O' Casey's

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant O' Casey's

Lesley S.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Altijd al een verjaardag in een pub willen vieren dus toen mijn echtgenoot 60 werd heb ik O'Caseys gebeld om te vragen of zij iets voor ons konden betekenen. Driemaal telefonisch contact gehad om e.e.a te bespreken. Heel eenvoudig, de gasten komen eerst, worden doorverwezen naar de ruimte achterin, alles op "de tab", wij betalen alles dus geen kosten voor onze gasten, mijn man komt niets vermoedend binnen nadat wij bij de buren gedineerd hebben om zogenaamd een afzakkertje te halen. Na een voortreffelijke maaltijd bij de Italiaanse buren (waar mijn man door het personeel gefeliciteerd werd, hij een fles wijn als cadeautje kreeg en nog een lekker likeurtje voor het gehele gezelschap toe) gingen we naar O'Caseys. Onze gasten zaten voorin de zaak en hadden allemaal op eigen rekening het eerste rondje gehaald, jammer daar ging het al mis. Ik ging me voorstellen en zei waarvoor wij kwamen. Na 10 minuten maar terug gelopen naar de bar met de vraag of er iemand was die onze order kon opnemen (we waren met 18 man, dus een leuke omzet voor een hele avond lacht je tegemoet). Dat hebben we eigenlijk de hele avond door moeten doen, dus er kwam niemand om te vragen of alles naar wens was, even de jarige te feliciteren, wellicht een drankje voor de jarige, niets van dat alles. Telefonisch had ik de eerste keer gevraagd of er ook een mogelijkheid was voor wat kleine hapjes o.i.d. Dat bleken piepkleine zakjes pinda's te zijn voor 1,80 per zakje! De muziek stond loeihard. Nu ben ik wellicht "oud", maar onze kinderen (allemaal twintigers) zeiden dat ze elkaar niet eens konden verstaan. Leuk in een nachtclub/dancing, maar waarom zo hard in een pub? Aan het eind van de avond 231,60 afgerekend. Behoorlijk bedrag toch voor mensen die er zijn tussen 20.40-00.00 uur en alleen maar drinken. Ontzettend jammer vind ik het, had dit dan ook echt niet verwacht, het contrast tussen het restaurant en de pub qua klantvriendelijkhieid, gastvrijheid en attent zijn is dan ook vreselijk groot. Toen ik de eerste keer belde was mij verzekerd dat de ruimte achterin ern rustige ruimte was met eigenlijk wat privacy, maar helaas. Toch blijft het knagen en denk ik een Ierse pub dat moet toch eigenlijk heel leuk zijn, gastvrij. Hebben wij gewoon pech gehad?
Christian B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2015
Bij binnenkomst valt op dat de pub gezellig is ingericht, het is er ook gezellig druk. De super burger die ik bestelde was erg lekker, de bijgeserveerde friet was echter al koud.
Bediening is verder vriendelijk.
Michael T.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2014
We hebben wel eens lekkerder gegeten bij O'Casey's. Het Pie kende een hoog puree gehalte en de Clubsandwich had onvoorstelbaar dikke boterhammen, die niet getoast waren. Bier smaakt er altijd goed. Een gezellig kroeg. Volgende keer gaan we weer als er een speciale aanbieding is, zoals op maandagavond. Eten is namelijk redelijk aan de prijs. Leuk terras buiten. Wie van quizen houdt kan er ook terecht. Op donderdag meen ik.
Tim O.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2013
Hier gegeten met 13 mannen. Hele gezellige Ierse pub waar diverse beeldschermen staan waar alle wedstrijden op te zien zijn. Het is gewoon een recht toe recht aan pub, waar je het eten bij de bar moet bestellen.

Het eten was goed. We hadden de "Super burger" "Farmer burger". Het eten is meer dan voldoende en de smaak van de burgers is uitstekend. Jammer dat de friet slap en lauw was.

We hadden gereserveerd voor 13 man en ze zouden hier een tafel voor ons klaar zetten. Dit is jammer genoeg niet gebeurd en je moest zelf je tafel samen stellen. Dit is dan ook het enige minpuntje. Verder lekker kroegwaardig, niet moeilijk en gewoon normale service.

Hier vind je wat je van een Ierse pub mag verwachten. Sportwedstrijden worden uitgezonden, diverse zitjes door de gehele kroeg en een leuke tuin, waar je ook kan genieten van een pint.
Jeroen N.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2013
Ocaseys is een gezellige Ierse/Internationale bar
Je eten bestel je aan de bar, en als het eten klaar is wordt het bij je gebracht, maakt niet uit hoe druk het is in de tent, en zeker met live sport kan het er erg druk zijn.

Het personeel is vriendelijk en altijd wel in voor een praatje.

Kortom een gezellige "home away from home"
jmpb .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2013
Goed pub food, leuke sfeer, pretentieloos. Leuk voor een avondje bier drinken en eenvoudig eten met wat vrienden. De hamburgers zijn zeker aan te raden!
Kenny D.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2012
Leuke bar om naar een voetbal wedstrijd te kijken en een hamburgertje weg te happen. Door sinterklaas was het wat minder druk/gezellig maar mij is verteld dat het normaal anders is. ik ga terug om het te zien ;)
saverio .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2012
Een erg gezellig café waar ik graag kom om een voetbalwedstrijd te kijken met vrienden. Zelfs als het helemaal vol is, zoals bij een wedstrijd van het Nederlands elftal, zijn de schermen nog gewoon goed te zien. Laatst heb ik hier voor de eerste keer ook gegeten, en heb voor de superburger gekozen. Echt wat je wil tijdens zo'n avond: groot en lekker! Niks op aan te merken
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2012
Vrijdag avond gezellig met het hele Hockey team gegeten en gedronken bij O'Casey's. De kaart is degelijke voor een Pub. Ik had de The Super Burger deze was lekker, voor de echt grote eter is een voorgerecht echt wel aan te bevelen. Het was door de live muziek, muziek stond net een tikkeltje te hard, wel iets lawaaierig maar de heren spelden wel goed. Uiteindelijk is en blijft het een Pub en dat is prima.
xGrouponFan .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2012
Ben hier wezen eten met een groupon voucher de deal was: 'keuze uit alle gerechten van de kaart plus een pint Guinness voor 2 personen 19eu'
Het is er leuk en gezellig echt een mannen eetcafe, overal voetbal schermen verschillende soorten wedstrijden te zien zowel boven als beneden kan er gegeten worden.
Eten was veeel! Maar erg lekker! Ik koos voor de Cottage Pie, erg lekker maar veel dus heb het niet kunnen op eten mijn gezelschap koos voor de The Super Burger nou die heeft ook niet alles gegeten was best veel maar ook super lekker. De prijzen vallen reuze mee voor het eten dat je voorgeschoteld krijgt. Nadat we gegeten hadden hebben we nog een drankje aan de bar gedaan en er was een bandje die nog even speelden. Was gezellig en leuk, zeker wel de moeite waard! Ik ga er zeker nog eens naar terug!