Nuraghe

Vrijdag en Zaterdag 16:00 - 22:30
7,2
Paolo C.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Echte krokante Sardijnse pizza's met goede kwaliteit ingrediënten. Enige nadeel is dat er maar 2 tafels zijn maar is zeker de moeite waard!
Casper V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Heerlijke pizza, hartverwarmende gastheren! Pizza Margherita comme il faut! Echt heel goed. Deze zaak zou in Italië denk ik ook veel klanten trekken. Wat fijn dat deze zaak is voortgezet, nadat Il Pecorino stopte. Uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding! Wat fijn dat er bedrijven zijn die geld niet op de eerste plaats zetten!
Spoek .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Werkelijk fantastische pizza's, zoals een pizza hoort te zijn. Bestel hier een pizza en het is alsof je even in Zuid-Italië bent!
Pauline F.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2016
Alle pizza's zijn erg lekker, ook de eenvoudige Margeritha, de Sardijnse pizza's zijn een aanwinst. Hmmmm! We eten er regelmatig, nooit ergens een lekkerder pizza gegeten.
een buurtbewoner
Famke G.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Prima pizza, hartverwarmende ontvangst door de twee enthousiaste Sardijnse eigenaren. Het decor is niet hip, hot en happening, maar wel erg zoals ik het ook uit Sardinië ken. Prima dus.
Daniel-nl .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
Waanzinnig goede pizza's! De eigenaren zijn rasechte Sardijnen en met name de Sardijnse pizza's op de kaart zijn aan te raden. Die hebben nog nét betere ingrediënten. Denk dan aan buffelmozzerella, gerookte schapenkaas, scherpe salami's en verse basilicum.

Dat ze de beste pizzeria in Amsterdam Noord zijn, staat buiten twijfel (misschien zelfs de beste van heel Amsterdam..).