O&O

Dorpsstraat 138 4711 EL Sint Willebrord Nederland Kaart

Over het restaurant O&O

Ontdek culinair Azië

Een oriëntaalse verkenningsreis. Singapore, Japan, Hong Kong en af en toe een knipoog naar Frankrijk, chef Danny Tsang haalt overal de inspiratie voor zijn verfijnde gerechten vandaan. Gastvrouw Monica zorgt voor persoonlijke aandacht aan tafel en adviseert je graag een mooi glas wijn. Een verfijnde oriëntaalse parel in Brabant.

Meer informatie over restaurant O&O

• : Ruime, gratis parkeergelegenheid voor de deur.

Maandag en Dinsdag Gesloten

marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
john H.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Geweldig restaurant, topniveau, ster waardig. Chef's menu met wijnarrangement is een echte aanrader. Geen goedkoop restaurant, maar wel waar voor je geld. Zeer geslaagde avond gehad.
Jack A.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Wat een schitterende presentatie met hele mooie smaken! Vooral de Asian Proeverij was geweldig! Voor herhaling vatbaar. Erg leuk dat we ook een glas champagne aangeboden kregen vanwege het 35 jarig jubileum.
I L.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Mooi restaurant,die een niet al te groot maar een mooie menukaart hebben ....waar heerlijke voor,tussen,hoofd,nagerechten op staan, raad ik zeker iedereen aan!!
Het personeel die er rond loopt in 1 woord geweldig,oog voor iedereen....
Het eten voor,tussen,hoofd nagerecht fantastisch!!! Komen zeker terug....Bedankt voor de geweldige avond...
Pvm66 V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Uiteindelijk hier gereserveerd nadat wij hier veel goede verhalen over gehoord en gelezen hebben. Dus met hoge verwachtingen op een donderdagmiddag richting St. Willebrord. Aangezien ik niet alle ingrediënten mag hebben, hadden we van te voren onze a la carte keuze bekend gemaakt en hier is prima rekening mee gehouden. Begonnen met de Asian Tapas, waren goed,vers en prima bereid maar mijn inziens maak je je er met o.a. Sashimi en grote gamba wel iets te gemakkelijk vanaf. De drie bereidingen van Wagyu waren perfect bereid, allen met een andere smaak. Als hoofdgerecht de pekingduck, wij hadden dit nog nooit gegeten en lieten ons dus verrassen. De eend was mooi rosé maar weinig spectaculair. Mijn tafelgenoot had drie bijpassende wijnen en ik had de keus uit twee "luxe" merken ginger ale (top).
Als ik terugkijk op ons bezoek hebben we zeker goed gegeten ( helaas zonder "wow" gerechten) maar wel tegen sterrenprijzen zowel de gerechten ( goedkoopste hoofdgerecht €29,50) als de wijnen (gem. €8,75). Gezien dit zal ik hier niet snel een tweede keer terugkomen en dit ligt zeker niet aan de gastheer die zijn vak zeer goed verstaat.
Michael R.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Een buitengewone ervaring, van ontvangst tot afscheid, alles klopte. Gerechten verassend, innovatief en zeer smakelijk. Een absolute topper! Zeker voor herhaling vatbaar.
tom V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Genoten van het 6 gangen Chef's menu. Gerechten waren allen nieuw en perfect uitgebalanceerd in smaak. Bijpassende wijnen waren prima, service als vanouds top!
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Prima restaurant met zeer speciale kaart. Hoge service en klantgerichtheid.
Marloes R.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Zoals altijd, weer een feest om hier te mogen eten. Voor t eerst zondags lunchmenu. Verassende smaken, erg lekker en dimsum zijn erg gezellig om te eten. En natuurlijk weer een ontzettend gastvrij onthaal.
Joop S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Een fantastisch , gastvrij restaurant met een superbediening , en zeer goede sommelier.
Je word op je wenken bediend en het eten is geweldig.
Willem E.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Op basis van recensies en mond tot mond reclame van vrienden naar O&O gegaan voor een feestelijke gelegenheid. Zeer prettige ontvangst en een prima tafeltje, van waar we het restaurant konden overzien. We wilden een iets andere samenstelling van het Chefs Menu, wat geen probleem was. Na een oester met een heerlijke oosterse dressing als amuse kregen we een voorgerecht met o.a. sashimi en gefrituurde inktvis. Als tussengerecht kregen we zwezerik en Iberico, zeer lekker. Het hoofdgerecht bestond uit 2 bereidingen van damhert, met nasi koening (het enige gerechtje wat nog deed denken aan de traditionele "Chinees", niet op te vatten als kritiek, integendeel!). Tot slot een heerlijk dessert van kleine hapjes met chocola, schuim van champagne en crème fraîche. Afsluitend een uitstekende kop koffie met nog eens een keur van friandises. We waren vroeg aan tafel en geleidelijk liep het restaurant vol, zonder dat dit storend was. Kortom een feestelijke ervaring, zeker voor herhaling vatbaar!
Arnold V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Ik heb met mijn vrouw ons 8 jarig jubileum gevierd op zondag 13 November 2016 bij O&O.
Alles, van ontvangst, via 4-gangen Chef's diner tot afsluitende espresso scoorde een dikke 9 bij ons.
Hartelijk dank, was een excellente ervaring. Met groet, Arnold Visser.
Laura S.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
n.a.v. het stukje in volkskrant magazine zijn we er gisteren gaan lunchen. het was perfect. de gerechtjes kwamen mooi op tijd, waren stuk voor stuk bijzonder van smaak. prijs/kwaliteit is goed. kortom voor ons zeker voor herhaling vatbaar. onze complimenten voor de kok.
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Alles was top. De tapas als voorgerecht zeer gevarieerd en de Pekingeend was heerlijk.
De sommelier wist waar hij het over had want onze kritische houding over de Noord Spaanse rode wijn wist hij terecht weg te nemen.
AdleSage .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Het eten is over het algemeen erg goed verzorgd. De amusebouillion was daarentegen erg matig en de brownies in het dessert hielden niet over. De overige schotels waren erg lekker, soms wel erg dicht tegen de minimale hoeveelheid aan.
0&0 organiseert wat mij betreft haar eigen fooi door bij binnenkomst de tafel te overvallen met een kar vol met bubbles die zodanig wordt aangeboden dat je nauwelijks kunt weigeren. En zonder de prijs te geven. Achteraf moet je per glaasje bijna 10 euro afrekenen, hetgeen wel erg stevig aan de prijs is. We hadden er een hele fles bubbles voor kunnen bestellen! Wij vonden dit niet chic.
Verder moesten wij vanaf het derde gerecht ongelooflijk lang wachten. Wij waren als een van de eersten aanwezig maar het leek erop dat men richting hoofdgerecht en dessert alle tafels geleidelijk gelijk aan het trekken was en ondanks een hint moesten we toch een uur wachten op het hoofdgerecht.
De prijsstelling gaat toch in de richting van een michelin sterrenrestaurant en dan passen genoemde zaken gewoon niet.
Dus ja, zeker lekker eten met verfijnde smaken maar na een eerdere positieve ervaring viel dit al met al toch wat tegen!
Beste heer Le Sage,

