O'Pazzo Pizzeria

Mariniersweg 90 3011 NV Rotterdam Nederland Kaart

Over restaurant O'Pazzo Pizzeria

Pizza perfectie

Een stukje Napels in onze schitterende havenstad. Pizza bakken is hier tot kunst verheven. Het perfecte deeg, knapperig afgebakken en de heerlijkste toppings: superverse rauwe tonijn, de beste mozzarella en de mooiste groente. Geen zin in pizza? Kies dan voor een authentieke risotto of een goed gevulde salade. Sluit af met een heerlijk zoete dolce en je bent diep en diep tevreden.

We willen u erop wijzen dat de AH aktie alleen geldig is in het pizzeria gedeelte en niet in het à la carte gedeelte van het restaurant.

Meer informatie over restaurant O'Pazzo Pizzeria

metro en trein Blaak en tram
  • : Parkeerplaats

Maandag 17.30 - 22.30
Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 22:30

Ronald P.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Pizza gegeten, mooie omgeving, leuke sfeer, lekkere pizza en uitstekende wijn. Het was knetterdruk en dat was wel te merken: we moesten lang op de drankjes wachten en toen de pizza op tafel kwam, bleef de eerder bestelde wijn achterwege. Na een opmerking hierover te hebben gemaakt, herstelde de serveerster dit razendsnel en bleef vriendelijk en behulpzaam. Desert, ijs en mislukte tiramisu (zo staat het ook op de kaart), waren prima. De wijn is wel wat te prijzig wat mij betreft, 40 euro voor een fles rosso di montalcino (vermoedelijk inkoop 10-15 euro) is wel heel duur.
Mirelle R.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Wij komen hier al zeker 15 jaar..En genieten altijd weer van het eten. Zeker de laatste 5 /6 jaar is het enorm verbetert. De bediening is vriendelijk en behulpzaam. Als het niet goed was zouden wij hier niet zo vaak terugkomen.
Geachte gast,
Uw reactie brengt een glimlach op ons gezicht, wij doen constant onze best de service te verbeteren.
en zien u graag bij O'Pazzo.
MRO89 .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Hier circa 20 keer geweest. Ontzettend lekkere pizza's. Gigantisch restaurant. Bediening helaas onpersoonlijk, en met name in de pizzeria gaat alles wel heel erg vlot. Als je je hier niet aan stoort kun je hier heerlijk pizza eten.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Altijd erg gezellig en de pizza's waren ook nu weer van goede kwaliteit wij koken hier al jaren en zullen ook zeker terug blijven komen een aanrader.
Geachte gast,
Wij waarderen uw positieve feedback het maakt ons blij dit te horen.
Wij kijken ernaar uit u weer bij O'Pazzo te ontmoeten.
Levano836 .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
We hebben bij een dagje rotterdam een super lekkere krokante dunne bodem parmapizza gegeten bij opazzo. Hij kwam vers uit de oven loeiwarm op ons bord. Top.
De service was ietsje minder omdat we erg lang moesten wachten en meerdere keren om een drankje mesten vragen. Het decor was niet helemaal onze smaak hoewel de houtoven natuurlijk altijd een eyecatcher is.
Yasmine_bt_e .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Als het gaat om Opazzo dan heb ik helemaal niets om op aan te merken. Alles is top! Goed eten, goede service en goede ambiance. Kom hier regelmatig.
La B.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Ik ga vaak bij La Pizza eten....
Was bijna 5 Jaar niet terug gekomen bij O Pazzo,
Is heel verrandert... Pizza buonissima!!!
Services perfekt .... Beter kan niet...!!
In Italiaans??
Complimentoni La Pizza e' buonissima!!! Servizio Perfetto!!
Servito in lingua Italiana... E' bello
A presto
Lena-gronk .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Met een paar vriendinnen hier gegeten. Wij kozen allemaal voor een ander voorgerecht; bruscetta, vitello etc. Was allemaal prima. De pizza's zijn hier altijd goed, niet te klein, niet te groot. Service was in orde. Het was wel redelijk koud in het restaurant. Jammer dat je niet kan reserveren onder 6 personen.
Rbbrt2411 .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2016
Uitleg bij de cijfers:
De 8 voor het eten is een terecht cijfer. De pizza’s en pasta’s waren erg lekker, maar geen verrassingen. Als je gewoon goed en smaakvol wilt eten, is O’Pazzo een aanrader.

De 8 voor de service is omdat we goed en snel geholpen zijn. We kwamen hier voor een lunch en zijn binnen een prima tijd geholpen zodat we ook weer op tijd terug op het werk konden zijn. Erg vriendelijke, gastvrije bediening. Vriendelijkheid doet het restaurant zeker goed en is een voorbeeld voor andere, vergelijkbare restaurants.

De 7 voor het decor is omdat het een prima locatie is, maar er aan de opmaak wel het een en ander veranderd zou kunnen worden. De tafels zijn vrij klein als je met 4 personen gaat eten en er straalt niet heel veel gezelligheid uit. Verder geen probleem, maar het lukt niet om een knusse sfeer te creëren in het gedeelte waar wij zaten.

