O'Malley's Irish Pub & Restaurant

Oosterstraat 67 9711 NS Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant O'Malley's Irish Pub & Restaurant

Pure, huisgemaakte gerechten

In deze gezellige pub geniet je van heerlijke, huisgemaakte maaltijden met een Ierse slag. Er wordt altijd met het seizoen meegekookt, zodat alleen de allerbeste ingrediënten op je bord terecht komen. Neem er een lekker glas bier bij en je bent helemaal tevreden.

Meer informatie over restaurant O'Malley's Irish Pub & Restaurant

• Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Lekker eten
Alex D.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Heerlijk gegeten en gedronken . Er hangt een gezellige sfeer en vriendelijke bediening kortom zeker voor herhaling vatbaar .
Fundament All Media T.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
mixed grill erg aan de prijs voor wat je ervoor krijgt. De lange tafel vlakbij de keuken is erg rumoerig aangezien er met regelmaat een harde ringtoon afgaat. Een goed lsuitend gordijn ipv een half loshangend zo al helpen.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Goede sfeer, lekker gegeten. De schoonmaakploeg mag beter zijn best doen. We komen zeker een keer terug. Dus voor ons een aanrader.
Wolter K.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Geweldig eten, super vriendelijke service. Enkel is en blijft het wel een pub. Daar moet je wel rekening mee houden als je hier wil eten. Verder is er genoeg keuze de menu kaart en qua drankjes.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Prima service. Allemaal even aardige mensen die er werken. Goed eten in een prettige ambiance. Aanradertje voor iedere bezoeker van de stad.
J. L.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Ontvangst goed. Eten zeer goed. Voor het eerst in het restaurant met een vriend. Bediening in het Engels. Erg leuk. Goede sfeer in het restaurant. Ierse ale zeer aan te bevelen. Top restaurant!
marjon D.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Het eten was wederom goed en de bediening zeer vriendelijk, maar het was er erg fris.......... we zaten er niet erg behaaglijk. Kachel mss aan het begin van de avond iets hoger een optie (ook doordat de deur vaak open en dicht gaat)
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Goed Pubfood, smaakt heerlijk!
Julian H.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Kwalitatief eten en enorm smakelijk!
Marcelle D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Genoten van de informele gezellige sfeer, van de attente bediening en van de heerlijke biertjes. Leuk ook dat je na het eten kunt doorborrelen in het andere gedeelte.
Arno V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Fucking geweldig
grietje V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Echt een pub met heerlijke sfeer
Lianne W.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Erg lekker eten! Fish and chips waren erg smakelijk en de burger was een feestje om te eten. Fijne service met vriendelijk personeel en we waardeerden de vochtige doekjes op tafel. Het was wat druk, maar dit zorgde ook voor gezelligheid. lets meer erwtjes bij de fish and chips was welkom geweest net als wat meer salade bij de burger. Ik was ook aangenaam verrast met het flesje azijn bij de fish and chips, leuke authentieke toevoeging. Wij komen weer.
Emiel V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Delicious food, excellent service. Simple
Jan Herman V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Heerlijk eten in een gezellige pub
yvonne M.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Als je van gefrituurde gerechten houdt is dit een prima spot om te gaan, Eten qua prijs/kwaliteit verhouding niet OK. Wij zouden er alleen voor het heerlijke bier (ruime keuze) heen gaan, met een snackje als side-order.
Rikus B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Leuk om "de stad" even gezellig in het buitenland te verblijven en pints bier te drinken Kilkenny, Guinness. De bediening, Engels sprekend was uitgedost in Halloween kledij. Ze lopen zich met zichtbaar plezier in hun werk "de benen onder de kont vandaan"zijn zeer alert op alle gasten om ze goed en zeer vriendelijk te helpen.
Een mooie niet al te grote kaart maakt het gemakkelijk goede keuzes te kunnen maken die op een houten plateau netjes worden geserveerd en over reservering gesproken dat is zeer raadzaam want zonder dat wordt het erg moeilijk om een tafel te vinden want het lijkt dat iedereen in de stad graag naar Ierland gaat. Niet het water over steken maar gewoon de weg!
Anita D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Hele leuk avond gehad in O malleys, samen met mijn zoon in een perfecte omgeving, heerlijk eten, gezeten en verder veel andere internationaal gasten!
Margreet N.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Nooit eerder geweest, maar door de AH bon hier terecht gekomen, mede door positieve recensies op de site. Het is ons erg goed bevallen. Ruime keuze uit gerechten. We komen zeker nog eens terug.