O'Malley's Irish Pub & Restaurant

Oosterstraat 67 9711 NS Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant O'Malley's Irish Pub & Restaurant

Pure, huisgemaakte gerechten

In deze gezellige pub geniet je van heerlijke, huisgemaakte maaltijden met een Ierse slag. Er wordt altijd met het seizoen meegekookt, zodat alleen de allerbeste ingrediënten op je bord terecht komen. Neem er een lekker glas bier bij en je bent helemaal tevreden.

Meer informatie over restaurant O'Malley's Irish Pub & Restaurant

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Vrijdag vanaf 17:00
Zaterdag vanaf 13:00
Zondag vanaf 14:00

Riekje D.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Heerlijk gegeten met de schoonfamilie, de spareribs zijn de beste die wij ooit gegeten hebben (en dat zijn er een hoop). De Guinness pie en Lamb stew waren ook erg lekker. Als toetje hadden we Lemon cheesecake cake (super!) en Apple crumble (erg lekker). Daarnaast werd er regelmatig gecheckt of we nog iets nodig waren op gepaste momenten. Dus helemaal tevreden.
Victor V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Heb nu voor de vierde keer bij O' Malleys gegeten en kan me geen enkel negatief punt verzinnen. je komt binnen en wordt ontzettend vriendelijk bediend. de inrichting en sfeer is als in een Engelse pub, hartstikke leuk gedaan! het eten laat ook niet lang op zich wachten en is elke keer heerlijk geweest. zowel het voor- als het hoofdgerecht vielen bij ons allebei erg in smaak. Personeel erg vriendelijk tijdens het bezoek, niet opdringerig, gewoon heel behulpvaardig en aanspreekbaar. Zelfs bij vragen over de gerechten werden we geholpen. Leuke is dat de bediening ook allemaal Engels spreken, dit geeft je echt een gevoel alsof je op vakantie bent.

