NuNu

Raalterweg 22 7433 RA Schalkhaar Nederland Kaart

Over het restaurant NuNu

NuNu is het enige Australische restaurant in Schalkhaar en omgeving. De Australische wijnen worden door veel mensen al op waarde geschat. In de gastronomie komt dit prachtige land ook steeds vaker bovendrijven. Vanzelfsprekend staat de struisvogel op de menukaart, maar ook carpaccio of biefstuk van het Australisch rund. Wedden dat je moeite hebt om een keuze te maken van de vele lekkernijen? Daar is een oplossing voor: terugkomen!

Meer informatie over restaurant NuNu

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 10:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant NuNu

jhotten .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Het eten was lekker en genoeg. De bediening was heel vriendelijk en vlot. Je kon zelf kiezen of je het vlug achter elkaar wilde of met tussenpozen.
Het is een gezellig restaurant, gezellige houtkachel, het ligt aan een drukke weg maar van lawaai geen last gehad
Sylvia B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Gisteravond hebben we erg lekker gegeten in restaurant NuNu. Het was een fijne avond en we komen zeker nog een keer terug.
mirjam228 .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Ontzettend lekker gegeten; door het proeverijmenu van de AH restaurantactiegoed kennis kunnen maken met de Australische keuken. Vooral de barramundi was een verrassing! Ook de wijn was heerlijk, maar wel wat te warm. Door de zeer vriendelijke bediening werd dit snel opgelost met behulp van een koeler.
We komen hier zeker nog een keertje terug!
g.v.riemsdijk .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Eten was heerlijk. Portie's waren precies goed. En van alle gerechten waar je uit kon kiezen kreeg je een kleine portie. Afwisselend en zeer lekker. Wij gaan zeker een keer terug
Zwolle101 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
We hebben het menu van de AH-restaurantactie gegeten. Lekker en divers eten. Alles ging in een rustig tempo. Helemaal goed. Jammer dat het weer niet goed genoeg was, want buiten zag het er erg leuk uit! Met korting dus echt waar voor ons geld.
elleke.vd.grift .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Door een kaartje op ons tafeltje met onze eigen naam voelden we ons meer dan welkom. Allerlei heerlijke gerechtjes werden ons aangeboden. Er werd ons regelmatig gevraagd of alles naar wens was en of er voldoende te eten was. Kortom we voelden ons goed verzorgt. Echt een aanrader! Ook voor ouders met kinderen en honden bezitters.
h_stoelhorst .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
We hadden het AH menu waarmee we kennis konden maken met, per gang, drie gerechtjes van de kaart, Mooi gepresenteerd op een plank, Klein nadeel is dat je eten dan snel afkoelt dus je wel moet door eten. Presenteren op een warme stenen plaat is dan beter voor het hoofdgerecht, Vriendelijke bediening en niet opdringerig, komen tussendoor vragen of alles naar wens is. We komen zeker nog een keer weer.
Mila D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Prima eten en vriendelijke maar trage bediening. We moesten lang wachten voor de volgende gang op tafel kwam. Een domper aan het eind van de avond toen bleek dat we alleen met kortingskaarten dit menu hadden mogen bestellen. Dit was niet van tevoren verteld.
mieke S.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Leuk menu van de AH restaurantactie! Was heerlijk!
Ongedwongen sfeer. Leuke omgeving voor kinderen,terwijl ouders kunnen relaxen.
Remko M.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Prima gegeten in leuk restaurant met goede bediening. Er werd prima rekening gehouden met vegetariërs. Met lekker weer op terras gezeten.
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Voorgerecht vonden we niet zo lekker (rosbief taai, zalm erg zout). Hoofdgerecht was heerlijk en patat zalig. Dus gemiddeld prima.
Aankleding en sfeer was erg goed. Service was redelijk, maar het was erg druk. Daardoor moesten we lang wachten
