Nxt Door

Zondag
13:00 - 21.00

Tigra .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2014
Het eten was prima, maar voor een bedrag van 45€ hadden wij iets meer van de hele avond verwacht. Grootste minpunt was dat het gehele viergangenmenu erop zat binnen anderhalf uur. Om vervolgens na 20 min zelf te moeten vragen voor koffie of thee. Nadien wat van gezegd, toen werd opgemerkt dat wij dit hadden kunnen aangeven. Maar hoe moesten wij vantevoren weten dat het tussengerecht al geserveerd werd nog voordat wij ons aperitief ophadden?
Klimbim .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2014
GEWELDIG.....deze mensen snappen, eten, drinken en gezelligheid!
Gegrilde tonijn heerlijk!! Roodbaard top!! Alle gerechten zien en smaken geweldig, alles is vers, mooie, eerlijke producten. Sfeer die het restaurant uit straalt is hip maar warm, je voelt je welkom. De gastheer een geweldige kerel, die het begrijpt en vol liefde over zijn zaak en producten verteld! De gastvrouw charmant, zeer vriendelijk en ook zij snapt het met haar mooie wijn adviezen! Maar de koek die ze severen bij de koffie, zelf gemaakte honingkoek moeten ze echt gaan verkopen, graag bij mij in Utrecht .....echt smullen!
marietablommers .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2014
Wij hebben afgelopen woensdag 4 juni 2014 heerlijk gegeten bij dit restaurant. Marcel heeft ons uitstekend en zeer professioneel geholpen, wat n gastheer is hij. We hadden een 4 gangen diner, met heerlijke gerechten, echt een aanrader! Wij komen zeer snel terug!
Familie Blommers
lovegoodfoodies .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2014
In een oogopslag een hip & knus restaurant in een van de gezelligste straatjes van Maastricht. We hadden gereserveerd, en gelukkig want bijna alle tafeltjes waren bezet. Wij kregen een gezellig tafeltje en werden hartelijk ontvangen door de gastheer. Na een aperitief hadden wij gekozen voor het 3-gangenmenu van de week. Wij hebben echt genoten van het heerlijke eten en een lekker wijntje ! Een echte aanrader !
Liz W.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2014
Leuk onthaal door de gastheer. Maar enigszins teleurgesteld door de vier tafels in de kelder terwijl boven er zo gezellig uitzag. Jas werd niet aangenomen of opgehangen, apart. Amuses van t huis waren erg lekker. We hebben beide de bisque gekozen, die erg heftig en veel was. Tweede gang was oke, maar niet spannend, verassend of vernieuwend (kabeljauw en hamburger). Er werd niet meer gevraagd of ik nog een glaasje wijn wilde nadat mijn eerste glas leeg was, dus heb t daar bij gelaten. Gastheer en vrouw waren vriendelijk maar t kwam wat onrustig over door het heen en weer "geren" tussen boven en beneden. Prima tent, maar niet echt een aanrader.
Hancla .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2014
Nxt.door stond al heel lang op ons lijstje om een keer te gaan eten. Afgelopen Vrijdag avond was het eindelijk zover. Onze verwachtingen waren hoog. Het voorgerecht was niet spannend maar o.k. Alleen een rauwe tonijn op oosterse wijzen met soja en sesam dressing combineer je niet met een garnituur van gemarineerde artisjok. Het hoofdgerecht. Mijn partner had heilbot met parmezaan en knoflook schuim met iets wat leek op mayonaise , de vis had een gefrituurde korstlaag. Ik zelf had krokant gebakken zeewolf met dragoncurry saus besteld. Ook deze vis bleek in een gefrituurde korst te komen en dreef in een saus waar de smaken van curry en dragon ver te zoeken waren! De saus leek meer op een dikke zure mayonaise ! De smaak van de vis in deze gerechten ging helaas totaal verloren. Teleurgesteld gingen wij de deur uit.
Ab-Nijgh .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2014
Met zes volwassenen het verrassingsmenu van 4 gangen gekozen. Werkelijk voortreffelijk en de smaakpapillen geraakt. Geweldige beleving. Dit is koken met een hoofdletter K. Aanbevolen!
