O'Leary's Irish Pub

• Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant O'Leary's Irish Pub

jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Vandaag gegeten bij O Leary. Kort gezegd, ik kan het aanbevelen. Vooraf wat snacks. Daarna voor ons beiden de steak. 1 x met whiskysaus, 1 x met gebakken uien en kruidenboter. Beide medium-well. De biefstukken kwamen beide precies zoals gevraagd en gloeiend heet op tafel. Keuze uit 180 of 230 gram, maar 180 is een mooi stuk vlees. Supermalse biefstuk, goed gebakken. Daarbij een mooie salade en een royale portie lekkere friet. Voor 4 drankjes, een portie snacks en 2 x biefstuk waren we 40 euro kwijt. Zeker een van de beste prijs/kwaliteitverhoudingen in Utrecht. Het is een cafe dus verwacht geen wit linnen tafelkleden of kristallen glazen. Maar de tafeltjes staan niet dicht op elkaar, de stoelen zitten goed en de bediening is vriendelijk. Koud bier, goed eten, een mooie prijs. Dat is wat je mag verwachten en dat is precies goed.
Lisa B.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Gezellige pub met echte (Ierse) pub-gerechten. Goede kwaliteit en ruime porties. Zeer vriendelijk personeel. Inrichting is ook 'authentiek'.
Mark H.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Gezellige Ierse pub waar je voor een leuk prijsje een lekkere pubhap kunt eten. Je wordt vriendelijk geholpen... een aanrader!
Alwin C.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Verwacht geen culinaire hoogstandjes, maar O'Leary's is een gezellige Ierse pub waar je voor een vriendenprijsje een prima steak of burger kunt krijgen, met genoeg friet en sla. Bruin Café. Uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding.
Emmely T.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Naar aanleiding van de goede recensies hebben mijn vriend en ik besloten hier te gaan eten. We zijn gek op de ierse keuken en dit leek ons erg leuk! Echter de biefstuk die mijn vriend had besteld was droog en de warme groenten bij mijn chicken mushroom pie was niet gekruid, niet gezouten, niets. De mushroom pie was verder prima. Vooraf hadden we soep besteld; echter in plaats van soep kregen we meteen het hoofdgerecht geserveerd. Er werd ons ook niet gevraagd of het smaakte. Het guiness bier van de tap was helemaal prima. Of we hier terug komen? Liever niet.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2015
Een stukje Ierland dicht tegen het centrum van Utrecht! O Leary's heeft een kleine maar typisch Ierse kaart. De sizzling steak is lekker en de friten zijn goed gebakken. Samen met een goed glas getapte Guiness is het een eenvoudige maar heerlijke maaltijd.
Het meubilair is dat wat je van een pub verwacht. Oud en degelijk. Hierdoor wordt ook de typische pub sfeer gecreeerd waar je tevens lekker kunt eten.
Nanon80 .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2013
Knus ingericht wel typisch een Irish pub zit wel snel vol! Grote porties eten!
Ook leuk om gewoon een biertje te drinken met een gezelschap.
harryd .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2013
Reuze gezellig en we komen zeker terug. De steak echter is zo zacht als een sponsje. Waarschijnlijk stukgeprikt om het "malser" te maken. Dat was jammer. Verder was er maar ??n menukaart voor de hele zaak, en de appetizers bleken geen van alle leverbaar.

Maar er staat verder genoeg op die ene kaart om en herkansing te mogen maken.

We willen gewoon terug vanwege de sfeer en het leuke uitzicht op het kruispunt.
elre .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2013
Goede prijs kwaliteit verhouding van het eten, grote porties en gezellige pub. Er hangt een echt brits sfeertje en er hangen ook veel britten rond.