O Mundo

5 Mei Plein 1 6703 CD Wageningen Nederland Kaart

Over het restaurant O Mundo

Welkom bij Restaurant O Mundo: het culinaire hart van Wageningen, gesitueerd in het historische hotel De Wereld. Al jaren een begrip in de regio en zes dagen per week geopend! Wij serveren pure en moderne gerechten met respect voor de klassieke keuken. Sinds de opening in 2004 hebben wij een eervolle vermelding in de Michelingids. Volgens het waarderingssysteem “kwaliteitsvolle keuken” met een “goede standing”. Op de restaurantlijst 2018 van Lekker hebben wij een mooie 73e plek behaald en ook krijgen wij 15 punten van Gault Millau. Ervaar het zelf!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant O Mundo

• : Vrije parkeergelegenheid naast het restaurant.

Geopend van maandag tot en met zaterdag.
Lunch: ontvangst tussen 12.00 tot 14.30 uur
Diner: ontvangst tussen 18.00 tot 21.30 uur

• Amex , Mastercard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Gratis parkeren , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Nederlands gesproken , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant O Mundo

Alinda B.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Prima restaurant, heerlijk gegeten. De gerechten waren een feestje om naar te kijken. De bediening was snel en vriendelijk.
Gonnie K.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
We hebben hier een heerlijk 5-gangendiner genuttigd met een bijpassend wijn arrangement. De gerechten zijn niet alleen mooi om te zien, maar smaken ook nog eens voortreffelijk. De bediening is vriendelijk en denkt goed mee. Al met al een aanrader.
jolande H.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Zeer attente bediening, lekkere en soms bijzondere combinaties.
elizabeth.hartgers .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Heerlijk gegeten, verrassende gerechten. Wij hebben 5 onderdelen van het 7 gangen-menu gegeten en hebben een heerlijke avond beleefd. Uiteraard staat daar wel een stevig prijskaartje tegenover, maar als je eens echt iets te vieren hebt is dit wel een aanrader.