Hartelijk dank voor uw bezoek aan O&O. Wij zijn verheugd om te lezen dat u heeft genoten van het diner.
Onze aperitief-trolley dient ter inspiratie voor onze gasten, we hebben tot nu toe enkel positieve reacties en complimenten mogen ontvangen.
Alle gastheren en gastvrouwen in mijn team weten dat ze na een korte introductie van de aperitieven, altijd én nadrukkelijk aan de gasten moeten laten weten dat ze uiteraard ook voor een ander aperitief naar wens kunnen kiezen. We vinden het dan ook jammer om te lezen dat u dit niet zo heeft ervaren.
Dank dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven en wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen bij O&O.

Met vriendelijke groeten,
Monica Tsang
Restaurant Manager
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
het eten was geweldig het hoofdgerecht de parelhoen was erg heerlijk mooi mals en zeer mooi opgemaakt. het dessert was echt geweldig mooie combinatie van ananas laurier en Jamaicaanse piment. voor iedereen echte aanraders om het te gaan proeven.. ik ga graag weer een x terug.
Ruud E.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Wine-dinner event bijgewoond. Erg geslaagde avond waarin kwaliteitswijnen gepresenteerd werden met heen heerlijk 4 gangen-diner. Gerechten waren zeer smaakvol en prachtig gepresenteerd. Bediening is klantvriendelijk en professioneel. Absoluut een aanrader om een keer exclusief in aanraking te komen met de Aziatische keuken. (en vervolgens vaker een bezoek en brengen). Mooi familiebedrijf die met passie kwaliteit willen leveren.
J V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Uitstekend eten,wachtijd wat lang.
Prijs koffie is niet in balans ,€ 6.90 voor een kopje nespresso.Dit geeft te denken juist de afsluiting van dit heerlijke diner geeft een bittere smaak.Dit kan toch anders !
Beste heer, mevrouw J V.

