NuNu

Meer informatie over restaurant NuNu

Dinsdag t/m Zondag 10:00 - 22:00

Andre-01 .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
We gingen naar Nunu om eens lekker de kinderen te laten spelen om daarna te eten. De drankjes kwamen verschillende keren te laat, het team In het restaurant oogde niet alsof ze er veel zin in hadden. Rommelig in de bediening, lijkt geen goede taakverdeling te zijn. Sinds de overschakeling naar Australië is het niet beter geworden, terwijl het altijd leuk en verrassend was. Het concept is half doorgevoerd, net niet Het eten vonden wij ook matig en te duur, een voorgerecht met 12 kleine stukjes vlees (worst e.a.) vo I r bijna 10 euro., eten wat lauw werd opgediend. Komen hier alleen nog een keer voor het terras en de speeltuin, niet meer om te eten.
Zitab .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
De Australische gerechten zijn erg verrassend samengesteld en zalig klaargemaakt. Supermalse struisvogel, lekkere puree van knolselderij en een aangenaam groentetaartje met venkel als bijgerecht. Leuke sfeer, rustige akoestiek, vriendelijk... De kinderen vonden het ook erg lekker. Gezellig en smaakvol!
Jolien V.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2016
Je kunt bij NuNu heel erg leuk zitten. Binnen en buiten ziet het er prachtig uit (als je op de website kijkt, krijg je al wel een beetje een indruk)!
We drinken er regelmatig wat, maar ook het eten is er erg lekker.
Als stel is het leuk en ook samen met kinderen!
Echt een aanrader!
Gert-Marjo .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Viel nogal tegen. Afficheert zich sinds kort als Australisch restaurant.
Voor ons zoontje van 5 bestelden we fish and chips. We waren benieuwd naar de vis, misschien wel een stuk barramundi of een andere Australische vis? Helaas, het waren 3 vissticks en ze waren niet eens knapperig gebakken, maar een beetje halfzacht. Gadver.
Ciaociaobella .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2015
Bij binnenkomst naar plaats gebracht waar mooi naamkaartje klaarstond. Lekker warm bij houtkachel. Heerlijke Australische witte wijn. De geheel nieuwe kaart met Australische gerechten ziet er uitnodigend uit. Wij zijn gegaan voor een appetizer van kangoeroe/ krokodil/ struisvogel en eendenborst. Spannend...erg lekker, vegetarisch hoofdgerecht " Portobello" daarnaast jawel echte aardappelfrites als bijgerecht was ook zeer smakelijk evenals de cheesecake als nagerecht. Het restaurant is heel sfeervol met veel smaak ingericht in Australische sferen. De bediening is erg prettig en heeft oog voor de gasten. Kortom voor herhaling vatbaar!
Dyk .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Zaterdag hier wederom een keer gegeten. Dit keer zaten we buiten op het terras. Zeer geschikt ook voor mensen met kinderen aangezin de speeltuin naast het terras ligt! De zelfgemaakte munt limonade is echt een aanrader! Wij hadden een liter genomen. Vooraf hadden we de crispy carpaccio en de Noun (tartaar van zalm). Het was heerlijk! Met name de carpaccio was heerlijk op de pappadum! Als hoofdgerecht hadden we de huisgemaakte friet, de makreel en de Mulahwaja (lams stoof). Ook dit was allemaal weer heerlijk! Als dessert hadden we de chocoladetaart en de cheesecake. Ook beiden weer erg lekker, het witte chocoladeijs bij de cheesecake is echt hemels! Enige minpuntje was de bediening, naar mate de avond vorderde konden ze het bijna niet meer aan waardoor we erg lang moesten wachten op bijvoorbeeld de dessertkaart en later het bestellen van het dessert.
Huishuis .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
3 jaar geleden was het beter. Als passanten gingen we er nu weer heen. Met name het eten viel ons nu erg tegen. Kwaliteit/prijs met wat wij aten niet in verhouding.
Bovendien lagen er een paar dode wespen en vliegen in de vensterbank naast ons tafeltje. Niet fris.
Voor kinderen is het wel heel erg leuk.
Obie E.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
We komen hier met enige regelmaat. De kaart wordt regelmatig aangepast, dus er is steeds wat te kiezen. Eten vinden we lekker, sfeer is goed, aardige bediening. Mooie locatie, leuk ook met kinderen. Prijs is aan de hoge kant, als je wat meer gerechtjes neemt, loopt de rekening aardig op.
Delacroix .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2015
Scoort alleen al hoog op originaliteit! De kaart vormt gelijktijdig een magazine met tips, internationale recepten, activiteiten in de omgeving e.d.
Geweldig terras met veel speelmogelijkheden voor kinderen.
Prima eten met aardige bediening.
Angelique S.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Altijd lekker eten hier, producten uit de streek, in een prachtige setting. Bediening altijd erg vriendelijk!

