O'Malley's Irish Pub & Restaurant

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant O'Malley's Irish Pub & Restaurant

Pure, huisgemaakte gerechten

In deze gezellige pub geniet je van heerlijke, huisgemaakte maaltijden met een Ierse slag. Er wordt altijd met het seizoen meegekookt, zodat alleen de allerbeste ingrediënten op je bord terecht komen. Neem er een lekker glas bier bij en je bent helemaal tevreden.

Meer informatie over restaurant O'Malley's Irish Pub & Restaurant

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Vrijdag vanaf 17:00
Zaterdag vanaf 13:00
Zondag vanaf 14:00

Jouw recensie over het restaurant O'Malley's Irish Pub & Restaurant

Lennart K.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Altijd een leuk uitje bij O'malleys. Kom hier al jaren en het is altijd goed. Buitengewoon vriendelijke en persoonlijke bediening. Had een steak & guinness pie besteld en die was ontzettend lekker, al was het gehele gerecht aan de kleine kant.
Rene P.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Bediening was erg attent, eten verdient aandacht; gerechten lauw opgediend is zonde.
Rianne B.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Heerlijke steak, snelle bediening, en gezellige Ierse sfeer. Voordelig avondje uit, je betaalt alleen het duurste gerecht. Wij kwamen uit op 25,- p.p.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Het voorgerecht met de kip was verrukkelijk. Nog nooit zulke lekkere kip gehad! De lemon cheesecake viel daarintegen wat tegen. Gezellige plek en goeie service. Zeker aan te raden om hier te eten.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Was gezellig en lekker gegeten, maar we moesten erg lang op het eten wachten en meerdere keren navragen over drankjebestelling.
lienekevrieling .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Op aanraden van een. collega hier met de AH actie wezen eten. Niet direct een gelegenheid waar je aan denkt om uit eten te gaan maar het was gezellig en het eten was heerlijk. We zijn blij met deze tip en komen zeker nog een keer weer.
Rianne B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
De bediening was super vriendelijk (wel Engels).
En vooral het voor en nagerecht vond ik heerlijk! Kies de cheesecake! :)
Yanoula V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel en je waant je qua sfeer echt even op de Brits/Ierse eilanden.
Robin E.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Eten was lekker en voor een goede prijs. Sfeer binnen was ontspannen en relaxt, snelle bediening. Niks op aan te merken.
andrieselsinga95 .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Het was in 1 woord geweldig. Erg lekker en meer dan genoeg eten, leuke sfeer en veel soorten biertjes. Het personeel was ook erg vriendelijk.
Marian S.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Mijn vriendin en ik hebben een zeer plezierige avond gehad.
We gaan zeker nog een keer naar O'Malleys .
Uiteten234 .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Hele leuke gezellige pub! Er al vaker 's nachts geweest, maar nog nooit uit eten. Lekker eten, leuke bediening en hele leuke beleving. Gaan we zeker vaker heen!
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Eten was heerlijk, bediening erg vriendelijk. Moesten wel erg lang wachten tot we een menukaart kregen en later weer wachten op bestek. De prijs van €16,- die op deze site genoemd wordt is niet juist, je betaalt van elke gang het duurste gerecht.
Fennie E.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Wij hebben een fijne avond doorgebracht in O'Malley's Irish Pub & Restaurant. Lekker gegeten en goed en vriendelijk bediend.
Marissa D.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
O'malleys is een hele leuke eettent waar wij met heel veel plezier eten. Deze plaats is echt aan te raden. Daar naast is het Engelse personeel altijd even netjes en gezellig.
Jeannette D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Met AH actie hier gegeten. Was lekker en vrije keus uit de kaart. Let op: de duurste gerechten die je besteld worden in rekening gebracht.
Esther A.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Heerlijke spareribs! Fish & chips ook goed!
Henriette A.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Idee achter t concept goed. Nu de uitvoering nog! Gebruik aub verser brood! Maak de ramen en buitenkant goed schoon en aantrekkelijker en verlaag de prijzen van de biertjes. Kwaliteit eten redelijk tot goed. Biefstuk en spareribs goed, hamburger medium was te rare en vis zat in te dik beslagkorst. Heerlijke frietjes. Sfeer leuk echt Iers. Mag iets meer licht. Al met al een prettig eetcafe met potentie mits goed uitgevoerd. En als je promoot dat je 20% korting geeft bij een online reservering, pas deze dan ook toe en laat de klant er niet eerst om vragen!!!! Anders doe het gewoon niet. Dat laatste incident maakt dat wij hier niet snel weer naar toe zullen gaan.l
toast .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Heerlijk gegeten met de AH actie. Fantastische gerechten Leuke locatie, fijn personeel, je hoefde nooit lang te wachten.
Daniëlle P.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
De prijs-kwaliteitsverhouding is goed. Je betaalt niet veel, maar krijgt er best veel voor terug. Het eten is vrij eenvoudig, maar er is voor ieder wel wat wils.