Nxt Door

Zondag
13:00 - 21.00

Mirjam W.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Tijdens een lang pre-Kerst-weekend in Maastricht hebben we hier op donderdagavond met drie personen gegeten; een heerlijk 4-gangenmenu met passende wijnen en anders lekkers. Vooraf tonijn, een tussengerecht van gegratineerde paddestoel, hoofdgerecht roodbaars of kalfsoester en een heerlijk dessert. Bijzonder vriendelijke en ontspannen bediening en fijne ambiance.
Op vrijdagmiddag om 16.00 uur werden we verrast door de vraag of we die avond in een goed restaurant een tafeltje wilden reserveren. Voor 12 personen! Teneinde de toeristenfuiken te vermijden, belde ik maar naar Nxt Door met de vraag of men ons die avond kon accommoderen. Overvallen door mijn vraag belde de eigenaar me na 5 minuten terug dat het na wat schuiven en plannen was gelukt!
Uiteraard was het met zo'n grote groep niet mogelijk om á la carte te dineren, dus we waren aangewezen op het menu. Speciaal voor ons werd het menu aangepast, zodat we niet hetzelfde hoefden te eten als de dag ervoor. Het voorgerecht werd aangepast, bij de hoofdgerechten kwam een extra keuze van hertenbiefstuk en het dessert bestond dit keer uit diverse overheerlijke bereidingen van pompoen.
Dit is een service en klantgerichtheid die je maar zelden ziet.
Leiding en medewerkers van Nxt Door; hartelijk dank voor een super-weekend!
Sigrid D.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Zoals steeds: top gerechtjes, top bediening in een fancy interieur. Doe zo verder! Enigste min-puntje was een vuil wijnglas (lippenstift), maar dit werd onmiddellijk verwijderd van zodra we het opgemerkt hadden...
Jaimie V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Goed eten, goede service en een leuke sfeer. Leuke afwisselende kaart en leuke wekelijks wisselende menu's. Goede prijs kwaliteit verhouding!
Marnix P.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Goed kwalitatief goed eten, goeie vriendelijke bediening. Passie voor het vak en voor het eten!
Nadeel is wel dat de tafels dicht op elkaar staan/ Privacy gevoel is hierdoor beetje weg. (gelukkig hadden wij buren waar een gesprek mee kon worden gevoerd)
Pascal V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Super restaurant prijs kwaliteit kan niet beter. Vriendelijke bediening van Marcel en z'n team echt een aanrader. Wij komen er geregeld
Yvette J.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Een heerlijke avond! Zeer gastvrij ontvangen door marcel en sandra. En ongelooflijk lekker gegeten. Wij komen vanuit Den Haag zeker hier terug!
ilse L.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Gisteren weer zeer lekker gegeten in Nxt door.
We worden telkens super vriendelijk onthaald.
De nieuwe kaart is zeker een aanrader!!...
De menu is een waar genot!
Ook de nieuwe wijnen zijn perfect gekozen met de gerechtjes.
Wil je een toffe, gezellige avond en zeer lekker eten dan is dit 'the place to be' !
ilse L.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Gisteren weer zeer lekker gegeten in Nxt door.
We werden zoals gewoonlijk zeer vriendelijk onthaald.
De nieuwe kaart ziet er zeer lekker uit.
Wij hebben gekozen voor de menu en die was super!!
Ook de nieuwe wijnen zijn perfect gekozen om te serveren met de verschillende gerechtjes.
Er heerst altijd een rustige en zeer gezellige sfeer.
Ze maken tijd voor hun gasten. Je kan zelf kiezen of je het eten snel wil laten komen of niet.
We zijn altijd super tevreden.
Een aanrader als je houdt van lekker en verfijnd eten!!
Danielle L.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Afgelopen zaterdagavond bij Nxt door in Maastricht gegeten met mijn partner en ontzettend genoten. Zowel de ambience als het eten waren uitstekend. Hartelijk ontvangst, fijne tafel, goede service, heerlijke champagne! De moeite waard om naar terug te keren.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten tijdens een weekendje weg in Maastricht! Carpaccio is de lekkerste die ik ooit heb geproefd! Netjes ontvangen en bediend door de eigenaresse! Daarnaast heerlijke wijn. Al met al zeker aan te bevelen!
D V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Heerlijk gegeten in een leuke sfeer. Bij prijs kwaliteit kies ik voor redelijk want het is niet voordelig maar ook niet duur. Wachttijd gekozen voor kort. Deze was prima waarbij aandacht was voor onze vraag om tussen voor- en hoofd gerecht even te wachten.
michel.detisch .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Een hele leuke avond gehad met een sponsordiner. 5 gangen gehad die een voor een van zeer goede kwaliteit waren. Mooie opmaak en goede smaak. Gevarieerd en verrassend. Pittig en zacht, zoet en zuur, alles zat erin. Mooie combinaties een echte aanrader. Ga zeker terug.
Greg J.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Heerlijk buiten gegeten, het menu blijft een aanrader. Zeer vriendelijk en een zeer gezellige lokatie! En mocht je iets vergeten bewaren ze het ook nog eens netjes voor je, toptent!
Carla L.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Stijlvol modern sfeervol ingericht en heerlijk gegeten. Prima prijs kwaliteit verhouding. Marcel en Sandra het was heerlijk :)
henri V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Lekker eten, prima wijnen, goede bediening. Dit alles in een prachtige stad.
Een menukaart met genoeg keuze en aantrekkelijk geprijsde menu's.
Evi-1988 .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Heerlijk gegeten hier! We hadden voor het 4-gangen menu gekozen. Een echte aanrader! Alle gangen waren kwalitatief erg goed!
Marloes-Anne .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Werkelijk waar heerlijk gegeten op vrijdagavond buiten op het terras. Originele kaart, hele goede bediening en het toetje met mascarpone was voortreffelijk. Een dikke 10.
Antoinet V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Heel lekker gegeten. Zeer persoonlijke benadering. We zaten binnen en de banken zijn net wat te hoog om comfortabel te zijn.
Joost L.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Eten was erg lekker! Veel keuze. Service was super en ze waren erg gastvrij. Wij zijn helemaal vanuit Friesland hierheen gekomen om van dit restaurant en maastricht te genieten en dat is zeker gelukt!
Gina-Gerard .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Het viergangenmenu was prima en de sfeer heel gemoedelijk. De bediening was perfect en we hebben een heel gezellige avond gehad. Zeker een restaurant om nog eens naar toe te gaan en het anderen aan te raden om er eens te gaan eten