O Donder

9,1

Jouw recensie over het restaurant O Donder

Melick .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Op de kaart , placemate, staat " De sfeer smaeckt naar meer" en dat geeft dit eetcafé goed weer. Huiskamer gevoel krijg je.Veel vaste gasten. Leuk Kinder menu. We hebben het meeste gekozen van de kaart. Maar gezien wat op de dag daarnaast aangeboden wordt, hadden we beter die keuze kunnen maken. Ja dat wordt aan tafel medegedeeld, maar dat ben je dan ook zo weer vergeten, zeker als die keuze ook nog ruim is. En daar vaak de keuken daarop veel beter is voorbereid (en heeft ingekocht) kun je dat veel beter kiezen maar dan wel op papier of een bordje kunnen lezen.
Samengevat: advies standaard menu klein, dagkeuze "leesbaar".
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Altijd gezellig om hier te eten, wij komen er al jaren. Dat zegt dus genoeg.
Prijs/kwaliteit zeer goed. bediening erg gezellig en informeel. Na het eten gezellig nog wat drinken in het barretje.
Syllavie .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Geweldig fijn, hoe gastvrij je hier wordt ontvangen! Doe maar gewoon, lekker net als thuis en geniet vooral van heerlijk eten in informele sfeer. Hadden in alle opzichten een heerlijke avond! Met dank :)
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Altijd goede prijs kwaliteit verhouding. Lekker menu. Sluit af met de koffiespecialiteit koffie Moerman. Gezelligste bar van Huizen.
Ed R.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Op doorreis besloten we dit Pinksterweekend ons geluk eens te wagen in Huizen. Op zoek dus naar een kerktoren in het centrum want daar omheen is meestal wel wat leuks te vinden. En inderdaad, tussen wat 'gewone' restaurants zagen we een eetcafe Ö Donders. Van binnen oogt het gezellig al had het interieur voor een eetcafe meer versleten mogen zijn. ;-)

Ontvangst was hartelijk door de ober die we door zijn enthousiasme en uiterlijk met Bart Chabot vergeleken (positief bedoelt!). We waren iets na zessen de eersten maar het liep redelijk snel vol met mensen die er zo te horen regelmatig eten. Een goed teken dus.
De Leffe Blond van tap en de bel witte wijn smaakte uitstekend. Minpuntje was wel dat er maar twee soorten bier geschonken werd.

Het eten was een drie gangen keuze menu. Voorgerecht werd een lekkere garnalencroquet en een frisse eendenleverpate. De hoofdgerecht was een Oerham, hammetje nog aan been, en een Indische stoofschotel. Beide lekker en met de bijgerechten, patat, rijst en uitstekende salade. Afgesloten met een toetje vanille ijs met boerenjongens en advocaat. Het laatste had ik al decennia niet gegeten.

Eindoordeel: Als je in de buurt bent een uitstekende keus.
Ellen S.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Gisteren met een paar collega's heerlijk gegeten bij het gezellige O Donder in het mooie oude centrum van Huizen. We hadden het driegangenmenu voor 24,95. Vooraf had ik de carpaccio met pestodressing, als hoofdgerecht de zalmfilet op Japanse wijze en de creme brulee als afsluiter. Alles was even lekker. Ook de rode wijn smaakte zeer goed. Al met al zeker voor herhaling vatbaar!
elmar84 .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
Kwamen er vroeger al vaak! Best leuk eten, klein en krap bediening simpel maar niet verkeerd eten. Helaas laatste keer en keren slechter geworden. Nijgt naar een verkapte kroeg. Met simpel en goedkope ingredienten die er wven bij gedaan worden voor de omzet. Zonde van zo'n goede historie. Helaas slaan wij voortaan over..
Sassenheim06 .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2013
Gezellige inrichting van het restaurant, hartelijke bediening. Bij aankomst kregen we van het huis een grote bruine bol brood met overheerlijke kruidenboter. We namen sate met frites, (iewat oude kroepoek), groente (weinig) en dat smaakte goed. Erna dame blanche en coupe advocaat/vanilleijs/boerenjongens - bleken prima keuzes. Prijs-kwaliteitverhouding is goed. Een aanrader om hier te eten.
dave417 .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2012
als ik in huizen ben ga ik altijd hier eten, heerlijk eten (de menukaart is wat klein) maar de gerechten die er op staan zijn heerlijk, altijd vriendelijke en leuke bediening. een tijdje geleden hebben ze het restaurant verbouwd ik vind het erg mooi geworden zeker een verbetering. ik zou zeggen zeker hier een keer gaan eten!!