Nxt Door

Zondag
13:00 - 21.00

ilse L.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Super lekker gegeten. We komen telkens speciaal van Hasselt (België) om te genieten van de kwaliteiten van Nxt door. We hebben de 4 gangen menu genomen. Het eten was weer op en top. De bediening zoals altijd zeer vriendelijk. De voorgestelde wijn was echt onze smaak. Ook het gezellige interieur maakte het geheel compleet. Bedankt om ons in de watten te leggen. We komen zeker terug!!
eric5678 .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Heerlijk gegeten, mooie gerechten a la carte.
Ik schrok even van de tussenruimte van de tafels (tafeltjes staan dichtbij de buurtjes en ik waande me even in NYC waar dit heel gewoon is)
Maar aan beide kanten leuke tafelheren en vrouwen.
Verder een heel leuke avond gehad
Guy M.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Heerlijk 4 gangen menu, mooie wijnen per glas, zeer persoonlijke attente bediening, prachtige locatie, super avondje uit.
kathleenbarrette .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Hoi! Dit is een supergezellig restaurantje met een gastronomische menu welke heel lekker was. Het is ook tof dat je met het 3-gangen menu niet het idee hebt dat je véééééél te véééél gegeten hebt, maar net goed!
nilsc .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
We hebben geweldig gegeten bij Nxt Door! Het eten en de service waren perfect, niets op aan te merken! Het was een heerlijke avond uit.
ingrid.tyskens .
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2015
Mooi restaurant, eten ok. Bediening was te gehaast en te snel op oudejaarsavond wat jammer was. Om 23.00 uur stonden we al op straat.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Het eten was erg lekker, maar de prijs van het eten vergeleken met de hoeveelheid etc, vind ik te duur. Ook het drinken was erg gevarieerd, maar mag zeker goedkoper.

De ambiance is erg sjiek, de locatie aan de kleine kant. Ik zat bijna tegen de buurman aan, omdat de tafeltjes zo dicht op elkaar stonden.

Leuke avond gehad!
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Heerlijks stijlvol gegeten met de kinderen (7-11 jr). Hele vriendelijke service en een relaxte entourage. De gastheer gaf de kinderen leuk uitleg over de gerechten. echt een aanrader!
Conny S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Hier 2de kerstdag gegeten. Erg leuke zaak met vriendelijke bediening en hippe sfeer. Mooie gerechten op smaak bereidt. Tafeltjes wel een beetje aan de krappe kant.
Kim L.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Heerlijk gegeten, fantastische wijn, zeer vriendelijke en behulpzame bediening en gastheer! En daarom zeer aan te bevelen!
Minpuntje is de entourage; de ruimte is nogal donker en klein en er hing een flatscreen boven ons hoofd met continue dezelfde winkelreclame in beeld. Dat was jammer, want ongemerkt kijk je er toch naar.
anne-dh .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
Erg lekker gegeten bij Nxt Door! Het driegangenmenu was heerlijk maar ook de rest van de kaart bood voldoende variëteit. De bediening was erg vriendelijk en had echt aandacht voor de gasten. Een hele goede prijs/kwaliteitverhouding en zeker een aanrader!
kimloosdrecht .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Geen zakenlunch deze keer, maar met vriendinnen. Wat een mazzel dat we deze keuze hebben gemaakt. Trendy ingericht restaurant met klassieke elementen, fantastisch eten voor een zeer betaalbare prijs. Je mag het ook verwachten als je de naam Nxt Door draagt maar aan die verwachtingen werd voldaan. Een aanrader in maastricht!
MincoT .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
NXT Door is een absolute aanrader. Buitengewoon vriendelijke bediening zonder ooit overdreven te worden. Zowel de patron als zijn vrouw verstaan het vak om van een klant een gast te maken. De kaart is uit de categorie klein maar (erg) fijn. Er is een menu van drie of vier gangen. Gezeten aan tafel 8 genoten wij het menu van zaterdagavond 19 dec. 2015. Mooi opgemaakt en tongstrelend. Wij vonden de rouleau van tonijn met Hollandse garnaaltjes gevolgd door een mooi mootje gebakken schelvis zelfs regelrechte toppers. Betaalbare wijnkeuze. NXT Door zou een Bib Gourmand niet misstaan. NXT Door: see you next time!
Mark S.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Prima restaurant. Goed gegeten. Ik at een voorgerecht van met buikspek van het livar kloostervarken en een hoofdgerecht met kalfszwezerik. Mijn vrouw de kwartel en de wilde eend. Heerlijke bijpassende wijnen gevraagd. Tafeltjes wat dicht op elkaar, maar niet storend. Communicatie tussen gastheer en gastvrouw mag iets beter, er werden namelijk regelmatig dingen dubbel gedaan. Echter dit drukte onze pret niet. Een goed restaurant met een unieke (positieve) uitstraling.
heijden.nienke .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Ondanks de reservering en plekje in de kelder. Jammer, want daar is het niet knus, maar koud en niet sfeervol...
Te harde muziek in de bar en kelder. (Ook na vragen om iets zachter), overdreven bediening, prijs-kwaliteit van het eten was niet in balans.
Helaas geen ontspannen avond bij Next Door.
stefan139 .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Sfeervol, vriendelijk, top service en ge-wel-dig eten.

We hebben heerlijk genoten van deze avond. De bediening was erg vriendelijk. Daarnaast kwamen ze ook met leuke tips voor het eten. De kalfszweezerik is dan ook echt een aanrader!

Verder wordt hier echt de tijd voor je genomen en voel je, je gewaardeerd als gast.

Ook na het eten nog een heerlijk drankje kunnen drinken aan de bar!

Top!!
Smulhans .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
De ontvangst was prima, de inrichting wat aan de donkere kant en een bijzonder groot tv scherm wat hinderlijke en onduidelijke boodschappen uitzond en af en toe haperde, maar het eten was van voldoende kwaliteit.
Barry V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Bij binnenkomst keurig ontvangen door de gastheer. Dronken eerst een drankje aan de bar. Sfeer in de bar was te fel verlicht en harde muziek. Eenmaal in het Restaraunt kregen we een tafel tussen 2 andere tafels in waarbij de afstand tussen de tafels Maximaal 50cm was. Ik twijfelde om op te staan en ergens anders te gaan eten want we zaten zowat bij de naastgelegen gasten aan tafel. De tafels waren daarnaast ook zo klein dat het er maar net oppaste.

Akoestiek was erg luid en rumoerig. Menu was goed en bediening snel en aardig.

Decor is gekleurde verlichting met een groot scherm waarop ban alles te zien is. Het geef een achter haalde look iets wat wellicht ooit hip was.

Koffie wordt bereid met een volautomaat iets wat ik persoonlijk niet vind kunnen in een goed restaurant.

Kom hier niet nog een keer terug.
John B.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Lekker gegeten en genoten van de witte huiswijn in de aparte ambiance, intiem in de kelder van Next Door. Leuke entree en gastvrij, sociaal sterk personeel.
Zeker de moeite waard om nog ns terug te keren!
yvonne.lengs .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015

Het eten was van een goede kwaliteit en mooi uitgeserveerd.
Alleen de portie zeker die van een vegetariër was erg weinig maar wel goed.