O'Pazzo Restaurant, Pizzeria & Winebar

Mariniersweg 90 3011 NV Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant O'Pazzo Restaurant, Pizzeria & Winebar

Uitgebreid tafelen zoals in Italie Van 17 juli tot en met 13 augustus alleen dello chef menu verkrijgbaar** Alsof je een restaurant in Napels binnenstapt. De Italiaanse smaken en sfeer worden tot in de puntjes in ere gehouden, waarbij wijn en spijs op prachtige wijze samenkomen. Neem de tijd en geniet van al dat lekkers en de hartelijke bediening. Een lunch of diner bij O'Pazzo laat je met een rijk gevoel achter.

Meer informatie over restaurant O'Pazzo Restaurant, Pizzeria & Winebar

Tram, trein en metro station Blaak
  • : Parkeerplaats, parkeergarage Kiphof

Maandag 17:30 - 22:00
Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant O'Pazzo Restaurant, Pizzeria & Winebar

Henk .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
De kaart ziet er leuk uit maar kan de beloftes niet waarmaken. Nogal vreemde combinaties van ingrediënten. Ook de garing van de heilbot liet te wensen over. Dat is jammer want de wijnen die we gedronken hebben waren stuk voor stuk zeer goed.
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Tot in de punten is alles verzorgd eten was hoed van smaak en er hing een heerlijk relaxed sfeertje bediening was zeer correct beleefd en gezellig.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Mijn vrouw en ik hebben uitstekend gegeten bij O'Pazzo. De service van de gastvrouw was een mooie combinatie tussen zakelijk efficiënt en vriendelijk behulpzaam. De bediening was stipt en zorgvuldig, we voelden ons erg op ons gemak.
Het eten was zeer goed. De bijpassende wijnen hebben we door onze gastvrouw laten kiezen en waren iedere keer precies goed.
We komen graag nog eens terug!
Veraa M.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Het blijft een fantastische plek om te eten! Goede sfeer, heerlijk eten, geode wijn en fijne bediening. Enige nadeel is dat het er wat gehorig kan zijn als het druk is. Verder blijft het een topper waar ik graag kom.
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Restaurant serveert een goed diner, echter de prijs voor de geleverde 'goede' kwaliteit is aan de hoge kant!
Monique C.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
We waren vorige week voor het eerst bij O Pazzo met vrienden. Was ons zo goed bevallen, gezellig en lekkere pizzas, dat we gisteren weer kwamen met de kinderen en kleindochters. En weer naar alle tevredenheid.
ischafthuizen .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Onlangs hier familie etentje gehad met 7 personen met de AH actie. Top avond gehad, van 7 tot half 11 heerlijk zitten dineren in een heel gezellige ambiance en prima bediening. De tijd tussen de gerechten duurde wat lang maar in ons geval kwam dat prima uit. Flinke porties dus ook wel fijn als het volgende gerecht niet te snel wordt opgediend. Er was een goede constructie bedacht voor de AH actie.
Wil over een poosje hier weer graag terug komen.
Marjolein J.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Mooi restaurant met heerlijke gerechten. Vlees en vis van zeer goede kwaliteit en voortreffelijk klaargemaakt en opgediend. De prijs vonden we erg hoog, maar met de AH actie was dit zeker goed te doen.
Sfeer was in begin van de avond (19.00) uur zeer goed en levendig, maar werd steeds rumoeriger. We zijn hierdoor eerder vertrokken dan we normaal zouden doen.
Sarah L.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Ook erg lekker vegetarisch kunnen eten. Alle maaltijden een feest voor het oog.
Bediening vriendelijk en professioneel.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
In dit fijne Italiaans restaurant lekker gegeten. Start met brood,olijven en oliën ,vervolgens een amuse en voorgerecht van carpaccio en hoofdgerecht de heerlijke eendeborst enalsen nagerecht 3 soorten Italiaans ijs. Koffie met chocola na. Goede prijs/ kwaliteit verhouding.
Jeffrey O.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Voor het eerst bij O'pazzo restaurant geweest met AH-actie. Duidelijke uitleg gekregen over de 'spelregels': 1 3-gangen-menu a la carte, 2de een keuze menu; duurste gerecht moet betaald worden.
Het eten vonden wij erg goed. De lamsnek boterzacht gegaard met polenta was heerlijk. Het visgerecht met grote garnalen, inktvis, coquilles, beetgare groenten en voortreffelijke saus was verrukkelijk. Het dessert van de dag: citroentaartje met vanille-ijs heel lekker.
O'pazzo is het vrij grote zaak met veel tafeltjes (op voldoende afstand van elkaar) en een mooi interieur. Daar is veel aandacht aan besteed (gregoriaanse kerkmuziek bij de toiletten). De bediening is vriendelijk en attent.
Wel is O'pazzo vrij prijzig te noemen. Een gemiddeld 3-gangen menu komt eerder in de buurt van 45 euro dan de 39,50 euro door henzelf aangegeven maar dat is het waard. Wij komen zeker terug.
Arie K.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Bediening : zeer gastvrij, attent, vriendelijk en geduldig : zorgde voor een prettige sfeer.
Duidelijke uitleg over de gerechten op de kaart
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Heerlijk gegeten , nu met de AH actie met 6 personen. We konden naast het AH-menu ook voor 3 personen van de kaart kiezen. De gerechten van alle twee de kaarten waren zoals we gewend zijn van O'pazzo; een plaatje om te zien en de smaak is altijd weer verrassend en zeer smaakvol. Samen met de vriendelijk bediening maakt dit ons avondje uit compleet.We komen graag in dit restaurant.
Karlijn V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijk gegeten en ontzettend genoten! De gerechten waren erg lekker en bijzonder en de bediening was snel en vriendelijk. We schrokken een beetje toen we het restaurant van buiten zagen, maar van binnen was het restaurant juist ontzettend leuk ingericht en hing er een gezellige sfeer.
JP M.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Heerlijk gegeten
jaco V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Tweede keer in dit restaurant en was beide keren zeer goed. Nette service, uitstekend eten en goede sfeer.
Kenneth W.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
De menukaart was (erg) beperkt qua keuze. De prijs van de gerechten vond ik (te) hoog in verhouding tot de kwaliteit en de hoeveelheid. Hoewel eten én drank aan de prijs waren, waren beiden op zich goed. Pizza bestellen kon alleen in een ander deel van het restaurant. Heel apart. Bediening was voorkomend en vriendelijk. Voor dezelfde prijs kun je in andere restaurants minstens even goed en waarschijnlijk meer eten.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Heerlijk samengesteld menu in een sfeervolle ambiance. Gezellige avond gehad en heerlijk gegeten! Een aanrader.
Rosalie K.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Lekker gegeten van een 3 gangen-menu met uitgebreide keuze. Vriendelijk personeel en gezellige sfeer. Hierna zou ik graag hun pizzeria eens proberen.
Mira R.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
We waren al vaker bij O´Pazzo langs geweest, maar het zit altijd vol, dus je kunt beter reserveren. Dat nu gedaan met de Albert Heijn actie; 2e menu gratis. Prima keuzemenu voor de AH actie en ook mogelijkheid om één menu van de kaart te kiezen.