O'Pazzo Restaurant, Pizzeria & Winebar

Mariniersweg 90 3011 NV Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant O'Pazzo Restaurant, Pizzeria & Winebar

Uitgebreid tafelen zoals in Italie Van 17 juli tot en met 13 augustus alleen dello chef menu verkrijgbaar** Alsof je een restaurant in Napels binnenstapt. De Italiaanse smaken en sfeer worden tot in de puntjes in ere gehouden, waarbij wijn en spijs op prachtige wijze samenkomen. Neem de tijd en geniet van al dat lekkers en de hartelijke bediening. Een lunch of diner bij O'Pazzo laat je met een rijk gevoel achter.

Meer informatie over restaurant O'Pazzo Restaurant, Pizzeria & Winebar

Tram, trein en metro station Blaak
  • : Parkeerplaats, parkeergarage Kiphof

Maandag 17:30 - 22:00
Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

Ronnie D.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Marcel Q.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Prima gegeten, alles netjes op tijd en geen hinderlijke vragen tussendoor.
Y. H.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Hier wezen eten met de bonnen van AH restaurant-actie.
Eten was heerlijk, en er werd ook goed rekening gehouden met dieet wensen. Ook vegetarisch eten was geen probleem.
Wat ik ook leuk/fijn vond, dat er glutenvrije tiramisu op de kaart stond. Ik had dit nog nooit gegeten en dit was mijn kans het ook een keer te proberen en met succes. Erg lekker!
Ja, hier komen wij vast nog een keer terug.
gourmand37 .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Zo'n AH etentje pakt toch altijd wat duurder ui dan je gedacht had. Nu kwam het door de toch wel pittige prijs van de eenvoudige huiswijn.
Over de bediening niets dan lof: een prima gastheer ( Raoul geloof ik), die ondanks de drukte alert, attent en vriendelijk bleef. Dat geldt ook voor het overige personeel. Totaal een positieve ervaring.
Lindy F.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Goed eten, rekening voor 4 stevig aan de prijs
Lisanne V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Leuk restaurant, vriendelijk en persoonlijk personeel. Eten was lekker en mooi opgemaakt. Ook krijg je een goede portie. Prijs is ok.
Ineke S.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Heerlijk en verrassend wat je op je bord krijgt. Echt prima.
Kleinigheid: we hadden plat water besteld maar kregen bruis. Dat is op zich niet zo erg maar wel slordig dat het ontkend werd.
Charles V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Alles is goed hier, we komen hier al jaren!
Els K.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Heerlijk gegeten! Erg vriendelijke bediening. 1 persoon had keuze uit de volledige kaart, waar we ook gebruik van hebben gemaakt. Dat was prettig.
Birgitta J.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Lekker gegeten maar het blijft vreemd dat je in het a la carte deel geen pizza of pasta kunt bestellen. Niet echt klantvriendelijk. Zo moet je bij reservering al beslissen waar je trek in hebt. Geen Italianse vibe dus. Eten was lekker bediening ok maar niet echt gezellig, zou voor deze prijs hier niet nog een keer eten. We zaten trouwens met onze alacarte tafel naast de pizzatafels enige verschil was een tafelkleed !
m.bos B.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Ik kom regelmatig bij O Pazzo, zowel de pizza's als eten van de kaart zijn super. Het personeel is vriendelijk en de inrichting geweldig.
Mie C.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Gezellig in Italiaanse sferen. Bediening is behulpzaam. Eten op en top Italiaans dus kwaliteit en waar voor je geld. Echt een aanrader!
Eva L.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Heerlijk gegeten alleen moesten we een uur wachten op het voorgerecht...
j.lulofs .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Een mooi restaurant waar je voor elke gelegenheid goed kan eten en doen er alles aan om de klantverwachting te overtreffen.
Gwendolyn D.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Goede kwaliteit van producten die worden gebruikt en echt Italiaans. Leuke ambience
Maxine G.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Heel ongeïnteresseerd personeel naar mijn mening. We hebben ca 1,5 uur op ons hoofdgerecht moeten wachten. Intussen werd niet gevraagd of we wat te drinken wilden, hier hebben we zelf 2x om moeten vragen. Na een uur en een kwartier ook maar gevraagd waar ons eten bleef: we hadden 2 simpele pasta's. Kortom, we moesten telkens zelf het personeel aanhouden en als we dan hen aandacht hadden leek het alsof ze zsm verder wilden. Ik begrijp dat het druk kan zijn, maar zet dan meer personeel in of op z'n minst geïnteresseerd personeel!
J.W. W.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Opnieuw gegeten bij O'Pazzo in Rotterdam. Opnieuw een culinair genoegen. Gekozen voor het vier gangen Restaurant Week menu: carpaccio van zwaardvis, gebraden Iberica buikspek, pollo met risotto en een chocolade dessert, gecombineerd met een glas goede Italiaanse wijn, waaronder een Rosso di Montalcino. Vriendelijke bediening en gezellige sfeer. Geen haastwerk. Het was (weer) in alle opzichten TOP.
Marianne W.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Gisteren hier voor het eerst in het restaurantgedeelte gegeten en wij hebben genoten. Vriendelijke bediening en een levendige ambiance - zij het wellicht iets té rumoerig. Daarbij werd een prima restaurantweekmenu geserveerd. Tussen de amuse en het voorgerecht zat wellicht iets te lang, maar verder was het tempo van uitserveren prima.
Wat betreft de gerechten zelf - origineel en bijzonder smakelijk voorgerecht (een soort "rauwe open lasagne" met San Danielle ham & rucola), een klassiek hoofdgerecht (een heerlijk mals boutje parelhoen) afgesloten met een dessert, waar fris & zoet prima in balans waren (o.a. mango ijs & chocotaartje).
Als afsluiter heerlijke Italiaanse espresso - top avond!
renemeekes .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Fantastisch gegeten in gezellige ambiance in ruim opgezet restaurant, geweldige bediening door zeer ter zake deskundige medewerkster (Esther) op humoristische, eigen wijze. Goed wijnadvies bij bijzondere gerechten. Medewerkers hebben écht de intentie de gasten te verwennen! Echte aanrader!
Mikael H.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
we hebben heerlijk gegeten, service was prima en de prijs van alles stond zeker in verhouding met de kwaliteit