Nxt Door

Zondag
13:00 - 21.00

Lesleg R.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
Wat een mooie entourage en supervriendelijke en correcte bediening. Het was echter wel meer gezellig dan een culinair hoogstandje maar wellicht waren onze verwachtingen te hoog gespannen.
Luc W.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
Super avond gehad, koestraat is ook fantastisch en levendig. Ga dus met mooi weer vooral buiten zitten! Het menu was voortreffelijk en de bediening vriendelijk en hulpzaam.
RoZu16 .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
Zondagavond op zoek naar een leuk terras voor een hoofgerechtje. Uiteindelijk uitgekomen bij NXT Door. Hier bevalt het altijd. Vriendelijke bediening, het eten was heerlijk (hamburger en tonijn), prima verzorgd alles. De opstelling van het terras is niet heel handig, maar het is ook maar een klein straatje. NXT Door is en blijft een aanrader voor Maastricht.
Bas M.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
We zijn erg goed en vriendelijk ontvangen. Het eten was prima! We zaten alleen in het restaurant en hadden daardoor wat meer en persoonlijkere aandacht van de ober. Mooi, goed en lekker restaurant, een echte aanrader...
Nineke D.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Ben verbaasd over de zeer positieve recensies. Ontvangst prima. Kleine ruimte, waardoor je boven op elkaar zit en op gegeven moment word je de herrie zat. Eten niet van een hoog niveau. Weinig bijzonders, geen verrassingen en geen smaken die in je mond knallen. Een tegenvaller.
Miranda- .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Wij zaten in een rijtje met 2 andere stellen en we zaten bijna bij elkaar op schoot. Geen enkele privacy. De bestellingen werden ook zo ongeveer tegelijktijd opgenomen en uitgereserveerd. Dit versterkte het gevoel nog meer dat we uit eten waren met 2 wildvreemde stellen. Omdat de ruimte heel erg vol zat en er geen enkele vorm van geluidsabsorbatie is, konden wij elkaar niet verstaan. Er zaten 16 gasten op 15m2. Het voorgerecht was erg karig, het bestond uit 5 kleine stukjes asperge en 5 kleine blokjes zalm. Het hoofdgerecht en nagerecht waren minder karig. We hadden een heerlijk avondje tafelen verwacht maar na iets meer dan een uur stonden we buiten.

Gert D.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2015
Prettig ontvangen en naar onze tafel gebracht. We kozen voor het drie gangenmenu. Op deskundige en rustig manier werd ons uitgelegd waaruit dit bestond. Uitstekend voorgerecht. Ook het hoofdgerecht, zowel vlees als vis (beide ander menu) erg lekker. Zo ook het dessert.
Eten bij Nxt Door in de Koestraat is echt een aanrader.
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2015
Erg lekker gegeten, de coquiles waren super. Ook de Vitello Tonato is een aanrader. Decor apart en mijns inziens beetje vervreemdend met de spiegelwanden en de verlichting. Heerlijke wijntjes
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Verrassend dat we eerst en vooral konden buiten eten in de Koestraat, kwa sfeer super gezellig ! Zéér lekker eten aan een democratische prijs, uitstekende wijn, service subliem. Binnen eveneens prachtig kader, zeer verzorgde unieke toiletten. Hier komen we zeker nog terug !
MartijnNissen .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Hartstikke gezellig, top eten en goede ambiance!
Personeel is uitermate vriendelijk, en legt de gerechten en wijnkaart bijzonder uit. Tip top!
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Heerlijk gegeten, mooie zaak en super bediening. Het heeft onze verwachtingen overtroffen! Ons weekendje Maastricht was echt heerlijk maar dit was een topper!
Michiel J.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2015
Ik heb een tweetal gerechten gehad. Als hoofdgerecht een black angus steak en als nagerecht het desert van het moment. Beiden waren zeer smakelijk en voldoende qua hoeveelheid.
Paz F.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
It was the second time that We went to the place. The tuna sashimi was excelente, And We also enjoyed the steak tartar. The atmosphere was pleasant and the service Kind and friendly.
Simonstertjes .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
Heerlijke lunch genoten. De combinatie van bloedworst met appel was verzien met 2 grote stukken, mooi gebakken, eendelever. De zwezerik met paddestoelen ravioli was zeer goed op smaak. Een en ander werd gecompleteerd door mooie begeleidende wijnen en aangename gesprekken met de eigenaar. De moeite zeer zeker waard!
OKIEDOKIE .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2015
knus klein druk tentje met leuke en originele gerechten voor een schappelijke prijs. Huiswijn is prima te drinken en al met al een leuke avond gehad
Ron1957 .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Uitstekende service en kwaliteit van eten. Locatie is erg krap en je zit wel erg dicht op elkaar, maar dat is een vaststaand feit. Eten, bediening en meedenken met de gast is van hoog niveau. Alle gerechten (menu van de chef) waren subliem. Een aanrader
Anne G.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2014
In verband met oudjaar was er een speciaal menu samengesteld voor de klanten. Vanwege mijn allergieën week mijn gerecht waar nodig af, om geen gevaar te lopen. Er werden vergelijkbare gerechten geserveerd en de bediening was uiterst vriendelijk. Wij hebben ontzettend genoten van onze avond Beluga Next Door en zullen dit niet snel vergeten!! :-)
Joannette E.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2014
Eten was goed. Wel lang wachten. Let op er wordt gevraagd "mag ik u een aperitief aanbieden? Glaasje Champagne?". Dit blijkt niet van het huis te zijn, zoals je misschien denkt, dat zie je als je de rekening krijgt.
Nienke234578 .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2014
Gisteravond fantastisch gedineerd bij nxt door in Maastricht. Voortreffelijk eten, warme en gastvrije eigenaren, bijzondere wijnen. Absolute aanrader.
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2014
Afgelopen zaterdag gegeten bij Nxt Door in Maastricht. De zaak is strak maar toch gezellig ingericht. We werden ontvangen door een jonge brigade. Zij deden efficiënt hun werk. Niets op aan te merken. Wij hebben drie gangen á la carte gegeten.
Voorgerecht van terrine van kwartel was te koud. De begeleidende bitterbal was daar in tegen heerlijk! Bij het hoofdgerecht van roodpoot patrijs waren de pootjes er hard. Het borstje was goed. Bij het andere hoofdgerecht van hert was men erg karig geweest met de begeleidende portjus. Hert was in orde. Het dessert van de dag was dik in orde en de creme brulee was ook erg lekker.
Al met al toch wel een forse rekening voor het gepresenteerde. Dit moet beter kunnen.