O'Pazzo Restaurant, Pizzeria & Winebar

Mariniersweg 90 3011 NV Rotterdam Nederland Kaart

Over restaurant O'Pazzo Restaurant, Pizzeria & Winebar

Uitgebreid tafelen zoals in Italie

**Tot en met 17 augustus alleen dello chef menu verkrijgbaar**

Alsof je een restaurant in Napels binnenstapt. De Italiaanse smaken en sfeer worden tot in de puntjes in ere gehouden, waarbij wijn en spijs op prachtige wijze samenkomen. Neem de tijd en geniet van al dat lekkers en de hartelijke bediening. Een lunch of diner bij O'Pazzo laat je met een rijk gevoel achter.

Meer informatie over restaurant O'Pazzo Restaurant, Pizzeria & Winebar

• Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
- Recensie wordt momenteel bewerkt -
Mieke B. Proever (1 recensie) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Met 8 andere collega's a la carte gegeten bij O'pazzo. De pizza's kon ik al maar a la carte eten was een nieuwe maar mooie ervaring. Het eten was heerlijk en de borden waren mooi opgemaakt. De bediening correct en vriendelijk. Voor een Italiaans restaurant is het eten aan de prijzige kant, maar je krijgt wel waar voor je geld. Zeker voor herhaling vatbaar. Het interieur is zeer apart tot aan het toilet toe.
John W. Proever (1 recensie) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Wij zijn met 5 personen waarvan 1 glutenvrij gaan eten bij o pazzo en waren zeer te spreken ovet het aangeboden eten en de glutenvrije pizza, het personeel zeer vriendelijk kortom ëen aanrader om hiér een volgende keer weer te gaan eten
Geachte gast,
Wij bedanken u voor het delen van uw positieve ervaring, wij doen onze uiterste best het onze gasten naar de zin te maken en vinden het fijn te horen dat u dit waardeert.
Proefmetsmaak . Meesterproever (19 recensies) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Een smaakvol ingericht restaurant.
Helaas was de wachttijd voor de bestelde pizza's bijna 1,5 uur.
Los van de kosten van de drankjes, loopt de parkeermeter ook door. Deze heb ik na 1,5 uur bij moeten vullen. De bediening loopt stoef. Iemand zegt bij binnenkomst zoek u maar een tafel uit. Daarna gebeurt er niets. Uiteindelijk hebben wij iemand aan moeten houden om een drankje te kunnen bestellen. Er werden excuses gemaakt dat het zo niet had moeten gaan en dat er direct iemand met ons mee had moeten lopen naar de tafel bij binnenkomst.
Vervolgens duurt het wachten op de pizza's, ondanks het hoge baktempo, gewoon te lang.
Pizza Salami was goed, pizza Pollo ook en de pizza Gorgonzola met vijgen was heerlijk.
Helaas was de vulling van pizza Calzone niet warm (lees koud). Dit is kenbaar gemaakt bij het personeel en er werd een nieuwe pizza aangeboden. Dit heb ik afgeslagen omdat ik geen zin had om nog eens een hele tijd te wachten op een nieuwe pizza. Ook het afrekenen verliep niet vlekkeloos. Ik heb aan 2 personen moeten vragen of ik af mocht rekenen.
Tip aan O'Pazzo: zorg dat je personeel haar klanten in het oog heeft, zorg dat lege glazen in de gaten worden gehouden, breidt de ovencapaciteit uit of stel een beperking aan het aantal afhaalpizza's en verwarm de vulling voor een Calzone voordat deze de pizza ingaat. Het tafelblad kleefde, doet hier iets aan.
Bedankt voor uw feedback, dit is voor ons altijd waardevol.
We hebben de bediening aangesproken en verwachten dat dit voortaan beter gaat.
