Nxt Door

Zondag
13:00 - 21.00

Paul D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2013
Hartelijke ontvangst in dit bekende restaurant. Op stap met hoogbejaarde schoonmoeder vereist enig aanpassingsvermogen van zwarte en witte brigade. Ongevraagd en zonder enig bezwaar werd met alle wensen rekening gehouden. Menu voor twee en aangepast klein gerecht voor de 88 jarige.
Wij: Smaakvolle gebakken Jacob schelpen gevolgd door roodbaars resp. eenden borst. Alles even smaakvol en aantrekkelijk gepresenteerd.
De jarige: variaties op zalm genoeg voor een hele avond genieten.
Bediening: een dikke 10!
Jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2013
Top gegeten met (schoon-)ouders op een prachtige zonnige zaterdagmiddag. Gerechten van sterniveau. Stapelaar van runderhaas en eendelever, super. Een van de allerbeste carpaccio's eet je hier. Prachtige zalm. En dan de kabeljauw en kreeft, heerlijk. Zo lekker dat we ook een dessert genomen hebben. Goede wijn voor een nette prijs. Gastheer Marcel maakt het feest compleet. We komen snel terug.
Anja en Jeroen
Kwint H.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2013
In maastricht zonder reservering op een heerlijke zomeravond het laatste tafeltje bij NXT door bemachtigd. Familie met 3 kids 10-6-1 geeft wel eens issues op toptijden maar hier zijn we werkelijk fantastisch ontvangen door super vriendelijke gastheer. Wijnen en eten waren helemaal OK (superverse coquilles, malse ribeye en lekker roodfruit) dat + de goede bediening zeker een aanrader.
Zaterdagochtend rond 1000 liepen we weer langs en was de gastheer al vriendelijke zwaaiend naar ons al weer aan de slag alles klaar te zetten voor de lunch. Merci Bien Meistrich
egni20 .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2013
Via internet dit restaurant gevonden. In eerste instantie wat twijfel want het voor vegetariërs is de kaart erg beperkt maar dat maakt niet uit, want ze maken graag iets voor je klaar. Ik heb een risotto met bospaddenstoelen, verse tortellinies gehad met een heerlijke truffelsaus. Ook voor de niet vegetariër (mijn vriend) was het overigens prima toeven! Een heerlijke fles wijn en de enorme gastvrijheid van eigenaar Marcel maakte onze avond compleet. Na afloop hebben we aan de leuke cocktailbar nog even nagenoten van het heerlijke eten. Echt een aanrader voor hen die van culinair houden met veel aandacht voor zowel het eten, als de gasten.
Gerda T.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2012
Mooi ingericht, hip en trendy. Jubileummenu gegeten met 6 personen. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Erg smaakvol en mooi opgediend. De tafels waren vrij klein en met 6 personen zaten we in eerste instantie niet ideaal, maar dat is
na verzoek goed opelost.