O'Pazzo Pizzeria

Mariniersweg 90 3011 NV Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant O'Pazzo Pizzeria

Pizza perfectie

Een stukje Napels in onze schitterende havenstad. Pizza bakken is hier tot kunst verheven. Het perfecte deeg, knapperig afgebakken en de heerlijkste toppings: superverse rauwe tonijn, de beste mozzarella en de mooiste groente. Geen zin in pizza? Kies dan voor een authentieke risotto of een goed gevulde salade. Sluit af met een heerlijk zoete dolce en je bent diep en diep tevreden.

We willen u erop wijzen dat de AH aktie alleen geldig is in het pizzeria gedeelte en niet in het à la carte gedeelte van het restaurant.

Meer informatie over restaurant O'Pazzo Pizzeria

metro en trein Blaak en tram
  • : Parkeerplaats

Maandag 17.30 - 22.30
Dinsdag t/m zondag 12:00 - 22:30

Jouw recensie over het restaurant O'Pazzo Pizzeria

lbaylis .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Hendrik S.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Lekker gegeten. Genoeg keuze. Goede bediening. Erg rumoerig. Divers publiek. Prijs kwaliteit net voldoende. Goede locatie
John B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Als van ouds een top restaurant. De pizza's zijn heerlijk, de gerechten origineel en worden mooi geserveerd door vriendelijk personeel. We moesten dit keer wel wat langer wachten dan gewoonlijk, maar soms Is dat niet erg. Al met al blijft dit een aanrader.
Mischa S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Erg lang op onze gerechten moeten wachten, 1 uur na bestelling op het voorgerecht. In het nagerecht zat een lange zwarte haar en ik ben blond dus die was niet van mij. Het eten is redelijk maar niet bijzonder. De ambiance daarentegen is fantastisch. Ober was superaardig en kon er ook niets aan doen dat het zo lang duurde er was gewoonweg veelte weinig personeel.
Annette B.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Vriendelijk ontvangen. Snelle bediening. Ons tafeltje stond vlakbij de open keuken waar de pizza's werden gemaakt. Erg leuk om te zien! Dessert zag er prachtig uit.Kwaliteit van het eten was goed. We hebben heerlijk gegeten!
Robin V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Restaurant O'Pazzo stelt eigenlijk nooit teleur. Ook dit keer niet dus. Sommige Pizzaria's willen wel eens doorschieten met de hoeveelheid kaas en tomatensaus, waardoor elke pizza eigenlijk hetzelfde smaakt. Bij O'pazzo zijn Pizza's echter van hoge klasse waarbij de kok gebruikt maakt van verassende combinaties, de juiste dosering van ingrediënten en kwaliteitsproducten.
Diane M.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Menu van de dag genomen. Heerlijk gegeten, borden mooi opgemaakt en de bediening is heel vriendelijk.
We konden kiezen of er pizza of ala carte wilde eten.
Gabry V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Goede prijs-kwaliteitverhouding, prettig personeel en WC-bezoek is bijzonder (in de positieve zin van het woord). Ook mooi: geen enkel probleem om niet-opgegeten pizza in een doos mee te nemen.
Steffart B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Was weer top. Bediening beter dan we wel eerder hebben meegemaakt. Prima restaurant, goede pizza's. Let op wat je bestelt bij het voorgerecht. De bruchetta is een soort koude pizza. Hartstikke lekker maar wel veel voor een voorgerecht (zeker voor kinderen). Verder uitstekend.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Wachttijd was nu kort omdat we hadden gereserveerd met de bonnetjes van AH, anders is er op vrijdag een wachttijd. Fijn dat er nu ook bij het pizza gedeelte gereserveerd kon worden. Service is goed , vriendelijk en enthousiast personeel, net als de kwaliteit van het eten. Drankjes laten wel lang op zich wachten. In dit restaurant wordt zeer goed rekening gehouden met allergieën (gluten en lactose).
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Bediening was enorm slecht. Mijn collega kreeg 15 min eerder zijn voorgerecht dan ik en er werden amper excuses gemaakt. Vervolgens na het hoofdgerecht 40 min moeten wachten op het dessert en toen ik de rekening vroeg kreeg ik nog de opmerking "de ah actie had u vooraf moeten aangeven" terwijl dit gereserveerd was en duidelijk besteld was via de kaart. Complimenten voor de keuken, bediening ronduit lachwekkend.
Machteld J.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
was weer zalig ! Duurde alleen beetje te lang voorgerecht.
Sfeer is daar net alsof je in Italie bent.
Porties, zeer ruim. Wijn was heel goed.
Kortom tot ziens o'Pazzo !!
Lulu010 .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Met de AH restaurantactie hier voor het eerst komen eten. We zijn zeer hartelijk welkom geheten door de gastvrouw en het bedienend personeel. Ze hielden ook ons gedurende het eten goed in de gaten om drankjes bij te schenken en te vragen of alles naar wens was. Het eten was lekker, niet meer en niet minder. Geen superlatieven, gewoon goed gegeten. Maar het toetje, de tiramisu...daar kom ik zeker voor terug.
En we moeten een keer terug, omdat we per abuis vergeten zijn fooi te geven en die was zeker wel verdiend!
roadqueen .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Prettige bediening. Een aanrader. Zijn voor de ah aktie geweest. Dit wordt op een juiste wijze gebruikt.
Yoreh S.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Geen aanrader als je het eten laat bezorgen(foodora). Pizza's (a 14 en 20 euro) waren koud, slap en met hele taaie korst. Dan wordt er tijdens de bezorging ook nog gezegd dat de rucola op was. Niet netjes en zeker niet het geld waard dus. Wellicht zijn de pizza's beter als je gewoon in het restaurant eet.
Ada T.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Er is heel veel personeel aanwezig die de hele tijd heen en weer lopen en vragen of het allemaal goed is.Kan iets minder.
voorproever-123 .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Heb met onze dochter heerlijk zitten eten bij O 'Pazzo. Vooral het nagerecht was een plaatje en smaakte navenant.
Ga, als je hier eet, ook even naar het toilet, daar is prachtige muziek.
karinpaas .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Heerlijk gegeten vriendelijke bediening, alleen we wonen in nederland maar je wordt in het Engels ontvangen en te woord gestaan.
Michelle V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Wij hebben een gezellige avond gehad bij O'pazzo met lekker eten. De sfeer was goed, personeel vriendelijk. Het was wel erg druk, dus rumoerig en langere wachttijden. Wij vonden dit geen probleem, omdat het eten erg veel was. Hierdoor kon je eten tussendoor even zakken. Prijs-kwaliteit verhouding is prima.
Gina V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
het was een leuk menu maar heel jammer dat toch de thee werd afgerekend terwijl ik niet het toetje van het menu genomen had. Was een mooie vervanger en geen extraatje.