O&O

Dorpsstraat 138 4711 EL Sint Willebrord Nederland Kaart

Over het restaurant O&O

Ontdek culinair Azië

Een oriëntaalse verkenningsreis. Singapore, Japan, Hong Kong en af en toe een knipoog naar Frankrijk, chef Danny Tsang haalt overal de inspiratie voor zijn verfijnde gerechten vandaan. Gastvrouw Monica zorgt voor persoonlijke aandacht aan tafel en adviseert je graag een mooi glas wijn. Een verfijnde oriëntaalse parel in Brabant.

Meer informatie over restaurant O&O

• : Ruime, gratis parkeergelegenheid voor de deur.

Maandag & donderdag diner vanaf 17:30u
Vrijdag & zaterdag lunch van 12:00u - 15:00u, diner vanaf 18:00u
Zondag doorlopend open van 13:00u - 21:00u

Dinsdag & Woensdag gesloten (open voor gezelschappen vanaf 15 personen)

Uitmuntend
9,6
9,5

Jouw recensie over het restaurant O&O

Erna W.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Heerlijk gegeten, bedieng was super. Alles klopte in het geheel.
P. D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
Wij hebben genoten van zeer lieve mensen met passie voor eten en drinken en gastvrijheid.
In een woord....sterren niveau!
Wij komen graag terug.
Paul en Diana de Rooij
Aart B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Heerlijke smaken en gevarieerde gerechten en veel heerlijke open wijnen. Het restaurant lijkt te streven naar nog beter, onderweg naar een Michelinster?!
Loes S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Heel goed eten met heerlijke wijnen. Top service!
H. O.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Goed verzorg , gunstige prijs kwaliteit.
Els D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Zaterdag gegeten bij O&O.
Gegeten is niet het goede woord, we zijn zo enorm verwend met gerechten die qua samenstelling en presentatie zo uitgedacht zijn dat het mijn inziens mag vallen onder de noemer KUNST.
Het eten met stokjes is in het geval van de tonijn sowieso een meerwaarde. De kleine blokjes rauwe tonijn een voor een eten is telkens opnieuw een geniet moment.
Het leuke van een klein gezelschap, samen met mijn dochter, is dat we bewust konden proeven en ons konden richten op het ontleden van de heerlijke smaken. Zo ben je op een hele relaxte manier bezig met voeding. Het personeel met stijlvolle, maar onopvallende jurken bracht rust evenals de hele uitstraling van het restaurant. Wij denken er met plezier aan terug. Fijn dat we deze kans gekregen hebben. Het was een sensatie.
Eline S.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Te weinig keuze, pekingeend niet op zaterdag te bestellen. Weinig oosterse invloeden.
Wij hadden een vlees gerecht met pepersaus. Was lekker maar totaal niet volgens verwachting. Prijs kwaliteit is totaal zoek.
Stefaan V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Schitterend verzorgd en sfeervol terras. Het eten was subliem. Een Michelin ster waardig! Prijs kwaliteit dik in orde! Een echte culinaire aanrader!
H. O.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Chinese fusion restaurant, goede prijs kwaliteit. Vriendelijke bediening. Sterk aan te bevelen.
De tafel van Annelies B.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Geweldig, ook een leuke traktatie voor mijn man die jarig was .Totaal niet verwacht
Piet B.
Heerlijk gegeten, niet goedkoop maar wel een perfecte avond gehad met een prima bediening en schitterende smaakvolle gerechten met een lekker glas wijn er bij.
Annelies B.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
geweldig lekker gegeten ,man was jarig die dag ,hij kreeg een leuk cadeautje voor zijn verjaardag .
we gaan zeker nog een keer terug
John L.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Onze verwachtingen waren hoog, maar dat hebben ze met het 5-gangen Chef's menu meer dan waar gemaakt.
Kort: O&O is een regelrechte aanbeveling waard!
Frances P.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Toprestaurant! Sterwaardig!
Tjabbe N.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Wij hebben het 6 gangen Chef's menu op met een wijn arrangement . Het was heerlijk. O&O is een aanrader voor iedereen die wilt genieten op een culinair hoog niveau
Eelco J.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Al lang op de wenslijst en nu eindelijk eens kennis kunnen maken met dit restaurant. Vanaf binnenkomst meteen erg gastvrij ontvangen en dat stopt pas als je naar buiten stapt. Het eten was geweldig lekker en in balans. Erg genoten!
Nico K.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Uiterst verzorgde lekkere gerechten met een perfecte bediening. Gastvrij vanaf binnenkomst tot aan vertrek.
Ad en Ria C.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Genoten!!!
jaapenjeanny B.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Heerlijk gegeten vriendelijk personeel
Jerry H.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Het was gisteren zo’n druilerige zondag waarbij je eigenlijk het liefst in huis blijft en diep onder je dekens weg duikt en eventueel thuisbezorgd punt huppeldepup belt... Echter, niet gedaan ????. Via via gehoord dat O & O in St Willibrord erg goed moest zijn. Prima ontvangst door aardige juffrouw. Mooie ambiance in restaurant en niet te druk deze avond. Was moeilijk om een keuze te maken en we zijn voor het tasting menu gegaan met hoofdgerechten van o.a Europesche kreeft en Nieuw Zeelands lamsrack! De puurheid waarmee deze chef kookt en de schoonheid van opmaak van borden is subliem! Perfecte wijnen en zeer kundig personeel. Super vriendelijke eigenaren en voor herhaling vatbaar.
Ad W.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Het restaurant bestaat inmiddels 35 jaar, daar hoort een mooi Jubileum menu bij. Vorig jaar waren we aardig onder de indruk van de verfijnde Aziatische smaken dus gereserveerd voor een lunch op vrijdag.
De verkeerssituatie voor de deur is gewijzigd (een richtings-verkeer) maar de parkeerplaats is nog van beide zijden te bereiken, fijn. We werden begeleid naar een ronde tafel aan het raam, prima. Monica Tsang kwam met de rijk gevulde aperitief wagen, ze wist onze voorkeur nog, het werd de Spaanse Godello van Lagar da Xestosa die erg goed beviel. Het menu werd nog even doorgenomen deze was op enkele puntjes aan onze voorkeuren aangepast, prima. Leuk dat Helena Tsang de gasten nog even persoonlijk kwam verwelkomen.