enige punt wat me opvalt is de prijs, dit kan voor sommigen wat aan de hoge kant zijn. Maar is het toch echt wel waard. Al met al een geslaagde avond! Wij komen zeker nog een keer terug!
Frank R.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Prima eten voor een prima prijs.
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk gezeten en gegeten. Daarnaast was de bediening erg vriendelijk en de sfeer super gezellig.
Inmiddels mijn 4e bezoek aan O'Malley's en wederom erg genoten.
lapre1971 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Het was weer een h_eerlijk avondje vertoeven. Bediening was goed. Het eten was lekker. Dit is nu de tweede x dat we hier zijn gaan eten. Er gaat zeker een derde x volgen. Over het toetje hadden we wat vragen (eclairs) en daar kon hij ons niet duidelijk een antwoord op geven. Wat bleek, hij had in zijn leven zoveel aan eclairs gegeten, dat hij ze nooit meer durfde aan te raken hi hi. Mijn vriend was zo aardig om een eclair over te houden voor hem. Met brede glimlachen werd deze aan hem overhandigd. Je had zijn gezicht moeten zien, maar heeft toch de eclair opgegeten he he. He aced it :)
gertentreabos .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Super gezellig en het eten was heerlijk.
Voor,hoofd en nagerecht vd hele kaart met uitzondering van 2 gerechten voor 2 personen.
Een echte aanrader.
Paulmed .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Voor de 2e keer in korte tijd hier gegeten. Heerlijke biertjes van de tap!
Het eten was goed , een kleine kaart maar toch voor ieder wat wils
De bediening was vlot en aardig !
SjenPj .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Zeer hartelijke bediening. Helaas waren ze onderbezet en daardoor liep het niet echt op rolletjes. In mijn mushrooms in beslag had het gefrituurde beslag de overhand. De bbq chicken bond en mini hamburger iedereen heel erg lekker. De poffiterrolles waren volgens mijn gewoon uit een pak en hetvijs met gehakte pistachenoten was wel heel lekker. Ze hebben helaas geen echte slagroom. Het was wel gezellig dus we gaan vast nog een keer. De deal is dat het goedkoopste menu wordt weggestreept. Wat niet helemaal klopt vind ik, is dat ze dat ze als je met 4 mensen bent de twee duurste menus laten staan op de rekening. Maar toe maar.
Archangel .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Zoals altijd lekker eten en een vriendelijke bediening. De gerechten zijn pretentieloos, maar smaakvol en ook aan alle garnituur is aandacht besteed. De bediening is vlot en hartelijk.
Jan Herman V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Een echte ierse pub, met uitstekend verzorgd pub food. vriendelijke bediening. Aanrader. We komen zeker snel weer terug.
janfam .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Via de AH-actie voor het eerst gegeten bij O'Malleys's. De ontvangst èn bediening (in het Engels) was gastvrij en zeer vriendelijk. De ambiance van dit eetcafé was prettig en sfeervol. Het was gezellig druk voor een vroege zaterdagavond. Mijn voorgerecht was de zalmtartaar. Dit werd leuk opgediend en was erg smaakvol. Het hoofdgerecht was de mixed grill. Dit bestond uit 4 soorten (heerlijk) vlees, een royale portie heerlijke grote friet en een (te) klein beetje coleslaw. Het nagerecht was een overheerlijke after eight milkshake. De AH-actie is hier niet het tweede menu gratis, maar de goedkoopste bestellingen zijn gratis. Je kunt echter wel alles van de kaart kiezen. Al met al prima gegeten voor een betaalbare prijs in dit leuke restaurant.
trast .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Verassend rustig voor een donderdagavond, naar mijn inziens niet helemaal terecht, want hangt een goede sfeer met prima eten voor een betaalbare prijs. Daarnaast staat er attent personeel.
Dieke S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Lekker gegeten, vriendelijke bediening. De plek waar we zaten was alleen niet zo fijn. We zaten aan het tafeltje rechts naast de deur en het was druk. Dus het werd telkens een beetje fris toen de deur open ging.
Gertrud L.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Het was erg druk vanwege Eurosonic.Maar het personeel bleef erg vriendelijk.Kregen zelfs nog koffie aangeboden omdat het lang duurde.Wij vonden dit reuze meevallen.De sfeer was goed en het eten prima.De porties zijn wel erg groot.
gerdasteringa .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
AH-restaurantactie: We hebben heerlijk gegeten, de bediening was very friendly en er werd in een fijn tempo opgediend: ik zou het zeker aanraden.
Paulmed .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Gezellige ambiance met smaakvol Iers bier en qua gerechten , omdoende keus en prima van smaak en meer dan voldoende , we komen zeer zeker weer!
DJdeKoning .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Lekker gegeten bij O'Malley's.

De eerlijke eenvoud waarmee gerechten bereid worden.
De Ieren vinden dat je iets niet anders moet laten lijken dan het is.
Ze houden wel van goed,en de Ieren verstaan onder goed eerlijk,
onbewerkt en natuurlijk.

Bediening uitstekend en gastvrij, we komen zeker terug.
Chantal K.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
We werden ontvangen door een vriendelijke dame en we hadden een tafeltje bij het raam.
Ruime keuze van de menu kaart en diverse biertjes op de tap.
Het eten was lekker en werd in de juiste timing gebracht.
Een aanrader!
Bibi1965 .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Ontvangst en bediening waren prima. Het eten was aardig. Vooraf had 1 van ons de tempura mushrooms en die waren te lang gefrituurd en smaakten een beetje aangebrand, echt niet lekker. Hoofdgerechten waren oke. Ik denk al met al niet dat ik hier nog een keer naar toe zou gaan.
Marcel H.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Het voorafje en hoofdmenu waren leuk opgemaakt op houten snijplanken. Weer eens wat anders dan normaal. Ga zeker weer een keer eten hier. Vriendelijke bediening, de beide Aussies.