O'Malley's Irish Pub & Restaurant

Oosterstraat 67 9711 NS Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant O'Malley's Irish Pub & Restaurant

Pure, huisgemaakte gerechten

In deze gezellige pub geniet je van heerlijke, huisgemaakte maaltijden met een Ierse slag. Er wordt altijd met het seizoen meegekookt, zodat alleen de allerbeste ingrediënten op je bord terecht komen. Neem er een lekker glas bier bij en je bent helemaal tevreden.

Meer informatie over restaurant O'Malley's Irish Pub & Restaurant

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Vrijdag vanaf 17:00
Zaterdag vanaf 13:00
Zondag vanaf 14:00

Paul V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
In het kader van de restaurantactie van AH hebben we een genoeglijke avond beleeft met prima eten en een attente bediening
Het is een aanrader!
Berthel V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Erg leuk restaurant met uitstekende service. Voor herhaling vatbaar.
Prima prijs/ kwaliteitsverhouding.
Komen graag een keer terug!!!
sambaspeler01 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Wij vonden o'malleys een hele leuke restaurant het personeel deed het heel leuk, het leuke van het personeel is dat ze je in het engels aan spreken. Het is niet groot maar wel heel erg gezellig. Wij raden iedereen aan als ze in groningen zijn om daar te gaan eten het eten was erg goed( vooral de spareribswas heel erg lekker) en je hoefde er niet lang op te wachten.
Ed S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
veel keuze met lekkere gerechten anders dan we verwacht hadden voor een Pub en ook een andere smaak dat we gewend zijn in andere restaurants. een aanrader.
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Ons Engels was net toereikend om te begrijpen wat de uitleg was bij de menukaart.????
Maar, de erg aardige bediening ,was ons --ook daarin ---erg behulpzaam.
We hebben heerlijk gegeten..
De muziek had iets zachter gekund.
Al met al.... . We komen terug!!
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
We hebben een fijne avond gehad met goed eten, vriendelijk personeel, korte wachttijd en een sfeervolle Ierse folk muziek en Ierse inrichting. Een echte pub. Zeker een aanrader!
Marga B.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Gezellig restaurant, informele sfeer, lekker iers (brits) eten. Deels engelstalige bediening versterkt het ierse gevoel. In het centrum.
beawyn .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Vriendelijke en vlotte bediening. Heerlijk eten! We hadden gereserveerd met de AH restaurantactie. Vooraf had ik de Lemon and Avocado Salmon, gevolgd door de Steak & Guinness Pie en de maaltijd sloot ik af met een Irish Coffee. Mijn man koos de BBQ Hot 'n Sweet Chicken, de Lamb Stew en een dubbele espresso na. Vooral de Steak and Guinness Pie was verrukkelijk! Ook de Lamb Stew was heerlijk, geserveerd in een brood. Wel voor de wat grotere eter ;-)
Meestal aten we bij O'Malleys de fish & chips, ook lekker, maar we hebben zeer zeker geen spijt van onze keuze van deze avond!
Petra M.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
We waanden ons echt in het buitenland door Engels te moeten praten. Later sprak de serveerster ons toch een keer in het Nederlands aan.... beetje vreemd.
Verder hebben we heerlijk gegeten voor een gunstige prijs. Je kan van de ah actie bijna van de hele kaart kiezen.
De wachttijd tussen voorgerecht en hoofdgerecht duurde wel wat lang en daarvoor kregen wij ter compensatie een gratis drankje aangeboden. We vonden het zelf echter niet storend, omdat we genoeg te bepraten hadden. Maar wel goede service en attent dat erom gedacht werd.
Sandra H.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Alles was goed, eten was prima voor de prijs. Het interieur is simpel maar hoort bij de stijl. De bediening was heel goed. Het eten is goed. Alleen jammer dat de menukaart alleen in engels is.
Ben O.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Met de AH restaurantactie gegeten. Het eten was mooi opgediend. Helaas was de kangoeroeworstjes ( die we wilden proberen) niet helemaal onze smaak. We vonden het zeer attent dat ons nog iets anders werd aangeboden, maar waren toch ook al voldaan.
Elmarandy .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Lekker gegeten, bijzondere lokatie met mogelijkheid om buiten te zitten. vriendelijke bediening.
Live muziek aanwezig! Leuke avond gehad
Rita D.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Het was mooi weer en het zat buiten vol, en eigenlijk was er maar één serveerster, die zich uit de naad liep. We hadden gereserveerd, dus hadden we plek. Maar al met al duurde het wel een beetje lang voor we de volgende gang konden gebruiken, met name het dessert.
Hanny D.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Heerlijk gegeten, de spare ribs hadden voor ons iets pittiger gemogen maar dat is een kwestie van smaak.Snelle en vriendelijke bediening, leuke muziek! Zeker voor herhaling vatbaar!
Ronald G.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Leuke enthousiaste bediening, lekker buiten gezeten, ontspannen sfeer en heerlijk T-Bone gegeten. Aanrader!!
Ffffffffffffffff
Dominique P.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Heerlijk geget
Helen I.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Restaurant zijn qua inrichting en sfeer er prima uit! De serveerders waren (ongeacht de drukte) vriendelijk en hielpen je graag zo snel mogelijk! Het eten en drinken was allemaal prima naar wens en al met al een prima avondje eten bij O' Malley's!
Tet P.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Heerlijk gegeten bij O'Malley's met de AH actie (zalm, chicken pie en after eight milkshake). Flinke porties, prima prijs/kwaliteit verhouding en de gangen kwamen snel na elkaar. Zeker voor herhaling vatbaar!
R.M. D.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Het eten was vrij vet en machtig. Na een verzoek om Ierse muziek hoorden we vaag wat traditionele klanken, maar er klonk steeds gebonk doorheen. Jammer.
Jade B.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk gegeten (calamari, fish and sticks, mint milkshake) en de bediening is super vriendelijk. Wij zaten op het terras aan de Oosterstraat, niet de meest gezellige plek maar wel prima.