Nxt Door

13:00 - 21.00

Dewi V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2015
Hoi Marcel en medewerkers,

Wat hebben wij vanavond ontzettend genoten van je 4-gangen menu met bij behorende wijn. Super heerlijk was het. Het ontvangst was zeer hartelijk, het decor was STYLISH en hip, waardoor we ons echt als eregasten voelden. Je hartelijkheid en interactie werkte behoorlijk aanstekelijk, waardoor we ons al heel snel op ons gemak voelden bij je en je werd gebombardeerd tot M&M hahahaa Marcel en Michel..... Wat een geweldig gezellige avond hebben we bij je gehad en Marcel we komen heel snel weer bij je terug! Een hartelijke groet van ons uit Zeewolde en Amersfoort !!!
r-grakist .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Erg amateuristisch. Eten algemeen prima, taaie hertebiefstuk. Wat sfeerloos. Onervaren bediening. Wel goede bedoelingen.
Fernand L.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Heerlijk gegeten, zeer goede gastvrouw! Kompliment voor de wildpate!!!! Zeer aan te bevelen. Wij komen vast en zeker terug.
jacques F.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Fantastisch gegeten met 5 personen a la carte! Voorgerecht: 2x wildpate, 3 x coquilles. Prima van smaak en mooi uitgeserveerd op het bord. Hoofdgerecht: 2 x hertebief, 1 x heilbot, 1 x zwezerik en 1 x ganzelever met bloedworst. Allemaal uitstekend van smaak en mooi op het bord. De zwezerik was een van de lekkerste die ik ooit heb gegeten. Witte wijn van het huis en 2 fl. montepulciano pasten er precies bij en waren uitstekend van smaak. Na gerecht kaasplankje en expresso. Totaal € 353,00. Klein minpuntje: tafeltje was erg klein en de bank had geen geweldig zitcomfort. Bediening was vriendelijk, vakkundig en netjes. Alles bij elkaar een top avond.
diridejong .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
wIj zijn zeer hartelijk ontvangen door de gastheer, wij waren in een jolige stemming, hij deed vrolijk mee. We hebben heerlijk gegeten, prima wijn gedronken (wijn van de maand) en dat alles vriendelijk geprijsd. Zowel al a Carte als het menuutje van de chef. In onze speurtocht naar de beste culinaire hamburger van NL weten wij nu: de hamburger van het wagyu rund, hier a la carte gegeten behoort tot de top 3!

Wij komen zeker een keer terug.
JeanPB .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Wij hadden een heerlijk 3 gangen menu voor € 35,- wat een top menu. Fijne ambiance, leuke bediening, stijlvol, trendy en toch gemoedelijk. Wij hadden een top avond.
Raffke .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Afgelopen weekend uitstapje naar Maastricht gehad met vrienden. S middags op t terras op internet naar een leuk restaurantje gezocht, en besloten om bij Next Door te reserveren met z'n viertjes. Het is een beetje raar binnenkomen op het hoekpand waarin ook de bar en de garderobe gevestigd zijn. Eenmaal een deur verder ligt het trendy restaurant, wat ons blij verraste. Hippe inrichting, en de gastheer/eigenaar bedient samen met een andere jongeman de tafeltjes vlot en niet te 'stijfjes.

We beginnen met een glaasje Cava, snel volgt vers brood. hier geen boter erbij, maar er staat wel een flesje olijfolie, zeezout en peper op de tafel waar we mee kunnen 'dippen' in de schaaltjes die ernaast staan.
Onze dames eten al carte, te weten de carpaccio met truffel crème, en de cannelloni van zalm en garnaaltjes . Geen hele royale porties , maar alles wel lekker op smaak en mooi opgemaakt!
Wij kiezen voor het viergangen menu (€45,-) waarmee we beginnen met tartaar van rund, met pompoenbereidingen en truffel. Mooie tartaar! Had van ons iets hoger op smaak gemogen, maar het vlees was prima. Daarna volgt de soep van krap en schaaldiertjes met garnaaltjes en venkel. Deze is écht super..!!
Je ruikt t al als deze aan tafel verschijnt..!! Lekker pittig ook, hier hadden we wel meer van gelussen :) . Ik zelf had daarna de zeebaars, prima gebakken met lamsoor en wortel, lekker..!!Mijn tafelgenoot nam de parelhoen, welke mooi sappig was en heerlijk mals ook..!!
Als bijlagen hier 'gewoon 'verse friet met goede mayonaise.
De dames gingen voor de gamba's met een bitterbal van Hollandse garnaaltjes en lookschuim. 3 grote gamba's voor € 21,50 is wat fors betaald vonden wij ...
Ons flesje witte huiswijn deed te overigens prima bij het menu'tje.
Als dessert werd a la carte de crème brulee van witte chocolade en de frambozen parfait
( beide € 8,50), lekker..!!!
Ons dessertje bestond uit heel erg goed vanille-ijs, met gegrilde perziken.....gewoon lekker, niet speciaal. Na het eten een kijkje genomen in de enorm kleine keuken in de kelder van het pand, sowieso al een wonder dat hieruit zoveel gerechten op dit niveau uit geserveerd kunnen worden..! :)

Al met al een leuke zaak met goede prijskwaliteitverhouding zeker met betrekking tot het menu. Het ontbreekt je aan niks , de bediening werkt geruisloos en soepel. Het blijft alleen raar dat je op dit prijs niveau van die papieren servetten krijgt ipv van linnen.

