O&O

Dorpsstraat 138 4711 EL Sint Willebrord Nederland Kaart

Over restaurant O&O

Ontdek culinair Azië

Een oriëntaalse verkenningsreis. Singapore, Japan, Hong Kong en af en toe een knipoog naar Frankrijk, chef Danny Tsang haalt overal de inspiratie voor zijn verfijnde gerechten vandaan. Gastvrouw Monica zorgt voor persoonlijke aandacht aan tafel en adviseert je graag een mooi glas wijn. Een verfijnde oriëntaalse parel in Brabant.

Meer informatie over restaurant O&O

• : Ruime, gratis parkeergelegenheid voor de deur.

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag
Zaterdag 17:30 - 22:00

Uitmuntend
9,2
9,1
Joop S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Een fantastisch , gastvrij restaurant met een superbediening , en zeer goede sommelier.
Je word op je wenken bediend en het eten is geweldig.
Engelhart .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Op basis van recensies en mond tot mond reclame van vrienden naar O&O gegaan voor een feestelijke gelegenheid. Zeer prettige ontvangst en een prima tafeltje, van waar we het restaurant konden overzien. We wilden een iets andere samenstelling van het Chefs Menu, wat geen probleem was. Na een oester met een heerlijke oosterse dressing als amuse kregen we een voorgerecht met o.a. sashimi en gefrituurde inktvis. Als tussengerecht kregen we zwezerik en Iberico, zeer lekker. Het hoofdgerecht bestond uit 2 bereidingen van damhert, met nasi koening (het enige gerechtje wat nog deed denken aan de traditionele "Chinees", niet op te vatten als kritiek, integendeel!). Tot slot een heerlijk dessert van kleine hapjes met chocola, schuim van champagne en crème fraîche. Afsluitend een uitstekende kop koffie met nog eens een keur van friandises. We waren vroeg aan tafel en geleidelijk liep het restaurant vol, zonder dat dit storend was. Kortom een feestelijke ervaring, zeker voor herhaling vatbaar!
Arnold V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Ik heb met mijn vrouw ons 8 jarig jubileum gevierd op zondag 13 November 2016 bij O&O.
Alles, van ontvangst, via 4-gangen Chef's diner tot afsluitende espresso scoorde een dikke 9 bij ons.
Hartelijk dank, was een excellente ervaring. Met groet, Arnold Visser.
Laura S.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
n.a.v. het stukje in volkskrant magazine zijn we er gisteren gaan lunchen. het was perfect. de gerechtjes kwamen mooi op tijd, waren stuk voor stuk bijzonder van smaak. prijs/kwaliteit is goed. kortom voor ons zeker voor herhaling vatbaar. onze complimenten voor de kok.
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Alles was top. De tapas als voorgerecht zeer gevarieerd en de Pekingeend was heerlijk.
De sommelier wist waar hij het over had want onze kritische houding over de Noord Spaanse rode wijn wist hij terecht weg te nemen.
AdleSage .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Het eten is over het algemeen erg goed verzorgd. De amusebouillion was daarentegen erg matig en de brownies in het dessert hielden niet over. De overige schotels waren erg lekker, soms wel erg dicht tegen de minimale hoeveelheid aan.
0&0 organiseert wat mij betreft haar eigen fooi door bij binnenkomst de tafel te overvallen met een kar vol met bubbles die zodanig wordt aangeboden dat je nauwelijks kunt weigeren. En zonder de prijs te geven. Achteraf moet je per glaasje bijna 10 euro afrekenen, hetgeen wel erg stevig aan de prijs is. We hadden er een hele fles bubbles voor kunnen bestellen! Wij vonden dit niet chic.
Verder moesten wij vanaf het derde gerecht ongelooflijk lang wachten. Wij waren als een van de eersten aanwezig maar het leek erop dat men richting hoofdgerecht en dessert alle tafels geleidelijk gelijk aan het trekken was en ondanks een hint moesten we toch een uur wachten op het hoofdgerecht.
De prijsstelling gaat toch in de richting van een michelin sterrenrestaurant en dan passen genoemde zaken gewoon niet.
Dus ja, zeker lekker eten met verfijnde smaken maar na een eerdere positieve ervaring viel dit al met al toch wat tegen!
Beste heer Le Sage,

Hartelijk dank voor uw bezoek aan O&O. Wij zijn verheugd om te lezen dat u heeft genoten van het diner.
Onze aperitief-trolley dient ter inspiratie voor onze gasten, we hebben tot nu toe enkel positieve reacties en complimenten mogen ontvangen.
Alle gastheren en gastvrouwen in mijn team weten dat ze na een korte introductie van de aperitieven, altijd én nadrukkelijk aan de gasten moeten laten weten dat ze uiteraard ook voor een ander aperitief naar wens kunnen kiezen. We vinden het dan ook jammer om te lezen dat u dit niet zo heeft ervaren.
Dank dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven en wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen bij O&O.

Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
het eten was geweldig het hoofdgerecht de parelhoen was erg heerlijk mooi mals en zeer mooi opgemaakt. het dessert was echt geweldig mooie combinatie van ananas laurier en Jamaicaanse piment. voor iedereen echte aanraders om het te gaan proeven.. ik ga graag weer een x terug.
Ruud E.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Wine-dinner event bijgewoond. Erg geslaagde avond waarin kwaliteitswijnen gepresenteerd werden met heen heerlijk 4 gangen-diner. Gerechten waren zeer smaakvol en prachtig gepresenteerd. Bediening is klantvriendelijk en professioneel. Absoluut een aanrader om een keer exclusief in aanraking te komen met de Aziatische keuken. (en vervolgens vaker een bezoek en brengen). Mooi familiebedrijf die met passie kwaliteit willen leveren.
J V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Uitstekend eten,wachtijd wat lang.
Prijs koffie is niet in balans ,€ 6.90 voor een kopje nespresso.Dit geeft te denken juist de afsluiting van dit heerlijke diner geeft een bittere smaak.Dit kan toch anders !
Beste heer, mevrouw J V.

Ons koffie servies (Nespresso) is € 5,95 / cappuccino of latte € 6,50. Dit is inclusief 2 huisgemaakte friandises en een handgemaakte bonbon van La Fève van meesterchocolatier Geert-Jan Heesterbeek. Wij zijn ervan overtuigd dat we voor de kwaliteit en service die wij garanderen, een competitieve prijsstelling hebben binnen ons segment.

Hanneman .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Wederom een feestavond: eten, bediening, wijnen, alles klopt en is tiptop! Eten is een explosie aan smaken, bediening is uitermate vriendelijk, persoonlijk en je voelt je meer dan welkom. De wijnen zijn subliem, bijzondere wijnen omdat het ook Indiase wijnen bijvoorbeeld betreft. Kortom, je voelt je hier zeer welkom, een avondje wordt je geheel in de watten gelegd! Feest!
Ad W.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Na een tip van een verwende eter, die onder de indruk was van de mooie oriëntaalse smaken en de toffe gastvrouw, was onze aandacht wederom getrokken. Er waren sinds ons laatste bezoek al weer zo’n 4,5 jaar verstreken, dus maar meteen geboekt voor een lunch op zondag middag.

Er was deze middag voor de deur een grote braderie maar de auto konden we vrij eenvoudig een stukje verder parkeren, mooi. Er was wat teveel wind om plaats te nemen op het terras waardoor we neerstreken aan het raam in de serre met zicht op de mooie Chinese tuin. Monica Tsang kwam met een indrukwekkende aperitiefwagen waarop een uitgebreid assortiment gin en mousserende wijnen. Ik wilde toch graag een witte wijn. Dit werd een Spaanse Godello van Lagar da Xestosa die erg goed beviel. Het menu (op onze voorkeuren aangepast) en de wijnkaart werden overhandigd. Een mooie gebonden overzichtelijke wijnkaart met wijnen van over de gehele wereld, die keurig per land zijn gecategoriseerd. Ertussen staan leuke spreuken wat het lezen gezelliger maakt. De lievelings-wijnen zijn met hartjes aangegeven en met groene blaadjes de biologische wijnen, prima.

Een amuse trio verscheen. In een wit schaaltje een delicate marshmallow met ingelegde radijs en uienringen. Een mooie presentatie van bouchot mosselen, op een fijne brunoise van granny smith die aangezuurd was met citrus, verder nog en een krokantje met sesam en nori, erg lekker. De derde amuse was een kom met Laksa, een licht pikante Maleisische kokosbouillon met stukje kwartelei en blokje surimi, genieten tot het laatste druppeltje.