We komen hier graag met en zonder kinderen.
MyrthePeerte .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2015
NuNu

Al jaren populair bij mij en mijn vriendinnen: wij kunnen lekker eten en de kids spelen buiten in de speeltuin. De laatste tijd wordt de kwaliteit vanuit de keuken wel iets minder. De lekkere grote bol brood, is nu kleiner, minder lekker en zonder olijfolie. De rib-eye is helemaal doorbakken en bijna knapperig aan de buitenkant. (was het een poging tot een prime-rib?). De zelfgemaakte frietjes waren volgezogen van het frituurvet. Het zou tof zijn als ze hier wat aan doen, want wij willen graag fan blijven!
JokeK .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Een totaal nieuwe beleving voor ons. De inrichting is ruim waardoor we ruim voldoende privacy hadden en de kinderen konden spelen. Bovendien geen gegalm toen het restaurant vrijwel vol was. De menu's zijn aangenaam: soms vertrouwd doch ook verrassend met vrijwel onbekende of weinig gebruikte ingrediënten. Geen te lange wachttijden na de bestelling. Al met al heel geslaagd. Jammer ruim 200km bij ons vandaan, anders zouden we hier meer komen.
Loes S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Gevarieerde menukeuze met bijzondere en originele gerechten. Er wordt gewerkt met kleinere gerechten, waardoor je zelf makkelijk kunt kiezen hoeveel je wilt eten. Fijn want we zijn niet zulke grote eters. Bovendien wordt er veel groente gebruikt.
De groene bloemkoolcouscous smaakt heerlijk fris. De kabeljauw met roderijst, krenten en koriander eveneens.
Dit keer kan ik als toetje de vanille-hangop met aardbeitjes niet weerstaan.
De serveersters kijken goed en komen op tijd langs.
Als altijd voelen we ons hier warm ontvangen. De aankleding is net zo origineel als het eten. Er zijn hier altijd veel ouders met kinderen, die de ruimte hebben om te spelen ( binnen en buiten )
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2014
We hebben hier de NUNU tafel besteld: 10 gerechten over 5 gangen om te delen met tafelgenoten.
het begin: Bastiaan Bokkers bol: mooi bruin broodje met roomboter en aioli, er naast geserveerd: broccolisoep met geroosterde amandelen en kruidenolie. Het brood was heerlijk en knapperig, de soep was niet interessant, veel koolsmaak, de amandelen en kruidenolie er niet in terug te vinden. De carpaccio was goed, daar valt niks aan te verprutsen.
De geitenkaas salade was heerlijk, streepjes citroenschil maakte het echt heerlijk. Erbij geserveerd: maftoel met gamba's. De maftoel was echt heel lekker, niet te ver doorgekookt. De gamba's smaakten alsof deze uit de diepvries afkomstig waren en waren droog . Gerookte zalm met mierikswortel uit eigen rookoven smaakte niet echt bijzonder: het had geen echte rooksmaak. De mierikswortelsaus was niks: slagroom met mierikswortel, veel te vet en veel teveel mierikswortel, dit had subtieler gekund.De Tajine met groenten en vegetarisch vlees was niet lekker; het vlees smaakte naar een combinatie van spons en zeemleer, de kruiderij was prima, maar we lieten er allemaal het grootste deel onaangeroerd. Ik vond de heek heel erg lekker, mooi mals en prima op smaak. Inmiddels liepen onze magen vol van alle gerechten. toch vind ik het een mooie kaart, geen traditionele gerechten.
Daarom toch een 8 voor de lef en de leuke variaties.
Het dessert was goed, de brownie opvallend lekker!
Het decor was rommelig, maar niet storend; het hoorde bij deze zaak.
De muziek stond veel te hard; na een opmerking wat zachter gezet. Maar tijdens ons dessert om onbekende redenen weer op groot volume gezet, zeer vervelend.
Het was koud in het restaurant.
Ik houd er niet van om door de eigenaar (onterecht) op mijn nummer gezet te worden, ik vind dit niet professioneel. Aan de ene kant was hij erg amicaal en aan de andere kant arrogant; een slechte combi.
De speeltoestellen, het mooie bos: alles is hier aanwezig voor een aangenaam verblijf.
Ik herken me in onderstaande recensies; het is het net niet (maar bijna wel).
Kezia H.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2014
Lekker gedineerd met een vrouwenclub. Ik begin met het hoogtepunt:het decor. Wat een fantastische plek! Een prachtig landhuis bovenaan een glooiende helling, onderaan ezels en ganzen, werkelijk heerlijk.

Service ietwat ongeïnteresseerd en traag. Bij verwarring over de bestelde gerechten ronduit geïrriteerd, dat was jammer.

Eten is leuk. Meditteraans/Afrikaans (?), niet-alledaagse smaken. En dan wel weer oudwrwets gezellige appeltaart. Lekker anders!
Deliciousandra .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2013
Fantastische retro tent met zeer verrassend eten. Er wordt veel aandacht besteed aan biologisch en vegetarisch eten. Lekker en zeer verrassend. Leuke bediening met persoonlijke aandacht voor de klanten. We wonen richting Den Haag, niet in de buurt, maar we komen zeker nog eens terug.
Bedankt voor u mooie woorden en graag tot een andere keer.
Groet Andre.
Harry S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2013
Leuke alternatieve inrichting, vriendelijk personeel. Leuk speeltuintje erbij, helemaal goed. Alleen binnen vonden wij de akoestiek niet zo super. Door de strakke wanden, vloer en plafond weerkaatst het geluid heel erg. Dat maakt het een beetje onrustig.
Judith's .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2012
leuke kaart met veel keus, ook voor de vegetariër. het kan hier erg druk (en daarmee lawaaiig) zijn, soms met een overdosis aan kinderen. daar staat tegenover dat honden ook van harte welkom zijn en er plek genoeg is, ook buiten bij mooi weer.
prijs-kwaliteit is goed, goede sfeer en bediening prima.