O Mundo

5 Mei Plein 1 6703 CD Wageningen Nederland Kaart

Over het restaurant O Mundo

Welkom bij Restaurant O Mundo: het culinaire hart van Wageningen, gesitueerd in het historische hotel De Wereld. Al jaren een begrip in de regio en zes dagen per week geopend! Wij serveren pure en moderne gerechten met respect voor de klassieke keuken. Sinds de opening in 2004 hebben wij een eervolle vermelding in de Michelingids. Volgens het waarderingssysteem “kwaliteitsvolle keuken” met een “goede standing”. Op de restaurantlijst 2018 van Lekker hebben wij een mooie 73e plek behaald en ook krijgen wij 15 punten van Gault Millau. Ervaar het zelf!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant O Mundo

Busstation Wageningen bevindt zich om de hoek
  • : Betaalde parkeergelegenheid achter het restaurant.

Geopend van maandag tot en met zaterdag.
Diner: ontvangst tussen 18.00 tot 21.30 uur

• Amex , Mastercard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Gratis parkeren , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Nederlands gesproken , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant O Mundo

Joze I.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Chique restaurant. Historische plek. Zeker de moeite waard. Erg vriendelijke ontvangst en bediening. De kok schiet wat mij betreft alleen af en toe door in de smaakcombinaties. Een dessert van witte chocolade met pastinaak ... het spijt me, maar dat levert bij mij geen smaaksensatie maar de vraag ; wat ben ik nu eigenlijk aan het eten.
Elizabeth.hartgers .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
O Mundo wil zich graag in de top van de restaurants profileren (daar is de prijs ook naar). De keuken maakt dat waar met mooie en verrassende gerechten. De bediening laat het top-niveau nog een beetje liggen. Is zeker enthousiast en toegewijd, maar speelt nog te weinig in op de gasten om er echt een top-beleving van te maken.
Ben W.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Prima! Lijkt erop dat ze hun ster weer terug willen!
Erikgen G.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Prachtige gerechten in een mooi restaurant in Wageningen, absoluut een aanrader.
Met mijn partner een paar dagen op de Veluwe en gegeten bij O Mundo, was zeer de moeite waard.
Topper van het menu was de snoekbaars en sushi van Kings Crab, heerlijk!
Bedankt voor de goede service
Marjon D.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Heerlijk gegeten op het terras. Zeer attente bediening die zonder opdringerig te zijn er alles aan doen om je een heerlijke avond te bezorgen.
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Bijzondere locatie als je wat te vieren hebt, fijne relaxte avond gehad daar.
Niels L.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Heerlijk. Simpelweg top! Die michelenster terugkrijgen is een kwestie van tijd. Ga zo door met die lekkere menus maar vooral ook die prina wijnen!
Niels L.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Weer heerlijk gegeten. De vijf gangen die we kozen konden zo worden aangepast zoals we wilden. De wijnen waren perfect gekozen en het personeel was vriendelijk, snel en flexibel.
Gerrit A.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
Het bleek niet mogelijk met mooi weer buiten te eten, behalve in de felle zon aan de straatkant. De muziek vonden wij niet fijn, maar ook dit bleek niet te kunnen worden gewijzigd. De gerechten waren minder verrassend en minder goed bereid dan wij gewend waren in dit restaurant. De vis was iets teveel doorbakken, en de asperges waren niet zacht en sappig. De bediening was wel uitstekend.
Alinda B.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Prima restaurant, heerlijk gegeten. De gerechten waren een feestje om naar te kijken. De bediening was snel en vriendelijk.
Gonnie K.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
We hebben hier een heerlijk 5-gangendiner genuttigd met een bijpassend wijn arrangement. De gerechten zijn niet alleen mooi om te zien, maar smaken ook nog eens voortreffelijk. De bediening is vriendelijk en denkt goed mee. Al met al een aanrader.
jolande H.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Zeer attente bediening, lekkere en soms bijzondere combinaties.
Elizabeth.hartgers .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Heerlijk gegeten, verrassende gerechten. Wij hebben 5 onderdelen van het 7 gangen-menu gegeten en hebben een heerlijke avond beleefd. Uiteraard staat daar wel een stevig prijskaartje tegenover, maar als je eens echt iets te vieren hebt is dit wel een aanrader.