O'Pazzo Restaurant, Pizzeria & Winebar

Mariniersweg 90 3011 NV Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant O'Pazzo Restaurant, Pizzeria & Winebar

Uitgebreid tafelen zoals in Italie Van 17 juli tot en met 13 augustus alleen dello chef menu verkrijgbaar** Alsof je een restaurant in Napels binnenstapt. De Italiaanse smaken en sfeer worden tot in de puntjes in ere gehouden, waarbij wijn en spijs op prachtige wijze samenkomen. Neem de tijd en geniet van al dat lekkers en de hartelijke bediening. Een lunch of diner bij O'Pazzo laat je met een rijk gevoel achter.

Meer informatie over restaurant O'Pazzo Restaurant, Pizzeria & Winebar

Tram, trein en metro station Blaak
  • : Parkeerplaats, parkeergarage Kiphof

Maandag 17:30 - 22:00
Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant O'Pazzo Restaurant, Pizzeria & Winebar

Suzanne D.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Service was verschrikkelijk.. wij kwamen binnen en kregen direct van de bediende te horen dat we geen alcoholische drank geserveerd zouden krijgen omdat we "te dronken" waren... Dit heb ik nog nooit mee gemaakt. Tevens was dit absoluut niet het geval. De bediende bleef dit volhouden en wij kregen pas een drankje bij het eten... HORRIBlE!!
Sasja M.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Daar het erg druk was duurde de serveertijd tussen de gerechten wel ERG lang . Het eten was erg lekker !
Mariusz W.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
De lekkerste pizza's, pasta's en risotto ever. Niet vergeten brownies natuurlijk! 100x beter dan OLD SCUOLA! ???? Tot volgende week!
Aneta P.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Ondanks vele bezoeken aan andere Italiaanse restaurant in Rotterdam blijft Opazzo toch ons favoriet. Heerlijke authentieke Italiaanse recepten en diverse pizza’s. Ga zo door Opazzo ????
Marlies B.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Prachtig restaurant. Vriendelijke bediening. En heerlijk eten. Het enige puntje kritiek is dat ik vind dat er teveel zout gebruikt werd dat doet afbreuk aan de smaak.
Els J.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Bijzonder lekker gegeten! Combinaties van ingrediënten die niet voor de hand liggen en zeer smakelijk waren.
Het was erg druk waardoor het erg lang duurde voordat de gerechten kwamen.
J.W. W.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Het was opnieuw goed eten, drinken en toeven bij O'Pazzo! Het driegangen RW-menu (krabsalade, runderlende en dessert) uitgebreid met een tussengerecht (zeebaarsfilet). Het was in alle opzichten weer top. Vanuit de ruim gesorteerde wijnkaart vanuit een aantal open wijnen een paar glazen witte en rode wijnen geproefd. De Fiano di Avelino (wit), maar ook de Primitivo (rood) kunnen worden aanbevolen. Iedere keer weer zeggen we na het afrekenen 'tot ziens, tot de volgende keer'.
Vera P.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
We hadden eigenlijk zin in pizza, maar bleven toch op de plek van a la carte en daar hadden we geen spijt van. Het was verrassend lekker... alles, ook veel kleine verwennerijtjes en zooooo super lekker! Echt TOP! Voor herhaling vatbaar dus. Prachtige inrichting ook! En vergeet niet naar de toiletten te gaan. Wat uniek en mooie gregoriaanse muziek. Van de ene verrassing in de andere, echt tof!!!
Judith D.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Onverwacht hier terecht gekomen, het was niet de eerste keer, maar wel weer de ideale plek om met zoon en franse schoondochter haar verjaardag in te luiden. Bourgondisch, gezellig, sfeervol, authentiek eten, precies zoals je een mediterrane sfeer voor je ziet.
