O'Donnell's

• : Parkeerplaats

6,3
Birgit_2 .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Voor een echt Brits ontbijt met worstjes en witte bonen in tomatensaus zit je hier goed. Je kunt een grote of kleine variant nemen, dat is prettig, gezien het vet- en caloriegehalte. Ook de overige broodjes zijn prima. En je zit heerlijk buiten aan het plein. Verder ziet het er binnen uit zoals een Ierse bar eruit hoort te zien: donker.
Dennisvanderacht .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Prachtige Ierse kroeg in de Pijp met prima burgers, proper snacks en ijskoud Guinness bier van de tap! Wij komen hier vooral omdat ze alle sporten uitzenden en altyd gezellig druk is!
Eric1314 .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Een Ierse pub in Amsterdam ? Het blijkt te kunnen, alhoewel de Ierse pubs in Ierland toch iets authentieker lijken te zijn. Maar niettemin een aangenaam decor. Het eten is er matig, zoals pub food hoort te zijn. De kwaliteit is eigenlijk wat je mag verwachten. Wel jammer dat het dan toch nog zo duur is. Voor de prijs zou een echte Ier zich moeten schamen. De service is dan ook nog eens beneden peil. Het wachten duurt lang, de serveersters hebben geen idee wie er binnen zitten. Ze zijn op zich wel aardig, maar een beetje snleheid zou wel fijn zijn. En als je dan net een pint hebt besteld en je hebt een paar slokken genomen, komt ze vragen of we er nog 1 willen. Je vraagt je dan wel af hoe deze mensen zijn geinstrueerd. Jammer.
HetBuurtComite .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2015
Eten:
Heb de hamburger besteld, deze was niet medium maar well done. Echt zonde want broodje was goed. Omdat dit altijd goed moet zijn daarom een twee.

Service:
Ronduit slecht. Lege glazen worden niet meegenomen, de dame In kwestie die ons hielp wist niet meer wie welke drankje had en zette het gewoon maar neer. Een klein beetje meer aandacht en verzorging in de bediening zou een wereld van verschil maken. Hierbij wil ik duidelijk aangeven dat ik niet van een irish pub verwacht dat je de beste service krijgt maar dit was ronduit storend.

Decor:
Mooie zaak, echt precies wat je van een irish pub mag verwachten.
Rab P.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2014
Ik was vanmiddag een wijntje aan het drinken met mijn vriendin en ten eerste werd ik de hele tijd genegeerd Door de serveersters en daarna bestel ik een club sandwich waar ik heel lang op wacht. Uiteindelijk krijg ik het broodje en kijk ik er op zit er maar een hele karige 1 miniatuur plakje bacon op.
top dit! Niet dus.
komt de manager nog naar mijn tafel en geeft mij ongelijk dat ik klaag omdat het druk is.
terwijl er maar 4 tafels op het terras zitten en een aantal biet drinkers aan de bar.
Heel slechte tent.
niet naar toe gaan.
Bendo .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2013
We waren hier met de Supersunday tydens het Engelse voetbal.
We kwamen voor een paar pints maar waren hier uiteindelijk blijven eten en dat was verrassend goed!
De service was ook correct ondankst de druk was.
Cowboy .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2013
Wij komen er elke week en de service is altijd ok. We vinden het het alleen jammer dat er geen bruin cafe sfeer is terwijl dat de Ieren daar om bekend staan.Verder een leuk cafe .Club sandwich echt een aanrader.Ierse medewerkers zijn wel de leukste. Gr.
Guidooo .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2013
Afgelopen week een fantastische avond beleefd in O'Donnells aan het Heinekenplein. Groot, zonovergoten terras met adequate bediening. Indrukwekkend aantal bieren op de tap (natuurlijk de Iers/Engelse klassiekers, maar ook bekende en minder bekende Belgische toppers). Tegenwoordig ook een aantal creatieve 'shooters' op de kaart, leuke cocktails en in de zomer vers gemaakte sangria (tip: bestel een karaf als je met z'n tweeën bent, zo goedkoop heb ik ze niet eerder gezien).
De menukaart is overigens geheel vernieuwd en volgens mijn tafelgenoten (ikzelf heb niet gegeten) uitstekend. Verder is het publiek in O'Donnells een leuke mix tussen toeristen, expats en 'locals'. Vriendelijke en gezellige bar waar je gemakkelijk een hele avond blijft hangen!
MJ .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2013
Lekker gegeten (lunch) op vaderdag met de kids. Leuke pub, goed eten ( clubsandwich en tosti's) en vriendelijke bediening! Kinderen vonden het ook leuk.
ProfessorTulp .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2012
Zeer slecht gegeten op het terras hier een paar weken geleden. Duurde zeker 10 minuten voordat het personeel ons in de gaten had.Het viel mij op dat veel mensen aan de bar drinken gingen halen, terwijl er twee meisjes op het terras stonden. Het meisje kon ons niet normaal begroeten, laat staan dat er een lach vanaf kon. Het was redelijk rustig en verbaasde mij dan ook hoeveel onafgeruimde tafels er om ons heen stonden. Na wat wachten kwam dan ons drankje, mijn biertje was al dood geslagen. De vis was erg droog, patat veel te slap. Salade zaten wat bruine puntjes tussen. Heel jammer ,want het is een mooie locatie. Groot terras! Misschien kan je hier beter alleen biertje drinken en soccer kijken. Tip voor het management; doe a.u.b. wat aan je personeel!
Michiel S.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2012
Hier gegeten op het terras op een zonnige dag. Ze waren absoluut niet voorbereid op de drukte, hetgeen 15 minuten wachten op drankjes tot gevolg had. We bestelden de burger op het menu, dat was niet de juiste keuze. Droog vlees (voorgegaard?), kleffig broodje en bovenal (net als de friet): ongelofelijk zout!