Nxt Door

Zondag
13:00 - 21.00

Jorinde P.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Erg gezellig terras. Helaas is het binnen wat krapjes, waardoor je bijna bij elkaar op schoot zit. De tonijn was super.
solislagers .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Erg leuk en vooral ook lekker gegeten, een absolute aanrader voor het iets grotere budget. Prijs kwaliteit toch echt ontzettend goed gebalanceerd.
pim373 .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Was echt lekker en zeer mooi opgemaakte borden. Echt leuke en lieve bediening. Ook kok was gedreven en attent. Decor heel leuk maar dat betekent niet altijd zitgemak helaas. Maar wel goed te doen.
eten-nijmegen .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Drukke avond op het terras, want het was een van die zaterdagavonden dat alles ineens mee leek te zitten: na dagen matig weer, genoten we van een plotselinge zomerse dag. De bedrijfsleider (?) annex gerant, had het er wat lastig mee. Hij was attent, maakte geen fouten, maar raasde enigszins gespannen rond. Wij aten overigens binnen.
Over het eten geen verkeerd woord. Weinig verrassend, maar degelijke receptuur en goed bereid. De rode wijn (Bordeaux, 100% merlot volgens de beschrijving, a 29,50) was ronduit te hard. Vermelding van het jaartal, 2014, had ons van deze keus kunnen weerhouden.
Dan blijft over: de omgeving. Hedendaagse kitsch (blinkend wit en zo) lijkt een passende omschrijving. Het publiek paste wonderwel bij de omgeving.
Jules B.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Vanavond heerlijk gegeten bij Next Door ter afsluiting van een mooi weekend.

De ontvangst door de maitre is vriendelijk en laagdrempelig, waardoor je je meteen op je gemak voelt.. Het personeel was vriendelijk en attent. De locatie was mooi ingericht en we zaten aan tafel 10 knus in een hoekje met zn twee.

Het eten van de nieuwe kaart was voortreffelijk, goed op smaak en na onze mening was de quisine perfect. Twee kleine kritiekpuntjes, maar dat is eigenlijk muggezifterij. De gegrilde asperges bij het voorgerecht (coquiles) waren koud(salade), als deze lauw warm waren geweest was het gerecht perfect geweest. Bij het hoofdgerecht ( tournedos rossini) zaten heerlijk zelfgemaakte frietjes met een lekkere zelfgemaakte mayonaise maar dit past eigenlijk niet bij het niveau van de keuken. En ondanks dat het bolletje zelfgemaakt vanille ijs erg lekker was voegde het niks toe aan de verrukkelijke aarbijen met mascarpone en gebrande suiker. Daarom het oordeel bijna perfect..

Ik kan eenieder adviseren hier een keer te gaan eten
Girlie2000 2.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Nxt Door is een aanrader voor een gezellig en culinair avondje uit. Wij namen het 3 gangen menu en het eten is er zeer goed, vooral de coquilles, en het personeel is zeer vriendelijk en maken het hun gasten op alle mogelijke manieren erg naar hun zin.
Bianca B.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Wij waren er voor de lunch alle gerechten waren even lekker, super en heel vriendelijke bediening! Wij komen hier zeker terug en proberen dan het diner uit
Jjp_collins J.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2016
Goede bediening, maar een erg matige prijs kwaliteit verhouding voor het eten. Het eten smaakte an sich prima, maar was echt niet zo van bijzondere kwaliteit of creativiteit qua smaken om de prijzen te waarborgen.
Henk W.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Asperges met gerookte zalm prima. Lamsbiefstik iets te medium. Ober iets te duidelijk aanwezig. Gelukkig geen buren, anders zit erg op elkaar.
Prijs kwaliteit ruim voldoende.
Joanne T.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
We hebben een gezellige avond doorgebracht en het eten was ook prima.
Echter we zaten in een looppad en terwijl we aan het eten waren kwamen er gasten binnen en heel dicht langs onze tafel. De gasten werden uitgebreid begroet en jassen aangenomen. Resusltaat was dat we een paar keer met een jas werden geraakt en ook vonden we het niet zo fris dat mensen zo dicht langs ons tafel liepen waar ons eten stond. Het voelde claustrofobisch.
Ook zaten we bijna aan tafel bij onze buren.
Ik denk dat als ik de eigenaar van dit restaurant was ik 1 tafel weg zou halen waardoor er meer 'lucht' zou komen en wat meer bewegingsruimte voor het verwelkomen van gasten zonder dat de eters daar last van hebben.
Michiel B.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Eten erg goed, vriendelijk personeel en goede prijs kwaliteitsverhouding. Tweepersoons tafeltjes waren wel aan de kleine kant en stonden erg (te) dicht op elkaar.
jantinadejong .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Wederom heerlijk gegeten en Super vriendelijke en behulpzame bediening! Als ik weer in Maastricht kom ga ik hier zeker weer eten!
Lianne V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Erg lekker gegeten. Oesters waren lekker en vers, andere gerechten precies genoeg. Goede service. Volgende keer in Maastricht komen we zeker terug!
Geerke B.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Heerlijk gegeten met mooie gerechten. Bediening was prima, maar had het lastig vanwege beperkte ruimte. Inrichting is mooi, maar niet functioneel. Banken zijn hoog waardoor niet iedereen met de voeten bij de grond kan. Werd wel praktisch opgelost.
Al met al heerlijk gegeten in een goede sfeer, maar de inrichting leidt tot praktische issues.
ayusah .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Wij werden vriendelijk ontvangen door de gastheer, en bracht ons netjes naar onze tafel.
Eerste indruk, Het restaurant ziet er erg sfeervol uit, maar is erg klein. De tafels staan vrij dicht op elkaar en het was erg warm/benauwd. Wij kozen het al carte menu, wat erg goed beviel. De kreeft met ravioli is echt een aanrader!!! Enige minpunt is dat het serveren van de gerechten wat lang duurde.
Christa V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Eten was heerlijk maar we zaten in de kelder, erg claustrofobisch en saai klein hok - restaurant boven is juist heel aantrekkelijj. We kwamen op tijd asn maar moesten ruim 45 min aan de bar wachten terwijl de keldertafels gewoon stonden te wachten op ons (gezien want naast de wc ruimte). En het wacht-drankje staat dan gewoon op de rekening, jammer.
gaoldenburg .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Heerlijk gegeten bij nxt door. Erg gastvrij en je wordt keurig welkom geheten. Vervolgs wordt je door het menu geholpen. Al met al een heerlijke avond met goede wij en erg lekker eten!
Iengelen .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Na een drukke ochtend op de Tefaf zijn wij pas laat, 14.00, voor de lunch aangekomen bij Nxt Door. Wij werden aller hartelijkst verwelkomt door Marcel. De gerechten op de kaart, de kwaliteit van het eten en de opmaak van de borden waren verrassend en kwalitatief top! De oprechte persoonlijke ontvangst van Marcel met een heerlijk glas wijn onvergetelijk! Een absolute aanrader in Maastricht.
Danita D.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
We werden hartelijk ontvangen toen we op een zonnige zaterdagmiddag voor de lunch arriveerden bij dit restaurant. We zaten aan tafel 1, een gezellige ronde tafel met banken eromheen, knus en strak. Het gehele restaurant heeft deze uitstraling. Met de hartelijke warme bediening, het heerlijke eten en prachtige wijnen maakte dit restaurantbezoek ons dagje Maastricht tot een bourgondisch succes.
slvonstein .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Leuke menukaart met genoeg keuze. Heerlijk gegeten voor een normale prijs. De tafeltjes zitten wel erg dicht op elkaar.