Over het restaurant O&O

Ontdek culinair Azië

Een oriëntaalse verkenningsreis. Singapore, Japan, Hong Kong en af en toe een knipoog naar Frankrijk, chef Danny Tsang haalt overal de inspiratie voor zijn verfijnde gerechten vandaan. Gastvrouw Monica zorgt voor persoonlijke aandacht aan tafel en adviseert je graag een mooi glas wijn. Een verfijnde oriëntaalse parel in Brabant.

Meer informatie over restaurant O&O

• : Ruime, gratis parkeergelegenheid voor de deur.

Maandag en Dinsdag Gesloten

Rogier V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Rinie V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Bediening is zeer correct en vriendelijk en rustig. Niets wordt opgedrongen. Gerechten zijn ongelooflijk lekker qua smaak en qua consistentie. Mooie uitleg over wat er op je bord geserveerd ligt. Aanrader
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Elk gerecht is weer een verrassing. Super mooi en heerlijk. Een echte aanrader.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
De menukaart is beperkt tot een aantal vaste menu's en peperdure a-la-carte gerechten. We zijn naar O & O gegaan om te genieten van de mooie, fotogenieke en lekkere gerechten maar uiteindelijk viel de prijs niet in de smaak. Kraanwater wordt niet geserveerd, dan maar een fles van 5 euro. De bediening was aardig en netjes. De sfeer is gemoedelijk. We wisten dat het prijsniveau aan de hoge kant lag maar conclusie is dat de kwaliteit echt niet 3 x hoger is dan bij een alledaags restaurant dat 3 x goedkoper werkt.
RIchard_beatrix .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Alles klopt hier! De smaakvolle gerechte.n, de wijn en de bediening. Het aangespaste menu van de chef was heerlijk! De creatieve combinaties van chefkok Danny verrassen ons elke keer weer.
Gilbert V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Verborgen schat, geweldige avond gehad! Zeer professionele en vriendelijke bediening en mooie gerechtjes. Uitstekende prijs/kwaliteit!
JanElsJan .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Als ik de reacties van Monica lees krijg ik toch de kriebels. Haar antwoorden klinken mij als klachtenbehandelaar bekend in de oren. Ook wij hadden vorig naar zomer een vervelende ervaring en dit ook aangegeven. De schouder van de medewerkster werd opgehaald en ze wilde wel 1 kop koffie in mindering brengen. Wij waren met tweeën. Dit niet gedaan omdat een excuus meer op zijn plaats was geweest dan de gratis kop koffie voor een paar dubbeltjes. Toch wil ik graag nogmaals hier naar toe o dat er perfect eten wordt geserveerd. Er een uitmuntende service en klantvriendelijkheid is. Alleen hebben wij dit nog niet kunnen beleven en hopen dit binnen kort te ervaren.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
De zondag brunch: buitengewoon lekker en heel mooi opgediend. Voor normale eters ruimschoots voldoende voor een interessante prijs. De bediening, water ,wijn per glas ,alles klopt
wouter_cynthia .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Vroeger waren we vaste gast bij O&O, want fántástisch restaurant. Door een verhuizing naar de andere kant van het land helaas lang niet meer bij O&O geweest, nu weer heel plezierig om een keer terug te komen, het heeft absoluut niet teleurgesteld, het was weer helemaal fantastisch. We hebben gebruik gemaakt van de haal- en breng-service van/naar B&B Monument076, dat was erg handig, dan kun je zonder schroom een glaasje bij het eten nuttigen.
f.kloppert .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
optie bij hoofdgerecht lam of kreeft maar voor kreeft wordt 10 euro extra gerekend en bij nagerecht optie zoet of kaas waarbij voor kaas euro 6,50 extra gerekend wordt. Voor een 4 gangen menu van 59 euro vind ik dit aan de hoge kant. Derhalve mijn conclusie dat de prijs/kwaliteitverhouding niet goed is. Ambiance mooi en rustig.
Corintha M.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Fantastisch restaurant en wat hebben we heerlijk gegeten. Een culinair hoogstandje. Zeer de moeite waard. Zowel de keuken als de bediening een 10 met een griffel.
j D.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Onze vrienden waren zeer verrast over de hoge kwaliteit van de gerechten en de bijpassende wijnen.

Het 5 gangen menu van visgerechten was qua portionering geheel goed.
kooymak .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Wederom uitstekend gegeten. Gekozen voor het vier gangen menu (vis) met o.a. Voortreffelijke oosterschelde kreeft.

Verfijnd, verrassend en met uistekende service. Absolute aanrader!
Carine C.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
We hebben super lekker gegeten. De gratis shuttle dienst van en naar de B&B was ideaal, zo konden we genieten van een lekker glaasje wijn bij de heerlijke maaltijd. Een dikke bravo aan het ganse team
Hanneman .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Zoals altijd was alles weer perfect: de ontvangst, het eten, de bijpassende wijnen, zeer vriendelijke bediening, mooie uitleg van de wijnen, zeer mooi gepresenteerd eten, geweldige smaken. Kortom: wederom het was hier weer op en top genieten.
Fijnproever369 H.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Geweldig "tapas" diner met ontzettend goede smaken, prachtig opgediend en een hele prettige bediening! Het was weer een feestje!
Gerda F.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Lekker en zeer mooie en goed smakende gerechten
Kreeft heel erg goed op twee verschillende manieren klaargemaakt hemels.
Toetje heel speciaal genoten.
George K.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Mijn familie ditmaal echt kunnen verrassen met een bijzonder etentje in een dito restaurant. Het Chef's menu voor allen (waarvan 1 vegetarisch) bood een prima uitkomst, want het was lastig kiezen door de oosterse benamingen. De presentatie en service was uitstekend en alles smaakte heerlijk in bijzondere combinaties. Voor een enkele was de scheermes XO echter te pikant. Het was een bijzondere en geslaagde verrassing.
Chris W.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Ben over de hele wereld geweest, en ik geloof, dat dit het enige restaurant is waar de bediening keurige handschoenen aantrekt voor de service. Eigenlijk wel heel goed. Apart lekker met Aziatisch tint. Chique prettige atmosfeer.1 of 2 meer keuzes aan frisse desserts op de kaart zou wel mogen.
Joop S.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Top restaurant met mooie originele gerechten , en een superbediening!