PaulSmet .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2014
Afgelopen donderdag een tafeltje voor 2 bij Nxt Door, samen met m'n vriendin die hier al eerder was geweest. Uitstekende ontvangst in prima sfeer. Het interieur was anders, veel moderner en wat zakelijker, dan ik had gedacht maar door de gastvrijheid waarmee we werden begroet werd dat direct weggenomen. We kregen een ruime tafel en direct een glas heerlijke champagne, 'nieuwjaarsbubbels'. Het enige nadeel van de tafel waaraan we zaten was dat ik de hele avond tegen een brede witte pilaar zat aan te kijken.
Toen begon het feestje. We zijn meegegaan met het voorstel van het 4 gangen menu: coquilles, zeewolf, sliptong/zwijn, crêpes.
Al deze gerechten waren zinnestrelend lekker bereid ( de coquilles bijvoorbeeld met knoflookschuim, een mousse van rode bietjes en krokant gebakken bloedworst), het was een genot ze te proeven. De wijn van de maand vormde een prima begeleiding.
Regelmatig kwam gastheer Marcel Mullenders langs om op perfect vriendelijke wijze te informeren of alles naar wens was. En dat was het.
Ik heb wel in sterrenrestaurants gegeten. Daar doet Nxt Door beslist niet voor onder! Bij een volgend bezoek aan Maastricht zullen we hier beslist weer gaan eten.

Paul Smet
Grummes .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2013
Een absolute aanrader! Je komt binnen in een klein barretje waar we vriendelijke werden ontvangen door de enthousiaste gastheer. Onze jassen werden direct aangenomen en de vraag of er nog een drankje vooraf gewenst was. Na dit drankje werden wij naar onze prachtige eetruimte gebracht, in de "kelder" met een natuurlijk waterbron. Gekozen voor een 3 gangen menu en alle gangen, met bijpassende wijn, waren zeer lekker. Als afsluiter hebben wij nog een drankje aan de bar gedaan. Naast het lekkere eten en het mooie decor, heeft de energieke, vrolijke en gezellige gastheer mede onze avond gemaakt. Ik zal al mijn vrienden aanraden hier te gaan eten als ze in Maastricht zijn en mocht ik nog een keer terugkomen dan kunt u mij hier vinden!
Michiel J.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2013
Vorige week donderdag hier gegeten. Heb zelf heilbot gegeten als hoofdgerecht en het dessert van het seizoen als nagerecht. Daarbij heb ik een petit clos bij het hoofdgerecht gedronken en een sherry bij het nagerecht. Beide combinaties smaakten erg goed en als regelmatige bezoeker van dit restaurant is de persoonlijke aandacht van de mensen daar erg prettig. Het is mijns inziens een redelijk laagdrempelig concept waar je ook gewoon voor een hoofdgerecht naar binnen kunt gaan en dus niet per se een hele avond aan tafel hoeft te zitten. Het interieur is wel erg strak qua design maar dat maakt het door de opzet en de relatief kleine ruimte niet kil. Ik ben daarom echt te spreken over dit restaurant en kom hier altijd graag weer terug.
Margitjm_jansen J.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2013
Wat wordt hier hard gewerkt en niemand wordt vergeten.. Zalige steaktartaar en ook de Carpaccio vooraf van een waar kado!...een echte aanrader!
CisGroen .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2013
Vrijdag jongstleden zijn wij bij dit knusse restaurant gaan eten. Na een hartelijke ontvangst door de gastheer, de heer Marcel Mulleners, hebben wij genoten van een heerlijke avond. We konden zowel van de kaart kiezen als een menu wat hij aan onze tafel presenteerde. We hebben ons laten verrassen door een heerlijk 3 gangen menu. De aanbevolen wijn was van een goede kwaliteit! Alles bij elkaar: een super sfeer, heerlijk eten, een goede gastheer! Een echte aanrader en voor ons reden om terug te gaan!
Leanne90 .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2013
Zonder reservering bij Nxt door naar binnen gegaan. Restaurant zag er leuk en gezellig uit, maar wel modern.
We hebben hier heerlijk gegeten. Vooraf kregen we een warm stokbroodje. Als hoofdgerecht had ik kabeljauwfilet met couscous en mijn vriend had de hamburger. Zelfgemaakte frites erbij. Beide hoofdgerechten waren heerlijk. Vis was uitstekend gebakken! Ook de couscous, de verschillende groenten en de bijbehorende saus waren uitstekend. Goede combinatie van smaken. Mooie bijpassende witte wijn (op aanraden van de gastheer). Ook de hamburger was uitstekend. Vlees van goede kwaliteit, goed gebakken.
