O'Pazzo Restaurant, Pizzeria & Winebar

Mariniersweg 90 3011 NV Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant O'Pazzo Restaurant, Pizzeria & Winebar

Uitgebreid tafelen zoals in Italie Van 17 juli tot en met 13 augustus alleen dello chef menu verkrijgbaar** Alsof je een restaurant in Napels binnenstapt. De Italiaanse smaken en sfeer worden tot in de puntjes in ere gehouden, waarbij wijn en spijs op prachtige wijze samenkomen. Neem de tijd en geniet van al dat lekkers en de hartelijke bediening. Een lunch of diner bij O'Pazzo laat je met een rijk gevoel achter.

Meer informatie over restaurant O'Pazzo Restaurant, Pizzeria & Winebar

Tram, trein en metro station Blaak
  • : Parkeerplaats, parkeergarage Kiphof

Maandag 17:30 - 22:00
Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant O'Pazzo Restaurant, Pizzeria & Winebar

ischafthuizen .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Onlangs hier familie etentje gehad met 7 personen met de AH actie. Top avond gehad, van 7 tot half 11 heerlijk zitten dineren in een heel gezellige ambiance en prima bediening. De tijd tussen de gerechten duurde wat lang maar in ons geval kwam dat prima uit. Flinke porties dus ook wel fijn als het volgende gerecht niet te snel wordt opgediend. Er was een goede constructie bedacht voor de AH actie.
Wil over een poosje hier weer graag terug komen.
Marjolein J.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Mooi restaurant met heerlijke gerechten. Vlees en vis van zeer goede kwaliteit en voortreffelijk klaargemaakt en opgediend. De prijs vonden we erg hoog, maar met de AH actie was dit zeker goed te doen.
Sfeer was in begin van de avond (19.00) uur zeer goed en levendig, maar werd steeds rumoeriger. We zijn hierdoor eerder vertrokken dan we normaal zouden doen.
Sarah L.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Ook erg lekker vegetarisch kunnen eten. Alle maaltijden een feest voor het oog.
Bediening vriendelijk en professioneel.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
In dit fijne Italiaans restaurant lekker gegeten. Start met brood,olijven en oliën ,vervolgens een amuse en voorgerecht van carpaccio en hoofdgerecht de heerlijke eendeborst enalsen nagerecht 3 soorten Italiaans ijs. Koffie met chocola na. Goede prijs/ kwaliteit verhouding.
Jeffrey O.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Voor het eerst bij O'pazzo restaurant geweest met AH-actie. Duidelijke uitleg gekregen over de 'spelregels': 1 3-gangen-menu a la carte, 2de een keuze menu; duurste gerecht moet betaald worden.
Het eten vonden wij erg goed. De lamsnek boterzacht gegaard met polenta was heerlijk. Het visgerecht met grote garnalen, inktvis, coquilles, beetgare groenten en voortreffelijke saus was verrukkelijk. Het dessert van de dag: citroentaartje met vanille-ijs heel lekker.
O'pazzo is het vrij grote zaak met veel tafeltjes (op voldoende afstand van elkaar) en een mooi interieur. Daar is veel aandacht aan besteed (gregoriaanse kerkmuziek bij de toiletten). De bediening is vriendelijk en attent.
Wel is O'pazzo vrij prijzig te noemen. Een gemiddeld 3-gangen menu komt eerder in de buurt van 45 euro dan de 39,50 euro door henzelf aangegeven maar dat is het waard. Wij komen zeker terug.
Arie K.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Bediening : zeer gastvrij, attent, vriendelijk en geduldig : zorgde voor een prettige sfeer.
Duidelijke uitleg over de gerechten op de kaart
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Heerlijk gegeten , nu met de AH actie met 6 personen. We konden naast het AH-menu ook voor 3 personen van de kaart kiezen. De gerechten van alle twee de kaarten waren zoals we gewend zijn van O'pazzo; een plaatje om te zien en de smaak is altijd weer verrassend en zeer smaakvol. Samen met de vriendelijk bediening maakt dit ons avondje uit compleet.We komen graag in dit restaurant.
Karlijn V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijk gegeten en ontzettend genoten! De gerechten waren erg lekker en bijzonder en de bediening was snel en vriendelijk. We schrokken een beetje toen we het restaurant van buiten zagen, maar van binnen was het restaurant juist ontzettend leuk ingericht en hing er een gezellige sfeer.
JP M.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Heerlijk gegeten
jaco V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Tweede keer in dit restaurant en was beide keren zeer goed. Nette service, uitstekend eten en goede sfeer.
Kenneth W.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
De menukaart was (erg) beperkt qua keuze. De prijs van de gerechten vond ik (te) hoog in verhouding tot de kwaliteit en de hoeveelheid. Hoewel eten én drank aan de prijs waren, waren beiden op zich goed. Pizza bestellen kon alleen in een ander deel van het restaurant. Heel apart. Bediening was voorkomend en vriendelijk. Voor dezelfde prijs kun je in andere restaurants minstens even goed en waarschijnlijk meer eten.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Heerlijk samengesteld menu in een sfeervolle ambiance. Gezellige avond gehad en heerlijk gegeten! Een aanrader.
Rosalie K.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Lekker gegeten van een 3 gangen-menu met uitgebreide keuze. Vriendelijk personeel en gezellige sfeer. Hierna zou ik graag hun pizzeria eens proberen.
Mira R.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
We waren al vaker bij O´Pazzo langs geweest, maar het zit altijd vol, dus je kunt beter reserveren. Dat nu gedaan met de Albert Heijn actie; 2e menu gratis. Prima keuzemenu voor de AH actie en ook mogelijkheid om één menu van de kaart te kiezen.
Pieter H.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Prima restaurant qua eten maar het gezellige geroezemoes was hier ver te zoeken, het is net een stationshal met
holle klanken. Voor ons te hinderlijk om er weer te gaan eten.
Ronnie D.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Gezellig een avond met collega's gegeten
Marcel Q.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Prima gegeten, alles netjes op tijd en geen hinderlijke vragen tussendoor.
Y. H.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Hier wezen eten met de bonnen van AH restaurant-actie.
Eten was heerlijk, en er werd ook goed rekening gehouden met dieet wensen. Ook vegetarisch eten was geen probleem.
Wat ik ook leuk/fijn vond, dat er glutenvrije tiramisu op de kaart stond. Ik had dit nog nooit gegeten en dit was mijn kans het ook een keer te proberen en met succes. Erg lekker!
Ja, hier komen wij vast nog een keer terug.
gourmand37 .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Zo'n AH etentje pakt toch altijd wat duurder ui dan je gedacht had. Nu kwam het door de toch wel pittige prijs van de eenvoudige huiswijn.
Over de bediening niets dan lof: een prima gastheer ( Raoul geloof ik), die ondanks de drukte alert, attent en vriendelijk bleef. Dat geldt ook voor het overige personeel. Totaal een positieve ervaring.
Lindy F.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017