O'Malley's Irish Pub & Restaurant

Oosterstraat 67 9711 NS Groningen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Let op! Tomahawk steak en Posh snacks zijn gerechten van de kaart die worden uitgesloten van deze actie.
Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant O'Malley's Irish Pub & Restaurant

Pure, huisgemaakte gerechten

In deze gezellige pub geniet je van heerlijke, huisgemaakte maaltijden met een Ierse slag. Er wordt altijd met het seizoen meegekookt, zodat alleen de allerbeste ingrediënten op je bord terecht komen. Neem er een lekker glas bier bij en je bent helemaal tevreden.

Meer informatie over restaurant O'Malley's Irish Pub & Restaurant

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Vrijdag vanaf 17:00
Zaterdag vanaf 13:00
Zondag vanaf 14:00

Jouw recensie over het restaurant O'Malley's Irish Pub & Restaurant

Kristel V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Alles wat je van een Ierse pub mag verwachten, levendig, Guinness, vlotte bediening, good food, de fish and chips waren voortreffelijk (mega groot stuk kabeljauw), en de apple crumble is om voor terug te komen. Fijn geprijsd, I'll be back!
Rinus V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
We waren hier om te eten. Dat was erg goed. Het is een eetcafé dus een beetje losse service moet je accepteren. Echter ik kan niet wennen aan het gehurkt aan tafel de bestelling opnemen. Verder is het een gezellige pub. Nette entourage. Personeel is Engels sprekend wat voor ons geen enkel probleem is. Leuke ervaring.
Lisa K.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Super lekker gegeten en heel vriendelijk personeel!
Dick P.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Via de AH-restaurantactie gebruik gemaakt van een 3gangenmenu. Het voorgerecht met stukjes kip was dermate groot dat het al bijna een hoofdgerecht was. ;-) Maar smaakvol. Evenals het hoofdgerecht, lamsvlees in Guinness en in een broodje. Bijzonder. Als nagerecht zelf maar de Irish Coffee, we zitten immers in een Iers restaurant, genomen.
Geluidsniveau: we waren vroeg en ik denk dat dat wel scheelt. Ons werd wel een plekje in de buurt van de bar aangeboden waar in de buurt ook een groep bezig was met dobbelen en het daar vrij rumoerig was (om half 6), dus gekozen voor een tafel achterin waar het aanzienlijk rustiger was. Na het voorgerecht duurde het een tijdje voor het afgeruimd werd en het hoofdgerecht kwam. Niet dat dat overigens ergens bezwaarlijk was.
Al met al uitstekend gegeten.
Monique Z.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2018
Lekker en gezellig.
Toetjes verukkelijk
Esther H.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Erg gezellig eetcafe, goede sfeer, vriendelijke bedoening. Voor herhaling vatbaar
Roelof V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Leuk en goed restaurant, we zijn er al vaker geweest en komen zeker weer terug.
Marian S.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Het is altijd prettig uitgaan bij O´Malley, alleen sommige andere gasten waren vervelend maar daar kan het personeel niets aan doen
Tendai C.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Ontzettend lekker, simpel eten voor een redelijke prijs. Sfeer en bediening zijn vriendelijk en ongedwongen.
Dagmar V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
In het begin van de avond was de bediening er al de kip er bij (reservering om 17u). Maar toen de tent vol liep kon je langer wachten op een reactie en ik heb zelfs na lang wachten zelf maar de dessertkaart bij de bar opgehaald.

Ik had als hoofdgerecht fish&chips. Aantal maanden geleden had ik dit ook als hoofdgerecht en die was toen ook beter. De vis was nu waterig en leek van binnen meer op een witte brij. Het toetje daarentegen was goed.

Kortom, wel een leuke tent en ik heb in het verleden betere ervaringen gehad met O’Malleys.
Sietske V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Prima restaurant, je waant je in Ierland daar je in hun taal wordt aangesproken.
Marijke N.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2018
Heerlijke Ierse comfortfood! Fijne bediening en goeie biertjes. Een echte aanrader voor een lekker hapje eten!
Marjolein D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Super gezellig en heerlijk eten.
Tiny T.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
we wonen in Nederland maar moeten Engels spreken. dat is een min punt.
Rijnie T.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Lekker ontspannen sfeer en we hebben weer heerlijk gegeten! het niveau van het eten is verrassend goed, iets wat je misschien niet direct bij een pub verwacht. Een aanrader!
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Heerlijk gegeten. Gezellig druk.
Martijn O.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Lekker eten, heerlijk bier, super vriendelijk personeel. Een absolute aanrader.????
Anna D.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Heerlijk pub-food! Chicken strips waren ge-wel-dig, echt een aanrader. Brood zelf viel een beetje tegen maar lekkere tapenade en prima kruidenboter. Mijn man had de mixed grill (spareribs waren heerlijk mals, viel van het bot af en goede smaak; kip was ook super mals:; burger was lekker gekruid en goede kaas; steak niet geproefd), ik had de surf & turf (steak was een beetje doorbakken en op sommige stukjes verbrand; garnalen erg lekker; zaten lekkere calamari bij). We zaten toen al behoorlijk vol maar met onze AH kaart hadden we een drie gangen, dus ook nog warme crumble met ijs gehad (simpel maar heerlijk) en de lemon cheesecake geproefd (lekkere combinatie van zoet en zuur). Bediening was snel, vriendelijk en wist goed voor te lichten over bijpassende drankjes (aanrader voor bij de mixed grill is hun nieuwe London Porter van Meantime Brewery - een donker biertje met een lichte rokerige smaak die goed paste bij de barbecue smaak van het vlees). De atmosfeer is gewoon typisch een Irish pub - door een voetbalwedstrijd werd het er op een gegeven moment wel druk en wat rumoerig maar toen waren wij al uit gegeten. Een plek waar we zeker nog eens terug komen als we zin in goed pubfood en bier hebben!
Aletta S.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2018
Wat een fijne sfeer, vriendelijke bediening en lekker eten!
Wij hebben hier gegeten met de Ah voucher en de keuze was ruim ipv een vast gesteld menu. Ook heerlijke vegetarische gerechten, al met al een aanrader!
Otto B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
ní mór dúinn a ithe delicious
kortom: we hebben voortreffelijk gegeten in deze mooie Ierse pub. De stew en de pie zijn subliem.
Vriendelijk personeel en leuke, gezellige sfeer. Wij komen zeker een keer terug!
Táimid ag teacht ar ais mar sin deirimid slán