O'Leary's Irish Pub

• Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi
Voordelig
Mark H.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Gezellige Ierse pub waar je voor een leuk prijsje een lekkere pubhap kunt eten. Je wordt vriendelijk geholpen... een aanrader!
A C.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Verwacht geen culinaire hoogstandjes, maar O'Leary's is een gezellige Ierse pub waar je voor een vriendenprijsje een prima steak of burger kunt krijgen, met genoeg friet en sla. Bruin Café. Uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding.
Emmely454 .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Naar aanleiding van de goede recensies hebben mijn vriend en ik besloten hier te gaan eten. We zijn gek op de ierse keuken en dit leek ons erg leuk! Echter de biefstuk die mijn vriend had besteld was droog en de warme groenten bij mijn chicken mushroom pie was niet gekruid, niet gezouten, niets. De mushroom pie was verder prima. Vooraf hadden we soep besteld; echter in plaats van soep kregen we meteen het hoofdgerecht geserveerd. Er werd ons ook niet gevraagd of het smaakte. Het guiness bier van de tap was helemaal prima. Of we hier terug komen? Liever niet.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2015
Een stukje Ierland dicht tegen het centrum van Utrecht! O Leary's heeft een kleine maar typisch Ierse kaart. De sizzling steak is lekker en de friten zijn goed gebakken. Samen met een goed glas getapte Guiness is het een eenvoudige maar heerlijke maaltijd.
Het meubilair is dat wat je van een pub verwacht. Oud en degelijk. Hierdoor wordt ook de typische pub sfeer gecreeerd waar je tevens lekker kunt eten.
Nanon80 .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2013
Knus ingericht wel typisch een Irish pub zit wel snel vol! Grote porties eten!
Ook leuk om gewoon een biertje te drinken met een gezelschap.
Harryd .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2013
Reuze gezellig en we komen zeker terug. De steak echter is zo zacht als een sponsje. Waarschijnlijk stukgeprikt om het "malser" te maken. Dat was jammer. Verder was er maar ??n menukaart voor de hele zaak, en de appetizers bleken geen van alle leverbaar.

Maar er staat verder genoeg op die ene kaart om en herkansing te mogen maken.

We willen gewoon terug vanwege de sfeer en het leuke uitzicht op het kruispunt.
Elre .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2013
Goede prijs kwaliteit verhouding van het eten, grote porties en gezellige pub. Er hangt een echt brits sfeertje en er hangen ook veel britten rond.