Als je in Maastricht dus lekker losjes, goed uit wilt gaan eten..., dan moet je hier zijn..!!
bernies1969 .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2015
Hartelijke, vlotte ontvangst. Mooi decor en zeer netjes. Gerechten (we hadden voor het 3 gangen menu van de dag gekozen) waren top ! Bediening eveneens top - zeer vriendelijk en warm. Weinig wachttijd tussen de gerechten. Een aanrader !!
pfg .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Zeer vriendelijke bediening, het viergangenmenu was heerlijk. Tonijn, kabeljauw begeleid door een Oostenrijkse witte wijn. Sterre restaurant in een ongedwongen sfeer
Stefanie B.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Slechte steak.
Voorgerecht was uitverkocht
Na t eten wilde we nog wel een drankje drinken aan de bar. Maar terrasstoelen stonden al binnen opgestapeld enz
Tanja P.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2015
De kreeft krijg je nergens malser en lekkerder dan hier. De service is zeer persoonlijk en het hele restaurant geeft een zeer intieme doch trendy sfeer.
Gideon S.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Een buitengewoon vriendelijke ontvangst gekoppeld aan een heerlijke lunch maakte dat wij erg gelukkig waren met onze reservering hier.
Sophia75 .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Heerlijke lunch, zeer gezellige en attente gastheer. De koestraat is een leuke straat, niet afgelegen, maar je zit er rustiger dan op een van de grote pleinen.
Hester H.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Buten gegeten op het terras wat fantastisch was. Menu gegeten dat ons toegeschreeuwd werd in voorbijgaan door eigenaar. Later om herhaling gevraagd aan bediening. Na het voorgerecht hebben we heel lang op hoofdgerecht gewacht. We kregen honger en hebben toen om brood gevraagd wat snel werd gebracht... Bij eerder bezoek werd ons dit meteen gebracht (vergeten?). Ook na vragen waar het hoofdgerecht bleef duurde het nog lang. Was wel lekker toen het eindelijk kwam. Dessert was ook lekker. Derekening was 143 euro. We betaalden 150 euro. Het wisselgeld hebben we nooit meer gezien. Het duurde wederom lang en ik geloof dat men aannam dat dit de fooi was. Ik heb hier april/mei gegeten en toen was de bediening fantastisch... Wats geburt??
Jip T.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Gerechten zien er perfect uit! Mooie, verzorgde borden. Echter, het belangrijkste ontbreekt: smaak. Wij aten zalm, kalfsvlees, garnalen en cheesecake. Zalm was niet op smaak, kalfsvlees en cheesecake hadden weinig smaak en garnalen waren te gaar. De prijs die hiervoor moest worden betaald vonden wij dan ook te hoog.
Eigenaren doen hun uiterste best om alle gasten in de watten te leggen en slagen hier ook goed in. Ze wekken alleen de indruk dat ze alles samen doen, en dat de overige bediening een bijrol heeft. Gevolg hiervan is dat een onrustige sfeer wordt gecreëerd en het voelt alsof de eigenaren de controle kwijt zijn.
Met wat kleine verbeteringen in de keuken en bediening kan Nxt door grote stappen voorwaarts maken.
tantejopie .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2015
Gekozen voor 4-gangen menu. Heerlijke gerechten, zowel vis als vlees. Top wijntje erbij. Maar wat de avond helemaal compleet maakte was de bediening (fabian), super vriendelijk en weet de gast onwijs te verwennen. Dikke aanrader dus!
Sacha H.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2015
Marcel Mullenders ontving ons zeer hartelijk. Vanwege het mooie weer wilde we graag buiten zitten. Direct werd er een tafel gearrangeerd. Niets leek te veel! Goede, gezellige, ongedwongen sfeer en een zeer correcte service. Heerlijke wijnen en goede kwaliteit gerechten. Slechts 1 minpuntje; graag meer groenten bij de gerechten;-) Maar wij komen zeker terug!!
hielkedevries .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
Tijdens het warmste weekend van het jaar, hebben wij op het terras van Nxt Door heerlijk gegeten! Wij hebben het vier-gangen diner gekozen en zijn werkelijk zeer verrast door de kwaliteit. Genoten tegen een zeer acceptabele prijs. Nxt Door maakt deel uit van het steeds gezelliger wordende Koestraatje, waar wij vooraf een Aperol Spitz hebben gedronken bij een leuk wijnbarretje. De bediening bij Nxt Door was vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben er een hele leuke avond gehad. Bedankt!
Frederike D.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
Het interieur van NXT steekt af tegen de andere tentjes in de gezellige Koestraat. Het is een beetje kil dus voor een intiem romantisch diner moet je hier niet zijn. Voor prima eten wel. Leuke menukaart, prima klaargemaakt hoewel de 'daar komen mensen speciaal hier voor naartoe' wagyu burger klein van stuk is en er dus lullig bij ligt op een veel te groot broodje. De bediening is helaas zo matig dat we 50 minuten na het hoofdgerecht zijn opgestapt omdat we maar niet geholpen werden. Ontvangst is hartelijk maar daarna is het slordig aangepakt. Echte aandacht ontbreekt, net als kennis van de ingredienten van de gerechten en afkomst van de wijn.
Ger S.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2015
We werden gastvrij ontvangen en gezien de prima temperatuur konden we buiten eten. We hebben ons het 4 gangen menu laten adviseren en hebben hier geen spijt van gehad! Het is een beetje uit de buurt van Den Haag maar we zeker terug als we weer eens in het altijd gezellige Maastricht zijn!