Nxt Door

Zondag
13:00 - 21.00

Grummes .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2013
Een absolute aanrader! Je komt binnen in een klein barretje waar we vriendelijke werden ontvangen door de enthousiaste gastheer. Onze jassen werden direct aangenomen en de vraag of er nog een drankje vooraf gewenst was. Na dit drankje werden wij naar onze prachtige eetruimte gebracht, in de "kelder" met een natuurlijk waterbron. Gekozen voor een 3 gangen menu en alle gangen, met bijpassende wijn, waren zeer lekker. Als afsluiter hebben wij nog een drankje aan de bar gedaan. Naast het lekkere eten en het mooie decor, heeft de energieke, vrolijke en gezellige gastheer mede onze avond gemaakt. Ik zal al mijn vrienden aanraden hier te gaan eten als ze in Maastricht zijn en mocht ik nog een keer terugkomen dan kunt u mij hier vinden!
Michiel J.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2013
Vorige week donderdag hier gegeten. Heb zelf heilbot gegeten als hoofdgerecht en het dessert van het seizoen als nagerecht. Daarbij heb ik een petit clos bij het hoofdgerecht gedronken en een sherry bij het nagerecht. Beide combinaties smaakten erg goed en als regelmatige bezoeker van dit restaurant is de persoonlijke aandacht van de mensen daar erg prettig. Het is mijns inziens een redelijk laagdrempelig concept waar je ook gewoon voor een hoofdgerecht naar binnen kunt gaan en dus niet per se een hele avond aan tafel hoeft te zitten. Het interieur is wel erg strak qua design maar dat maakt het door de opzet en de relatief kleine ruimte niet kil. Ik ben daarom echt te spreken over dit restaurant en kom hier altijd graag weer terug.
Margitjm_jansen J.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2013
Wat wordt hier hard gewerkt en niemand wordt vergeten.. Zalige steaktartaar en ook de Carpaccio vooraf van een waar kado!...een echte aanrader!
CisGroen .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2013
Vrijdag jongstleden zijn wij bij dit knusse restaurant gaan eten. Na een hartelijke ontvangst door de gastheer, de heer Marcel Mulleners, hebben wij genoten van een heerlijke avond. We konden zowel van de kaart kiezen als een menu wat hij aan onze tafel presenteerde. We hebben ons laten verrassen door een heerlijk 3 gangen menu. De aanbevolen wijn was van een goede kwaliteit! Alles bij elkaar: een super sfeer, heerlijk eten, een goede gastheer! Een echte aanrader en voor ons reden om terug te gaan!
Leanne90 .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2013
Zonder reservering bij Nxt door naar binnen gegaan. Restaurant zag er leuk en gezellig uit, maar wel modern.
We hebben hier heerlijk gegeten. Vooraf kregen we een warm stokbroodje. Als hoofdgerecht had ik kabeljauwfilet met couscous en mijn vriend had de hamburger. Zelfgemaakte frites erbij. Beide hoofdgerechten waren heerlijk. Vis was uitstekend gebakken! Ook de couscous, de verschillende groenten en de bijbehorende saus waren uitstekend. Goede combinatie van smaken. Mooie bijpassende witte wijn (op aanraden van de gastheer). Ook de hamburger was uitstekend. Vlees van goede kwaliteit, goed gebakken.
De gastheer was erg vriendelijk en attent, wees ons nog op een theewinkeltje, waar hij de thee vandaan haalt die wij namen.
Wanneer wij weer in Maastricht zijn, zullen wij zeker weer naar Nxt door gaan!
Zeker een aanrader.
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2013
Hartelijke ontvangst in dit bekende restaurant. Op stap met hoogbejaarde schoonmoeder vereist enig aanpassingsvermogen van zwarte en witte brigade. Ongevraagd en zonder enig bezwaar werd met alle wensen rekening gehouden. Menu voor twee en aangepast klein gerecht voor de 88 jarige.
Wij: Smaakvolle gebakken Jacob schelpen gevolgd door roodbaars resp. eenden borst. Alles even smaakvol en aantrekkelijk gepresenteerd.
De jarige: variaties op zalm genoeg voor een hele avond genieten.
Bediening: een dikke 10!
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2013
Afgaand op de positieve recensies een tafel gereserveerd. Keuze uit à la carte of menu, een combi maken was niet mogelijk. Beide een hamburger besteld, seizoenswijn en een fles water. Gewoon kraanwater was niet mogelijk. De hamburger was oke, niets bijzonders. Nog 1 dessert en espresso besteld.
Espresso te heet en kwaliteit waterig. Bediening was correct maar vooral druk met bekenden die kwamen eten. Uiteindelijk iets meer dan 80,- afgerekend. Prijs kwaliteit verre van oke. 50,- was goed betaald geweest. Jammer.
Jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2013
Top gegeten met (schoon-)ouders op een prachtige zonnige zaterdagmiddag. Gerechten van sterniveau. Stapelaar van runderhaas en eendelever, super. Een van de allerbeste carpaccio's eet je hier. Prachtige zalm. En dan de kabeljauw en kreeft, heerlijk. Zo lekker dat we ook een dessert genomen hebben. Goede wijn voor een nette prijs. Gastheer Marcel maakt het feest compleet. We komen snel terug.
