O&O

Dorpsstraat 138 4711 EL Sint Willebrord Nederland Kaart

Over het restaurant O&O

Ontdek culinair Azië

Een oriëntaalse verkenningsreis. Singapore, Japan, Hong Kong en af en toe een knipoog naar Frankrijk, chef Danny Tsang haalt overal de inspiratie voor zijn verfijnde gerechten vandaan. Gastvrouw Monica zorgt voor persoonlijke aandacht aan tafel en adviseert je graag een mooi glas wijn. Een verfijnde oriëntaalse parel in Brabant.

Meer informatie over restaurant O&O

• : Ruime, gratis parkeergelegenheid voor de deur.

Maandag en Dinsdag Gesloten

f.kloppert .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Corintha M.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Fantastisch restaurant en wat hebben we heerlijk gegeten. Een culinair hoogstandje. Zeer de moeite waard. Zowel de keuken als de bediening een 10 met een griffel.
j D.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Onze vrienden waren zeer verrast over de hoge kwaliteit van de gerechten en de bijpassende wijnen.

Het 5 gangen menu van visgerechten was qua portionering geheel goed.
kooymak .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Wederom uitstekend gegeten. Gekozen voor het vier gangen menu (vis) met o.a. Voortreffelijke oosterschelde kreeft.

Verfijnd, verrassend en met uistekende service. Absolute aanrader!
Carine C.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
We hebben super lekker gegeten. De gratis shuttle dienst van en naar de B&B was ideaal, zo konden we genieten van een lekker glaasje wijn bij de heerlijke maaltijd. Een dikke bravo aan het ganse team
Hanneman .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Zoals altijd was alles weer perfect: de ontvangst, het eten, de bijpassende wijnen, zeer vriendelijke bediening, mooie uitleg van de wijnen, zeer mooi gepresenteerd eten, geweldige smaken. Kortom: wederom het was hier weer op en top genieten.
Fijnproever369 H.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Geweldig "tapas" diner met ontzettend goede smaken, prachtig opgediend en een hele prettige bediening! Het was weer een feestje!
Gerda F.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Lekker en zeer mooie en goed smakende gerechten
Kreeft heel erg goed op twee verschillende manieren klaargemaakt hemels.
Toetje heel speciaal genoten.
George K.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Mijn familie ditmaal echt kunnen verrassen met een bijzonder etentje in een dito restaurant. Het Chef's menu voor allen (waarvan 1 vegetarisch) bood een prima uitkomst, want het was lastig kiezen door de oosterse benamingen. De presentatie en service was uitstekend en alles smaakte heerlijk in bijzondere combinaties. Voor een enkele was de scheermes XO echter te pikant. Het was een bijzondere en geslaagde verrassing.
Chris W.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Ben over de hele wereld geweest, en ik geloof, dat dit het enige restaurant is waar de bediening keurige handschoenen aantrekt voor de service. Eigenlijk wel heel goed. Apart lekker met Aziatisch tint. Chique prettige atmosfeer.1 of 2 meer keuzes aan frisse desserts op de kaart zou wel mogen.
Joop S.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Top restaurant met mooie originele gerechten , en een superbediening!
Mirjam S.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
heerlijke avond gehad, uitstekende gerechten, mooi wijnarrangement. Bediening erg vriendelijk maar enigszins formeel/afstandelijk, mag wat losser. Absoluut voor herhaling vatbaar. Uitstekend restaurant op een plek waar je het niet zou verwachten.
marieke E.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Een heerlijke avond gehad, prachtige opgemaakte en smaakvolle borden , fijne en deskundige bediening al met al een feestje,. Ze zien ons zeker terug
Herman V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Wachttijd tussen 1e en 2e gerecht meer dan 3 kwartier, zonder verdere toelichting hoe en waarom. Van enige vriendelijke communicatie door bediening is geen sprake. Jammer dit gaat ten koste van de beleving, die je mag verwachten in deze gelegenheid, waar de gerechten uitzonderlijk zijn evenals de prijs.
Beste heer van Leeuwen,

Hartelijk dank voor uw bezoek aan O&O. Wij zijn verheugd om te lezen dat u heeft genoten van onze gerechten. Onze excuses dat de wachttijd tussen de 1e en 2e gang niet optimaal was door de drukte, hier zullen we zeker op gaan letten, met name op de communicatie naar onze gasten toe.

Nogmaals, dank voor uw feedback en wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen bij O&O.

Met vriendelijke groeten,

Monica Tsang
Restaurant Manager
Maarten S.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Heerlijk gegeten !
Richard T.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Oosterse sfeer werkt subtiel door in alle onderdelen van een avondje uit, in de gerechten, in de sfeer van het restaurant. Top " ervaring"!
marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Chef tasting menu was mooie eerste ervaring bij O&O. Van veel visgerechten genoten met mooi bijpassende wijnen. Verfijnd aziatisch eten met mooi opgemaakte borden. Zeker voor herhaling vatbaar.
john H.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Geweldig restaurant, topniveau, ster waardig. Chef's menu met wijnarrangement is een echte aanrader. Geen goedkoop restaurant, maar wel waar voor je geld. Zeer geslaagde avond gehad.
Jack A.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Wat een schitterende presentatie met hele mooie smaken! Vooral de Asian Proeverij was geweldig! Voor herhaling vatbaar. Erg leuk dat we ook een glas champagne aangeboden kregen vanwege het 35 jarig jubileum.
I L.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Mooi restaurant,die een niet al te groot maar een mooie menukaart hebben ....waar heerlijke voor,tussen,hoofd,nagerechten op staan, raad ik zeker iedereen aan!!
Het personeel die er rond loopt in 1 woord geweldig,oog voor iedereen....
Het eten voor,tussen,hoofd nagerecht fantastisch!!! Komen zeker terug....Bedankt voor de geweldige avond...