Afgelopen woensdag was het onverwacht erg druk en hebben we 210 pizza's in 3 uur gebakken. De pizza Calzone wordt in de oven gebakken en daarna vooraan gelegd en telkens gedraaid om de ingrediënten warm te maken, dit is in uw geval niet goed gedaan en het is logisch dat u gezien de drukte niet op een nieuwe wilde wachten die dag. De pizza heeft u tegoed van ons en willen we u aanbieden wanneer het u schikt.
Een aantal tafels waren op het moment dat u bij O'Pazzo was net hersteld en nog plakkerig, dit is inmiddels verholpen.
Floor-5 . Meesterproever (54 recensies) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Met een vrij grote groep op een zaterdag bij dit restaurant gegeten in het kader van een verrassingsfeestje. Dit hadden wij er niet bij vermeld met reserveren, maar toen de serveerster dit zag bij aankomst van de persoon in kwestie, vroeg ze dit meteen na en regelde zij een feestelijk toetje met sterretjes. Hoe leuk en hoe goed meegedacht! Top!
Bediening was verder ook oké. Pizza's waren goed. Vooral de pizza met vijgen en de vegetarische pizza's vielen in goede aarde. Wijnkeuze is goed en lekker. Restaurant zelf is wat luidruchtig maar al met al een prima optie om te eten met een groep. Met name de toiletten in klooster-stijl waren verder onderwerp van gesprek :)
VankaGlobal . Fijnproever (2 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Hoewel het een drukke Rotterdamse marktdag was kon de bediening het aardig bolwerken.
Voldoende ijs in de ijsemmer voor de rose, het borreltje echter kwam pas na de pils.
Pizza's waren super, echt houtoven. Goed krokant.
Gezellig uitzicht vanaf het terras op het winkelend publiek.
Prima lunch middag je.
Geachte gast,
Wij waarderen uw positieve feedback, het maakt ons blij dit te horen.
Wij kijken ernaar uit u snel weer bij O'Pazzo te ontmoeten.
Mjuten . Fijnproever (3 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Vanavond heerlijk gegeten bij Opazzo. Leuke bediening met lekkere koffie na.
Pizza met wagyu beef is om je vingers bij af te likken!
Geachte gast,
Bedankt voor de positieve feedback, we blijven u regelmatig verrassen met nieuwe pizza's.
Onze menukaart wisselt met de seizoenen.
Caroline B. Proever (1 recensie) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Didi was ons gastvrouw en zij heeft er voor gezorgd dat wij een geweldige avond bij Opazzo hebben gehad. Leo en Caroline
Geachte gast,
Wij waarderen uw positieve feedback , het maakt ons blij dit te horen.
Wij kijken ernaar uit u weer bij O' Pazzo te ontmoeten.
Lennart B. Proever (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Afgelopen week heerlijk gegeten bij O'Pazzo. Ik ben eigenlijk niet zo van de pizza's, maar toch gekozen voor een pizza. Deze was werkelijk fantastisch. Complimenten voor de kok. En ook voor het personeel, uiterst vriendelijk en behulpzaam!
Geachte gast,
Bedankt voor uw positieve feedback, en dat u ons geheime ingrediënt "liefde" hebt geproefd.
Wij kijken ernaar uit u weer bij O'Pazzo te ontmoeten.
Peter-Wilma . Proever (1 recensie) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
We zijn al jaren vaste bezoekers van O Pazzo en gaan altijd weer met een fijn en tevreden gevoel naar huis. De unieke inrichting (gaat nooit vervelen, vergeet vooral niet de wc te bezoeken) , de overheerlijke pizza's (altijd vers en kundig gebakken) en de tomeloze inzet van het personeel zorgen ervoor dat wij altijd een onvergetelijke tijd hebben. Raden dit restaurant aan iedereen aan !
Geachte gast,
U heeft zeker een glimlach op ons gezicht gebracht, wat leuk dat jullie zo genieten van O'Pazzo.
