Nxt Door

Zondag
13:00 - 21.00

Twanner .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2013
Vandaag samen met mijn vriend wezen eten. Het eten was heerlijk. We hebben het 3 gangen menu genomen. Alle gerechten waren superlekker en mooi opgediend. De bediening was heel vriendelijk en attent. We kregen goede wijnsuggesties. De sfeer was prettig. We zaten binnen in de lounge (buiten zat je erg krap), prettige muziek in combinatie met de wijn. Super mellow gevoel.
Mijn vriend vond de lampjes op het toilet (bij bezet op rood, onbezet op groen) erg geinig.
Zeker een aanrader.
Step1984 .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2013
In 4 woorden: heerlijk gegeten en gedronken! Vriendelijke en goede bediening, het pand ziet er prachtig uit van binnen en is erg mooi ingericht.
Zelfs met een groep van 20 man verliep alles vlekkeloos qua uitserveren.
Zeker voor herhaling vatbaar!
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2013
Een geweldige lunch gehad. Na een goede nacht in het Holland Casino in Valkenburg aan de poker tafel was het zaterdagmiddag tijd om dat te vieren. Op goed geluk bij Nxt door terecht gekomen. Vooraf een goed glas cava en helaas dit keer alleen tijd voor een hoofdgerecht. Heerlijke zachtgegaarde lam. Alles klopt. Een goede rode wijn uit Sicilië ernaast. Zo lekker dat we uit nieuwschierigheid alsnog wel een nagerecht namen. Exacte naam kan ik mij niet herinneren, maar het leek een luxe uitvoering van een aardbeien Romanof. Was ook geweldig. Ik kom zeker terug. Gastheer was ook top.
egni20 .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2013
Via internet dit restaurant gevonden. In eerste instantie wat twijfel want het voor vegetariërs is de kaart erg beperkt maar dat maakt niet uit, want ze maken graag iets voor je klaar. Ik heb een risotto met bospaddenstoelen, verse tortellinies gehad met een heerlijke truffelsaus. Ook voor de niet vegetariër (mijn vriend) was het overigens prima toeven! Een heerlijke fles wijn en de enorme gastvrijheid van eigenaar Marcel maakte onze avond compleet. Na afloop hebben we aan de leuke cocktailbar nog even nagenoten van het heerlijke eten. Echt een aanrader voor hen die van culinair houden met veel aandacht voor zowel het eten, als de gasten.
Tom M.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2013
Na jaren weer eens gegeten bij Nxt Door! Het blijft een prachtige zaak met een prima bediening. Echter het eten... En daar gaat het toch om. Dat was ik echt beter gewend. Alle 8 de oesters waren verschillend van maat. Een was zo klein dat het leek alsof ie al leeg was. Daarna de risotto. Die was, naar mijn smaak, veel en veel te gaar.
Gerda T.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2012
Mooi ingericht, hip en trendy. Jubileummenu gegeten met 6 personen. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Erg smaakvol en mooi opgediend. De tafels waren vrij klein en met 6 personen zaten we in eerste instantie niet ideaal, maar dat is
na verzoek goed opelost.
Anouk-Eet .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2012
Vandaag kwamen mijn ouders en ik per toeval bij Nxt Door terecht en dit gaf een hele geslaagde wending aan onze avond. De service in het restaurant was zeer correct, maar niet opgedoft en over de aankleding van de zaak was duidelijk goed nagedacht. Alles zag er uit om door een ringetje te halen.
De gerechten waren voortreffelijk, de smaken waren heel goed in balans en de porties precies goed. Ook was er een goede verhouding vlees/vis op de kaart, dit vind ik zelf altijd erg prettig. Kortom; zeker een aanrader!
dekker12 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2012
Een weekendje Maastricht geweest en hier heerlijk afgesloten. Service was super en je krijgt veel aandacht zeer aardige en attente gastheer. Fraai ingericht alleen de tafels wel erg klein en dicht op elkaar maar niet storend. Mooi de paarse accenten met het wit en zilver. Het eten was goed maar niet verassend hier hadden we iets meer van verwacht maar het was bovenal wel heel smaakvol. We hadden hier wel iets meer van verwacht zeker ook omdat de ambiance etc. zeer verassend is.
Rmeyboom .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2012
Lekker gegeten, tonijn voor en een heerlijke zalm als hoofdgerecht. Ietwat krap gezeten maar het eten en de vlotte bediening zorgen voor een leuke en ook culinair geslaagde avond
proeverw .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2012
Geen zakenlunch deze keer, maar met vrouw en zoon. Wat een mazzel dat we deze Keuze hebben gemaakt. Trendy ingericht restaurant met klassieke elementen, fantastisch eten voor een zeer betaalbare prijs. Je mag het ook verwachten als je de naar beluga draagt maar aan die verwachtingen werd voldaan. Een aanrader in maastricht!
levidesmuller .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2012
Genoten van een paar lekkere kleine hapjes met mer dan aardige wijnen en afgesloen met een lekkere malt wisky. Behoorlijk aan de prijs maar zowel de dranken als het eten van meer dan gemiddelde kwaliteit.