebben ons laten verrassen door de chefkok, het eten was met zorg opgemaakt en het was heerlijk en meer dan genoeg. Ben er al meerdere keren geweest maar over de inrichting blijf ik mij verbazen. Een echte aanrader en voor elk wat wils.
Niek V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
We zijn hier op een zaterdag avond met een groepje wezen eten. Wat een super Italiaan, mooie inrichting ( je kijkt je ogen uit) uiterst vriendelijke bediening ondanks de drukte en heerlijke gerechten. Echt een aanrader maar wel reserveren anders zit je lang aan de bar :]]
J.W. W.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Op een doordeweekse avond uit eten gaan bij O'Pazzo is culinair genieten. Gestart met een glas Apérol Spritz om de dorst te lessen. Vervolgens gestart met het 4-gangen menu, dat bestond uit vis- en vleesgerechten. Zeer smaakvol was de risotto met walnoten. Het dessert bestond uit onder meer banca limoncello. Verrukkelijk in één woord. De gekozen wijnen (Rosso di Montalcino en Valpolicella) waren goed passend bij de gerechten.

De bediening is uiterst vriendelijk en adequaat. Afgesloten met een heerlijk kopje Italiaanse koffie. Het geheel is niet goedkoop, maar voor een heerlijk avondje uit acceptabel.
Mieke B.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Met 8 andere collega's a la carte gegeten bij O'pazzo. De pizza's kon ik al maar a la carte eten was een nieuwe maar mooie ervaring. Het eten was heerlijk en de borden waren mooi opgemaakt. De bediening correct en vriendelijk. Voor een Italiaans restaurant is het eten aan de prijzige kant, maar je krijgt wel waar voor je geld. Zeker voor herhaling vatbaar. Het interieur is zeer apart tot aan het toilet toe.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Gezellige drukte. Heerlijk gegeten,prima wijnen,keurige,vlotte en uiterst vriendelijke bediening. We gaan zeker weer terug.