O'Malley's Irish Pub & Restaurant

Oosterstraat 67 9711 NS Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant O'Malley's Irish Pub & Restaurant

Pure, huisgemaakte gerechten

In deze gezellige pub geniet je van heerlijke, huisgemaakte maaltijden met een Ierse slag. Er wordt altijd met het seizoen meegekookt, zodat alleen de allerbeste ingrediënten op je bord terecht komen. Neem er een lekker glas bier bij en je bent helemaal tevreden.

Meer informatie over restaurant O'Malley's Irish Pub & Restaurant

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Vrijdag vanaf 17:00
Zaterdag vanaf 13:00
Zondag vanaf 14:00

Jade B.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk gegeten (calamari, fish and sticks, mint milkshake) en de bediening is super vriendelijk. Wij zaten op het terras aan de Oosterstraat, niet de meest gezellige plek maar wel prima.
Jan J.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Afgelopen weekend bij O'Malley's in Groningen gegeten. Het was een verschrikking.....

Allereerst dreef er een opgedroogd spinnetje in één van onze glazen bier. Daarna werd het alleen maar erger: ik kreeg een burger van 200 gram, met enorme taaie stukken erin. Ik kreeg ze niet weg gekauwd. Ik heb ze uiteindelijk uitgespuugd en in een servet gelegd. Mijn vriend nam de spare ribs. De spare ribs waren te vet, niet goed doorbakken en hadden een wat bedorven smaak, net als de koolsalade, die we erbij kregen.

De manager bood zijn excuus aan, en we kregen enkel een drankje vergoed. Eventueel konden we ook nog koffie van het huis krijgen, maar daar bedankten wij voor; het vertrouwen in de keuken was weg..

Dus nee, geen aanrader! Tip: Neem extra water mee om je mond goed te kunnen spoelen na het eten in deze pub.
dinekevanderwouden .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Erg leuke sfeer, heerlijk eten, erg aardiger bediening. Ook mogelijk om buiten te zitten.
Hier komen we graag nog eens terug!
Anouk M.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Heerlijk gegeten! Snelle bediening die ook gezellig kan praten.
Leuke sfeer, een heerlijk bbq chicken voorgerecht! Lekkere biertjes ook
estherhenk .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Het eten is erg goed. Goede prijs en kwaliteit verhouding. We konden niet eens alles op. De ruimte bevat alleen weinig sfeer. Jammer, maar het eten maakte deze ervaring weer helemaal goed.
Hanky M.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Top gegeten bij O'malley's met restaurantactie. Ik was de zegels vergeten, maar daar deden ze niet moeilijk over. Na het hoofdgerecht zaten we vol en ook dat was geen probleem. Erg aardige bediening. Top dat we buiten konden zitten, maar binnen vind ik het wel gezelliger. Heerlijk gegeten.
Debbie V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Tijdens een weekendje Groningen hebben wij bij O'Maley's gegeten. Dit was een zeer goede keuze. Het eten was heerlijk, bediening erg vriendelijk en behulpzaam. Zeker een aanrader. Mochten we ooit nog eens in de buurt zijn komen we zeker terug!
Mathilde P.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Het was de tweede keer dat we hier waren, met de AH actie,om de volgende redenen: Zeer vriendelijke bediening, heerlijk eten, mooi opgemaakte borden, leuke inrichting en een gunstige prijs - kwaliteit verhouding! Hier voel je je echt een welkome gast! Geen enkel minpunt!
Laura S.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Heerlijk eten; drie keer hier gezeten met de AH aanbieding. Geweldige meat pies en met de drie gangen kom je zeker vol te zitten. Vriendelijk personeel en kan op eigen tempo blijven zitten. Wel handig Engels te kunnen natuurlijk, het is nou eenmaal een Irish pub/restaurant.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Dit is echt een aanrader ..een super gezellige avond gehad.
Renee D.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Heerlijk buiten gezeten, prima gegeten en aardige bediening. Binnen zitten bij O'malleys mett warm weer is niet geschikt.
Massing A.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Wat is dit een óntzettend leuke ontdekking was dit: per toeval boekte ik dit restaurant in combinatie met een dagje Groningen; ik had niet volgens mij beter kunnen treffen: wat een aardige bemensing, wat een heerlijke keuken, wat een leuke locatie, wat een kwaliteit en wat betaalbaar. Alles klopt hier gewoon!
Marijn R.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Dit is de vierde keer dat wij hier zijn gaan eten en elke keer is het weer een succes. O'Malley's is onze favoriete pub in Groningen en het eten is heerlijk! Echt een aanrader :)
Laura-- .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Wij maakten gebruik van de AH restaurantactie en konden kiezen uit de hele kaart, heel fijn. Zorg ervoor dat je van tevoren niet teveel gegeten hebt want de porties zijn groot! Heerlijke fish & chips en spare ribs als hoofdgerecht en mooi gepresenteerd. Lemon cheesecake als toetje is een van de beste die ik heb gehad. Service was TOP! Wij komen hier zeker terug!
Dorine V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Het personeel was vriendelijk, we hoefden nooit lang te wachten, er draaide leuke muziek en het eten was heerlijk. Zeker een aanrader!
Grietina V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Beetje afgelegen van de gezelligheid als je binnen komt. De enige toilet in het restaurant is ver onder de maat helaas.
Sabine V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Heerlijk gegeten en geweldige bediening. Echt een aanrader!
annelies_altena .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Je zou het van een pub misschien niet verwachten maar het is voor ons de ideale plek om met onze kleine kinderen te eten. Het eten is echt pubeten en het is heerlijk wanneer je niets bijzonder culinairs verwacht. Wij komen elke keer terug voor de fantastische lamstew. Onze dochter van 4 ging alle bierviltjes (ook die van andere tafeltjes) sorteren en in plaats van er iets van te zeggen gaf de kelner haar nog meer viltjes. Ze zien kinderen daar nooit als vervelend en doen hun best om het ook hen naar de zin te maken. Ze hebben geen childrensmenu maar bespreken gewoon met je wat ze zullen maken en berekenen daar een normale prijs voor. Ze hebben ook een plekje waar je je baby kunt verschonen.
Elise S.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Het eten is simpel, maar erg lekker. Je kunt zelf van de kaart kiezen en dat is fijn. Een keer geen vast of beperkt keuzemenu bij de AH actie. Het was lekker weer, dus we hebben de hele avond op het terras kunnen zitten. De bediening spreekt geen Nederlands, maar is ERG vriendelijk en vrolijk.
Jelle V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Al een paar keer geweest, eenvoudige kaart maar met voor ieder wat wils - pub food zoals je het zou verwachten. Lekkere Engelse biertjes er bij & vriendelijk personeel.