O'Malley's Irish Pub & Restaurant

Oosterstraat 67 9711 NS Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant O'Malley's Irish Pub & Restaurant

Pure, huisgemaakte gerechten

In deze gezellige pub geniet je van heerlijke, huisgemaakte maaltijden met een Ierse slag. Er wordt altijd met het seizoen meegekookt, zodat alleen de allerbeste ingrediënten op je bord terecht komen. Neem er een lekker glas bier bij en je bent helemaal tevreden.

Meer informatie over restaurant O'Malley's Irish Pub & Restaurant

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Vrijdag vanaf 17:00
Zaterdag vanaf 13:00
Zondag vanaf 14:00

Dieke S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Lekker gegeten, vriendelijke bediening. De plek waar we zaten was alleen niet zo fijn. We zaten aan het tafeltje rechts naast de deur en het was druk. Dus het werd telkens een beetje fris toen de deur open ging.
Gertrud L.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Het was erg druk vanwege Eurosonic.Maar het personeel bleef erg vriendelijk.Kregen zelfs nog koffie aangeboden omdat het lang duurde.Wij vonden dit reuze meevallen.De sfeer was goed en het eten prima.De porties zijn wel erg groot.
gerdasteringa .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
AH-restaurantactie: We hebben heerlijk gegeten, de bediening was very friendly en er werd in een fijn tempo opgediend: ik zou het zeker aanraden.
Paulmed .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Gezellige ambiance met smaakvol Iers bier en qua gerechten , omdoende keus en prima van smaak en meer dan voldoende , we komen zeer zeker weer!
DJdeKoning .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Lekker gegeten bij O'Malley's.

De eerlijke eenvoud waarmee gerechten bereid worden.
De Ieren vinden dat je iets niet anders moet laten lijken dan het is.
Ze houden wel van goed,en de Ieren verstaan onder goed eerlijk,
onbewerkt en natuurlijk.

Bediening uitstekend en gastvrij, we komen zeker terug.
Chantal K.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
We werden ontvangen door een vriendelijke dame en we hadden een tafeltje bij het raam.
Ruime keuze van de menu kaart en diverse biertjes op de tap.
Het eten was lekker en werd in de juiste timing gebracht.
Een aanrader!
Bibi1965 .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Ontvangst en bediening waren prima. Het eten was aardig. Vooraf had 1 van ons de tempura mushrooms en die waren te lang gefrituurd en smaakten een beetje aangebrand, echt niet lekker. Hoofdgerechten waren oke. Ik denk al met al niet dat ik hier nog een keer naar toe zou gaan.
Marcel H.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Het voorafje en hoofdmenu waren leuk opgemaakt op houten snijplanken. Weer eens wat anders dan normaal. Ga zeker weer een keer eten hier. Vriendelijke bediening, de beide Aussies.
Catharina V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Gebruik gemaakt van de AH actie. We konden alles van de kaart kiezen. Vriendelijk (Engelstalig) personeel, we gaan zéker nog een keer heen.
Boudewijn1980 .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Voor de tweede keer in drie maanden heb ik samen met een goede vriend gegeten bij O'Malleys. Eten en bediening was super. Echt een aanrader.
Monica07 .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Wij waren met 8 mensen met de AH actie waarbij we a la carte mogen bestellen en de goedkoopste zijn gratis. De voorgerechten waren verrassend lekker, met name de tempura mushrooms. De hoofdgerechten waren goed maar vergelijkbaar met andere restaurants. Service is in het Engels en was goed. We wilden onze voorgerechten delen en daar werd niet moeilijk over gedaan.
fovie .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten en de sfeer was prima. Ook de bediening was voortreffelijk. Je kon vrij kiezen van de kaart en ook de keuze in lekkere biertjes was prima. Kortom een heerlijk avondje pub, lekker eten en goede service.
55sminDionne26 .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heerlijk gegeten en wat
Kregen wij veel op ons bord.
Er heerst een fijne ontspannen sfeer en werden geholpen door zeer vriendelijk personeel. Echt een aanrader
Vincent O.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Prima gegeten, de prijs-kwaliteit is absoluut goed bij O'Malley's. Met de uitzondering van de 2 persoongerechten konden wij alles kiezen van de kaart. Genoeg keus en verrassend lekker.
Marina V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Zeer hartelijk ontvangst, kundig personeel, hij vroeg wat ik wilde drinken en met uitleg over waar ik van houdt met bier kwam hij met het perfecte biertje. Eten is voor zo'n Pub gewoon uitstekend heerlijk en goed klaargemaakt. geserveerd op plankjes erg gezellig en lekker.
Debroe .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Heerlijk gegeten. We zaten helemaal vol. Aardige bediening. Als hoofdgerecht hadden we de mixed-grill en de chicken pie.
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Het eten was voortreffelijk, de inrichting sober maar netjes, een minpuntje was de temperatuur van de pub/restaurant. Het tochtte er nogal vooral als de deur open ging.
Bediening was goed.
William K.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Net als de vorige keer een top avond gehad bij O'Malley's. Het eten, drinken, het personeel en de sfeer was prima. Een volgende reservering voor in maart 2017 is alweer geplaatst!
Theresia en Miro H.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk eten, het eten komt voor alle gasten tegelijk op tafel door samenwerking van het personeel, erg fijn! fijne sfeer een lekker gemoedelijke pub. Hele vriendelijke gastvrije bediening, met een extra verrassing omdat mijn partner jarig was! Maar 1 klein puntje...het was een beetje koud in de zaak
alice.bijker .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Wat een gezellig eetadresje! Trefwoorden: warme ontvangst, echte Ierse sfeer, leuke muziek en vooral: heerlijk eten! Echt een aanrader!