O&O

Dorpsstraat 138 4711 EL Sint Willebrord Nederland Kaart

Over het restaurant O&O

Ontdek culinair Azië

Een oriëntaalse verkenningsreis. Singapore, Japan, Hong Kong en af en toe een knipoog naar Frankrijk, chef Danny Tsang haalt overal de inspiratie voor zijn verfijnde gerechten vandaan. Gastvrouw Monica zorgt voor persoonlijke aandacht aan tafel en adviseert je graag een mooi glas wijn. Een verfijnde oriëntaalse parel in Brabant.

Meer informatie over restaurant O&O

• : Ruime, gratis parkeergelegenheid voor de deur.

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag
Zaterdag 17:30 - 22:00

Uitmuntend
9,4
9,2
Gerda F.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Lekker en zeer mooie en goed smakende gerechten
Kreeft heel erg goed op twee verschillende manieren klaargemaakt hemels.
Toetje heel speciaal genoten.
George K.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Mijn familie ditmaal echt kunnen verrassen met een bijzonder etentje in een dito restaurant. Het Chef's menu voor allen (waarvan 1 vegetarisch) bood een prima uitkomst, want het was lastig kiezen door de oosterse benamingen. De presentatie en service was uitstekend en alles smaakte heerlijk in bijzondere combinaties. Voor een enkele was de scheermes XO echter te pikant. Het was een bijzondere en geslaagde verrassing.
Chris W.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Ben over de hele wereld geweest, en ik geloof, dat dit het enige restaurant is waar de bediening keurige handschoenen aantrekt voor de service. Eigenlijk wel heel goed. Apart lekker met Aziatisch tint. Chique prettige atmosfeer.1 of 2 meer keuzes aan frisse desserts op de kaart zou wel mogen.
Joop S.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Top restaurant met mooie originele gerechten , en een superbediening!
Mirjam S.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
heerlijke avond gehad, uitstekende gerechten, mooi wijnarrangement. Bediening erg vriendelijk maar enigszins formeel/afstandelijk, mag wat losser. Absoluut voor herhaling vatbaar. Uitstekend restaurant op een plek waar je het niet zou verwachten.
marieke E.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Een heerlijke avond gehad, prachtige opgemaakte en smaakvolle borden , fijne en deskundige bediening al met al een feestje,. Ze zien ons zeker terug
Herman V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Wachttijd tussen 1e en 2e gerecht meer dan 3 kwartier, zonder verdere toelichting hoe en waarom. Van enige vriendelijke communicatie door bediening is geen sprake. Jammer dit gaat ten koste van de beleving, die je mag verwachten in deze gelegenheid, waar de gerechten uitzonderlijk zijn evenals de prijs.
Beste heer van Leeuwen,

Hartelijk dank voor uw bezoek aan O&O. Wij zijn verheugd om te lezen dat u heeft genoten van onze gerechten. Onze excuses dat de wachttijd tussen de 1e en 2e gang niet optimaal was door de drukte, hier zullen we zeker op gaan letten, met name op de communicatie naar onze gasten toe.

Nogmaals, dank voor uw feedback en wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen bij O&O.

