Nxt Door

Zondag
13:00 - 21.00

Jenneau .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Hartelijk ontvangen door een spontane gast heer, die tevens een leuk interactie met ons had ondanks de drukte in onze beleving. Hij bleef rustig en pakte het professioneel aan! Onze complimenten! Het eten had een prima prijs/kwaliteit verhouding en was goed op smaak gebracht! Wij komen zeker weer terug!
josephine28 .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Eten was prima, precies genoeg tijd tussen de verschillende gangen. 1 ober die bar en tafels moest bedienen. Hij was zeer vriendelijk voorkomend maar maakte wel een aantal fouten. Vanwege zijn oprechtheid en vriendelijkheid toch een zeven. En ja ik zou daarom dit restaurant ook aan een ander adviseren.
LotteArnhem .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Het eten was heerlijk, niks op aan te merken met lekkere wijntjes erbij. Minpunt is de onrust. Het grote tv scherm met reclame, gehaaste bediening en de plek waar we zaten waar continu mensen langs ons tafeltje liepen. Voor het eten een aanrader maar niet als je relaxed wil genieten!
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2015
Excellente keuken, vriendelijke eigenaars, uiterst gezellig en prima prijs/kwaliteit verhouding - Nxt Door is zeker een aanrader in Maastricht
loekijssel .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
in een heerlijke moderne sfeer worden eigentijdse gerechten geserveerd, heerllijke coquilles, of rode poon en een moderne variant op de klassieke dame Blanche. Leuke wijnen en een juiste verhousing van prijs en kwaliteit.
Hulde! Maastricht zou meer van dit soort zaken moeten hebben.
simone.kuitems .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
Alles was heel lekker. Goede kwaliteit prijs verhouding. Prettige bediening.Goede centrale locatie in het centrum van Maasticht.
Kitty B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
In plaats van in het restaurant werden wij ongevraagd in een keldertje gezet met 3 tafeltjes en naar ons idee veel te harde muziek, maar erger nog: een breedbeeld tv met constante reclame. Het voorgerecht vonden we top, maar daarna liet de gastvrouw zich 40 minuten niet zien. Ze komen in dat keldertje verder niet langs, dus daar zit je dan. De hoofdgerechten leken wel uit een andere keuken te komen, naar mijn mening taai vlees vol zenen en ongare groenten en een steak tartare die wij te zuur vonden en een roze, plakkerige massa leek. Erg jammer. De toiletten waren ronduit smerig en stonken. Erg jammer allemaal, wij raden dit restaurant niet aan.
hcoppoolse .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
De eerste indruk was dat de tafels dicht bij elkaar staan. Het eten was heerlijk, prachtige combinaties van ingrediënten en smaken. Genoten van onder andere coquilles met ravioli, eekhoorntjesbrood en pompoensaus als vooraf. Alle gerechten gecombineerd met goede wijn.
Dewi V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2015
Hoi Marcel en medewerkers,

Wat hebben wij vanavond ontzettend genoten van je 4-gangen menu met bij behorende wijn. Super heerlijk was het. Het ontvangst was zeer hartelijk, het decor was STYLISH en hip, waardoor we ons echt als eregasten voelden. Je hartelijkheid en interactie werkte behoorlijk aanstekelijk, waardoor we ons al heel snel op ons gemak voelden bij je en je werd gebombardeerd tot M&M hahahaa Marcel en Michel..... Wat een geweldig gezellige avond hebben we bij je gehad en Marcel we komen heel snel weer bij je terug! Een hartelijke groet van ons uit Zeewolde en Amersfoort !!!
r-grakist .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Erg amateuristisch. Eten algemeen prima, taaie hertebiefstuk. Wat sfeerloos. Onervaren bediening. Wel goede bedoelingen.
Fernand L.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Heerlijk gegeten, zeer goede gastvrouw! Kompliment voor de wildpate!!!! Zeer aan te bevelen. Wij komen vast en zeker terug.
jacques F.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Fantastisch gegeten met 5 personen a la carte! Voorgerecht: 2x wildpate, 3 x coquilles. Prima van smaak en mooi uitgeserveerd op het bord. Hoofdgerecht: 2 x hertebief, 1 x heilbot, 1 x zwezerik en 1 x ganzelever met bloedworst. Allemaal uitstekend van smaak en mooi op het bord. De zwezerik was een van de lekkerste die ik ooit heb gegeten. Witte wijn van het huis en 2 fl. montepulciano pasten er precies bij en waren uitstekend van smaak. Na gerecht kaasplankje en expresso. Totaal € 353,00. Klein minpuntje: tafeltje was erg klein en de bank had geen geweldig zitcomfort. Bediening was vriendelijk, vakkundig en netjes. Alles bij elkaar een top avond.
diridejong .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
wIj zijn zeer hartelijk ontvangen door de gastheer, wij waren in een jolige stemming, hij deed vrolijk mee. We hebben heerlijk gegeten, prima wijn gedronken (wijn van de maand) en dat alles vriendelijk geprijsd. Zowel al a Carte als het menuutje van de chef. In onze speurtocht naar de beste culinaire hamburger van NL weten wij nu: de hamburger van het wagyu rund, hier a la carte gegeten behoort tot de top 3!