wilfred V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Onze ervaringen waren nogal wisselend. We hebben hier vorig jaar een keer gegeten en toen had mijn partner prima gegeten en voor mij was het indertijd nogal teleurstellend. Maar omdat het een ideale locatie voor kinderen is en het ook nog eens lekker dichtbij is bedachten we op zondagmiddag gewoon iets simpels te gaan eten. Het werd een broodje vooraf en daar was niks mis mee, dat kan ook bijna niet niet. Verder een visburger voor mijn partner en een hamburger voor mij. Mijn burger was lekker en goed maar nu had mijn partner een teleurstellende ervaring want ze vond de visburger echt niet lekker. Ook ik proefde en werd er ook niet enthousiast van. De kleine kregen kipnuggets, zelf gemaakte dat dan weer wel, maar ook gefrituurd en veel te hard.Voor ons dus niet heel overtuigend maar de kinderen vinden het erg leuk dus we zullen vast nog wel eens komen. Bediening was trouwens beide keren prima. Klein minpuntje is nog dat je de varkens van de buurman soms ruikt maar dat was niet echt storend voor ons.
Jenny M.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Weinig fantasie en smaak. Australisch? Geen Crab sticks of Chicken parma. Wat het geheel goed weergeeft? Op de kaart: Red dessert roo? Desert is met 1 s, zeker als het tussen de main dishes staat en niet tussen de toetjes....
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Heerlijk eten en niet alledaags. Eén minpuntje: de pastinaak puree smaakte pittig, hierdoor kwam de smaak van het vlees minder tot zijn recht. Met de kinderen buiten gezeten. Die konden daar heerlijk spelen. Ideaal! Vriendelijk personeel, die wat extra's voor je doet.
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Lekker gegeten, we vonden het alleen niet heel erg bijzonder. Het was een proeverij, vis, vlees en vega. Lieve bediening, en mooie omgeving.
Claire F.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Geen aanrader!!! Vandaag wezen eten. Buiten erg rommelig en de speeltoestellen zouden bij inspectie 100% zeker afgekeurd worden. Wc was verschrikkelijk goor en werd niet schoongemaakt. Personeel wel vriendelijk maar niet kundig. De eigenaars zijn niet betrokken maar willen wel graag je euro's incasseren. Heeft ook helemaal niets met Australië te maken. Vlees was rauw en aangebrand tegelijk. Meubulair bestond voornamelijk uit opgestapelde euro pallets. Ik snap niet dat anderen hier een goede recensie achterlaten. Hier kom ik nooit weer!
Iris N.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Het shared diner is een absolute aanrader! Heerlijk eten, erg vriendelijke bediening en een ontspannen sfeer.
Wij komen zeker vaker!
Jenny C.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Wat een geweldig verassing!! Op weg naar huis van Emmen, zochten wij ergens wat te eten. We dachten dat we alleen pannenkoeken of biefstuk met patat wouden vinden, maar daar was ineens NuNu :~) Een heel bijzonder restaurant met een modern maar toch knus interior. Een integrerend menu, vriendelijke bediening en redelijke prijzen. Mijn schoonmoeder nam de pie en was heel blij mee. Wij hadden respectievelijk de struisvogel met huzarensalade en de bonenstoof schotel. Allebei mooi opgemaakt en voortreffelijk van smaak. Jammer dat het van Rotterdam zo ver weg is anders zouden wij vaker komen :~)
klaas H.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Nunu had geen reservering ontvangen zeiden ze. Toch tafel gekregen ondat we vroeger waren maar vervilgens duurde het heel lang voordat we onze bestelling kregen. 1 kindermenu had een rauwe hamburger die we terug stuurden. Kind was hongerig maar moest wachten. Toen het gerecht weer geserveerd werd was de hamburger nog steeds te rauw. Toen de Hamburger bestelling gecanceled en ons ongenoegen uitgesproken. De prijzen zijn hoog en het eten niet conform die prijzen. Als goedmakertje kregen we een kop koffie en de kids een waterijsje .
Kortom: teleurstellend.
Geke P.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Speels interieur, waar wat ons betreft nog wel wat meer Australische objecten in zouden kunnen staan. Maar het is met kinderen ook goed toeven. Klein zithoekje met allesbrander. En ook de honden zijn welkom!
Leuk menuboekje met wetenswaardigheden over Australië. Heerlijke gerechten en in royale porties. De spicy wortelsoep was heerlijk maar inderdaad heel erg spicy. Verder vriendelijke, vlotte bediening.
Zeker een restaurant waar we nog eens terugkomen!