De amuse met Thaise invloeden opgebouwd uit vier delen kwam op tafel. Als eerste een blokje mousse van tom kha kai met gelei van rode peper in een crumble van pinda, verrassend sappig in de mond met verfijnde smaken en licht pikant, heerlijk.
Een kopje met pompoensoep. Krokantje van zoete aardappel, verrassend. Als laatste een viskoekje van de gril met een zoet zure dip, heerlijk.

De eerste begeleider werd keurig gepresenteerd door de voor ons nieuwe Sommelière Lisa Snepvangers. Viognier uit de Pays d’Oc Clementine van een Belgische wijnmaker in een elegante stijl. Een tweetraps voorgerecht. Op een mooi zwart bord met reliëf, tartaar van Schotse zalm aangemaakt met een dressing van yuzu en soja, erop schuimpjes van bonito, zoetzure daikon en komkommer, plakjes radijs en kletskopjes van sesam. Delicaat met mooie texturen en frisse toetsen. Apart uitgeserveerd sushi met erop Japanse ebi garnaal op een toef wasabi crème afgewerkt met haringkuit. De sushi was licht knapperig en plakte wat aan de tanden, de smakencombinatie was uitgekiend en verrassend lekker. (9,3)

De viognier werd doorgezet voor bij het inmiddels bekende signature gerecht van de chef. Een keurig bruin gebakken coquille op een bedje van gestoomde glasnoedels met ertussen takjes zeekraal, ringen van bosui en groene sojaboontjes, erop een plakje krokant gebakken lotuswortel en takje Shiso Purple cresse. Ditmaal overgoten met een hele lekkere licht pikante dashi soja saus. Het XO gedeelte van de saus vonden we terug op de coquille. Nog steeds een delicatesse, genieten! (9,5)

Uit de Pfalz een droge Grauer Burgunder Muschelkalk 2016 van Wilhelmshof, lekker sappig en romig. Uit de keuken een proeverij van zeefruit. Siu Mai gevuld met Koningskrab en afgewerkt met forelkuit, heerlijk. Een dim-sum op basis rettich met pikante dip. In een stoommandje Bapao gevuld met Singapore chili kreeft. Het klapstuk was de grote geroosterde garnaal met heerlijke rooktoets waarbij een saus van cashewnoot en nog lekkerder chutney van mango en ananas. Om af te wisselen een schaaltje tapioca kroepoek. De wijn was hierbij keurig in balans. (9,4)

Over naar rood met een Squinzano gemaakt van Negroamaro van het huis Due Palme, zeer zacht en rond met tonen van rijp zwart fruit. Op het bord Nieuw Zeelands lamsrack gegaard in de green egg besprenkeld met Balinese saus waarbij een Spaanse padron peper en krokantje van lotuswortel. Apart uitgeserveerd gebakken trompet de la mort op een bedje van beetgare kailan. Het lam was perfect gegaard, normaal houd ik niet zo van de smaak van vet (dit was grotendeels verdwenen) maar dit combineerde ditmaal uitstekend met de heerlijke Balinese saus. Ruim voldoende afwisseling met het garnituur. De zachte wijn sloot naadloos aan en was een schot in de roos. (9,8)

De dessertwijn kwam uit India, een laat geplukte Chenin Blanc 2014 van het huis Sula, net even complexer en rijker dan de Loire wijnen die ik ken, met tonen van rijp exotisch fruit. Op een mooi groot wit bord een mooie presentatie van verschillende bereidingen van mango, passiefruit, ananas en yuzu erop een flinke quenelle heerlijk lychee-ijs en afgewerkt met een schijf Valrhona Ivoire chocolade. Een dessert waar je blij van wordt mijn lievelings-smaken in verschillende texturen. De wijn sloot hierbij naadloos aan, genieten. (9,7)

Als afsluiter nog een lekkere Nespresso met een drietal keurig gepresenteerde, lekkere friandises.

Bediening was uitstekend verzorgd, we voelden ons weer helemaal in de watten gelegd.

Prijs-kwaliteitverhouding was uitstekend.

Samengevat was het weer een mooie culinaire middag met verfijnde oriëntaalse smaken in een ontspannen ambiance met gezellige bediening. We voegen ze graag toe aan onze favorieten, bedankt!