Nxt Door

Zondag
13:00 - 21.00

Martin D.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Verrassend dat we eerst en vooral konden buiten eten in de Koestraat, kwa sfeer super gezellig ! Zéér lekker eten aan een democratische prijs, uitstekende wijn, service subliem. Binnen eveneens prachtig kader, zeer verzorgde unieke toiletten. Hier komen we zeker nog terug !
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Heerlijk gegeten, mooie zaak en super bediening. Het heeft onze verwachtingen overtroffen! Ons weekendje Maastricht was echt heerlijk maar dit was een topper!
Michiel J.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2015
Ik heb een tweetal gerechten gehad. Als hoofdgerecht een black angus steak en als nagerecht het desert van het moment. Beiden waren zeer smakelijk en voldoende qua hoeveelheid.
Paz F.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
It was the second time that We went to the place. The tuna sashimi was excelente, And We also enjoyed the steak tartar. The atmosphere was pleasant and the service Kind and friendly.
Simonstertjes .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
Heerlijke lunch genoten. De combinatie van bloedworst met appel was verzien met 2 grote stukken, mooi gebakken, eendelever. De zwezerik met paddestoelen ravioli was zeer goed op smaak. Een en ander werd gecompleteerd door mooie begeleidende wijnen en aangename gesprekken met de eigenaar. De moeite zeer zeker waard!
OKIEDOKIE .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2015
knus klein druk tentje met leuke en originele gerechten voor een schappelijke prijs. Huiswijn is prima te drinken en al met al een leuke avond gehad
Joannette E.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2014
Eten was goed. Wel lang wachten. Let op er wordt gevraagd "mag ik u een aperitief aanbieden? Glaasje Champagne?". Dit blijkt niet van het huis te zijn, zoals je misschien denkt, dat zie je als je de rekening krijgt.
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2014
Afgelopen zaterdag gegeten bij Nxt Door in Maastricht. De zaak is strak maar toch gezellig ingericht. We werden ontvangen door een jonge brigade. Zij deden efficiënt hun werk. Niets op aan te merken. Wij hebben drie gangen á la carte gegeten.
Voorgerecht van terrine van kwartel was te koud. De begeleidende bitterbal was daar in tegen heerlijk! Bij het hoofdgerecht van roodpoot patrijs waren de pootjes er hard. Het borstje was goed. Bij het andere hoofdgerecht van hert was men erg karig geweest met de begeleidende portjus. Hert was in orde. Het dessert van de dag was dik in orde en de creme brulee was ook erg lekker.
Al met al toch wel een forse rekening voor het gepresenteerde. Dit moet beter kunnen.
Tanja P.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2014
Het is een trendy doch zeer sfeervol interieur door het zachte licht, de paarse accenten en zalige ontspannende lounge muziek op de achtergrond.
Het eten wordt met zorg bereid en heeft verassende smaak combinaties. Culinair. De bediening is persoonlijk, vriendelijk en men is zeer attent. Al met al een zeer geschikt restaurant voor speciale of intieme gelegenheden. Een aanrader
Marjolein L.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
De ontvangst was zeer hartelijk. We moesten even wachten maar er werd ons direct een aperitief aangeboden. De bediening was vlot en met kennis van zaken. Het eten was uitstekend. Mooi opgemaakte borden en de smaak was perfect. Kortom, heerlijke avond gehad!
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
De locatie was in alles apart; met 3 andere gasten in de eeuwenoude kelder (daar waar wij er van uit gingen boven te eten). In het kader van het verwachtingenmanagement zou het slim zijn dat vooraf (ook bij online boekingen) aan te geven. Het meubilair was wat uitgezeten maar het eten vergoedde alles. De voorgerechten (coquilles met rode biet en cannelloni van groenten en geitenkaas) waren top en de sashimi zelfs super. Het dessert (crêpe suzette) trok deze positieve lijn door. Erg lekker en een aanrader!
PB B.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Bij binnenkomst stonden we erg in de weg. Jassen werden niet aangenomen. Kaart lag al op tafel, nadat we allang een keuze hadden gemaakt werd er verteld over een 3 gangen menu. Wij wilde graag voor het 4 gangen verrassingsmenu gaan, maar er was geen verrassings menu volgens onze gastvrouw ('laat u verrassen door de chef' staatop de kaart) en ook geen 4 gangen menu. Onze reactie: 'maar dat staat toch op de kaart?'. Die dag bleek dat ze geen 4 gangen hadden, wel 3 gangen, maar de gastvrouw wilde wel even aan de chef vragen of het mogelijk was. Geen probleem: zeebaars als tussengerecht. Jammer dat er dan 2 x witvis achter elkaar geserveerd wordt, eerst zeebaars, vervolgens zeewolf. Volgens de gastvrouw was deze combinatie heel erg lekker. Toch hebben we allemaal maar voor de vleesvariant van het hoofdgerecht gekozen. Duroc varken. Vreselijk fantasieloos, droog en heel veel vlees, weinig bijgerecht, ik had welgeteld 2 spruiten op m'n bord liggen en nog 4 kleine blokjes andere groenten. Voorgerecht 4 kleine plakjes eend op een hoopje sla. Zeebaars was heerlijk vooral de saus, dessert, moelleux au chocolat was bij mij fantastisch, bij mijn vriendin helaas niet vloeibaar van binnen. Heel veel geld voor weinig gastvrijheid en 2 slechte gerechten, waar 2 supergerechten tegenover staan, blijkbaar kunnen ze het dus wel.
