Nxt Door

Zondag
13:00 - 21.00

Waverider28 .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Hoge verwachting maar teleurstellende ervaring. De 'tournedos rossini' was zo taai dat we om een scherper mes hebben moeten vragen. Tenslotte hebben we het maar halverwege opgegeven en 'm niet verder opgegeten. Daarnaast zijn de tafels in dit restaurant zo klein dat nauwelijks alles erop past en staan ze zo dicht op elkaar dat het voelt als een EasyJet vlucht. Zeker geen aanrader...
RobertGG .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Voor het eerst gegeten bij Nxt Door. Een buitengewoon aangename kennismaking. We werden prettig ontvangen door, naar later bleek, de eigenaar van dit etablissement.
We kozen na rijp beraad, we zijn kleine eters, toch voor het driegangen menu. Heerlijke carpaccio van kalfsvlees vooraf, wildzwijn en zeebaars als hoofdgerecht. Beide gerechten zeer goed bereid, goed van smaak en perfect opgediend. Het dessert bestond uit een chocoladeverrassing en ijs. Prima combi. Ook door de persoonlijke aandacht van "de baas" hadden wij een prima avond. Zeker een aanrader.
Jaimie V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Goed eten, goede service en een leuke sfeer. Leuke afwisselende kaart en leuke wekelijks wisselende menu's. Goede prijs kwaliteit verhouding!
Pascal V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Super restaurant prijs kwaliteit kan niet beter. Vriendelijke bediening van Marcel en z'n team echt een aanrader. Wij komen er geregeld
Yvette D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Een heerlijke avond! Zeer gastvrij ontvangen door marcel en sandra. En ongelooflijk lekker gegeten. Wij komen vanuit Den Haag zeker hier terug!
Ilse L.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Gisteren weer zeer lekker gegeten in Nxt door.
We worden telkens super vriendelijk onthaald.
De nieuwe kaart is zeker een aanrader!!...
De menu is een waar genot!
Ook de nieuwe wijnen zijn perfect gekozen met de gerechtjes.
Wil je een toffe, gezellige avond en zeer lekker eten dan is dit 'the place to be' !
Ilse L.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Gisteren weer zeer lekker gegeten in Nxt door.
We werden zoals gewoonlijk zeer vriendelijk onthaald.
De nieuwe kaart ziet er zeer lekker uit.
Wij hebben gekozen voor de menu en die was super!!
Ook de nieuwe wijnen zijn perfect gekozen om te serveren met de verschillende gerechtjes.
Er heerst altijd een rustige en zeer gezellige sfeer.
Ze maken tijd voor hun gasten. Je kan zelf kiezen of je het eten snel wil laten komen of niet.
We zijn altijd super tevreden.
Een aanrader als je houdt van lekker en verfijnd eten!!
Danielle L.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Afgelopen zaterdagavond bij Nxt door in Maastricht gegeten met mijn partner en ontzettend genoten. Zowel de ambience als het eten waren uitstekend. Hartelijk ontvangst, fijne tafel, goede service, heerlijke champagne! De moeite waard om naar terug te keren.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten tijdens een weekendje weg in Maastricht! Carpaccio is de lekkerste die ik ooit heb geproefd! Netjes ontvangen en bediend door de eigenaresse! Daarnaast heerlijke wijn. Al met al zeker aan te bevelen!
D V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Heerlijk gegeten in een leuke sfeer. Bij prijs kwaliteit kies ik voor redelijk want het is niet voordelig maar ook niet duur. Wachttijd gekozen voor kort. Deze was prima waarbij aandacht was voor onze vraag om tussen voor- en hoofd gerecht even te wachten.
Michel.detisch .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Een hele leuke avond gehad met een sponsordiner. 5 gangen gehad die een voor een van zeer goede kwaliteit waren. Mooie opmaak en goede smaak. Gevarieerd en verrassend. Pittig en zacht, zoet en zuur, alles zat erin. Mooie combinaties een echte aanrader. Ga zeker terug.
Greg J.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Heerlijk buiten gegeten, het menu blijft een aanrader. Zeer vriendelijk en een zeer gezellige lokatie! En mocht je iets vergeten bewaren ze het ook nog eens netjes voor je, toptent!
CarlaLeliveld .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Stijlvol modern sfeervol ingericht en heerlijk gegeten. Prima prijs kwaliteit verhouding. Marcel en Sandra het was heerlijk :)
Har V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Lekker eten, prima wijnen, goede bediening. Dit alles in een prachtige stad.
Een menukaart met genoeg keuze en aantrekkelijk geprijsde menu's.
Evi-1988 .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Heerlijk gegeten hier! We hadden voor het 4-gangen menu gekozen. Een echte aanrader! Alle gangen waren kwalitatief erg goed!
Marloes-Anne .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Werkelijk waar heerlijk gegeten op vrijdagavond buiten op het terras. Originele kaart, hele goede bediening en het toetje met mascarpone was voortreffelijk. Een dikke 10.
Antoinet V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Heel lekker gegeten. Zeer persoonlijke benadering. We zaten binnen en de banken zijn net wat te hoog om comfortabel te zijn.
Joost_lambooij .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Eten was erg lekker! Veel keuze. Service was super en ze waren erg gastvrij. Wij zijn helemaal vanuit Friesland hierheen gekomen om van dit restaurant en maastricht te genieten en dat is zeker gelukt!
Gina-Gerard .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Het viergangenmenu was prima en de sfeer heel gemoedelijk. De bediening was perfect en we hebben een heel gezellige avond gehad. Zeker een restaurant om nog eens naar toe te gaan en het anderen aan te raden om er eens te gaan eten
Jorinde P.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Erg gezellig terras. Helaas is het binnen wat krapjes, waardoor je bijna bij elkaar op schoot zit. De tonijn was super.