Bedankt voor al jullie positieve gedachten en tot snel :)
Zijmar . Expertproever (6 recensies) 6 /10
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Wij zijn vaste klant bij o'pazzo, niet vanwege de bediening maar vanwege de lekkere pizza. Ik eet altijd de pizza zalm en mijn man de pizza pollo.
Helaas moesten we vandaag concluderen dat de pizza erg anders was dan normaal. Er zaten maar drie kleine plakjes zalm op en de kwaliteit was ook slecht. Normaal is de hele pizza belegd met zalm van een heel goede kwaliteit. Bij de pollo moesten we zoeken naar de kip wat normaal ook niet zo is. Helaas waren de pizza's ook vrij koud.
Voor ons is nu het moment aangebroken om toch op zoek te gaan naar een ander restaurant.
Geachte gast,
Het verbaasde ons te horen dat u niet tevreden was over de topping van uw pizza. Onze pizza's worden elk seizoen vernieuwd. Pizza Salmone is sinds het nieuwe zomermenu gewijzigd. In het wintermenu was deze voornamelijk belegd met zalm, in het zomermenu zijn hier buffelmozzarella, gegrilde courgette, dille en citroenolie aan toegevoegd. Alle pizza's worden a la minuut vers gemaakt en als u niet tevreden bent met de hoeveelheid ingrediënten of temperatuur is dit altijd aan te passen of te verbeteren op het moment dat u dit direct laat weten.
Youp60 . Proever (1 recensie) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
De pizza is altijd sensationeel; alles vers en heerlijk!
De bediening doet altijd erg best en blijft uiterst professioneel.
Ik vind de inrichting helemaal het einde ter afronding van een geslaagde avond uit;
een aanbeveling voor jong en oud!
Geachte gast,
Heel leuk te horen dat u aan het genieten bent van O'Pazzo, dat maakt ons trots en geeft inspiratie om op deze voet door te gaan en te blijven zorgen voor top kwaliteit zowel van het eten als van de bediening.
Emilie B. Proever (1 recensie) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Mijn man die helemaal niet ven pizza houd , is weg van de pizza bij O`Pazzo, altijd zijn de mensen aardig , niets is te veel. Als er iets nieuws is laten ze ons altijd even proeven. We hebben hier onze verjaardag gevierd, en onze vrienden waren weg van het eten , en de bediening. Er zal heus wel eens iemand een bui hebben , maar wij hebben het in 4 jaar nog nooit meegemaakt.
Geachte gast,
Het is leuk te horen dat u ons extra ingrediënt "liefde" proeft.
Wij vinden het altijd fijn u bij O'Pazzo te zien.
Boijen . Proever (1 recensie) 6,3 /10
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2016
Kom bijna maandelijks bij deze tent. Bediening is altijd matig, vertel ik tegenwoordig al van te voren aan vrienden die ik meeneem....
Kom hier alleen maar omdat de pizzas goed zijn en de entourage. Afgelopen maandag sloeg echter alles; buiten het normale lange wachten op je drankje (zaak was nog niet halfvol) werden wij geholpen door een engels sprekend heerschap. De complete desinteresse die hij tentoonstelde; neergooien van bestek, diep zuchten omdat wij niet direct een keuze hadden gemaakt (wilden eerst even rustig binnenkomen en wat drinken) en bij de betaling weer achteloos het bordje met de rekening stuiterend op tafel, sloeg werkelijk alles.
Ben nooit zo'n schrijver en iedereen kan zijn dag wel eens niet hebben maar ik ben bang dat deze tent ten onder zal gaan door het compleet ongeinteresseerde personeel (vast niet allemaal..) dat hier rondloopt. Ik lees dit ook terug in andere reviews.