De eerste begeleider werd keurig door Monica gepresenteerd. Een Griekse witte van het eiland Santorini, de Atlantis 2015 van Argyros, verrassend aroma met veel mineralen en subtiele zuren, in de mond verfijnd en complex met een subtiele ziltige afdronk, heerlijk. Op het bord een stuk koude scholfilet met erop een lauwwarme gebakken langoustine, blaadjes waterkers en takjes zeebes. Ernaast shiitake, stukjes artisjok en een sausje van waterkers. Het geheel werd aan tafel afgewerkt met een vinaigrette van langoustine en Japanse sansho bessen. Verrassend dat de schol koud was, wel lekker sappig en heel puur van smaak. De langoustine was heerlijk. De overige ingrediënten combineerde mooi maar ik miste de oriëntaalse toets. De wijn sloot naadloos aan, deze ondersteunde de delicate smaakjes. (9)

Over naar de Gentil uit de Alsace van het gerenommeerde huis Hugel, een blend van ongeveer alle witte druivenrassen uit de Alsace, mooi aroma, aangenaam fris in de mond met een klein zoetje in de afdronk. Deze werd gepresenteerd door de sommelier die het vanaf hier van Monica over nam. Uit de keuken een signature gerecht van de chef. Een keurig bruin gebakken coquille op een bedje van glasnoedels, zeekraal, ringen van bosui en groene sojaboontjes, overgoten met een magisch lekkere xo saus. Erop nog een krokant gebakken plakje lotuswortel en Shiso Purple cresse. Wat een delicatesse, prima smaken met ruim voldoende afwisseling en een hele mooie oriëntaalse toets. De wijn was een voltreffer, hij vulde het gerecht aan met zijn zuren en mooie aroma. (9.7)

Over naar een Grauer Burgunder Buntstück trocken 2012 van Dr. Wehrheim, biodynamisch gemaakt en een echte vriend van de oriëntaalse keuken. Ernaast gegrilde gamba's Singapore stijl. Dat wil zeggen, met het jasje nog aan en met opengesneden rug. Ze lagen op een bedje van lamsoren, zeekraal, gebakken uitjes, ringen van bosui en schijfjes rode peper. Het geheel werd aan tafel afgewerkt met een licht pittige, zoete saus. Er lag nog een stukje limoen naast om de gamba's naar wens aan te zuren. De gamba’s waren in mijn beleving ietsje te ver maar erg lekker. Een goede smaakbalans met de zilte groentjes en de heerlijke wijn. Wel een beetje ongemakkelijk omdat we van het pellen nogal vieze handen kregen. Een extra beleving zullen we maar zeggen. (9.2)

Voor het pièce was een hele speciale Spaanse Verdejo 2015 geselecteerd van het huis Valdelagunde, heerlijk aroma met tonen van passievrucht en rijpe ananas, sappig in de mond met een elegante midden lange afdronk. Uit de keuken een mooi stuk bruin gebakken tarbotfilet op een bedje van Aziatische groenten, Japanse noedels en beukenzwammen. Verder nog een kroepoek van tapioca met nori. Aan tafel afgewerkt met een magisch lekkere teriyaki die was verrijkt met premium witte soja. Het kannetje bleef op tafel, super! De cuisson van de tarbot was top. De balans met de wijn was prima, genieten weer. (9.6)

De dessertwijn was een speciale, Rivesaltes Ambré 1997 van Cazes, gemaakt van de Grenache Blanc, vijftien jaar op hout gerijpt met een verrassend fruitig aroma waarin tonen van sinaasappel, abrikoos, rozijnen en noten. In de mond een goede zoet zuur balans met een lange afdronk. Uit de keuken een mooie presentatie. Als basis een saus van zwarte sesam met erop een kubus ijs van Valrhona chocolade, quenelle ijs van gezouten melk, gekarameliseerde plakjes banaan, toefjes crème van bastognekoek, sponge cake en toefjes gel van yuzu. Een verrassende smakenbalans, voornamelijk door de zwarte sesam en gezouten melk die we op deze wijze nog niet kende. Heerlijk hoe de complexe wijn het gerecht naar een nog hoger niveau bracht, genieten weer. (9.6)

Bediening was uitstekend verzorgd, Monica Tsang liet deze middag zien waarom ze door Gault Millau tot talentvolle gastvrouw is verkozen, alles was tot in de puntjes verzorgd. Ze kreeg na de eerste gang ondersteuning van een ervaren sommelier. Gezellig dat Helena Tsang deze middag nog even een rondje langs de gasten maakte.

Prijs-kwaliteitverhouding was uitstekend, vijfgangen Sunday Special menu €50,-, wijnarrangement €35,50, huiswijn €5,- en koffiearrangement €5,95.

