O Hashi

Korenmarkt 19B 6811 GV Arnhem Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant O Hashi

Sor1972 .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2012
Hebben hier in het verleden vaak en lekker gegeten, maar de laatste tijd is het niveau onder de maat. De rijst smaakt oud, de sushi was ijskoud en de vis was niet helemaal vers. De warme gerechten waren redelijk. De bediening was aardig en de grechten kwamen snel achter elkaar Op welk tijdstip je tegenwoordig komt er zijn hooguit 3of 4 tafeltjes bezet. Wat betreft de inrichting is er volgens mij vanaf de vorige eigenaar (Mr Moto & de wok ) niet veel veranderd, daarnaast het was er koud en dan ook echt koud, hebben dit aangegeven en de eigenaar gaf aan dat de deur beneden open was blijven staan, erg vreemd daar de deur dicht was toen wij kwamen en het toen al koud was. Sorry maar dit was voor mij de laatste keer O'Hashi !
Robbert H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2012
Naar dit restaurant ga je niet toe voor de overheerlijke gerechten. Hier ga je naartoe, omdat je niet teveel wilt betalen en toch voldoende kan eten. Is dat wat je zoekt, dan zit je hier prima.

Over het eten: Dat is prima. Er valt voor deze prijs werkelijk niet te zeuren over de smaak van het eten. Het ziet er goed uit en smaakt ook lekker. Of het komt doordat wij Nederlanders het weinig eten, of door het eten is me niet duidelijk, maar het is me wel opgevallen dat al 3 personen, waaronder ik, na het eten van dit restaurant last hadden van de maag.

De service: Matig. We moesten zelf vragen of we nog drinken kregen, we kregen niet uitgelegd hoe het een en ander werkte (sushi is voor veel mensen nieuw), de muziek hier past totaal niet bij het type restaurant (ik hoorde stevige bassbeats, wat hier niet thuis hoort in mijn ogen).

Het decor: Ook matig. Maar daar kom ik hier niet voor.
Wbd1991 .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2012
Het eten is echt heel erg lekker, heel veel keus. Het is wel jammer dat veel mensen van de bediening alleen engels spreekt. Voor mensen met een rolstoel is het niet echt handig. Je moet een trap op als je binnenkomt en een trapje af als je bij de tafels wilt gaan zitten.
Ik ben hier met 2 vriendinnen geweest en het eten is erg lekker, kregen ook nog korting met onze studentenkaart.