Nxt Door

Zondag
13:00 - 21.00

Conny S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Hier 2de kerstdag gegeten. Erg leuke zaak met vriendelijke bediening en hippe sfeer. Mooie gerechten op smaak bereidt. Tafeltjes wel een beetje aan de krappe kant.
Kim L.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Heerlijk gegeten, fantastische wijn, zeer vriendelijke en behulpzame bediening en gastheer! En daarom zeer aan te bevelen!
Minpuntje is de entourage; de ruimte is nogal donker en klein en er hing een flatscreen boven ons hoofd met continue dezelfde winkelreclame in beeld. Dat was jammer, want ongemerkt kijk je er toch naar.
anne-dh .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
Erg lekker gegeten bij Nxt Door! Het driegangenmenu was heerlijk maar ook de rest van de kaart bood voldoende variëteit. De bediening was erg vriendelijk en had echt aandacht voor de gasten. Een hele goede prijs/kwaliteitverhouding en zeker een aanrader!
kimloosdrecht .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Geen zakenlunch deze keer, maar met vriendinnen. Wat een mazzel dat we deze keuze hebben gemaakt. Trendy ingericht restaurant met klassieke elementen, fantastisch eten voor een zeer betaalbare prijs. Je mag het ook verwachten als je de naam Nxt Door draagt maar aan die verwachtingen werd voldaan. Een aanrader in maastricht!
MincoT .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
NXT Door is een absolute aanrader. Buitengewoon vriendelijke bediening zonder ooit overdreven te worden. Zowel de patron als zijn vrouw verstaan het vak om van een klant een gast te maken. De kaart is uit de categorie klein maar (erg) fijn. Er is een menu van drie of vier gangen. Gezeten aan tafel 8 genoten wij het menu van zaterdagavond 19 dec. 2015. Mooi opgemaakt en tongstrelend. Wij vonden de rouleau van tonijn met Hollandse garnaaltjes gevolgd door een mooi mootje gebakken schelvis zelfs regelrechte toppers. Betaalbare wijnkeuze. NXT Door zou een Bib Gourmand niet misstaan. NXT Door: see you next time!
Mark S.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Prima restaurant. Goed gegeten. Ik at een voorgerecht van met buikspek van het livar kloostervarken en een hoofdgerecht met kalfszwezerik. Mijn vrouw de kwartel en de wilde eend. Heerlijke bijpassende wijnen gevraagd. Tafeltjes wat dicht op elkaar, maar niet storend. Communicatie tussen gastheer en gastvrouw mag iets beter, er werden namelijk regelmatig dingen dubbel gedaan. Echter dit drukte onze pret niet. Een goed restaurant met een unieke (positieve) uitstraling.
heijden.nienke .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Ondanks de reservering en plekje in de kelder. Jammer, want daar is het niet knus, maar koud en niet sfeervol...
Te harde muziek in de bar en kelder. (Ook na vragen om iets zachter), overdreven bediening, prijs-kwaliteit van het eten was niet in balans.
Helaas geen ontspannen avond bij Next Door.
stefan139 .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Sfeervol, vriendelijk, top service en ge-wel-dig eten.

We hebben heerlijk genoten van deze avond. De bediening was erg vriendelijk. Daarnaast kwamen ze ook met leuke tips voor het eten. De kalfszweezerik is dan ook echt een aanrader!

Verder wordt hier echt de tijd voor je genomen en voel je, je gewaardeerd als gast.

Ook na het eten nog een heerlijk drankje kunnen drinken aan de bar!

Top!!
Smulhans .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
De ontvangst was prima, de inrichting wat aan de donkere kant en een bijzonder groot tv scherm wat hinderlijke en onduidelijke boodschappen uitzond en af en toe haperde, maar het eten was van voldoende kwaliteit.
Barry V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Bij binnenkomst keurig ontvangen door de gastheer. Dronken eerst een drankje aan de bar. Sfeer in de bar was te fel verlicht en harde muziek. Eenmaal in het Restaraunt kregen we een tafel tussen 2 andere tafels in waarbij de afstand tussen de tafels Maximaal 50cm was. Ik twijfelde om op te staan en ergens anders te gaan eten want we zaten zowat bij de naastgelegen gasten aan tafel. De tafels waren daarnaast ook zo klein dat het er maar net oppaste.

