Nxt Door

Zondag
13:00 - 21.00

Paz F.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
It was the second time that We went to the place. The tuna sashimi was excelente, And We also enjoyed the steak tartar. The atmosphere was pleasant and the service Kind and friendly.
Simonstertjes .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
Heerlijke lunch genoten. De combinatie van bloedworst met appel was verzien met 2 grote stukken, mooi gebakken, eendelever. De zwezerik met paddestoelen ravioli was zeer goed op smaak. Een en ander werd gecompleteerd door mooie begeleidende wijnen en aangename gesprekken met de eigenaar. De moeite zeer zeker waard!
OKIEDOKIE .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2015
knus klein druk tentje met leuke en originele gerechten voor een schappelijke prijs. Huiswijn is prima te drinken en al met al een leuke avond gehad
Ron1957 .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Uitstekende service en kwaliteit van eten. Locatie is erg krap en je zit wel erg dicht op elkaar, maar dat is een vaststaand feit. Eten, bediening en meedenken met de gast is van hoog niveau. Alle gerechten (menu van de chef) waren subliem. Een aanrader
Anne G.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2014
In verband met oudjaar was er een speciaal menu samengesteld voor de klanten. Vanwege mijn allergieën week mijn gerecht waar nodig af, om geen gevaar te lopen. Er werden vergelijkbare gerechten geserveerd en de bediening was uiterst vriendelijk. Wij hebben ontzettend genoten van onze avond Beluga Next Door en zullen dit niet snel vergeten!! :-)
Joannette E.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2014
Eten was goed. Wel lang wachten. Let op er wordt gevraagd "mag ik u een aperitief aanbieden? Glaasje Champagne?". Dit blijkt niet van het huis te zijn, zoals je misschien denkt, dat zie je als je de rekening krijgt.
Nienke234578 .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2014
Gisteravond fantastisch gedineerd bij nxt door in Maastricht. Voortreffelijk eten, warme en gastvrije eigenaren, bijzondere wijnen. Absolute aanrader.
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2014
Afgelopen zaterdag gegeten bij Nxt Door in Maastricht. De zaak is strak maar toch gezellig ingericht. We werden ontvangen door een jonge brigade. Zij deden efficiënt hun werk. Niets op aan te merken. Wij hebben drie gangen á la carte gegeten.
Voorgerecht van terrine van kwartel was te koud. De begeleidende bitterbal was daar in tegen heerlijk! Bij het hoofdgerecht van roodpoot patrijs waren de pootjes er hard. Het borstje was goed. Bij het andere hoofdgerecht van hert was men erg karig geweest met de begeleidende portjus. Hert was in orde. Het dessert van de dag was dik in orde en de creme brulee was ook erg lekker.
Al met al toch wel een forse rekening voor het gepresenteerde. Dit moet beter kunnen.
Tanja P.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2014
Het is een trendy doch zeer sfeervol interieur door het zachte licht, de paarse accenten en zalige ontspannende lounge muziek op de achtergrond.
Het eten wordt met zorg bereid en heeft verassende smaak combinaties. Culinair. De bediening is persoonlijk, vriendelijk en men is zeer attent. Al met al een zeer geschikt restaurant voor speciale of intieme gelegenheden. Een aanrader
Marjolein L.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
De ontvangst was zeer hartelijk. We moesten even wachten maar er werd ons direct een aperitief aangeboden. De bediening was vlot en met kennis van zaken. Het eten was uitstekend. Mooi opgemaakte borden en de smaak was perfect. Kortom, heerlijke avond gehad!
JIPE .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2014
Genoten van een heel gezellige Wild avond. Na een hartelijk ontvangst met een glaasje bubbels werden onze smaakpapillen gestreeld met 7 originele en overheerlijke wildgerechten. Elk gerecht werd door een perfect afgestemde wijn begeleid. Complimenten ook voor de gastvrouw en heren voor hun gastvrijheid, productkennis en goed service. Een prima ambiance....! Zeker een aanrader.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
De locatie was in alles apart; met 3 andere gasten in de eeuwenoude kelder (daar waar wij er van uit gingen boven te eten). In het kader van het verwachtingenmanagement zou het slim zijn dat vooraf (ook bij online boekingen) aan te geven. Het meubilair was wat uitgezeten maar het eten vergoedde alles. De voorgerechten (coquilles met rode biet en cannelloni van groenten en geitenkaas) waren top en de sashimi zelfs super. Het dessert (crêpe suzette) trok deze positieve lijn door. Erg lekker en een aanrader!