Eten is meestal goed, zeker voor de prijs die men vraagt, bediening is gewoon ruk; aan u de keuze!
Geachte gast,
We stellen uw feedback zeker op prijs. Zoals u kunt begrijpen zijn we een groot restaurant in het centrum van de stad en werken met 42 medewerkers. Hoewel we meestal gezegend zijn met medewerkers die met heel hun hart werken, zijn we helaas soms ook minder gelukkig met een part-timer die blijkt tegen te vallen. Door de hectiek en de hoge werkdruk leidde dat bij deze medewerker helaas tot een onvriendelijke en ongeïnteresseerde houding.
Wij hebben gesproken met de medewerker die u die avond bediend heeft en hem een officiële waarschuwing gegeven.
Wij hopen dat u onze excuses wilt accepteren, en willen u graag uitnodigen om uw ervaring te vernieuwen met hulp van onze oprechte en vriendelijke medewerkers en heerlijk eten.
Wij nodigen u dan ook uit voor een 3 gangen menu van het huis in de Pizzeria.

Reactie van proever:

Hartelijk dank voor uw snelle reactie met mooie tegemoetkoming. Ik ben inmiddels al weer 2 maal bij u wezen eten en of het toeval is of niet; beide keren tot volle tevredenheid!
Verder zal ik van uw aanbieding geen gebruik maken omdat ik uw reactie belangrijker vind dan een gratis menu.
Steve_eet . Fijnproever (3 recensies) 5,8 /10
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Ik zit met gemengde gevoelens dit stuk te schrijven.
Ik ben op aanraden van vrienden wat gaan eten bij Opazzo met mijn vriendin.
Bij binnenkomst was het vrij hectisch maar wel gezellig alleen de akoestiek is een drama. Dan gaan we het over de wachttijden hebben, anti-pasti duurde 45minuten(!) en de proeverij van vleesgerechten ruim een uur(!!). En waar we van het personeel tweemaal oprechte excuses kregen stonden er twee dames, beide in een donkerkleurige blouse/shirt, tegen het personeel te schreeuwen en snauwen en eenmaal kreeg er iemand zelfs een flinke duw. Je zou denken dat een professioneel bedrijf als Opazzo dit soort zaakjes achter de schermen zou afhandelen en niet midden in het restaurant. Deze twee dames waren ook te beroerd om überhaupt iets te doen aangezien ze alleen maar stil stonden terwijl het personeel rond vloog. Dit verklaart wel de lange wachttijden, of barslechte management.
Prima wijnen en al met al een leuke avond gehad. Maar wij denken dat je hier het beste buiten kan gaan zitten wil je een leuk avondje met elkaar hebben.
Geachte gast,
Elke recensie nemen wij serieus en onderzoeken dan wat er gebeurd kan zijn. De gerechten die u opnoemt zijn, na controle van de kassa, echter niet verkocht op 28 mei. Ook kunnen we ons niet vinden in het commentaar over de dames in donkere bloes. Onze managers werken net zo hard, zo niet harder mee. Zoals u zelf ook al opmerkt door de akoestiek, achtergrond muziek en het feit dat O'Pazzo groot is, moeten de managers wel hun stem verheffen om gehoord te worden. Dat iemand een duw heeft gekregen is geen sprake van bij O'Pazzo. We werken met een professioneel managers team en zij zijn zeker niet blij met uw beschuldiging. Ook zouden we graag uw uitleg horen over de gerechten die u gegeten heeft die avond aangezien die op 28 mei niet geserveerd zijn. O'Pazzo zal blijven reageren op beschuldigingen indien nodig. We zouden het op prijs stellen als u een bewijs kunt leveren of excuus aanbied. We begrijpen dat er van uw kant een misverstand kan zijn, maar zulke beschuldigingen vinden we niet acceptabel en wij overwegen verdere actie.
Farzad2015 . Proever (1 recensie) 2,5 /10
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Bijna iedereen in de bediening was brutaal en traag . Ik heb werkelijk nog nooit zo lang op mijn drankjes gewacht. De cola was bijvoorbeeld lauw en smakeloos. Oké, dat geeft niet, als de pizza's maar goed zijn. Na heel lang gewacht te hebben, kregen we eindelijk twee van de drie bestelde pizza's. 'Er was iets misgegaan met de bestelling.' De twee pizza's waren gewoon koud. Ik wilde de pizza's eigenlijk terugsturen, maar geen bediening in velden of wegen te bekennen. We hebben de pizza's koud opgegeten. Ons zien ze nooit meer terug!
Geachte gast, op een dag dat het terras ook druk is komt het voor dat er fouten gemaakt worden met de bestellingen.
Als u ergens niet tevreden over bent zoals de warme cola en koude pizza horen we dat graag direct zodat we direct maatregelen kunnen treffen (nieuw drankje en pizza) en ervoor zorgen dat u van uw bezoek kunt genieten.

Reactie van proever:

Dan moest ik zeker nog langer wachten? Nee, bedankt. Als ik voortaan trek heb in (koude) pizza's, ga ik wel maar de koelafdeling van de AH!

anf 2e reactie van restaurant:

Geachte gast,
We doen ons best om fouten die gemaakt worden direct te herstellen, zonder wachttijd en anders Albert Heijn is ook lekker.
Patrick . Fijnproever (4 recensies) 5 /10
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Half zeven afspraak gehad om twee pizza's te halen met extra topping. Kwart voor zeven was hij klaar terwijl we verderop in de straat ook een bestelling hadden wachten. Geen excuus niks. Extra topping was op een pizza wel te vinden en de ander niet. Pizza was niet goed gaar en leek afgeraffeld te zijn. Normaal lekkerste pizza ever, maar nu erg slecht.
Geachte gast,
Aangezien wij een traditionele houtoven hebben kunnen we geen exacte tijd van afhalen doorgeven, dit is altijd een ongeveer tijd.
We willen we excuses maken dat we niet in staat zijn geweest de top kwaliteit te leveren die u van ons gewend bent.
We willen u dan ook uitnodigen 2 pizza's van het huis op te halen en terwijl u wacht serveren wij u een glas bijzondere wijn.
Kunt u ons uw mail adres sturen opdat wij dit naar u kunnen bevestigen.

