O'Malley's Irish Pub & Restaurant

Oosterstraat 67 9711 NS Groningen Nederland Kaart

Speciale deals

Over het restaurant O'Malley's Irish Pub & Restaurant

Pure, huisgemaakte gerechten

In deze gezellige pub geniet je van heerlijke, huisgemaakte maaltijden met een Ierse slag. Er wordt altijd met het seizoen meegekookt, zodat alleen de allerbeste ingrediënten op je bord terecht komen. Neem er een lekker glas bier bij en je bent helemaal tevreden.

Meer informatie over restaurant O'Malley's Irish Pub & Restaurant

• Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Fucking geweldig
grietje V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Echt een pub met heerlijke sfeer
Lianne W.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Erg lekker eten! Fish and chips waren erg smakelijk en de burger was een feestje om te eten. Fijne service met vriendelijk personeel en we waardeerden de vochtige doekjes op tafel. Het was wat druk, maar dit zorgde ook voor gezelligheid. lets meer erwtjes bij de fish and chips was welkom geweest net als wat meer salade bij de burger. Ik was ook aangenaam verrast met het flesje azijn bij de fish and chips, leuke authentieke toevoeging. Wij komen weer.
Emiel V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Delicious food, excellent service. Simple
Jan Herman V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Heerlijk eten in een gezellige pub
yvonne M.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Als je van gefrituurde gerechten houdt is dit een prima spot om te gaan, Eten qua prijs/kwaliteit verhouding niet OK. Wij zouden er alleen voor het heerlijke bier (ruime keuze) heen gaan, met een snackje als side-order.
Rikus B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Leuk om "de stad" even gezellig in het buitenland te verblijven en pints bier te drinken Kilkenny, Guinness. De bediening, Engels sprekend was uitgedost in Halloween kledij. Ze lopen zich met zichtbaar plezier in hun werk "de benen onder de kont vandaan"zijn zeer alert op alle gasten om ze goed en zeer vriendelijk te helpen.
Een mooie niet al te grote kaart maakt het gemakkelijk goede keuzes te kunnen maken die op een houten plateau netjes worden geserveerd en over reservering gesproken dat is zeer raadzaam want zonder dat wordt het erg moeilijk om een tafel te vinden want het lijkt dat iedereen in de stad graag naar Ierland gaat. Niet het water over steken maar gewoon de weg!
Anita D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Hele leuk avond gehad in O malleys, samen met mijn zoon in een perfecte omgeving, heerlijk eten, gezeten en verder veel andere internationaal gasten!
Margreet N.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Nooit eerder geweest, maar door de AH bon hier terecht gekomen, mede door positieve recensies op de site. Het is ons erg goed bevallen. Ruime keuze uit gerechten. We komen zeker nog eens terug.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Gezellig , lekker en super gastvrij . Een aanrader voor een mooie avond .
Juulszonnetje .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer. Muziek had iets zachter gemogen, was nu wat overheersend waardoor met elkaar praten wat lastig was. Bediening heel erg vriendelijk.
Eten was lekker en mooi geserveerd! Topavond!
Jorn H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Precies wat je van een Ierse pub verwacht. Leuke plek om een goed hapje te eten!
Lennart K.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Altijd een leuk uitje bij O'malleys. Kom hier al jaren en het is altijd goed. Buitengewoon vriendelijke en persoonlijke bediening. Had een steak & guinness pie besteld en die was ontzettend lekker, al was het gehele gerecht aan de kleine kant.
Rene P.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Bediening was erg attent, eten verdient aandacht; gerechten lauw opgediend is zonde.
Rianne B.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Heerlijke steak, snelle bediening, en gezellige Ierse sfeer. Voordelig avondje uit, je betaalt alleen het duurste gerecht. Wij kwamen uit op 25,- p.p.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Het voorgerecht met de kip was verrukkelijk. Nog nooit zulke lekkere kip gehad! De lemon cheesecake viel daarintegen wat tegen. Gezellige plek en goeie service. Zeker aan te raden om hier te eten.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Was gezellig en lekker gegeten, maar we moesten erg lang op het eten wachten en meerdere keren navragen over drankjebestelling.
lienekevrieling .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Op aanraden van een. collega hier met de AH actie wezen eten. Niet direct een gelegenheid waar je aan denkt om uit eten te gaan maar het was gezellig en het eten was heerlijk. We zijn blij met deze tip en komen zeker nog een keer weer.
Rianne B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
De bediening was super vriendelijk (wel Engels).
En vooral het voor en nagerecht vond ik heerlijk! Kies de cheesecake! :)
Yanoula V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel en je waant je qua sfeer echt even op de Brits/Ierse eilanden.