Nxt Door

13:00 - 21.00

Jouw recensie over het restaurant Nxt Door

Alina B.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Nxt Door is echt iets voor de fijnproever die voor kwaliteit en (wijn) kennis gaat. Gelegen nabij de Onze-Lieve-Vrouwe Kerk in een gezellig straatje waan je je, zeker als je een tafeltje buiten hebt in een goed restaurant in Parijs. Binnen ziet het er modern en licht uit. Vriendelijke en attente bediening met oog voor de klant.
Peggy A.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Zeer sfeervolle inrichting. Vriendelijke personeels. Goede kwaliteit eten.
Een min puntje. Slechte afzuiging in de zaak. Bij thuiskomst ruikt onze kleren erg naar etenswaren.
Maar voor de rest geven we een dikke 10.
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Lekker eten op een top locatie. Bediening was vriendelijk. Wijnkaart was goed alleen jammer dat de twee uitgekozen wijnen niet meer voorradig waren. Aanrader
Jolanda A.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Wat een warm welkom, bij Next Door! Het was niet druk deze avond, de gastheer heeft ons alle aandacht gegeven, gaf goed advies, schonk heerlijke wijn, serveerde verrukkelijke gerechten en de kok zelf bracht ons het meer dan lekkere toetje! Als klap op de vuurpijl bleek de eigenaar een fervent Ibiza-ganger en verlieten we met een briefje vol leuke 'places to be op Ibiza' - voor onze komende vakantie - het restaurant. Absolute aanrader voor je weekendje Maastreech!
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Persoonlijke aandacht door een gastheer ‘pur sang’. Eerlijke pure gerechten, zonder veel overbodige opsmuk. Prima avondje gehad.
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
We waren er om 19:00uur wat te vroeg bleek te zijn. We waren alleen in de zaak. Maar het eten was voortreffelijk! Al met al de moeite waard om nog eens terug te gaan. Maar dan iets later.
Liz M.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Service is helemaal goed, van timing tot advies, alles. Heerlijk gegeten. Interieur is iets wat krap als je niet met een groot gezelschap bent.
Wijnand V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Was gewoon goed
Nancy D.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Aangenaam kader, vriendelijke bediening, lekkere en smaakvolle gerechten die bovendien ook heel mooi gepresenteerd waren. Een verborgen pareltje.
Robert S.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Een mooie plek in een gezellige buurt. Het eten is goed ,mooi gepresenteerd , heerlijke wijn en de service is goed maar zakelijk. Het restaurant bestaat uit meerdere ruimten. Wij zaten in de keldergewelven en dat is minder comfortabel dan gewoon op de begane grond. Maar het was een mooie avond .
E. R.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
komen er zeker terug. Voor herhaling vatbaar.
helga-engelbert .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
super lekker gegeten, gezellig ontvangen door toffe gastheer, 4 gangen menu gehad, prijs kwaliteit is top. Dankjewel Marcel en team voor de fijne en gezellige avond. Zeker een aanrader
Sylvie D.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Heel lekker oudejaarsmenu met super vriendelijke ontvangst erbovenop! We hebben echt genoten van het wildmenu in de kleine gezellige kelder waar het niet te druk was. Beetje frisjes en het dessert was niet echt ons ding maar de 4 andere gangen waren absolute toppertjes, prijs-kwaliteit ook zeker goed. Bedankt aan Marcel en zijn top team!
Olivier V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Hoge verwachting maar teleurstellende ervaring. De 'tournedos rossini' was zo taai dat we om een scherper mes hebben moeten vragen. Tenslotte hebben we het maar halverwege opgegeven en 'm niet verder opgegeten. Daarnaast zijn de tafels in dit restaurant zo klein dat nauwelijks alles erop past en staan ze zo dicht op elkaar dat het voelt als een EasyJet vlucht. Zeker geen aanrader...
Harvey L.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Gezellige sfeer. Aardige bediening en lekker eten. Eten is wel aan de dure kant.
sylvain M.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
alles was naar wens
Wilko E.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Gastvrij onthaald en uitstekende 4 gangen lunch genoten. Was een genoegen om daar te eten.
Anne W.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Het eten was goed, de bediening was attent.
Jammer alleen dat ik na het diner direct de tafel moest verlaten voor volgende gasten.
Dat kwam erg ongastvrij over en was ook niet nodig geweest.
Carlo H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Marcel het was weer top. Je hebt je zaakjes duidelijk in orde. Bediening was goed, er werd goed op je tafel gelet en het tempo was ook goed. En het eten was heerlijk uiteraard.
Vincent V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Het eten is redelijk goed. De inrichting doet loungy aan, maar is toch al oubollig. We zaten niet echt goed aan ons krappe tafeltje. We hadden een menu genomen, waar spijtig genoeg geen wild inzat. Het eten was goed van kwaliteit, maar de smaakcombinaties waren van wisselend succes. Het concept en de presentatie zijn een beetje voorbijgestreefd De bediening is vriendelijk, maar maakte wel enkele foutjes. We hebben een redelijk goede ervaring gehad, maar het kon wel een stuk beter.