Nxt Door

13:00 - 21.00

9,2
elvira V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Gastvrije, ontvangst, goed advies, mooie champagne en wijn, heerlijk gegeten!!!!
AJM Z.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Na een dagje winkelen in Maastricht was het heerlijk toeven op het terras van Restaurant NXT-Door. Het was er rustig waardoor er veel aandacht was voor ons. Na enige uitleg besloten we in te gaan op het dagmenu. Alle drie de gerechten zagen er mooi uit. Ook de smaak was heerlijk. De kabeljauw, als hoofdgerecht had een tikje gaardere mogen zijn. Nu was het onwennig om een 'bite' te ervaren. Maar de smaak was prima. Ook het nagerecht met pure chocolade, ijs, aardbeien, cake en een champagnesaus was verrukkelijk. Het straatje waar het restaurant gevestigd is, is heel gezellig, zeker op een mooie zomerse avond. We hebben genoten!
Pieter W.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Bij het inschenken van de Spa rood merkte ik dat het glas wat ik vol had geschonken lippenstift op de rand bevatte. De ober haalt het glas weg, inclusief inhoud, en brengt een nieuw glas. De ober had vervolgens aan moeten bieden weer een fles Spa rood neer te zetten. Immers, het volle glas werd weggegooid. Dat gebeurde niet. Het duurde erg lang voordat we wat brood kregen aangeboden. Op mijn verzoek om nog een schaaltje neer te zetten voor de olijfolie en zout om het brood in te dopen was het antwoord: "er staan er al twee". Toen ik opmerkte dat we met zijn drieën waren werd er een schaaltje bij gezet. De zwezerik staat als "krokant gebakken" op de kaart. Bij de bestelling geeft mijn tafeldame nog eens extra aan dat ze het echt krokant gebakken wil hebben. Dat was het dus niet. Ook niet bij mij. Jammer, we hadden er meer van verwacht. Ambiance is goed en het was er gezellig druk.
Maurice R.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Top gerechten voor een zachte prijs. Goeie ambiance gastvrije bediening. Komen gauw terug! .
allergieculinair .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Heerlijk gegeten. Alles naar wens koemelk- en sojavrij.
De combinaties waren verfrissend. Het eten werd ook prachtig opgediend. Een keer terug om in het zonnetje op het terras te eten.
Herman H.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Wederom heerlijk gegeten !
Zeer gastvrije ontvangst en bediening zeer attend !
Een aanrader in Maastricht !
M. S.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Heerlijke 4-gangen lunch. Zeer smakelijk, mooi opgemaakte borden en hoeveelheid is precies goed. Ook onze zoon van 13 heeft lekker gegeten. Gastvrije ontvangst, ruimte is sfeervol maar wellicht wat krap als het drukker is. Wij komen zeker nog een keer terug!
Philippe M.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Superlekker gegeten, we hadden gekozen voor het menu van de chef. De bediening was goed. Het is wel een beetje krap op elkaar zitten.
Patrick S.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
We waren tevreden maar houden hier toch geen wauw-gevoel aan over. De ruimte is beperkt om te zitten en het geheel is nogal rumourig. Het niveau van de gerechten is ok voor de betaalde prijs.
Rita B.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Het was een prima prijs/kwaliteit verhouding.
Herman H.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Heerlijk gegeten ,prachtige wijnen en zeer gastvrije gastvrouw en heer,
leuke moderne ambiance en alles voor een redelijke prijs.
wij komen zeker terug .
Priscilla R.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten, echt een culinair feestje met prima bijpassende wijnen. De bediening was top en bij binnenkomst werden we persoonlijk ontvangen. Ik zou dit iedereen aanrader die een heerlijk avondje voor een goede prijs zoekt.
Maurice K.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
eten prima, maar je zit wel aan tafel bij buurman
Ellen T.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Prima maaltijd op een leuke locatie. Wij zaten in de kelder onder de gewelven.
Axel G.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Alles is perfect en lekker ! We bestelden St Jacobs en Kalfzwezerikken...mmmh! Heerlijk! Een onklopbare prijs-kwaliteitverhouding en de service is smart casual ! Een leuke gastronomisch adres waar wij binnenkort zullen terugkomen!
Axel Gérard (Eghezée - Belgie)
kai O.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Goed eten, leuke service - moderne inrichting (moet je van houden). Beperkte privacy (kleine tafels, dicht op elkaar). Heerlijke locatie, midden in het mooiste stukje van Maastricht.
vantoor74 .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Vanavond heerlijk gegeten, super bediening, bij elk gerecht de juiste wijn geserveerd. Wij hebben een top avond gehad!!!
Iet G.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Erg donkere inrichting met slechte verlichting waardoor je aldoor in je eigen licht zit en het mooi opgemaakte bord nauwelijks kunt zien. De bediening was matig, eten was lekker. De prijs kwaliteitverhouding is zoek.
kim -.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Absoluut gezellige toevoeging aan ons weekendje uit in Maastricht. Zeer vriendelijke en kundige bediening. Goed samengesteld menu. Eten was van zeer goede kwaliteit.
Guido P.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Een werkelijk geweldig diner gehad. Een fantische fles wijn. Nxt door maakt zijn naam waar! De ruimte is weliswaar klein, maar al het overige is groots. Het eten, de service, gewéldig. Tot de volgende keer....