Nxt Door

9,2

Jouw recensie over het restaurant Nxt Door

Pelle S.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Heerlijk gegeten, we hadden het viergangen menu. Heel erg van genoten. Kom zelf niet uit maastricht maar kreeg dit plekje geadviseert door een vriend uit Maastricht. Gezellige gastheer en een algemeen goed sfeer.
Diana H.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Na een wandeling door Maastricht kwamen we in een lief straatje terecht, de Koestraat, waarbij de witte tafeltjes en de vrolijke gastheer, Marcel, ons aanspraken om neer te strijken. Op de menukaart gepresenteerd op de placemat (geen onhandig gedoe met menukaarten) stonden smakelijke gerechten en net genoeg keuze. Een kaart kan soms groot zijn, maar de vraag is dan altijd hoe vers zijn de producten? Gekozen voor coquilles en oesters vooraf. Naast een prachtige presentatie, vers en smakelijk! Gevolgd door lamsbiefstuk en een kabeljauw op een bedje van spinazie en zeekraal. Blijer kun je mij niet maken, zeekraal en vis vind ik een top combi! Met af en toe een vleugje Pinot Grigio die we koud in de koeler hadden staan. Het dessert: kaasplateau met zorgvuldig uitgekozen kazen en pannacotta met limoenijs smaakte super als afsluiter met een passende dessertwijn.
De temperatuur (30 graden) en dit restaurant waande ons echt even in vakantiesferen.
Dankjewel Marcel, keep up the good work!
Groeten Diana en Rogier
Edo S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Ontvangst beetje rommelig. Niet duidelijk wie gastheer is.
Drankjes opnemen en menukaart duurde net even te lang.
Gekozen voor 4-gangen menu
Portionering wat mager. Gerechten wel ok verder maar geen wauw gevoel
Geen uitleg bij uitserveren gerechten. Elke x om vragen...Dat is natuurlijk slordig en niet klantgericht..
Had beter verwacht gezien recensies.
Dus slecht zeker niet, maar adviseer je iemand om daar heen te gaan ...mwah ...denk het niet.
C U.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Heerlijke gerechten, smal maar oke terras. Eigenaar deed de bediening in z'n eentje, kwam wat gehaast over maar wel erg vriendelijk. Als voorgerecht salade met mozarella en risotto met scampi's. Deze waren beiden vortreffelijk. Risotto zat wel in een voor mij ongewoon badje van overigens een heerlijke jus. Hoofdgerechten waren tournedos en eendenborst. Beiden heerlijk van smaak, echter de eendenborts wat minder mals. Nagerecht panna cotta en kaasplankje. Kaasplankje had een goede variatie van kazen. Combinatie panna cotta met limoensorbet was erg lekker.
Aron V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Super lekker gegeten! We hadden het verrassingsmenu (André Rieu). Gerechten zagen er mooi uit, en smaakte verrukkelijk! Echt een aanrader. We komen zeker terug
Sabrina K.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Lekker origineel eten, goed geregeld met coeliakie ook. De bediening is erg vriendelijk en vind het geen probleem, maar een uitdaging, om iets uitzonderlijk lekkers glutenvrij te maken. Friet is ook erg lekker ;). Als je de standaard dingen (overal hebben ze carpaccio enz.) beu bent moet je hier komen.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Mooie kaart, altijd uitstekende kwaliteit eten. Onbekende maar goede wijnen. Deze keer buiten gegeten, erg sfeervol straatje. Kom zeker weer terug.
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Mooi weer dus gekozen voor terras en hoge score bij iens. Restaurant zit in een steeg met veel leukere terrassen, qua sfeer. Ontvangst enthousiast, maar voor water moet duur worden betaald. Slecht begin. Goed gegeten, maar met een te hoge prijs/kwaliteit verhouding. Partner glutenvrij, was bij de reservering opgegeven, maar restaurant gaf geen alternatief. Snap de hoge score op Iens niet.
