Nxt Door

13:00 - 21.00

Jouw recensie over het restaurant Nxt Door

Robert V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Persoonlijke aandacht door een gastheer ‘pur sang’. Eerlijke pure gerechten, zonder veel overbodige opsmuk. Prima avondje gehad.
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
We waren er om 19:00uur wat te vroeg bleek te zijn. We waren alleen in de zaak. Maar het eten was voortreffelijk! Al met al de moeite waard om nog eens terug te gaan. Maar dan iets later.
Liz M.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Service is helemaal goed, van timing tot advies, alles. Heerlijk gegeten. Interieur is iets wat krap als je niet met een groot gezelschap bent.
Wijnand V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Was gewoon goed
Nancy D.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Aangenaam kader, vriendelijke bediening, lekkere en smaakvolle gerechten die bovendien ook heel mooi gepresenteerd waren. Een verborgen pareltje.
Robert S.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Een mooie plek in een gezellige buurt. Het eten is goed ,mooi gepresenteerd , heerlijke wijn en de service is goed maar zakelijk. Het restaurant bestaat uit meerdere ruimten. Wij zaten in de keldergewelven en dat is minder comfortabel dan gewoon op de begane grond. Maar het was een mooie avond .
E. R.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
komen er zeker terug. Voor herhaling vatbaar.
helga-engelbert .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
super lekker gegeten, gezellig ontvangen door toffe gastheer, 4 gangen menu gehad, prijs kwaliteit is top. Dankjewel Marcel en team voor de fijne en gezellige avond. Zeker een aanrader
Sylvie D.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Heel lekker oudejaarsmenu met super vriendelijke ontvangst erbovenop! We hebben echt genoten van het wildmenu in de kleine gezellige kelder waar het niet te druk was. Beetje frisjes en het dessert was niet echt ons ding maar de 4 andere gangen waren absolute toppertjes, prijs-kwaliteit ook zeker goed. Bedankt aan Marcel en zijn top team!
Waverider28 .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Hoge verwachting maar teleurstellende ervaring. De 'tournedos rossini' was zo taai dat we om een scherper mes hebben moeten vragen. Tenslotte hebben we het maar halverwege opgegeven en 'm niet verder opgegeten. Daarnaast zijn de tafels in dit restaurant zo klein dat nauwelijks alles erop past en staan ze zo dicht op elkaar dat het voelt als een EasyJet vlucht. Zeker geen aanrader...
Harvey L.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Gezellige sfeer. Aardige bediening en lekker eten. Eten is wel aan de dure kant.
sylvain M.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
alles was naar wens
Wilko E.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Gastvrij onthaald en uitstekende 4 gangen lunch genoten. Was een genoegen om daar te eten.
Anne W.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Het eten was goed, de bediening was attent.
Jammer alleen dat ik na het diner direct de tafel moest verlaten voor volgende gasten.
Dat kwam erg ongastvrij over en was ook niet nodig geweest.
Carlo H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Marcel het was weer top. Je hebt je zaakjes duidelijk in orde. Bediening was goed, er werd goed op je tafel gelet en het tempo was ook goed. En het eten was heerlijk uiteraard.
Vincent V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Het eten is redelijk goed. De inrichting doet loungy aan, maar is toch al oubollig. We zaten niet echt goed aan ons krappe tafeltje. We hadden een menu genomen, waar spijtig genoeg geen wild inzat. Het eten was goed van kwaliteit, maar de smaakcombinaties waren van wisselend succes. Het concept en de presentatie zijn een beetje voorbijgestreefd De bediening is vriendelijk, maar maakte wel enkele foutjes. We hebben een redelijk goede ervaring gehad, maar het kon wel een stuk beter.
Stephan H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Een erg leuke sfeer. We zaten in een mooie ondergrondse kelder en ze hadden erg veel kennis over hun wij en gerechten. We hebben een fantastisch diner gehad.
paul V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Over het eten (toch het belangrijkste) geen negatieve opmerkingen. Hoewel het wellicht niet uitzonderlijk was, was het smakelijk en de prijs/kwaliteit verhouding was zeker goed.
De inrichting was wat ons betreft iets minder gelukkig. De ruimte(s) zijn heel klein en de tafeltjes, die ook heel klein waren staan heel dicht op elkaar. We kregen de indruk dat er iemand van de bediening was uitgevallen, want de aanwezige mensen liepen erg veel heen en weer, hetgeen in zo'n beperkte ruimte een wat rommelige en gejaagde indruk maakte. Hoewel de mensen absoluut vriendelijk waren, deed het bovenstaande wat af aan de sfeer. Dus het eten goed, ambiance minder.
Bob V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Top restaurant. We hebben heerlijk gegeten en de bediening was ook top. Als we dan toch 1 tip moet geven: de messen mogen wel wat scherper ;-)

Wij komen zeker een keer terug! Groet Bob en Lisette
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Gastheer is supergezellige man die zorgt dat je een leuke avond hebt,
We hebben echt een geweldige avond gehad.
Patrick