Akoestiek was erg luid en rumoerig. Menu was goed en bediening snel en aardig.

Decor is gekleurde verlichting met een groot scherm waarop ban alles te zien is. Het geef een achter haalde look iets wat wellicht ooit hip was.

Koffie wordt bereid met een volautomaat iets wat ik persoonlijk niet vind kunnen in een goed restaurant.

Kom hier niet nog een keer terug.
John B.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Lekker gegeten en genoten van de witte huiswijn in de aparte ambiance, intiem in de kelder van Next Door. Leuke entree en gastvrij, sociaal sterk personeel.
Zeker de moeite waard om nog ns terug te keren!
yvonne.lengs .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015

Het eten was van een goede kwaliteit en mooi uitgeserveerd.
Alleen de portie zeker die van een vegetariër was erg weinig maar wel goed.
Jenneau .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Hartelijk ontvangen door een spontane gast heer, die tevens een leuk interactie met ons had ondanks de drukte in onze beleving. Hij bleef rustig en pakte het professioneel aan! Onze complimenten! Het eten had een prima prijs/kwaliteit verhouding en was goed op smaak gebracht! Wij komen zeker weer terug!
josephine28 .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Eten was prima, precies genoeg tijd tussen de verschillende gangen. 1 ober die bar en tafels moest bedienen. Hij was zeer vriendelijk voorkomend maar maakte wel een aantal fouten. Vanwege zijn oprechtheid en vriendelijkheid toch een zeven. En ja ik zou daarom dit restaurant ook aan een ander adviseren.
LotteArnhem .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Het eten was heerlijk, niks op aan te merken met lekkere wijntjes erbij. Minpunt is de onrust. Het grote tv scherm met reclame, gehaaste bediening en de plek waar we zaten waar continu mensen langs ons tafeltje liepen. Voor het eten een aanrader maar niet als je relaxed wil genieten!
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2015
Excellente keuken, vriendelijke eigenaars, uiterst gezellig en prima prijs/kwaliteit verhouding - Nxt Door is zeker een aanrader in Maastricht
loekijssel .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
in een heerlijke moderne sfeer worden eigentijdse gerechten geserveerd, heerllijke coquilles, of rode poon en een moderne variant op de klassieke dame Blanche. Leuke wijnen en een juiste verhousing van prijs en kwaliteit.
Hulde! Maastricht zou meer van dit soort zaken moeten hebben.
simone.kuitems .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
Alles was heel lekker. Goede kwaliteit prijs verhouding. Prettige bediening.Goede centrale locatie in het centrum van Maasticht.
Kitty B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
In plaats van in het restaurant werden wij ongevraagd in een keldertje gezet met 3 tafeltjes en naar ons idee veel te harde muziek, maar erger nog: een breedbeeld tv met constante reclame. Het voorgerecht vonden we top, maar daarna liet de gastvrouw zich 40 minuten niet zien. Ze komen in dat keldertje verder niet langs, dus daar zit je dan. De hoofdgerechten leken wel uit een andere keuken te komen, naar mijn mening taai vlees vol zenen en ongare groenten en een steak tartare die wij te zuur vonden en een roze, plakkerige massa leek. Erg jammer. De toiletten waren ronduit smerig en stonken. Erg jammer allemaal, wij raden dit restaurant niet aan.
hcoppoolse .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
De eerste indruk was dat de tafels dicht bij elkaar staan. Het eten was heerlijk, prachtige combinaties van ingrediënten en smaken. Genoten van onder andere coquilles met ravioli, eekhoorntjesbrood en pompoensaus als vooraf. Alle gerechten gecombineerd met goede wijn.