Ons koffie servies (Nespresso) is € 5,95 / cappuccino of latte € 6,50. Dit is inclusief 2 huisgemaakte friandises en een handgemaakte bonbon van La Fève van meesterchocolatier Geert-Jan Heesterbeek. Wij zijn ervan overtuigd dat we voor de kwaliteit en service die wij garanderen, een competitieve prijsstelling hebben binnen ons segment.

Met vriendelijke groeten,
Monica Tsang
Restaurant Manager
Hanneman .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Wederom een feestavond: eten, bediening, wijnen, alles klopt en is tiptop! Eten is een explosie aan smaken, bediening is uitermate vriendelijk, persoonlijk en je voelt je meer dan welkom. De wijnen zijn subliem, bijzondere wijnen omdat het ook Indiase wijnen bijvoorbeeld betreft. Kortom, je voelt je hier zeer welkom, een avondje wordt je geheel in de watten gelegd! Feest!
Ad W.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Na een tip van een verwende eter, die onder de indruk was van de mooie oriëntaalse smaken en de toffe gastvrouw, was onze aandacht wederom getrokken. Er waren sinds ons laatste bezoek al weer zo’n 4,5 jaar verstreken, dus maar meteen geboekt voor een lunch op zondag middag.

Er was deze middag voor de deur een grote braderie maar de auto konden we vrij eenvoudig een stukje verder parkeren, mooi. Er was wat teveel wind om plaats te nemen op het terras waardoor we neerstreken aan het raam in de serre met zicht op de mooie Chinese tuin. Monica Tsang kwam met een indrukwekkende aperitiefwagen waarop een uitgebreid assortiment gin en mousserende wijnen. Ik wilde toch graag een witte wijn. Dit werd een Spaanse Godello van Lagar da Xestosa die erg goed beviel. Het menu (op onze voorkeuren aangepast) en de wijnkaart werden overhandigd. Een mooie gebonden overzichtelijke wijnkaart met wijnen van over de gehele wereld, die keurig per land zijn gecategoriseerd. Ertussen staan leuke spreuken wat het lezen gezelliger maakt. De lievelings-wijnen zijn met hartjes aangegeven en met groene blaadjes de biologische wijnen, prima.

Een amuse trio verscheen. In een wit schaaltje een delicate marshmallow met ingelegde radijs en uienringen. Een mooie presentatie van bouchot mosselen, op een fijne brunoise van granny smith die aangezuurd was met citrus, verder nog en een krokantje met sesam en nori, erg lekker. De derde amuse was een kom met Laksa, een licht pikante Maleisische kokosbouillon met stukje kwartelei en blokje surimi, genieten tot het laatste druppeltje.

De eerste begeleider werd keurig door Monica gepresenteerd. Een Griekse witte van het eiland Santorini, de Atlantis 2015 van Argyros, verrassend aroma met veel mineralen en subtiele zuren, in de mond verfijnd en complex met een subtiele ziltige afdronk, heerlijk. Op het bord een stuk koude scholfilet met erop een lauwwarme gebakken langoustine, blaadjes waterkers en takjes zeebes. Ernaast shiitake, stukjes artisjok en een sausje van waterkers. Het geheel werd aan tafel afgewerkt met een vinaigrette van langoustine en Japanse sansho bessen. Verrassend dat de schol koud was, wel lekker sappig en heel puur van smaak. De langoustine was heerlijk. De overige ingrediënten combineerde mooi maar ik miste de oriëntaalse toets. De wijn sloot naadloos aan, deze ondersteunde de delicate smaakjes. (9)