Robin V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Normaliter schrijf ik geen recensies, maar na onze ervaring gister op Valentijnsdag bij O'Pazzo moet ik wel. Samen met mijn vriendin gereserveerd voor het viergangen valentijnsmenu. Het eten was best oké en smakelijk, de porties zijn van goed formaat, en de zaak is gezellig. De echte teleurstelling was de service. Het personeel is op zich niet onvriendelijk, maar heeft echt geen flauw benul van wat ze aan het doen zijn. Bij binnenkomst werd ons meteen toegebeten dat er een wachtrij is - zonder te vragen of ik wellicht een reservering had, waarbij ik ook nog het reserveringsnummer tevoorschijn moest halen om te bewijzen dat ik wel de juiste persoon was. Jassen werden niet aangenomen. De eerste gang werd direct op tafel gezet zonder dat er was gevraagd wat we wilden drinken, of het beloofde aperitief hadden gehad. Bij uitserveren werd nooit verteld wat er op het bord lag. De bijpassende wijnen waren goed, maar we moesten er steeds zelf om vragen als onze glazen leeg waren. Ik moest ook 3 keer vragen om de rekening, terwijl de zaak al leeg was - we waren bijna weggelopen zonder te betalen. Allemaal geen wereldrampen, maar uiteindelijk begint die service wel te irriteren. En laten we eerlijk zijn: 50 piek voor 4 gangen en €7,50 per glas wijn zijn gewoon aspirant-sterrenprijzen en dan mag de ervaring best wat beter zijn. Overigens kwam bij ons beiden de maaltijd er ook een paar uur later weer uit, en hingen we na onze romantische valentijnsdate dus romantisch met zijn tweeën de halve nacht boven het toilet.
Noa E.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
vriendelijk personeel & hele lekkere toetjes !
Irma G.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Heerlijk gegeten denk inmiddels voor de 4e keer in laatste twee jaar Lieve bediening. Was erg druk maar deden heel erg hun best je op de wenken te bedienen. Karaf kraanwater geen probleem. Kussentje op de stoel gevraagd vanwege erg harde stoelzitting, geen probleem. Vooraf amuse van het huis ook heerlijk. Wijnen apart en goed passend bij de gerechten. Kortom leuke avond uit en met goed gevoel naar huis.
Irma
Anke P.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Heerlijk gegeten in dit prachtige, sfeervolle restaurant. Hartelijke ontvangst, zeer prettige bediening. Mooie gerechten met zeer veel smaak. Een aanrader, dit restaurant.
Henk .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
De kaart ziet er leuk uit maar kan de beloftes niet waarmaken. Nogal vreemde combinaties van ingrediënten. Ook de garing van de heilbot liet te wensen over. Dat is jammer want de wijnen die we gedronken hebben waren stuk voor stuk zeer goed.
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Tot in de punten is alles verzorgd eten was hoed van smaak en er hing een heerlijk relaxed sfeertje bediening was zeer correct beleefd en gezellig.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Mijn vrouw en ik hebben uitstekend gegeten bij O'Pazzo. De service van de gastvrouw was een mooie combinatie tussen zakelijk efficiënt en vriendelijk behulpzaam. De bediening was stipt en zorgvuldig, we voelden ons erg op ons gemak.
Het eten was zeer goed. De bijpassende wijnen hebben we door onze gastvrouw laten kiezen en waren iedere keer precies goed.
We komen graag nog eens terug!
Veraa M.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Het blijft een fantastische plek om te eten! Goede sfeer, heerlijk eten, geode wijn en fijne bediening. Enige nadeel is dat het er wat gehorig kan zijn als het druk is. Verder blijft het een topper waar ik graag kom.
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Restaurant serveert een goed diner, echter de prijs voor de geleverde 'goede' kwaliteit is aan de hoge kant!
Monique C.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
We waren vorige week voor het eerst bij O Pazzo met vrienden. Was ons zo goed bevallen, gezellig en lekkere pizzas, dat we gisteren weer kwamen met de kinderen en kleindochters. En weer naar alle tevredenheid.
ischafthuizen .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Onlangs hier familie etentje gehad met 7 personen met de AH actie. Top avond gehad, van 7 tot half 11 heerlijk zitten dineren in een heel gezellige ambiance en prima bediening. De tijd tussen de gerechten duurde wat lang maar in ons geval kwam dat prima uit. Flinke porties dus ook wel fijn als het volgende gerecht niet te snel wordt opgediend. Er was een goede constructie bedacht voor de AH actie.
Wil over een poosje hier weer graag terug komen.