Reactie van proever:

Dit vind ik een bijzonder fijne reactie van Opazzo en ik ga graag in op het aanbod. Zal mijn mailadres apart opsturen. Meest fijne is te zien dat er iets met opmerkingen wordt gedaan!
Jan B. Meesterproever (18 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Op een zaterdagavond met twee personen in het à la carte gedeelte van O'Pazzo gegeten.
O'Pazzo was volbezet, de bediening en de keuken hadden het meer dan druk.
Wat meteen opviel was dat het lang duurde voor het eerste drankje op tafel stond, nog langer voor de menukeuze werd opgenomen, tussen de gangen in zat vaak teveel tijd en als het personeel op een specifieke vraag even moest overleggen of iets uit moest zoeken dan was men niet bepaald snel terug aan tafel. Dus wat minpunten op de bediening qua bezetting maar zeker niet qua inzet. De servicegerichtheid was enorm en als er eens wat mis ging (dat krijg je met drukte...), dan deed men er alles aan om het goed op te lossen, dus zoals gezegd niks aan te merken op de inzet van de medewerkers. Toch eigenlijk ook typisch Italiaans: met een beperkte bezetting hard aanpoten.
Het eten was gewoon goed. We namen het viergangen (chefs) menu van € 44,50. De gerechten (salade met speck en - goede - mozzarella, ravioli met sucade van kalf en hoofdgerecht tonijn van de gril op zeekraal en lamsoren - lamsoren weliswaar wat te gaar - met risotto) waren goed bereid, de tonijn voldoende roze gelaten. Dessert geruild voor kaasplankje: prima kazen, afwisselend en goede opbouw.
Overigens was de start van het eten geen goede binnenkomer: een amuse werd natuurlijk zeer op prijs gesteld maar zó uit de koeling geserveerd. Van het gepekelde rundvlees en de bloemkoolcrème was niet veel te proeven door die kou. Met veelal gereserveerde plaatsen zou zoiets toch tijdig uit de koeling gehaald kunnen worden?
De wijnen waren mooi, achtereenvolgens Grüner Veltliner en Sauvignon Blanc van Sommer (Oostenrijk) en Malvasia van Ronco dei Tassi uit Friuli (2015). Bij de kaas een laat geoogste Traminer. Prima wijnen allemaal, interessante wijnboeren, goede combinaties met het eten te maken.
Van wat een standaard wederopbouw pand in Rotterdam is, is een soms wat uitbundige eetruimte gemaakt met pontificaal de pizzaoven in de zaak. Op het eind van de avond werd het wel wat fris in de zaak, toch zeker geen teken om naar huis te gaan?
Al met al: goed gegeten, lekkere wijnen, personeel dat zijn/haar best doet, leuke ambiance, komen we zeker nog een keer terug!
Ditaversteeg . Meesterproever (10 recensies) 5,5 /10
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Gisteravond met zijn drieën gegeten bij O Pazzo in het restaurant. Het welkom was wat chaotisch er waren drie mensen nodig voordat wij naar onze tafel werden geleid. Bij de vraag of er bij de Ginger Ale een schijfje limoen kon, was dat geen probleem. Echter toen het werd geserveerd zat er een schijfje citroen op het glas ipv limoen. Verbazend omdat zij verschillende gerechten serveren waar limoen in is verwerkt.
Ik wilde graag als hoofdgerecht de lamsrack, deze stond vermeld voor 10.50€ per ons. Wat bleek ik kon de lamsrack alleen krijgen als ik vier ons nam. Dat is echt teveel voor mij. Dus ik week uit naar de Dorade. Deze viel erg tegen, zat weinig tot geen smaak aan en was droog, werd geen groenten bij geserveerd. Wel zwarte pasta, die prima was. Na zoveel teleurstelling zijn we direct na het hoofdgerecht weg gegaan. Ons zien zij niet meer terug.

Ruben.willems . Proever (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Prima restaurant, eten was goed en prijs kwaliteit verhouding is op orde. Wij hadden het dagmenu en dat was lekker. Porties waren ook goed op orde.