PB B.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Bij binnenkomst stonden we erg in de weg. Jassen werden niet aangenomen. Kaart lag al op tafel, nadat we allang een keuze hadden gemaakt werd er verteld over een 3 gangen menu. Wij wilde graag voor het 4 gangen verrassingsmenu gaan, maar er was geen verrassings menu volgens onze gastvrouw ('laat u verrassen door de chef' staatop de kaart) en ook geen 4 gangen menu. Onze reactie: 'maar dat staat toch op de kaart?'. Die dag bleek dat ze geen 4 gangen hadden, wel 3 gangen, maar de gastvrouw wilde wel even aan de chef vragen of het mogelijk was. Geen probleem: zeebaars als tussengerecht. Jammer dat er dan 2 x witvis achter elkaar geserveerd wordt, eerst zeebaars, vervolgens zeewolf. Volgens de gastvrouw was deze combinatie heel erg lekker. Toch hebben we allemaal maar voor de vleesvariant van het hoofdgerecht gekozen. Duroc varken. Vreselijk fantasieloos, droog en heel veel vlees, weinig bijgerecht, ik had welgeteld 2 spruiten op m'n bord liggen en nog 4 kleine blokjes andere groenten. Voorgerecht 4 kleine plakjes eend op een hoopje sla. Zeebaars was heerlijk vooral de saus, dessert, moelleux au chocolat was bij mij fantastisch, bij mijn vriendin helaas niet vloeibaar van binnen. Heel veel geld voor weinig gastvrijheid en 2 slechte gerechten, waar 2 supergerechten tegenover staan, blijkbaar kunnen ze het dus wel.
Ivo S.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Het eten was o.k., maar niet bijzonder. Porties aan de kleine kant. Vooraf werd er, gemakkelijksheidhalver, maar vanuitgegaan dat iedereen in de groep voor het 3-gangen menu zou gaan. A la carte werd 'toch een probleem'. Bij een grotere groep kan ik me dat voorstellen, voor 6 personen vind ik dat erg vreemd. Uiteindelijk toch 3 personen a la carte 'mogen' eten. Ook vreemd: de flessen water waren maar 0,5L. Nog nooit eerder gezien. Geen uitleg over de kazen van het nagerecht.
Om half 10 werden we gevraagd om ruimte te maken voor een nieuwe tafelbezetting. Als compensatie waren koffie en 1 digestief p.p. op kosten van de zaak. Vind ik eigenlijk niet kunnen en niet bepaald de afsluiting die we gewild hadden.
Verder vond ik de zaak erg krap, je kunt je kont nauwelijks keren.
1x, nooit meer.
Manuel D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Het werkplezier spat ervan af in deze zaak. Er wordt keihard aangepoot, het was volle bak, maar ze blijven tijd hebben voor een persoonlijke touch aan het geheel met een enthousiasme en met humor.
koengerits .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
We hebben er lekker gegeten in een gezellige omgeving. Prijs-kwaliteit was het perfect in orde. Op een gegeven momen zijn ze ons wel even uit het oog verloren wat maakte dat we een uurtje op het hoofdgerecht hebben gewacht. Was helemaal geen drama en dit is ruimschoots gecompenseerd geworden door de vriendelijke uitbaters, waarvoor dank! Wij komen zeker terug!
Friend .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2014
Heerlijk gegeten! Hertenbiefstuk en coquille waren perfect. Porties waren precies goed. Gastheer had, ondanks dat het druk was, alles onder controle. Komen zeker terug!
Mandy D.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2014
Vrijdag hebben wij bij Nxt Door gegeen. Het eten dat we bestelden was werkelijk fantastisch. We hebben zelden zo lekker gegeten. Vooraf kregen cava van het huis. De gekonfijte eend en de coquilles waren heerlijk, evenals de lamsbiefstuk en het hert. Helaas moesten we erg lang wachten op het dessert. Bediening was beleefd en kundig. Verder was het erg gezellig en hebben wij een leuke avond gehad.
Grummes .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2014
Vorig jaar heb ik hier al eens gegeten en het beviel destijds zo goed dat ik hier zeker nog eens wilde eten als ik in de buurt van Maastricht was. Gelukkig maar want het was weer een heerlijke avond. Heerlijk eten, een goede service en een leuk klein restaurantje. Niets dan complimenten voor Nxt Door!
kuowei .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2014
Het eten is goed en lekker. Het enige nadeel vond ik de redelijk krappe ruimte. Ondanks de goede ambiance en bediening waren de plaatsen voor 2 persoon vrij krapjes. Als je niet aan de buitenkant zat dan moest de tafel geschoven worden om naar het toilet te gaan. Als voorgerecht hadden we de Cannelloni van gegrilde groenten / geitenkaas /
honing mosterd dressing en Kreeft / meloen / munt / vinaigrette meloen. Hoofdgerecht Kabeljauw / tomaat / groenten salade / tomaten saus. Het dessert Aardbei / mascarpone crème / bruine suiker / vanille room ijs is een aanrader. Het maakt het diner "af". Zou ik nog een keer terug willen gaan, ja ondanks de prijs. Het is sjiek en een hoger segment van spenderen. Er zijn natuurlijk goedkopere alternatieven maar je moet het eens een keer gedaan hebben.