Nxt Door

Zondag
13:00 - 21.00

Iet G.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Erg donkere inrichting met slechte verlichting waardoor je aldoor in je eigen licht zit en het mooi opgemaakte bord nauwelijks kunt zien. De bediening was matig, eten was lekker. De prijs kwaliteitverhouding is zoek.
kim -.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Absoluut gezellige toevoeging aan ons weekendje uit in Maastricht. Zeer vriendelijke en kundige bediening. Goed samengesteld menu. Eten was van zeer goede kwaliteit.
Guido P.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Een werkelijk geweldig diner gehad. Een fantische fles wijn. Nxt door maakt zijn naam waar! De ruimte is weliswaar klein, maar al het overige is groots. Het eten, de service, gewéldig. Tot de volgende keer....
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Niet alleen mooi opgemaakt eten maar ook bovenmatig goed van smaak. Mooie combinaties van smaakvolle uitgesproken ingrediënten. Wij hebben niet alleen heel plezierig gegeten maar dus ook erg goed!
TESTTESTTEST O.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
elk gerecht van het 4-gangenmenu was geweldig. Subtiele combinaties, de juiste hoeveelheid, en een zeer vriendelijke maar niet kleffe bediening. De wijnen die werden geschonken pasten uitstekend bij de gerechten.
Margriet M.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Alles was lekker zowel het drie gangen menu als "a la carte". Royale porties bij het voorgerecht en het hoofdgerecht.
Vriendelijke en ontspannen bediening.
Prijs-kwaliteit is gewoon goed.
A K.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Eten erg goed. Ruimte beperkt. Wel knap hoe jullie op een beperkt oppervlakte tor deze indeling zijn gekomen.
Op basis van het eten beslist een aanrader.
Ramon V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Eten was zeer goed. Ik had tonijn Sashimi en zwezerik. Beide waren erg zacht en vol van smaak.
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Een heerlijk restaurant met een prima kaart en vooral een prima verrassingsmenu. Sfeer is ongedwongen en helemaal juist voor een overheerlijk diner met je geliefde. Zeer zeker de moeite waard om terug te komen.
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Goede keuken, heerlijke gerechten. Jammer dat de bediening nogal wat steken laat vallen. In een eetcafé is dat niet erg, maar wel in een restaurant in deze prijsklasse. Verder is het restaurant erg krap zonder knus te zijn.
Klimbim .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Voor de 5e keer terug. Oud en nieuw, kerst of gewoon een zomeravond, weer was het geweldig.!! Eten, sfeer en gastvrijheid is top. Daarvoor komen we iedere keer terug vanuit Utrecht.
Blijven jullie vooral zo doorgaan.
Groeten Bas en Kim Lancee
britt T.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
de mensen/bediening is super gastvrij, heel mooi restaurant, hele mooie inrichting, en geweldig eten!! heel gezellig, gewoon perfect!
Mirjam W.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Tijdens een lang pre-Kerst-weekend in Maastricht hebben we hier op donderdagavond met drie personen gegeten; een heerlijk 4-gangenmenu met passende wijnen en anders lekkers. Vooraf tonijn, een tussengerecht van gegratineerde paddestoel, hoofdgerecht roodbaars of kalfsoester en een heerlijk dessert. Bijzonder vriendelijke en ontspannen bediening en fijne ambiance.
Op vrijdagmiddag om 16.00 uur werden we verrast door de vraag of we die avond in een goed restaurant een tafeltje wilden reserveren. Voor 12 personen! Teneinde de toeristenfuiken te vermijden, belde ik maar naar Nxt Door met de vraag of men ons die avond kon accommoderen. Overvallen door mijn vraag belde de eigenaar me na 5 minuten terug dat het na wat schuiven en plannen was gelukt!
Uiteraard was het met zo'n grote groep niet mogelijk om á la carte te dineren, dus we waren aangewezen op het menu. Speciaal voor ons werd het menu aangepast, zodat we niet hetzelfde hoefden te eten als de dag ervoor. Het voorgerecht werd aangepast, bij de hoofdgerechten kwam een extra keuze van hertenbiefstuk en het dessert bestond dit keer uit diverse overheerlijke bereidingen van pompoen.
Dit is een service en klantgerichtheid die je maar zelden ziet.
Leiding en medewerkers van Nxt Door; hartelijk dank voor een super-weekend!
Sigrid D.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Zoals steeds: top gerechtjes, top bediening in een fancy interieur. Doe zo verder! Enigste min-puntje was een vuil wijnglas (lippenstift), maar dit werd onmiddellijk verwijderd van zodra we het opgemerkt hadden...
Jaimie V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Goed eten, goede service en een leuke sfeer. Leuke afwisselende kaart en leuke wekelijks wisselende menu's. Goede prijs kwaliteit verhouding!
Marnix P.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Goed kwalitatief goed eten, goeie vriendelijke bediening. Passie voor het vak en voor het eten!
Nadeel is wel dat de tafels dicht op elkaar staan/ Privacy gevoel is hierdoor beetje weg. (gelukkig hadden wij buren waar een gesprek mee kon worden gevoerd)
Pascal V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Super restaurant prijs kwaliteit kan niet beter. Vriendelijke bediening van Marcel en z'n team echt een aanrader. Wij komen er geregeld
Yvette J.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Een heerlijke avond! Zeer gastvrij ontvangen door marcel en sandra. En ongelooflijk lekker gegeten. Wij komen vanuit Den Haag zeker hier terug!
ilse L.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Gisteren weer zeer lekker gegeten in Nxt door.
We worden telkens super vriendelijk onthaald.
De nieuwe kaart is zeker een aanrader!!...
De menu is een waar genot!
Ook de nieuwe wijnen zijn perfect gekozen met de gerechtjes.
Wil je een toffe, gezellige avond en zeer lekker eten dan is dit 'the place to be' !
ilse L.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Gisteren weer zeer lekker gegeten in Nxt door.
We werden zoals gewoonlijk zeer vriendelijk onthaald.
De nieuwe kaart ziet er zeer lekker uit.
Wij hebben gekozen voor de menu en die was super!!
Ook de nieuwe wijnen zijn perfect gekozen om te serveren met de verschillende gerechtjes.
Er heerst altijd een rustige en zeer gezellige sfeer.
Ze maken tijd voor hun gasten. Je kan zelf kiezen of je het eten snel wil laten komen of niet.
We zijn altijd super tevreden.
Een aanrader als je houdt van lekker en verfijnd eten!!