Over naar de Gentil uit de Alsace van het gerenommeerde huis Hugel, een blend van ongeveer alle witte druivenrassen uit de Alsace, mooi aroma, aangenaam fris in de mond met een klein zoetje in de afdronk. Deze werd gepresenteerd door de sommelier die het vanaf hier van Monica over nam. Uit de keuken een signature gerecht van de chef. Een keurig bruin gebakken coquille op een bedje van glasnoedels, zeekraal, ringen van bosui en groene sojaboontjes, overgoten met een magisch lekkere xo saus. Erop nog een krokant gebakken plakje lotuswortel en Shiso Purple cresse. Wat een delicatesse, prima smaken met ruim voldoende afwisseling en een hele mooie oriëntaalse toets. De wijn was een voltreffer, hij vulde het gerecht aan met zijn zuren en mooie aroma. (9.7)

Over naar een Grauer Burgunder Buntstück trocken 2012 van Dr. Wehrheim, biodynamisch gemaakt en een echte vriend van de oriëntaalse keuken. Ernaast gegrilde gamba's Singapore stijl. Dat wil zeggen, met het jasje nog aan en met opengesneden rug. Ze lagen op een bedje van lamsoren, zeekraal, gebakken uitjes, ringen van bosui en schijfjes rode peper. Het geheel werd aan tafel afgewerkt met een licht pittige, zoete saus. Er lag nog een stukje limoen naast om de gamba's naar wens aan te zuren. De gamba’s waren in mijn beleving ietsje te ver maar erg lekker. Een goede smaakbalans met de zilte groentjes en de heerlijke wijn. Wel een beetje ongemakkelijk omdat we van het pellen nogal vieze handen kregen. Een extra beleving zullen we maar zeggen. (9.2)

Voor het pièce was een hele speciale Spaanse Verdejo 2015 geselecteerd van het huis Valdelagunde, heerlijk aroma met tonen van passievrucht en rijpe ananas, sappig in de mond met een elegante midden lange afdronk. Uit de keuken een mooi stuk bruin gebakken tarbotfilet op een bedje van Aziatische groenten, Japanse noedels en beukenzwammen. Verder nog een kroepoek van tapioca met nori. Aan tafel afgewerkt met een magisch lekkere teriyaki die was verrijkt met premium witte soja. Het kannetje bleef op tafel, super! De cuisson van de tarbot was top. De balans met de wijn was prima, genieten weer. (9.6)

De dessertwijn was een speciale, Rivesaltes Ambré 1997 van Cazes, gemaakt van de Grenache Blanc, vijftien jaar op hout gerijpt met een verrassend fruitig aroma waarin tonen van sinaasappel, abrikoos, rozijnen en noten. In de mond een goede zoet zuur balans met een lange afdronk. Uit de keuken een mooie presentatie. Als basis een saus van zwarte sesam met erop een kubus ijs van Valrhona chocolade, quenelle ijs van gezouten melk, gekarameliseerde plakjes banaan, toefjes crème van bastognekoek, sponge cake en toefjes gel van yuzu. Een verrassende smakenbalans, voornamelijk door de zwarte sesam en gezouten melk die we op deze wijze nog niet kende. Heerlijk hoe de complexe wijn het gerecht naar een nog hoger niveau bracht, genieten weer. (9.6)

Bediening was uitstekend verzorgd, Monica Tsang liet deze middag zien waarom ze door Gault Millau tot talentvolle gastvrouw is verkozen, alles was tot in de puntjes verzorgd. Ze kreeg na de eerste gang ondersteuning van een ervaren sommelier. Gezellig dat Helena Tsang deze middag nog even een rondje langs de gasten maakte.

Prijs-kwaliteitverhouding was uitstekend, vijfgangen Sunday Special menu €50,-, wijnarrangement €35,50, huiswijn €5,- en koffiearrangement €5,95.

Samengevat kunnen we stellen dat we weer enorm hebben genoten van verfijnde gerechten met oriëntaalse toets en geweldige sausen, waarnaast uitgelezen wijnen, dit alles in een fijne setting met prima bediening. We proefde een duidelijke verbetering ten opzichte van de vorige keer. De sausen zijn nu minder uitbundig en iets verfijnder. Hierdoor is de balans met de overige ingrediënten verbeterd, waardoor deze beter tot hun recht komen. Een aanrader voor de levensgenieters en liefhebbers van de verfijnde oriëntaalse keuken. Bedankt!