Anja en Jeroen
Kwint H.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2013
In maastricht zonder reservering op een heerlijke zomeravond het laatste tafeltje bij NXT door bemachtigd. Familie met 3 kids 10-6-1 geeft wel eens issues op toptijden maar hier zijn we werkelijk fantastisch ontvangen door super vriendelijke gastheer. Wijnen en eten waren helemaal OK (superverse coquilles, malse ribeye en lekker roodfruit) dat + de goede bediening zeker een aanrader.
Zaterdagochtend rond 1000 liepen we weer langs en was de gastheer al vriendelijke zwaaiend naar ons al weer aan de slag alles klaar te zetten voor de lunch. Merci Bien Meistrich
Twanner .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2013
Vandaag samen met mijn vriend wezen eten. Het eten was heerlijk. We hebben het 3 gangen menu genomen. Alle gerechten waren superlekker en mooi opgediend. De bediening was heel vriendelijk en attent. We kregen goede wijnsuggesties. De sfeer was prettig. We zaten binnen in de lounge (buiten zat je erg krap), prettige muziek in combinatie met de wijn. Super mellow gevoel.
Mijn vriend vond de lampjes op het toilet (bij bezet op rood, onbezet op groen) erg geinig.
Zeker een aanrader.
Step1984 .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2013
In 4 woorden: heerlijk gegeten en gedronken! Vriendelijke en goede bediening, het pand ziet er prachtig uit van binnen en is erg mooi ingericht.
Zelfs met een groep van 20 man verliep alles vlekkeloos qua uitserveren.
Zeker voor herhaling vatbaar!
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2013
Een geweldige lunch gehad. Na een goede nacht in het Holland Casino in Valkenburg aan de poker tafel was het zaterdagmiddag tijd om dat te vieren. Op goed geluk bij Nxt door terecht gekomen. Vooraf een goed glas cava en helaas dit keer alleen tijd voor een hoofdgerecht. Heerlijke zachtgegaarde lam. Alles klopt. Een goede rode wijn uit Sicilië ernaast. Zo lekker dat we uit nieuwschierigheid alsnog wel een nagerecht namen. Exacte naam kan ik mij niet herinneren, maar het leek een luxe uitvoering van een aardbeien Romanof. Was ook geweldig. Ik kom zeker terug. Gastheer was ook top.
egni20 .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2013
Via internet dit restaurant gevonden. In eerste instantie wat twijfel want het voor vegetariërs is de kaart erg beperkt maar dat maakt niet uit, want ze maken graag iets voor je klaar. Ik heb een risotto met bospaddenstoelen, verse tortellinies gehad met een heerlijke truffelsaus. Ook voor de niet vegetariër (mijn vriend) was het overigens prima toeven! Een heerlijke fles wijn en de enorme gastvrijheid van eigenaar Marcel maakte onze avond compleet. Na afloop hebben we aan de leuke cocktailbar nog even nagenoten van het heerlijke eten. Echt een aanrader voor hen die van culinair houden met veel aandacht voor zowel het eten, als de gasten.
Tom M.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2013
Na jaren weer eens gegeten bij Nxt Door! Het blijft een prachtige zaak met een prima bediening. Echter het eten... En daar gaat het toch om. Dat was ik echt beter gewend. Alle 8 de oesters waren verschillend van maat. Een was zo klein dat het leek alsof ie al leeg was. Daarna de risotto. Die was, naar mijn smaak, veel en veel te gaar.
Gerda T.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2012
Mooi ingericht, hip en trendy. Jubileummenu gegeten met 6 personen. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Erg smaakvol en mooi opgediend. De tafels waren vrij klein en met 6 personen zaten we in eerste instantie niet ideaal, maar dat is
na verzoek goed opelost.
Anouk-Eet .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2012
Vandaag kwamen mijn ouders en ik per toeval bij Nxt Door terecht en dit gaf een hele geslaagde wending aan onze avond. De service in het restaurant was zeer correct, maar niet opgedoft en over de aankleding van de zaak was duidelijk goed nagedacht. Alles zag er uit om door een ringetje te halen.
De gerechten waren voortreffelijk, de smaken waren heel goed in balans en de porties precies goed. Ook was er een goede verhouding vlees/vis op de kaart, dit vind ik zelf altijd erg prettig. Kortom; zeker een aanrader!
dekker12 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2012
Een weekendje Maastricht geweest en hier heerlijk afgesloten. Service was super en je krijgt veel aandacht zeer aardige en attente gastheer. Fraai ingericht alleen de tafels wel erg klein en dicht op elkaar maar niet storend. Mooi de paarse accenten met het wit en zilver. Het eten was goed maar niet verassend hier hadden we iets meer van verwacht maar het was bovenal wel heel smaakvol. We hadden hier wel iets meer van verwacht zeker ook omdat de ambiance etc. zeer verassend is.
Rmeyboom .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2012
Lekker gegeten, tonijn voor en een heerlijke zalm als hoofdgerecht. Ietwat krap gezeten maar het eten en de vlotte bediening zorgen voor een leuke en ook culinair geslaagde avond
proeverw .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2012
Geen zakenlunch deze keer, maar met vrouw en zoon. Wat een mazzel dat we deze Keuze hebben gemaakt. Trendy ingericht restaurant met klassieke elementen, fantastisch eten voor een zeer betaalbare prijs. Je mag het ook verwachten als je de naar beluga draagt maar aan die verwachtingen werd voldaan. Een aanrader in maastricht!
levidesmuller .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2012
Genoten van een paar lekkere kleine hapjes met mer dan aardige wijnen en afgesloen met een lekkere malt wisky. Behoorlijk aan de prijs maar zowel de dranken als het eten van meer dan gemiddelde kwaliteit.