Met vriendelijke groeten,

Monica Tsang
Restaurant Manager
Maarten S.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Heerlijk gegeten !
Richard T.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Oosterse sfeer werkt subtiel door in alle onderdelen van een avondje uit, in de gerechten, in de sfeer van het restaurant. Top " ervaring"!
marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Chef tasting menu was mooie eerste ervaring bij O&O. Van veel visgerechten genoten met mooi bijpassende wijnen. Verfijnd aziatisch eten met mooi opgemaakte borden. Zeker voor herhaling vatbaar.
john H.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Geweldig restaurant, topniveau, ster waardig. Chef's menu met wijnarrangement is een echte aanrader. Geen goedkoop restaurant, maar wel waar voor je geld. Zeer geslaagde avond gehad.
Jack A.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Wat een schitterende presentatie met hele mooie smaken! Vooral de Asian Proeverij was geweldig! Voor herhaling vatbaar. Erg leuk dat we ook een glas champagne aangeboden kregen vanwege het 35 jarig jubileum.
I L.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Mooi restaurant,die een niet al te groot maar een mooie menukaart hebben ....waar heerlijke voor,tussen,hoofd,nagerechten op staan, raad ik zeker iedereen aan!!
Het personeel die er rond loopt in 1 woord geweldig,oog voor iedereen....
Het eten voor,tussen,hoofd nagerecht fantastisch!!! Komen zeker terug....Bedankt voor de geweldige avond...
Pvm66 V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Uiteindelijk hier gereserveerd nadat wij hier veel goede verhalen over gehoord en gelezen hebben. Dus met hoge verwachtingen op een donderdagmiddag richting St. Willebrord. Aangezien ik niet alle ingrediënten mag hebben, hadden we van te voren onze a la carte keuze bekend gemaakt en hier is prima rekening mee gehouden. Begonnen met de Asian Tapas, waren goed,vers en prima bereid maar mijn inziens maak je je er met o.a. Sashimi en grote gamba wel iets te gemakkelijk vanaf. De drie bereidingen van Wagyu waren perfect bereid, allen met een andere smaak. Als hoofdgerecht de pekingduck, wij hadden dit nog nooit gegeten en lieten ons dus verrassen. De eend was mooi rosé maar weinig spectaculair. Mijn tafelgenoot had drie bijpassende wijnen en ik had de keus uit twee "luxe" merken ginger ale (top).
Als ik terugkijk op ons bezoek hebben we zeker goed gegeten ( helaas zonder "wow" gerechten) maar wel tegen sterrenprijzen zowel de gerechten ( goedkoopste hoofdgerecht €29,50) als de wijnen (gem. €8,75). Gezien dit zal ik hier niet snel een tweede keer terugkomen en dit ligt zeker niet aan de gastheer die zijn vak zeer goed verstaat.
Michael R.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Een buitengewone ervaring, van ontvangst tot afscheid, alles klopte. Gerechten verassend, innovatief en zeer smakelijk. Een absolute topper! Zeker voor herhaling vatbaar.
tom V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Genoten van het 6 gangen Chef's menu. Gerechten waren allen nieuw en perfect uitgebalanceerd in smaak. Bijpassende wijnen waren prima, service als vanouds top!
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Prima restaurant met zeer speciale kaart. Hoge service en klantgerichtheid.
Marloes R.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Zoals altijd, weer een feest om hier te mogen eten. Voor t eerst zondags lunchmenu. Verassende smaken, erg lekker en dimsum zijn erg gezellig om te eten. En natuurlijk weer een ontzettend gastvrij onthaal.
Joop S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Een fantastisch , gastvrij restaurant met een superbediening , en zeer goede sommelier.
Je word op je wenken bediend en het eten is geweldig.
Willem E.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Op basis van recensies en mond tot mond reclame van vrienden naar O&O gegaan voor een feestelijke gelegenheid. Zeer prettige ontvangst en een prima tafeltje, van waar we het restaurant konden overzien. We wilden een iets andere samenstelling van het Chefs Menu, wat geen probleem was. Na een oester met een heerlijke oosterse dressing als amuse kregen we een voorgerecht met o.a. sashimi en gefrituurde inktvis. Als tussengerecht kregen we zwezerik en Iberico, zeer lekker. Het hoofdgerecht bestond uit 2 bereidingen van damhert, met nasi koening (het enige gerechtje wat nog deed denken aan de traditionele "Chinees", niet op te vatten als kritiek, integendeel!). Tot slot een heerlijk dessert van kleine hapjes met chocola, schuim van champagne en crème fraîche. Afsluitend een uitstekende kop koffie met nog eens een keur van friandises. We waren vroeg aan tafel en geleidelijk liep het restaurant vol, zonder dat dit storend was. Kortom een feestelijke ervaring, zeker voor herhaling vatbaar!