M M.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Vooraf was salade met kleine verlepte blaadjes, hoofdgerecht met weinig groenten. Verder heerlijk gegeten op het terras en genoten van de wijn.
Carla T.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Respect respect voor zowel bediening als keukenpersoneel. Ze misten met Pinksteren op beide plaatsen personeel terwijl de zaak stampvol zat. Het eten was top en bediening bleef vriendelijk en gezellig. Wij hebben genoten!!
Magda L.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Op het gezelligste plekje van Maastricht gegeten op het buitenterras. Het 4 gangen menu was heerlijk van smaak en goed uitgebalanceerd. De bediening was zeer gastvrij . We komen van ver, maar we komen zeker een keer terug
elvira V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Gastvrije, ontvangst, goed advies, mooie champagne en wijn, heerlijk gegeten!!!!
AJM Z.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Na een dagje winkelen in Maastricht was het heerlijk toeven op het terras van Restaurant NXT-Door. Het was er rustig waardoor er veel aandacht was voor ons. Na enige uitleg besloten we in te gaan op het dagmenu. Alle drie de gerechten zagen er mooi uit. Ook de smaak was heerlijk. De kabeljauw, als hoofdgerecht had een tikje gaardere mogen zijn. Nu was het onwennig om een 'bite' te ervaren. Maar de smaak was prima. Ook het nagerecht met pure chocolade, ijs, aardbeien, cake en een champagnesaus was verrukkelijk. Het straatje waar het restaurant gevestigd is, is heel gezellig, zeker op een mooie zomerse avond. We hebben genoten!
Pieter W.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Bij het inschenken van de Spa rood merkte ik dat het glas wat ik vol had geschonken lippenstift op de rand bevatte. De ober haalt het glas weg, inclusief inhoud, en brengt een nieuw glas. De ober had vervolgens aan moeten bieden weer een fles Spa rood neer te zetten. Immers, het volle glas werd weggegooid. Dat gebeurde niet. Het duurde erg lang voordat we wat brood kregen aangeboden. Op mijn verzoek om nog een schaaltje neer te zetten voor de olijfolie en zout om het brood in te dopen was het antwoord: "er staan er al twee". Toen ik opmerkte dat we met zijn drieën waren werd er een schaaltje bij gezet. De zwezerik staat als "krokant gebakken" op de kaart. Bij de bestelling geeft mijn tafeldame nog eens extra aan dat ze het echt krokant gebakken wil hebben. Dat was het dus niet. Ook niet bij mij. Jammer, we hadden er meer van verwacht. Ambiance is goed en het was er gezellig druk.
Maurice R.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Top gerechten voor een zachte prijs. Goeie ambiance gastvrije bediening. Komen gauw terug! .
allergieculinair .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Heerlijk gegeten. Alles naar wens koemelk- en sojavrij.
De combinaties waren verfrissend. Het eten werd ook prachtig opgediend. Een keer terug om in het zonnetje op het terras te eten.
Herman H.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Wederom heerlijk gegeten !
Zeer gastvrije ontvangst en bediening zeer attend !
Een aanrader in Maastricht !
Philippe M.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Superlekker gegeten, we hadden gekozen voor het menu van de chef. De bediening was goed. Het is wel een beetje krap op elkaar zitten.
M. S.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Heerlijke 4-gangen lunch. Zeer smakelijk, mooi opgemaakte borden en hoeveelheid is precies goed. Ook onze zoon van 13 heeft lekker gegeten. Gastvrije ontvangst, ruimte is sfeervol maar wellicht wat krap als het drukker is. Wij komen zeker nog een keer terug!
Patrick S.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
We waren tevreden maar houden hier toch geen wauw-gevoel aan over. De ruimte is beperkt om te zitten en het geheel is nogal rumourig. Het niveau van de gerechten is ok voor de betaalde prijs.