Over het restaurant O&O

Ontdek culinair Azië

Een oriëntaalse verkenningsreis. Singapore, Japan, Hong Kong en af en toe een knipoog naar Frankrijk, chef Danny Tsang haalt overal de inspiratie voor zijn verfijnde gerechten vandaan. Gastvrouw Monica zorgt voor persoonlijke aandacht aan tafel en adviseert je graag een mooi glas wijn. Een verfijnde oriëntaalse parel in Brabant.

Meer informatie over restaurant O&O

• : Ruime, gratis parkeergelegenheid voor de deur.

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag
Zaterdag 17:30 - 22:00

Uitmuntend
9,6
9,3

Jouw recensie over het restaurant O&O

Frances P.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Toprestaurant! Sterwaardig!
Tjabbe N.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Wij hebben het 6 gangen Chef's menu op met een wijn arrangement . Het was heerlijk. O&O is een aanrader voor iedereen die wilt genieten op een culinair hoog niveau
Eelco J.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Al lang op de wenslijst en nu eindelijk eens kennis kunnen maken met dit restaurant. Vanaf binnenkomst meteen erg gastvrij ontvangen en dat stopt pas als je naar buiten stapt. Het eten was geweldig lekker en in balans. Erg genoten!
Nico K.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Uiterst verzorgde lekkere gerechten met een perfecte bediening. Gastvrij vanaf binnenkomst tot aan vertrek.
Ad en Ria C.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Genoten!!!
jaapenjeanny B.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Heerlijk gegeten vriendelijk personeel
Jerry H.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Het was gisteren zo’n druilerige zondag waarbij je eigenlijk het liefst in huis blijft en diep onder je dekens weg duikt en eventueel thuisbezorgd punt huppeldepup belt... Echter, niet gedaan ????. Via via gehoord dat O & O in St Willibrord erg goed moest zijn. Prima ontvangst door aardige juffrouw. Mooie ambiance in restaurant en niet te druk deze avond. Was moeilijk om een keuze te maken en we zijn voor het tasting menu gegaan met hoofdgerechten van o.a Europesche kreeft en Nieuw Zeelands lamsrack! De puurheid waarmee deze chef kookt en de schoonheid van opmaak van borden is subliem! Perfecte wijnen en zeer kundig personeel. Super vriendelijke eigenaren en voor herhaling vatbaar.
Ad W.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Het restaurant bestaat inmiddels 35 jaar, daar hoort een mooi Jubileum menu bij. Vorig jaar waren we aardig onder de indruk van de verfijnde Aziatische smaken dus gereserveerd voor een lunch op vrijdag.
De verkeerssituatie voor de deur is gewijzigd (een richtings-verkeer) maar de parkeerplaats is nog van beide zijden te bereiken, fijn. We werden begeleid naar een ronde tafel aan het raam, prima. Monica Tsang kwam met de rijk gevulde aperitief wagen, ze wist onze voorkeur nog, het werd de Spaanse Godello van Lagar da Xestosa die erg goed beviel. Het menu werd nog even doorgenomen deze was op enkele puntjes aan onze voorkeuren aangepast, prima. Leuk dat Helena Tsang de gasten nog even persoonlijk kwam verwelkomen.

De amuse met Thaise invloeden opgebouwd uit vier delen kwam op tafel. Als eerste een blokje mousse van tom kha kai met gelei van rode peper in een crumble van pinda, verrassend sappig in de mond met verfijnde smaken en licht pikant, heerlijk.
Een kopje met pompoensoep. Krokantje van zoete aardappel, verrassend. Als laatste een viskoekje van de gril met een zoet zure dip, heerlijk.

De eerste begeleider werd keurig gepresenteerd door de voor ons nieuwe Sommelière Lisa Snepvangers. Viognier uit de Pays d’Oc Clementine van een Belgische wijnmaker in een elegante stijl. Een tweetraps voorgerecht. Op een mooi zwart bord met reliëf, tartaar van Schotse zalm aangemaakt met een dressing van yuzu en soja, erop schuimpjes van bonito, zoetzure daikon en komkommer, plakjes radijs en kletskopjes van sesam. Delicaat met mooie texturen en frisse toetsen. Apart uitgeserveerd sushi met erop Japanse ebi garnaal op een toef wasabi crème afgewerkt met haringkuit. De sushi was licht knapperig en plakte wat aan de tanden, de smakencombinatie was uitgekiend en verrassend lekker. (9,3)

De viognier werd doorgezet voor bij het inmiddels bekende signature gerecht van de chef. Een keurig bruin gebakken coquille op een bedje van gestoomde glasnoedels met ertussen takjes zeekraal, ringen van bosui en groene sojaboontjes, erop een plakje krokant gebakken lotuswortel en takje Shiso Purple cresse. Ditmaal overgoten met een hele lekkere licht pikante dashi soja saus. Het XO gedeelte van de saus vonden we terug op de coquille. Nog steeds een delicatesse, genieten! (9,5)

Uit de Pfalz een droge Grauer Burgunder Muschelkalk 2016 van Wilhelmshof, lekker sappig en romig. Uit de keuken een proeverij van zeefruit. Siu Mai gevuld met Koningskrab en afgewerkt met forelkuit, heerlijk. Een dim-sum op basis rettich met pikante dip. In een stoommandje Bapao gevuld met Singapore chili kreeft. Het klapstuk was de grote geroosterde garnaal met heerlijke rooktoets waarbij een saus van cashewnoot en nog lekkerder chutney van mango en ananas. Om af te wisselen een schaaltje tapioca kroepoek. De wijn was hierbij keurig in balans. (9,4)