Ivo S.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Het eten was o.k., maar niet bijzonder. Porties aan de kleine kant. Vooraf werd er, gemakkelijksheidhalver, maar vanuitgegaan dat iedereen in de groep voor het 3-gangen menu zou gaan. A la carte werd 'toch een probleem'. Bij een grotere groep kan ik me dat voorstellen, voor 6 personen vind ik dat erg vreemd. Uiteindelijk toch 3 personen a la carte 'mogen' eten. Ook vreemd: de flessen water waren maar 0,5L. Nog nooit eerder gezien. Geen uitleg over de kazen van het nagerecht.
Om half 10 werden we gevraagd om ruimte te maken voor een nieuwe tafelbezetting. Als compensatie waren koffie en 1 digestief p.p. op kosten van de zaak. Vind ik eigenlijk niet kunnen en niet bepaald de afsluiting die we gewild hadden.
Verder vond ik de zaak erg krap, je kunt je kont nauwelijks keren.
1x, nooit meer.
Manuel D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Het werkplezier spat ervan af in deze zaak. Er wordt keihard aangepoot, het was volle bak, maar ze blijven tijd hebben voor een persoonlijke touch aan het geheel met een enthousiasme en met humor.
Mandy D.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2014
Vrijdag hebben wij bij Nxt Door gegeen. Het eten dat we bestelden was werkelijk fantastisch. We hebben zelden zo lekker gegeten. Vooraf kregen cava van het huis. De gekonfijte eend en de coquilles waren heerlijk, evenals de lamsbiefstuk en het hert. Helaas moesten we erg lang wachten op het dessert. Bediening was beleefd en kundig. Verder was het erg gezellig en hebben wij een leuke avond gehad.
Klimbim .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2014
GEWELDIG.....deze mensen snappen, eten, drinken en gezelligheid!
Gegrilde tonijn heerlijk!! Roodbaard top!! Alle gerechten zien en smaken geweldig, alles is vers, mooie, eerlijke producten. Sfeer die het restaurant uit straalt is hip maar warm, je voelt je welkom. De gastheer een geweldige kerel, die het begrijpt en vol liefde over zijn zaak en producten verteld! De gastvrouw charmant, zeer vriendelijk en ook zij snapt het met haar mooie wijn adviezen! Maar de koek die ze severen bij de koffie, zelf gemaakte honingkoek moeten ze echt gaan verkopen, graag bij mij in Utrecht .....echt smullen!
marietablommers .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2014
Wij hebben afgelopen woensdag 4 juni 2014 heerlijk gegeten bij dit restaurant. Marcel heeft ons uitstekend en zeer professioneel geholpen, wat n gastheer is hij. We hadden een 4 gangen diner, met heerlijke gerechten, echt een aanrader! Wij komen zeer snel terug!
Familie Blommers
Liz W.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2014
Leuk onthaal door de gastheer. Maar enigszins teleurgesteld door de vier tafels in de kelder terwijl boven er zo gezellig uitzag. Jas werd niet aangenomen of opgehangen, apart. Amuses van t huis waren erg lekker. We hebben beide de bisque gekozen, die erg heftig en veel was. Tweede gang was oke, maar niet spannend, verassend of vernieuwend (kabeljauw en hamburger). Er werd niet meer gevraagd of ik nog een glaasje wijn wilde nadat mijn eerste glas leeg was, dus heb t daar bij gelaten. Gastheer en vrouw waren vriendelijk maar t kwam wat onrustig over door het heen en weer "geren" tussen boven en beneden. Prima tent, maar niet echt een aanrader.
Michiel J.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2013
Vorige week donderdag hier gegeten. Heb zelf heilbot gegeten als hoofdgerecht en het dessert van het seizoen als nagerecht. Daarbij heb ik een petit clos bij het hoofdgerecht gedronken en een sherry bij het nagerecht. Beide combinaties smaakten erg goed en als regelmatige bezoeker van dit restaurant is de persoonlijke aandacht van de mensen daar erg prettig. Het is mijns inziens een redelijk laagdrempelig concept waar je ook gewoon voor een hoofdgerecht naar binnen kunt gaan en dus niet per se een hele avond aan tafel hoeft te zitten. Het interieur is wel erg strak qua design maar dat maakt het door de opzet en de relatief kleine ruimte niet kil. Ik ben daarom echt te spreken over dit restaurant en kom hier altijd graag weer terug.
Margitjm_jansen J.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2013
Wat wordt hier hard gewerkt en niemand wordt vergeten.. Zalige steaktartaar en ook de Carpaccio vooraf van een waar kado!...een echte aanrader!