Nxt Door

Aron V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Sabrina K.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Lekker origineel eten, goed geregeld met coeliakie ook. De bediening is erg vriendelijk en vind het geen probleem, maar een uitdaging, om iets uitzonderlijk lekkers glutenvrij te maken. Friet is ook erg lekker ;). Als je de standaard dingen (overal hebben ze carpaccio enz.) beu bent moet je hier komen.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Mooie kaart, altijd uitstekende kwaliteit eten. Onbekende maar goede wijnen. Deze keer buiten gegeten, erg sfeervol straatje. Kom zeker weer terug.
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Mooi weer dus gekozen voor terras en hoge score bij iens. Restaurant zit in een steeg met veel leukere terrassen, qua sfeer. Ontvangst enthousiast, maar voor water moet duur worden betaald. Slecht begin. Goed gegeten, maar met een te hoge prijs/kwaliteit verhouding. Partner glutenvrij, was bij de reservering opgegeven, maar restaurant gaf geen alternatief. Snap de hoge score op Iens niet.
M M.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Vooraf was salade met kleine verlepte blaadjes, hoofdgerecht met weinig groenten. Verder heerlijk gegeten op het terras en genoten van de wijn.
Carla T.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Respect respect voor zowel bediening als keukenpersoneel. Ze misten met Pinksteren op beide plaatsen personeel terwijl de zaak stampvol zat. Het eten was top en bediening bleef vriendelijk en gezellig. Wij hebben genoten!!
Magda L.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Op het gezelligste plekje van Maastricht gegeten op het buitenterras. Het 4 gangen menu was heerlijk van smaak en goed uitgebalanceerd. De bediening was zeer gastvrij . We komen van ver, maar we komen zeker een keer terug
elvira V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Gastvrije, ontvangst, goed advies, mooie champagne en wijn, heerlijk gegeten!!!!
AJM Z.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Na een dagje winkelen in Maastricht was het heerlijk toeven op het terras van Restaurant NXT-Door. Het was er rustig waardoor er veel aandacht was voor ons. Na enige uitleg besloten we in te gaan op het dagmenu. Alle drie de gerechten zagen er mooi uit. Ook de smaak was heerlijk. De kabeljauw, als hoofdgerecht had een tikje gaardere mogen zijn. Nu was het onwennig om een 'bite' te ervaren. Maar de smaak was prima. Ook het nagerecht met pure chocolade, ijs, aardbeien, cake en een champagnesaus was verrukkelijk. Het straatje waar het restaurant gevestigd is, is heel gezellig, zeker op een mooie zomerse avond. We hebben genoten!
Pieter W.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Bij het inschenken van de Spa rood merkte ik dat het glas wat ik vol had geschonken lippenstift op de rand bevatte. De ober haalt het glas weg, inclusief inhoud, en brengt een nieuw glas. De ober had vervolgens aan moeten bieden weer een fles Spa rood neer te zetten. Immers, het volle glas werd weggegooid. Dat gebeurde niet. Het duurde erg lang voordat we wat brood kregen aangeboden. Op mijn verzoek om nog een schaaltje neer te zetten voor de olijfolie en zout om het brood in te dopen was het antwoord: "er staan er al twee". Toen ik opmerkte dat we met zijn drieën waren werd er een schaaltje bij gezet. De zwezerik staat als "krokant gebakken" op de kaart. Bij de bestelling geeft mijn tafeldame nog eens extra aan dat ze het echt krokant gebakken wil hebben. Dat was het dus niet. Ook niet bij mij. Jammer, we hadden er meer van verwacht. Ambiance is goed en het was er gezellig druk.
Maurice R.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Top gerechten voor een zachte prijs. Goeie ambiance gastvrije bediening. Komen gauw terug! .
allergieculinair .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Heerlijk gegeten. Alles naar wens koemelk- en sojavrij.
De combinaties waren verfrissend. Het eten werd ook prachtig opgediend. Een keer terug om in het zonnetje op het terras te eten.
Herman H.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Wederom heerlijk gegeten !
Zeer gastvrije ontvangst en bediening zeer attend !
Een aanrader in Maastricht !
M. S.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Heerlijke 4-gangen lunch. Zeer smakelijk, mooi opgemaakte borden en hoeveelheid is precies goed. Ook onze zoon van 13 heeft lekker gegeten. Gastvrije ontvangst, ruimte is sfeervol maar wellicht wat krap als het drukker is. Wij komen zeker nog een keer terug!
Philippe M.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Superlekker gegeten, we hadden gekozen voor het menu van de chef. De bediening was goed. Het is wel een beetje krap op elkaar zitten.
Patrick S.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
We waren tevreden maar houden hier toch geen wauw-gevoel aan over. De ruimte is beperkt om te zitten en het geheel is nogal rumourig. Het niveau van de gerechten is ok voor de betaalde prijs.
Rita B.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Het was een prima prijs/kwaliteit verhouding.
Herman H.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Heerlijk gegeten ,prachtige wijnen en zeer gastvrije gastvrouw en heer,
leuke moderne ambiance en alles voor een redelijke prijs.
wij komen zeker terug .
Priscilla R.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten, echt een culinair feestje met prima bijpassende wijnen. De bediening was top en bij binnenkomst werden we persoonlijk ontvangen. Ik zou dit iedereen aanrader die een heerlijk avondje voor een goede prijs zoekt.
Maurice K.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
eten prima, maar je zit wel aan tafel bij buurman