De gastheer was erg vriendelijk en attent, wees ons nog op een theewinkeltje, waar hij de thee vandaan haalt die wij namen.
Wanneer wij weer in Maastricht zijn, zullen wij zeker weer naar Nxt door gaan!
Zeker een aanrader.
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2013
Hartelijke ontvangst in dit bekende restaurant. Op stap met hoogbejaarde schoonmoeder vereist enig aanpassingsvermogen van zwarte en witte brigade. Ongevraagd en zonder enig bezwaar werd met alle wensen rekening gehouden. Menu voor twee en aangepast klein gerecht voor de 88 jarige.
Wij: Smaakvolle gebakken Jacob schelpen gevolgd door roodbaars resp. eenden borst. Alles even smaakvol en aantrekkelijk gepresenteerd.
De jarige: variaties op zalm genoeg voor een hele avond genieten.
Bediening: een dikke 10!
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2013
Afgaand op de positieve recensies een tafel gereserveerd. Keuze uit à la carte of menu, een combi maken was niet mogelijk. Beide een hamburger besteld, seizoenswijn en een fles water. Gewoon kraanwater was niet mogelijk. De hamburger was oke, niets bijzonders. Nog 1 dessert en espresso besteld.
Espresso te heet en kwaliteit waterig. Bediening was correct maar vooral druk met bekenden die kwamen eten. Uiteindelijk iets meer dan 80,- afgerekend. Prijs kwaliteit verre van oke. 50,- was goed betaald geweest. Jammer.
Jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2013
Top gegeten met (schoon-)ouders op een prachtige zonnige zaterdagmiddag. Gerechten van sterniveau. Stapelaar van runderhaas en eendelever, super. Een van de allerbeste carpaccio's eet je hier. Prachtige zalm. En dan de kabeljauw en kreeft, heerlijk. Zo lekker dat we ook een dessert genomen hebben. Goede wijn voor een nette prijs. Gastheer Marcel maakt het feest compleet. We komen snel terug.
Anja en Jeroen
Kwint H.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2013
In maastricht zonder reservering op een heerlijke zomeravond het laatste tafeltje bij NXT door bemachtigd. Familie met 3 kids 10-6-1 geeft wel eens issues op toptijden maar hier zijn we werkelijk fantastisch ontvangen door super vriendelijke gastheer. Wijnen en eten waren helemaal OK (superverse coquilles, malse ribeye en lekker roodfruit) dat + de goede bediening zeker een aanrader.
Zaterdagochtend rond 1000 liepen we weer langs en was de gastheer al vriendelijke zwaaiend naar ons al weer aan de slag alles klaar te zetten voor de lunch. Merci Bien Meistrich
Twanner .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2013
Vandaag samen met mijn vriend wezen eten. Het eten was heerlijk. We hebben het 3 gangen menu genomen. Alle gerechten waren superlekker en mooi opgediend. De bediening was heel vriendelijk en attent. We kregen goede wijnsuggesties. De sfeer was prettig. We zaten binnen in de lounge (buiten zat je erg krap), prettige muziek in combinatie met de wijn. Super mellow gevoel.
Mijn vriend vond de lampjes op het toilet (bij bezet op rood, onbezet op groen) erg geinig.
Zeker een aanrader.
Step1984 .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2013
In 4 woorden: heerlijk gegeten en gedronken! Vriendelijke en goede bediening, het pand ziet er prachtig uit van binnen en is erg mooi ingericht.
Zelfs met een groep van 20 man verliep alles vlekkeloos qua uitserveren.
Zeker voor herhaling vatbaar!
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2013
Een geweldige lunch gehad. Na een goede nacht in het Holland Casino in Valkenburg aan de poker tafel was het zaterdagmiddag tijd om dat te vieren. Op goed geluk bij Nxt door terecht gekomen. Vooraf een goed glas cava en helaas dit keer alleen tijd voor een hoofdgerecht. Heerlijke zachtgegaarde lam. Alles klopt. Een goede rode wijn uit Sicilië ernaast. Zo lekker dat we uit nieuwschierigheid alsnog wel een nagerecht namen. Exacte naam kan ik mij niet herinneren, maar het leek een luxe uitvoering van een aardbeien Romanof. Was ook geweldig. Ik kom zeker terug. Gastheer was ook top.