O'Malley's Irish Pub & Restaurant

Oosterstraat 67 9711 NS Groningen Nederland Kaart

Over restaurant O'Malley's Irish Pub & Restaurant

Pure, huisgemaakte gerechten

In deze gezellige pub geniet je van heerlijke, huisgemaakte maaltijden met een Ierse slag. Er wordt altijd met het seizoen meegekookt, zodat alleen de allerbeste ingrediënten op je bord terecht komen. Neem er een lekker glas bier bij en je bent helemaal tevreden.

Meer informatie over restaurant O'Malley's Irish Pub & Restaurant

Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
William K.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Net als de vorige keer een top avond gehad bij O'Malley's. Het eten, drinken, het personeel en de sfeer was prima. Een volgende reservering voor in maart 2017 is alweer geplaatst!
Theresia En Miro H.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk eten, het eten komt voor alle gasten tegelijk op tafel door samenwerking van het personeel, erg fijn! fijne sfeer een lekker gemoedelijke pub. Hele vriendelijke gastvrije bediening, met een extra verrassing omdat mijn partner jarig was! Maar 1 klein puntje...het was een beetje koud in de zaak
Alice.bijker .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Wat een gezellig eetadresje! Trefwoorden: warme ontvangst, echte Ierse sfeer, leuke muziek en vooral: heerlijk eten! Echt een aanrader!
Maxime S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Vriendelijke engelssprekende bediening. Lekker eten. De kip en stoofvlees zijn een aanrader. Cheesecake past er nog net in!
Jhbruinsbennink .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Prima bediening, gezellige sfeer, passende muziek en het eten was goed.
De AH actie bestond uit het niet betalen van de goedkoopste gerechten.
Tonny C.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Heerlijk gegeten in een gezellig Iers
café in het centrum van Groningen. Aardige bediening en heel betaalbaar.... een echte aanrader!!
Tes_van_goor .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Heerlijk gegeten! Leuke presentatie van t eten en erg goed vlees! We zaten vlak bij de deur wat een beetje fris was, maar dat deed niet af aan t heerlijke eten.
Victoria M.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Gezellige 'pub' sfeer met een menu die daar bij past. Gerechten worden leuk opgediend en smaken erg goed. Muziek is af en toe wel erg luid waardoor we elkaar aan tafel niet altijd goed kunnen verstaan.
Wij kwamen met de AH restaurant actie maar er werd niet duidelijke uitgelegd hoe het werkt (dus geen 2 drie-gangen menu's voor de prijs van 1).
Janny123 .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten. De gerechten waren echt heerlijk. Het werd geserveerd op plankjes. Heel apart. Er werd Engels gesproken door de bediening. Je had het gevoel in het buitenland te zijn.
Ina.2001 .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Aardige en vlotte bediening, verrassend lekker eten en prachtig opgemaakt.
We konden zelf kiezen uit de gerechten van het menu, dat vonden we een groot voordeel.
Een aanrader. We komen zeker terug!
Ina2015AH G.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Alleen maar positief. Top, super!
Geke Z.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Wederom vol tevredenheid en genoten van het eten en de sfeer in het restaurant.
Voorafje kozen we de zalm en het hoofdgerecht biefstuk met groente en heerlijk gepofte en daarna gebakken aardappelen, plus als klapstuk weer de appelcrumble echt een aanrader. Het voor gerecht en het hoofdgerechten werden geserveerd op een plank, wat een erg leuk idee is en past bij het eten.
Geke Z.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
We hebben hier al meerdere malen gegeten echt een aanrader. Zelfs de AH actie is een aanrader bij hun genoeg keuze goed en heerlijk eten. de bediening is erg gastvrij en denken mee.
Grietina V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Bijzonder warm welkom bij de entree, heerlijk verrassend gegeten vriendelijke bediening die passend afstand hield maar wel alert reageert
Aanrader
Famijhof .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Heerlijk gegeten met de AH-actie. Ruime keuze mbt 3-gangendiner. Gisteravond hebben we gekozen voor de chicken pie als hoofdgerecht. Heel erg lekker. Fijne bediening en leuke sfeer. Voor herhaling vatbaar.
Luuk D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
We hebben zeer lekker gegeten, maar waren vooral onder de indruk van de prachtige details bij het opmaken van de borden!
We waren met de AH actie en hebben vaker bij restaurants gegeten. Dit is een van de toppers!
Chantall V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Lekkerste soep in tijden gegeten. Super leuk geserveerd, met schaar om zelf je kruiden toe te voegen.
Personeel zeer vriendelijk. Super leuke Sfeer, echt Iers ingericht heel leuk.
Echt een aanrader!!!
Daniëlle B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Bij binnenkomst krijg je gelijk een warm gevoel: het is een hele gezellige pub. Het personeel spreekt Engels en is zeer vriendelijk. Het eten was heerlijk. De rib-eye was perfect (medium-rare) en de spareribs waren lekker gekruid.
Jeehaa44 .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Leuke engelstalige, vrolijke bediening, perfecte fish & chips, lekker voorgerecht en leuke omgeving. En het Ierse bier is natuurlijk helemaal goed!