Nxt Door

Zondag
13:00 - 21.00

Henk W.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Asperges met gerookte zalm prima. Lamsbiefstik iets te medium. Ober iets te duidelijk aanwezig. Gelukkig geen buren, anders zit erg op elkaar.
Prijs kwaliteit ruim voldoende.
Joje .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
We hebben een gezellige avond doorgebracht en het eten was ook prima.
Echter we zaten in een looppad en terwijl we aan het eten waren kwamen er gasten binnen en heel dicht langs onze tafel. De gasten werden uitgebreid begroet en jassen aangenomen. Resusltaat was dat we een paar keer met een jas werden geraakt en ook vonden we het niet zo fris dat mensen zo dicht langs ons tafel liepen waar ons eten stond. Het voelde claustrofobisch.
Ook zaten we bijna aan tafel bij onze buren.
Ik denk dat als ik de eigenaar van dit restaurant was ik 1 tafel weg zou halen waardoor er meer 'lucht' zou komen en wat meer bewegingsruimte voor het verwelkomen van gasten zonder dat de eters daar last van hebben.
Michiel B.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Eten erg goed, vriendelijk personeel en goede prijs kwaliteitsverhouding. Tweepersoons tafeltjes waren wel aan de kleine kant en stonden erg (te) dicht op elkaar.
jantinadejong .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Wederom heerlijk gegeten en Super vriendelijke en behulpzame bediening! Als ik weer in Maastricht kom ga ik hier zeker weer eten!
Lianne V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Erg lekker gegeten. Oesters waren lekker en vers, andere gerechten precies genoeg. Goede service. Volgende keer in Maastricht komen we zeker terug!
Geerke B.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Heerlijk gegeten met mooie gerechten. Bediening was prima, maar had het lastig vanwege beperkte ruimte. Inrichting is mooi, maar niet functioneel. Banken zijn hoog waardoor niet iedereen met de voeten bij de grond kan. Werd wel praktisch opgelost.
Al met al heerlijk gegeten in een goede sfeer, maar de inrichting leidt tot praktische issues.
ayusah .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Wij werden vriendelijk ontvangen door de gastheer, en bracht ons netjes naar onze tafel.
Eerste indruk, Het restaurant ziet er erg sfeervol uit, maar is erg klein. De tafels staan vrij dicht op elkaar en het was erg warm/benauwd. Wij kozen het al carte menu, wat erg goed beviel. De kreeft met ravioli is echt een aanrader!!! Enige minpunt is dat het serveren van de gerechten wat lang duurde.
Christa V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Eten was heerlijk maar we zaten in de kelder, erg claustrofobisch en saai klein hok - restaurant boven is juist heel aantrekkelijj. We kwamen op tijd asn maar moesten ruim 45 min aan de bar wachten terwijl de keldertafels gewoon stonden te wachten op ons (gezien want naast de wc ruimte). En het wacht-drankje staat dan gewoon op de rekening, jammer.
gaoldenburg .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Heerlijk gegeten bij nxt door. Erg gastvrij en je wordt keurig welkom geheten. Vervolgs wordt je door het menu geholpen. Al met al een heerlijke avond met goede wij en erg lekker eten!
Iengelen .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Na een drukke ochtend op de Tefaf zijn wij pas laat, 14.00, voor de lunch aangekomen bij Nxt Door. Wij werden aller hartelijkst verwelkomt door Marcel. De gerechten op de kaart, de kwaliteit van het eten en de opmaak van de borden waren verrassend en kwalitatief top! De oprechte persoonlijke ontvangst van Marcel met een heerlijk glas wijn onvergetelijk! Een absolute aanrader in Maastricht.
Danita D.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
We werden hartelijk ontvangen toen we op een zonnige zaterdagmiddag voor de lunch arriveerden bij dit restaurant. We zaten aan tafel 1, een gezellige ronde tafel met banken eromheen, knus en strak. Het gehele restaurant heeft deze uitstraling. Met de hartelijke warme bediening, het heerlijke eten en prachtige wijnen maakte dit restaurantbezoek ons dagje Maastricht tot een bourgondisch succes.
slvonstein .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Leuke menukaart met genoeg keuze. Heerlijk gegeten voor een normale prijs. De tafeltjes zitten wel erg dicht op elkaar.
ilse L.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Super lekker gegeten. We komen telkens speciaal van Hasselt (België) om te genieten van de kwaliteiten van Nxt door. We hebben de 4 gangen menu genomen. Het eten was weer op en top. De bediening zoals altijd zeer vriendelijk. De voorgestelde wijn was echt onze smaak. Ook het gezellige interieur maakte het geheel compleet. Bedankt om ons in de watten te leggen. We komen zeker terug!!
eric5678 .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Heerlijk gegeten, mooie gerechten a la carte.
Ik schrok even van de tussenruimte van de tafels (tafeltjes staan dichtbij de buurtjes en ik waande me even in NYC waar dit heel gewoon is)
Maar aan beide kanten leuke tafelheren en vrouwen.
Verder een heel leuke avond gehad
Guy M.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Heerlijk 4 gangen menu, mooie wijnen per glas, zeer persoonlijke attente bediening, prachtige locatie, super avondje uit.
kathleenbarrette .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Hoi! Dit is een supergezellig restaurantje met een gastronomische menu welke heel lekker was. Het is ook tof dat je met het 3-gangen menu niet het idee hebt dat je véééééél te véééél gegeten hebt, maar net goed!
nilsc .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
We hebben geweldig gegeten bij Nxt Door! Het eten en de service waren perfect, niets op aan te merken! Het was een heerlijke avond uit.
ingrid.tyskens .
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2015
Mooi restaurant, eten ok. Bediening was te gehaast en te snel op oudejaarsavond wat jammer was. Om 23.00 uur stonden we al op straat.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Het eten was erg lekker, maar de prijs van het eten vergeleken met de hoeveelheid etc, vind ik te duur. Ook het drinken was erg gevarieerd, maar mag zeker goedkoper.

De ambiance is erg sjiek, de locatie aan de kleine kant. Ik zat bijna tegen de buurman aan, omdat de tafeltjes zo dicht op elkaar stonden.

Leuke avond gehad!
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Heerlijks stijlvol gegeten met de kinderen (7-11 jr). Hele vriendelijke service en een relaxte entourage. De gastheer gaf de kinderen leuk uitleg over de gerechten. echt een aanrader!