Nxt Door

Zondag
13:00 - 21.00

Sophia75 .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Heerlijke lunch, zeer gezellige en attente gastheer. De koestraat is een leuke straat, niet afgelegen, maar je zit er rustiger dan op een van de grote pleinen.
Hester H.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Buten gegeten op het terras wat fantastisch was. Menu gegeten dat ons toegeschreeuwd werd in voorbijgaan door eigenaar. Later om herhaling gevraagd aan bediening. Na het voorgerecht hebben we heel lang op hoofdgerecht gewacht. We kregen honger en hebben toen om brood gevraagd wat snel werd gebracht... Bij eerder bezoek werd ons dit meteen gebracht (vergeten?). Ook na vragen waar het hoofdgerecht bleef duurde het nog lang. Was wel lekker toen het eindelijk kwam. Dessert was ook lekker. Derekening was 143 euro. We betaalden 150 euro. Het wisselgeld hebben we nooit meer gezien. Het duurde wederom lang en ik geloof dat men aannam dat dit de fooi was. Ik heb hier april/mei gegeten en toen was de bediening fantastisch... Wats geburt??
Jip T.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Gerechten zien er perfect uit! Mooie, verzorgde borden. Echter, het belangrijkste ontbreekt: smaak. Wij aten zalm, kalfsvlees, garnalen en cheesecake. Zalm was niet op smaak, kalfsvlees en cheesecake hadden weinig smaak en garnalen waren te gaar. De prijs die hiervoor moest worden betaald vonden wij dan ook te hoog.
Eigenaren doen hun uiterste best om alle gasten in de watten te leggen en slagen hier ook goed in. Ze wekken alleen de indruk dat ze alles samen doen, en dat de overige bediening een bijrol heeft. Gevolg hiervan is dat een onrustige sfeer wordt gecreëerd en het voelt alsof de eigenaren de controle kwijt zijn.
Met wat kleine verbeteringen in de keuken en bediening kan Nxt door grote stappen voorwaarts maken.
Johanneke H.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2015
Gekozen voor 4-gangen menu. Heerlijke gerechten, zowel vis als vlees. Top wijntje erbij. Maar wat de avond helemaal compleet maakte was de bediening (fabian), super vriendelijk en weet de gast onwijs te verwennen. Dikke aanrader dus!
Sacha H.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2015
Marcel Mullenders ontving ons zeer hartelijk. Vanwege het mooie weer wilde we graag buiten zitten. Direct werd er een tafel gearrangeerd. Niets leek te veel! Goede, gezellige, ongedwongen sfeer en een zeer correcte service. Heerlijke wijnen en goede kwaliteit gerechten. Slechts 1 minpuntje; graag meer groenten bij de gerechten;-) Maar wij komen zeker terug!!
hielkedevries .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
Tijdens het warmste weekend van het jaar, hebben wij op het terras van Nxt Door heerlijk gegeten! Wij hebben het vier-gangen diner gekozen en zijn werkelijk zeer verrast door de kwaliteit. Genoten tegen een zeer acceptabele prijs. Nxt Door maakt deel uit van het steeds gezelliger wordende Koestraatje, waar wij vooraf een Aperol Spitz hebben gedronken bij een leuk wijnbarretje. De bediening bij Nxt Door was vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben er een hele leuke avond gehad. Bedankt!
Frederike D.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
Het interieur van NXT steekt af tegen de andere tentjes in de gezellige Koestraat. Het is een beetje kil dus voor een intiem romantisch diner moet je hier niet zijn. Voor prima eten wel. Leuke menukaart, prima klaargemaakt hoewel de 'daar komen mensen speciaal hier voor naartoe' wagyu burger klein van stuk is en er dus lullig bij ligt op een veel te groot broodje. De bediening is helaas zo matig dat we 50 minuten na het hoofdgerecht zijn opgestapt omdat we maar niet geholpen werden. Ontvangst is hartelijk maar daarna is het slordig aangepakt. Echte aandacht ontbreekt, net als kennis van de ingredienten van de gerechten en afkomst van de wijn.
Ger S.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2015
We werden gastvrij ontvangen en gezien de prima temperatuur konden we buiten eten. We hebben ons het 4 gangen menu laten adviseren en hebben hier geen spijt van gehad! Het is een beetje uit de buurt van Den Haag maar we zeker terug als we weer eens in het altijd gezellige Maastricht zijn!
Lesleg R.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
Wat een mooie entourage en supervriendelijke en correcte bediening. Het was echter wel meer gezellig dan een culinair hoogstandje maar wellicht waren onze verwachtingen te hoog gespannen.
Luc W.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
Super avond gehad, koestraat is ook fantastisch en levendig. Ga dus met mooi weer vooral buiten zitten! Het menu was voortreffelijk en de bediening vriendelijk en hulpzaam.
RoZu16 .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
Zondagavond op zoek naar een leuk terras voor een hoofgerechtje. Uiteindelijk uitgekomen bij NXT Door. Hier bevalt het altijd. Vriendelijke bediening, het eten was heerlijk (hamburger en tonijn), prima verzorgd alles. De opstelling van het terras is niet heel handig, maar het is ook maar een klein straatje. NXT Door is en blijft een aanrader voor Maastricht.
Bas M.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
We zijn erg goed en vriendelijk ontvangen. Het eten was prima! We zaten alleen in het restaurant en hadden daardoor wat meer en persoonlijkere aandacht van de ober. Mooi, goed en lekker restaurant, een echte aanrader...
Nineke D.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Ben verbaasd over de zeer positieve recensies. Ontvangst prima. Kleine ruimte, waardoor je boven op elkaar zit en op gegeven moment word je de herrie zat. Eten niet van een hoog niveau. Weinig bijzonders, geen verrassingen en geen smaken die in je mond knallen. Een tegenvaller.
Miranda- .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Wij zaten in een rijtje met 2 andere stellen en we zaten bijna bij elkaar op schoot. Geen enkele privacy. De bestellingen werden ook zo ongeveer tegelijktijd opgenomen en uitgereserveerd. Dit versterkte het gevoel nog meer dat we uit eten waren met 2 wildvreemde stellen. Omdat de ruimte heel erg vol zat en er geen enkele vorm van geluidsabsorbatie is, konden wij elkaar niet verstaan. Er zaten 16 gasten op 15m2. Het voorgerecht was erg karig, het bestond uit 5 kleine stukjes asperge en 5 kleine blokjes zalm. Het hoofdgerecht en nagerecht waren minder karig. We hadden een heerlijk avondje tafelen verwacht maar na iets meer dan een uur stonden we buiten.

