Nxt Door

Zondag
13:00 - 21.00

Danielle L.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Afgelopen zaterdagavond bij Nxt door in Maastricht gegeten met mijn partner en ontzettend genoten. Zowel de ambience als het eten waren uitstekend. Hartelijk ontvangst, fijne tafel, goede service, heerlijke champagne! De moeite waard om naar terug te keren.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten tijdens een weekendje weg in Maastricht! Carpaccio is de lekkerste die ik ooit heb geproefd! Netjes ontvangen en bediend door de eigenaresse! Daarnaast heerlijke wijn. Al met al zeker aan te bevelen!
D V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Heerlijk gegeten in een leuke sfeer. Bij prijs kwaliteit kies ik voor redelijk want het is niet voordelig maar ook niet duur. Wachttijd gekozen voor kort. Deze was prima waarbij aandacht was voor onze vraag om tussen voor- en hoofd gerecht even te wachten.
michel.detisch .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Een hele leuke avond gehad met een sponsordiner. 5 gangen gehad die een voor een van zeer goede kwaliteit waren. Mooie opmaak en goede smaak. Gevarieerd en verrassend. Pittig en zacht, zoet en zuur, alles zat erin. Mooie combinaties een echte aanrader. Ga zeker terug.
Greg J.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Heerlijk buiten gegeten, het menu blijft een aanrader. Zeer vriendelijk en een zeer gezellige lokatie! En mocht je iets vergeten bewaren ze het ook nog eens netjes voor je, toptent!
Carla L.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Stijlvol modern sfeervol ingericht en heerlijk gegeten. Prima prijs kwaliteit verhouding. Marcel en Sandra het was heerlijk :)
henri V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Lekker eten, prima wijnen, goede bediening. Dit alles in een prachtige stad.
Een menukaart met genoeg keuze en aantrekkelijk geprijsde menu's.
Evi-1988 .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Heerlijk gegeten hier! We hadden voor het 4-gangen menu gekozen. Een echte aanrader! Alle gangen waren kwalitatief erg goed!
Marloes-Anne .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Werkelijk waar heerlijk gegeten op vrijdagavond buiten op het terras. Originele kaart, hele goede bediening en het toetje met mascarpone was voortreffelijk. Een dikke 10.
Antoinet V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Heel lekker gegeten. Zeer persoonlijke benadering. We zaten binnen en de banken zijn net wat te hoog om comfortabel te zijn.
Joost L.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Eten was erg lekker! Veel keuze. Service was super en ze waren erg gastvrij. Wij zijn helemaal vanuit Friesland hierheen gekomen om van dit restaurant en maastricht te genieten en dat is zeker gelukt!
Gina-Gerard .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Het viergangenmenu was prima en de sfeer heel gemoedelijk. De bediening was perfect en we hebben een heel gezellige avond gehad. Zeker een restaurant om nog eens naar toe te gaan en het anderen aan te raden om er eens te gaan eten
Jorinde P.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Erg gezellig terras. Helaas is het binnen wat krapjes, waardoor je bijna bij elkaar op schoot zit. De tonijn was super.
solislagers .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Erg leuk en vooral ook lekker gegeten, een absolute aanrader voor het iets grotere budget. Prijs kwaliteit toch echt ontzettend goed gebalanceerd.
pim373 .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Was echt lekker en zeer mooi opgemaakte borden. Echt leuke en lieve bediening. Ook kok was gedreven en attent. Decor heel leuk maar dat betekent niet altijd zitgemak helaas. Maar wel goed te doen.
eten-nijmegen .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Drukke avond op het terras, want het was een van die zaterdagavonden dat alles ineens mee leek te zitten: na dagen matig weer, genoten we van een plotselinge zomerse dag. De bedrijfsleider (?) annex gerant, had het er wat lastig mee. Hij was attent, maakte geen fouten, maar raasde enigszins gespannen rond. Wij aten overigens binnen.
Over het eten geen verkeerd woord. Weinig verrassend, maar degelijke receptuur en goed bereid. De rode wijn (Bordeaux, 100% merlot volgens de beschrijving, a 29,50) was ronduit te hard. Vermelding van het jaartal, 2014, had ons van deze keus kunnen weerhouden.
Dan blijft over: de omgeving. Hedendaagse kitsch (blinkend wit en zo) lijkt een passende omschrijving. Het publiek paste wonderwel bij de omgeving.
Jules B.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Vanavond heerlijk gegeten bij Next Door ter afsluiting van een mooi weekend.

De ontvangst door de maitre is vriendelijk en laagdrempelig, waardoor je je meteen op je gemak voelt.. Het personeel was vriendelijk en attent. De locatie was mooi ingericht en we zaten aan tafel 10 knus in een hoekje met zn twee.

Het eten van de nieuwe kaart was voortreffelijk, goed op smaak en na onze mening was de quisine perfect. Twee kleine kritiekpuntjes, maar dat is eigenlijk muggezifterij. De gegrilde asperges bij het voorgerecht (coquiles) waren koud(salade), als deze lauw warm waren geweest was het gerecht perfect geweest. Bij het hoofdgerecht ( tournedos rossini) zaten heerlijk zelfgemaakte frietjes met een lekkere zelfgemaakte mayonaise maar dit past eigenlijk niet bij het niveau van de keuken. En ondanks dat het bolletje zelfgemaakt vanille ijs erg lekker was voegde het niks toe aan de verrukkelijke aarbijen met mascarpone en gebrande suiker. Daarom het oordeel bijna perfect..

Ik kan eenieder adviseren hier een keer te gaan eten
Girlie2000 2.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Nxt Door is een aanrader voor een gezellig en culinair avondje uit. Wij namen het 3 gangen menu en het eten is er zeer goed, vooral de coquilles, en het personeel is zeer vriendelijk en maken het hun gasten op alle mogelijke manieren erg naar hun zin.
Bianca B.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Wij waren er voor de lunch alle gerechten waren even lekker, super en heel vriendelijke bediening! Wij komen hier zeker terug en proberen dan het diner uit
Jjp_collins J.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2016
Goede bediening, maar een erg matige prijs kwaliteit verhouding voor het eten. Het eten smaakte an sich prima, maar was echt niet zo van bijzondere kwaliteit of creativiteit qua smaken om de prijzen te waarborgen.