Conclusie:
Qua eten een prima restaurant waar je lekker kunt lunchen, binnen een goeie tijd. Qua prijs zijn ze wel duurder dan de andere Italiaanse restaurants die in de buurt zitten. Omdat het eten niet persé zoveel lekkerder is, compenseert het voor mij niet de hogere prijs. Als ik de volgende keer weer een Italiaanse lunch zou kiezen, zou O’Pazzo niet mijn eerste keus zijn.
Cfle186 .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Lekker even een pizza eten? Op naar O'PASSO.
We waren vroeg dus mogen we zelf een tafeltje uitzoeken.
We bestelde twee glazen wijn (welke goed waren) en olijven met brood.
De zaak ziet er gewoon erg mooi uit, maar het was wel een beetje koud?
Kachel kapot??
Na de kaart gehad te hebben gekregen van het correcte personeel bestelde we een pizza pazza en pizza pollo.
De pazza was zeer goed belegd maar de pollo karig. Ze smaakte goed en waren
goed gebakken
Na de koffie gingen we tevreden huiswaards. Komen zeker terug.
Marike N.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
Binnengelopen voor een snelle hap. Snelle bediening, prima pizza, leuke omgeving met mooie oven en verrassend sanitair :-), goede prijs/kwaliteit verhouding.
Xandra V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2016
Het was voor ons alweer een tijdje geleden dat we in O Pazzo hadden gegeten. Nu we hartelijk ontvangen waren en een tafel toegewezen kregen kon ik het niet laten om foto's te maken van het interieur. Kunst en Kitsch prima gecombineerd, eclectisch. Er waren wat kleine dingen veranderd in de loop der jaren, maar het belangrijkste was er nog. De pizza oven was nog steeds in de vorm van een octopus. En de toiletten in de kelder lieten nog steeds mooie klanken horen...
Vol bewondering zitten kijken naar de kroonluchters. Maar goed, we kwamen eten. Gebruik makend van de AH restaurantactie. Het speciale menu zag er prima uit. Heerlijke driegangen. Mijn zoon nam bruschetta, spaghetti en chocoladedessert met frambozenijs. Ik koos voor de warme geitenkaassalade, pizza O Pazzo due en ook het chocoladedessert.
Smullen alom. Heerlijke Valpolicella wijn erbij. We konden het allemaal net niet op. Dus een doggy bag ging mee naar huis. Tezamen met onze voldane glimlach.
Snel weer doen, zonder AH actie. Meer keus dan en natuurlijk volle pond betalen, is het meer dan waard
Guido1972 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Pizza's steken met kop en schouders boven andere restaurants uit in smaak en bodem. Het dessert, de Limoencheesekae met limoncello ijs was voortreffelijk! Natascha, Adele en Yari bedienden vlot, professioneel en met een glimlach. Lekkere drukke ambiance waar je wel nog elkaar kan verstaan. Wij komen nog eens.
Lekkerbekjesuus J.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Met de AH actie hier gegeten. Veel keuze en zelfs glutenvrije pizza's en pasta's.
Voorgerechten prima, niet heel bijzonder maar goed. Wij namen 1 glutenvrije pizza die heel erg in de smaak viel. En 2x pizza met spinazie en geitenkaas, deze was ook heerlijk. Kregen hem zowaar op. Pasta viel beetje tegen, was wat flauw. Dessert, huisgemaakt ijs was heerlijk en ook het toetje van de dag viel goed in de smaak. Bediening was vlot en ging voor ons op een heel prettig tempo. Jammer dat ze op het laatste onze thee en koffie vergaten. Maar al met al hele fijne ervaring.
2lentekind .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Eten: pizza met heerlijke verse spinaziebladeren.
Teramisu-dessert gegarneerd met vers takje anijs, combineert goed met de likeur.
Service: Bediening is vrolijk, galant en maakt contact. Ze hebben plezier in hun werk.
Ambiance: grote ruimte, door houten vloer,l tafels en stoelen alsook passende verlichting toch een intieme sfeer. De sfeer van een mooi grand-café.
De pizza-oven en de lireboom zijn de blikvangers van het restaurant. De lireboom en haar takken zijn bedekt met munten: italiaanse lires.
Hannie B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Met Ah restaurant actie hier gegeten, vooraf hadden we een lekkere salade met geitenkaas. Daarna alle twee een pizza gegeten, waren goed heet en lekkere bodem. En de tiramisu als nagerecht was ook erg lekker.
Bediening was attent en vriendelijk, Voor wijn en watertje erbij werd gezorgd. En al is het niet het allerbelangrijkste is het interieur de moeite waard om deze zaak te bezoeken
Antal S.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Helaas viel ons diner dit keer tegen. De pizza was, in tegenstelling tot gebruikelijk, erg pittig (olio piccante) en was de topping heel anders dan gebruikelijk. Ook 45 minuten wachten op een pizza is veel langer dan gebruikelijk. De bediening was zoals altijd persoonlijk, attent en heel service gericht. Binnenkort nog een keer terug.
AntonFilippo .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2016
Leuke zaak, Italiaanse sferen, aardige en attente bediening en erg lekker eten.
Wat heb je nog meer nodig voor een ontspannen avond. En, zelfs op maandag, volle bak.
Hvgalen .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Heerlijke pizza een van de beste van Rotterdam. Gaan hier regelmatig even een pizza eten of afhalen. Mijn dochter vind vooral de wc interessant met de muziek.
Maar voor pizza zeker een aanrader.
Sanne Z.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2016
We hebben helaas met twee kinderen in totaal 2,5 uur gezeten omdat het elke gang zo lang duurde voor ons eten kwam.
Het eten is ok, maar niet bijzonder. Drankjes zijn heel duur waarsoor we ondanks de bonnen eigenlijk heel veel geld moesten neerleggen.