Gert D.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2015
Prettig ontvangen en naar onze tafel gebracht. We kozen voor het drie gangenmenu. Op deskundige en rustig manier werd ons uitgelegd waaruit dit bestond. Uitstekend voorgerecht. Ook het hoofdgerecht, zowel vlees als vis (beide ander menu) erg lekker. Zo ook het dessert.
Eten bij Nxt Door in de Koestraat is echt een aanrader.
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2015
Erg lekker gegeten, de coquiles waren super. Ook de Vitello Tonato is een aanrader. Decor apart en mijns inziens beetje vervreemdend met de spiegelwanden en de verlichting. Heerlijke wijntjes
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Verrassend dat we eerst en vooral konden buiten eten in de Koestraat, kwa sfeer super gezellig ! Zéér lekker eten aan een democratische prijs, uitstekende wijn, service subliem. Binnen eveneens prachtig kader, zeer verzorgde unieke toiletten. Hier komen we zeker nog terug !
MartijnNissen .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Hartstikke gezellig, top eten en goede ambiance!
Personeel is uitermate vriendelijk, en legt de gerechten en wijnkaart bijzonder uit. Tip top!
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Heerlijk gegeten, mooie zaak en super bediening. Het heeft onze verwachtingen overtroffen! Ons weekendje Maastricht was echt heerlijk maar dit was een topper!
Michiel J.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2015
Ik heb een tweetal gerechten gehad. Als hoofdgerecht een black angus steak en als nagerecht het desert van het moment. Beiden waren zeer smakelijk en voldoende qua hoeveelheid.