Samengevat kunnen we stellen dat we weer enorm hebben genoten van verfijnde gerechten met oriëntaalse toets en geweldige sausen, waarnaast uitgelezen wijnen, dit alles in een fijne setting met prima bediening. We proefde een duidelijke verbetering ten opzichte van de vorige keer. De sausen zijn nu minder uitbundig en iets verfijnder. Hierdoor is de balans met de overige ingrediënten verbeterd, waardoor deze beter tot hun recht komen. Een aanrader voor de levensgenieters en liefhebbers van de verfijnde oriëntaalse keuken. Bedankt!
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Heerlijk relaxed kunnen genieten van alle goeds O&O heeft te bieden.
Een aanrader voor iedereen die van lekker eten wil genieten in een aangename sfeer.
Jac.h.m.houben .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Het was in een woord gezegd top en verrassend verbeterd tov 2013 toen we er voor de eerste keer waren. Super bediening een grote aanrader! Zeer vriendelijke en lieve familie.
Wij komen terug. Bedankt!!!!!!!!
Mmepiepschuum .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Heel smaakvol en goed verzorgd gegeten bij O&O, en we komen hier zeker terug. Lekkere fusion-keuken, met Oosterse smaken, gerechten waren heerlijk gekruid (overigens meestal niet heel pittig) en heel mooi opgemaakt. Favorieten waren de Peking eend en ook een voorgerecht met diverse Oosterse hapjes. Dessert met mango en kokos, een smaakexplosie, maar ook het kaasplankje heel lekker, want goed op kamertemperatuur (niet te koud). Er werden goede wijnen bij geserveerd. Culinair heel erg goed dus. Het restaurant heeft een mooie uitstraling, een mooi terras buiten en de bediening is goed, waardoor je hier ook heen kan gaan voor een speciale gelegenheid. Enige minpunt is dat het relatief duur is, eigenlijk net iets te duur voor wat je krijgt wat ons betreft.
P.konings10 .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
hoofdmaaltijd perfect
glas kraanwater in rekening (1,50 ! ) weinig service gevend
port en glazen wijn veel te hoog in prijs
glas wijn daarentegen niet de gebruikelijke hoeveelheid
Beste heer / mevrouw Konings,

Met plezier zetten wij ons volledig in om al onze gasten een mooie avond te bezorgen in een sfeervolle en verzorgde ambiance met mooie wijnen en smaakvolle gerechten waarin enkel kwaliteitsproducten worden verwerkt.
We willen enkel het beste voor onze gasten, wat zeer gewaardeerd wordt en dat uit zich dan ook in de vele positieve reviews die online te vinden zijn. Wij zijn ervan overtuigd dat we voor de kwaliteit en service die wij garanderen, een zeer competitieve prijsstelling hebben binnen ons segment.

Wij kiezen ervoor om enkel Earth water te serveren. 100% van de nettowinst van Earth Water wordt afgedragen om waterprojecten te financieren.

U heeft tijdens uw bezoek aangegeven absoluut geen gebotteld water te drinken en kraanwater gewoonweg lekkerder te vinden. Wij hebben dan ook een uitzondering gemaakt. Ook wij als restaurateur hebben te maken met hoge kosten en daarom hebben wij symbolisch € 1,50 in rekening gebracht. Voor ons staat gastvrijheid en service dan ook niet gelijk aan gratis kraanwater.

Als wij u, voor een toekomstig bezoek, ergens mee van dienst kunnen zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Mirella M.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Vijf gangen chefsmenu met wijnarrengement: een echte aanrader! Wederon zijn wij door Danny, Helena en de rest van de team culinair verwend.
Gert95 .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Telkens genieten als we hier komen eten! Zeker de kreeft met chilisaus is overheerlijk. Ook de bediening is buitengewoon goed!
Jose.heeren .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
De dames hebben gekozen voor het kreeftenmenu en de heren voor het vleesmenu. Alle gerechten waren smaakvol en prachtig om te zien. De heren vonden de tartaar het lekkerst en de dames het hoofdgerecht, de halve kreeft.
Een gezellige avond heerlijk in de tuin. Als het wat kouder wordt worden de kachels extra opgestookt. Goed toeven in willibrord
Ad1974 .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Wij hebben hier een heerlijk 6 gangen diner op heerlijke smaken combinatie van aziatisch met franse invloeden. Vooral de iberico varkenswangetjes vielen zeer goed in de smaak.
Leuke vriendelijke bediening we hebben een top avond gehad.
Eddybergmans .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
het is net als altijd zeer verzorgd en goed eten de gerechten zien er als plaatjes uit en bediening is vriendelijk en de smaak combinaties geweldig