Over naar rood met een Squinzano gemaakt van Negroamaro van het huis Due Palme, zeer zacht en rond met tonen van rijp zwart fruit. Op het bord Nieuw Zeelands lamsrack gegaard in de green egg besprenkeld met Balinese saus waarbij een Spaanse padron peper en krokantje van lotuswortel. Apart uitgeserveerd gebakken trompet de la mort op een bedje van beetgare kailan. Het lam was perfect gegaard, normaal houd ik niet zo van de smaak van vet (dit was grotendeels verdwenen) maar dit combineerde ditmaal uitstekend met de heerlijke Balinese saus. Ruim voldoende afwisseling met het garnituur. De zachte wijn sloot naadloos aan en was een schot in de roos. (9,8)

De dessertwijn kwam uit India, een laat geplukte Chenin Blanc 2014 van het huis Sula, net even complexer en rijker dan de Loire wijnen die ik ken, met tonen van rijp exotisch fruit. Op een mooi groot wit bord een mooie presentatie van verschillende bereidingen van mango, passiefruit, ananas en yuzu erop een flinke quenelle heerlijk lychee-ijs en afgewerkt met een schijf Valrhona Ivoire chocolade. Een dessert waar je blij van wordt mijn lievelings-smaken in verschillende texturen. De wijn sloot hierbij naadloos aan, genieten. (9,7)

Als afsluiter nog een lekkere Nespresso met een drietal keurig gepresenteerde, lekkere friandises.

Bediening was uitstekend verzorgd, we voelden ons weer helemaal in de watten gelegd.

Prijs-kwaliteitverhouding was uitstekend.

Samengevat was het weer een mooie culinaire middag met verfijnde oriëntaalse smaken in een ontspannen ambiance met gezellige bediening. We voegen ze graag toe aan onze favorieten, bedankt!
Hermien R.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Restaurant voor alle gelegenheden
Loes P.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Er naar uit gekeken hier een keer te eten!
We hadden er helaas veel meer van verwacht:het eten was kwalitatief goed,maar de bezieling is uit alles er omheen..de inrichting (systeemplafonds ,ledstrips),de sommelier,de gastvrouwen...er zit geen passie/persoonlijke touch in.
Voor flessen kraanwater €5 vragen (terwijl je akelig wordt van de hitte binnen) vind ik echt niet kunnen.
Ook het supplement voor de kaasplankjes als dessertkeuze vind ik gedurfd.
Al met al hebben we met zijn 4en voor circa €400 gegeten en gedronken:Wij vinden dit niet in verhouding staan met de kwaliteit die we hebben ervaren.
G.A.M. D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Het eten is prima tot zeer goed, vakkundigheid personeel is goed. Prijzen van wijn, dessertwijn, toeslag voor kaas en koffieservice behoren bij een twee sterren Michelin zaak, daar kan nog iets verbeterd worden.
Linsey21 V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
We hebben lekker gegeten in een mooi en net restaurant met zeer keurige bediening. De menukaart was niet erg uitgebreid, vond ik wel jammer maar wat we gegeten hebben was erg lekker en bijzonder klaargemaakt.
Rinie V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Bediening is zeer correct en vriendelijk en rustig. Niets wordt opgedrongen. Gerechten zijn ongelooflijk lekker qua smaak en qua consistentie. Mooie uitleg over wat er op je bord geserveerd ligt. Aanrader
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Elk gerecht is weer een verrassing. Super mooi en heerlijk. Een echte aanrader.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
De menukaart is beperkt tot een aantal vaste menu's en peperdure a-la-carte gerechten. We zijn naar O & O gegaan om te genieten van de mooie, fotogenieke en lekkere gerechten maar uiteindelijk viel de prijs niet in de smaak. Kraanwater wordt niet geserveerd, dan maar een fles van 5 euro. De bediening was aardig en netjes. De sfeer is gemoedelijk. We wisten dat het prijsniveau aan de hoge kant lag maar conclusie is dat de kwaliteit echt niet 3 x hoger is dan bij een alledaags restaurant dat 3 x goedkoper werkt.
RIchard_beatrix .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Alles klopt hier! De smaakvolle gerechte.n, de wijn en de bediening. Het aangespaste menu van de chef was heerlijk! De creatieve combinaties van chefkok Danny verrassen ons elke keer weer.
Gilbert V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Verborgen schat, geweldige avond gehad! Zeer professionele en vriendelijke bediening en mooie gerechtjes. Uitstekende prijs/kwaliteit!
JanElsJan .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Als ik de reacties van Monica lees krijg ik toch de kriebels. Haar antwoorden klinken mij als klachtenbehandelaar bekend in de oren. Ook wij hadden vorig naar zomer een vervelende ervaring en dit ook aangegeven. De schouder van de medewerkster werd opgehaald en ze wilde wel 1 kop koffie in mindering brengen. Wij waren met tweeën. Dit niet gedaan omdat een excuus meer op zijn plaats was geweest dan de gratis kop koffie voor een paar dubbeltjes. Toch wil ik graag nogmaals hier naar toe o dat er perfect eten wordt geserveerd. Er een uitmuntende service en klantvriendelijkheid is. Alleen hebben wij dit nog niet kunnen beleven en hopen dit binnen kort te ervaren.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
De zondag brunch: buitengewoon lekker en heel mooi opgediend. Voor normale eters ruimschoots voldoende voor een interessante prijs. De bediening, water ,wijn per glas ,alles klopt
wouter_cynthia .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Vroeger waren we vaste gast bij O&O, want fántástisch restaurant. Door een verhuizing naar de andere kant van het land helaas lang niet meer bij O&O geweest, nu weer heel plezierig om een keer terug te komen, het heeft absoluut niet teleurgesteld, het was weer helemaal fantastisch. We hebben gebruik gemaakt van de haal- en breng-service van/naar B&B Monument076, dat was erg handig, dan kun je zonder schroom een glaasje bij het eten nuttigen.