O'Pazzo Pizzeria

Mariniersweg 90 3011 NV Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant O'Pazzo Pizzeria

Pizza perfectie

Een stukje Napels in onze schitterende havenstad. Pizza bakken is hier tot kunst verheven. Het perfecte deeg, knapperig afgebakken en de heerlijkste toppings: superverse rauwe tonijn, de beste mozzarella en de mooiste groente. Geen zin in pizza? Kies dan voor een authentieke risotto of een goed gevulde salade. Sluit af met een heerlijk zoete dolce en je bent diep en diep tevreden.

We willen u erop wijzen dat de AH aktie alleen geldig is in het pizzeria gedeelte en niet in het à la carte gedeelte van het restaurant.

Meer informatie over restaurant O'Pazzo Pizzeria

metro en trein Blaak en tram
  • : Parkeerplaats

Maandag 17.30 - 22.30
Dinsdag t/m zondag 12:00 - 22:30

Yoreh S.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Geen aanrader als je het eten laat bezorgen(foodora). Pizza's (a 14 en 20 euro) waren koud, slap en met hele taaie korst. Dan wordt er tijdens de bezorging ook nog gezegd dat de rucola op was. Niet netjes en zeker niet het geld waard dus. Wellicht zijn de pizza's beter als je gewoon in het restaurant eet.
Ada T.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Er is heel veel personeel aanwezig die de hele tijd heen en weer lopen en vragen of het allemaal goed is.Kan iets minder.
voorproever-123 .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Heb met onze dochter heerlijk zitten eten bij O 'Pazzo. Vooral het nagerecht was een plaatje en smaakte navenant.
Ga, als je hier eet, ook even naar het toilet, daar is prachtige muziek.
karinpaas .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Heerlijk gegeten vriendelijke bediening, alleen we wonen in nederland maar je wordt in het Engels ontvangen en te woord gestaan.
Michelle V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Wij hebben een gezellige avond gehad bij O'pazzo met lekker eten. De sfeer was goed, personeel vriendelijk. Het was wel erg druk, dus rumoerig en langere wachttijden. Wij vonden dit geen probleem, omdat het eten erg veel was. Hierdoor kon je eten tussendoor even zakken. Prijs-kwaliteit verhouding is prima.
Gina V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
het was een leuk menu maar heel jammer dat toch de thee werd afgerekend terwijl ik niet het toetje van het menu genomen had. Was een mooie vervanger en geen extraatje.
info345 .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
We hebben super lekker gegeten met gezellige en een fijne sfeer er om heen.
komen er vaker en is altijd top... gast vriendelijkheid en service die ze geven.
John T.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Mooie locatie en gezellig ingericht en leuk personeel
We gaan hier zeker terug
We kwamen hier al eerder en deze actie was een buiten kansje
JMJ M.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
vriendelijk en hulpvaardig personeel, persoonlijke en ontspannen sfeer, duidelijk aandacht voor niet te lange wachttijd, gerechten zeer smaakvol, duidelijk een aanrader, onze complimenten !!
Lenneke H.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Super lekker gegeten! Met mijn coeliakie (glutenvrij) heerlijk kunnen genieten van een glutenvrije pizza en tiramisu.
Bediening erg aardig en alert
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
In dit restaurant als voorgerecht een bruchetta gegeten( prima) als hoofdgerecht een pittig gekruide pizza en als nagerecht heerlijke bolletjes ijs. Ik vond het wel rumoerig, prima locatie.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Wat een super leuke, mooie pizzeria....in lange tijd niet zo lekker gegeten.
Wij hadden volle spaarkaarten van den AH restaurant actie, maar wat een leuk drie gangen menu !!
Echt een aanrader om daar eens te gaan eten, super leuk en gezellig...wij konden ook nog eens heerlijk buiten zitten.
Top avond gehad !!
Mary V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten, het was erg gezellig, viendelijke bediening! Prachtige restaurant en een goede lokatie, makkelijk bereikbaar. We komen zeker weer terug!!!!
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
De voorgerechten werden helaas niet gelijktijdig geserveerd. Moesten best wel lang op de drankjes wachten, maar het eten en personeel maakte dat wel weer goed.
L K.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Wij hebben lekker gegeten, en vonden de bediening erg vriendelijk. Het is voor herhaling vatbaar.. Binnen kort
willen we met de familie gaan eten daar.
m.bos B.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Bij O Pazzo eten is altijd een feestje, of je nu eet in het restaurant of in het pizza gedeelte eet, alles is even goed. Dit restaurant is zoals het hoort t e zijn. De inrichting is fantastisch tot en met het toilet toe. Waren alle Italiaanse restaurants maar zo.
Jik .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Heerlijk gegeten samen met mijn zoon. We maakten gebruik van de AH actie maar mochten 1 menu van de kaart kiezen. De bediening was erg vriendelijk en wij konden heerlijk buiten zitten.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Voor het eerst gegeten bij O Pazzo, we gingen buiten zitten en het duurde wel erg lang voor de voorgerechten kwamen. We kregen te horen dat er iets fout was gegaan met de printer en kregen excuses. Daarna ging alles weer vlot. Het eten was goed, lekker en ze komen tijdig vragen of je nog drinken wenst.
Leendert T.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Heerlijk om weer zo Italiaans te eten, lekker buiten, was al weer even geleden dat we er gegeten hadden, prima! We komen zeker terug!
gerda260 .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
het was lekker en goed eten en voor herhaling vatbaar .
en het was er erg gezellig en het personeel was goed voor bereid op als er iemand op tijd ergens moet zijn.