Wij komen zeker een keer terug.
JeanPB .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Wij hadden een heerlijk 3 gangen menu voor € 35,- wat een top menu. Fijne ambiance, leuke bediening, stijlvol, trendy en toch gemoedelijk. Wij hadden een top avond.
Raffke .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Afgelopen weekend uitstapje naar Maastricht gehad met vrienden. S middags op t terras op internet naar een leuk restaurantje gezocht, en besloten om bij Next Door te reserveren met z'n viertjes. Het is een beetje raar binnenkomen op het hoekpand waarin ook de bar en de garderobe gevestigd zijn. Eenmaal een deur verder ligt het trendy restaurant, wat ons blij verraste. Hippe inrichting, en de gastheer/eigenaar bedient samen met een andere jongeman de tafeltjes vlot en niet te 'stijfjes.

We beginnen met een glaasje Cava, snel volgt vers brood. hier geen boter erbij, maar er staat wel een flesje olijfolie, zeezout en peper op de tafel waar we mee kunnen 'dippen' in de schaaltjes die ernaast staan.
Onze dames eten al carte, te weten de carpaccio met truffel crème, en de cannelloni van zalm en garnaaltjes . Geen hele royale porties , maar alles wel lekker op smaak en mooi opgemaakt!
Wij kiezen voor het viergangen menu (€45,-) waarmee we beginnen met tartaar van rund, met pompoenbereidingen en truffel. Mooie tartaar! Had van ons iets hoger op smaak gemogen, maar het vlees was prima. Daarna volgt de soep van krap en schaaldiertjes met garnaaltjes en venkel. Deze is écht super..!!
Je ruikt t al als deze aan tafel verschijnt..!! Lekker pittig ook, hier hadden we wel meer van gelussen :) . Ik zelf had daarna de zeebaars, prima gebakken met lamsoor en wortel, lekker..!!Mijn tafelgenoot nam de parelhoen, welke mooi sappig was en heerlijk mals ook..!!
Als bijlagen hier 'gewoon 'verse friet met goede mayonaise.
De dames gingen voor de gamba's met een bitterbal van Hollandse garnaaltjes en lookschuim. 3 grote gamba's voor € 21,50 is wat fors betaald vonden wij ...
Ons flesje witte huiswijn deed te overigens prima bij het menu'tje.
Als dessert werd a la carte de crème brulee van witte chocolade en de frambozen parfait
( beide € 8,50), lekker..!!!
Ons dessertje bestond uit heel erg goed vanille-ijs, met gegrilde perziken.....gewoon lekker, niet speciaal. Na het eten een kijkje genomen in de enorm kleine keuken in de kelder van het pand, sowieso al een wonder dat hieruit zoveel gerechten op dit niveau uit geserveerd kunnen worden..! :)

Al met al een leuke zaak met goede prijskwaliteitverhouding zeker met betrekking tot het menu. Het ontbreekt je aan niks , de bediening werkt geruisloos en soepel. Het blijft alleen raar dat je op dit prijs niveau van die papieren servetten krijgt ipv van linnen.

Als je in Maastricht dus lekker losjes, goed uit wilt gaan eten..., dan moet je hier zijn..!!
bernies1969 .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2015
Hartelijke, vlotte ontvangst. Mooi decor en zeer netjes. Gerechten (we hadden voor het 3 gangen menu van de dag gekozen) waren top ! Bediening eveneens top - zeer vriendelijk en warm. Weinig wachttijd tussen de gerechten. Een aanrader !!
pfg .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Zeer vriendelijke bediening, het viergangenmenu was heerlijk. Tonijn, kabeljauw begeleid door een Oostenrijkse witte wijn. Sterre restaurant in een ongedwongen sfeer
Stefanie V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Slechte steak.
Voorgerecht was uitverkocht
Na t eten wilde we nog wel een drankje drinken aan de bar. Maar terrasstoelen stonden al binnen opgestapeld enz
Tanja P.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2015
De kreeft krijg je nergens malser en lekkerder dan hier. De service is zeer persoonlijk en het hele restaurant geeft een zeer intieme doch trendy sfeer.
Gideon S.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Een buitengewoon vriendelijke ontvangst gekoppeld aan een heerlijke lunch maakte dat wij erg gelukkig waren met onze reservering hier.