Nulzevenacht Eten & Drinken

Statenplein 27 3311 NG Dordrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Nulzevenacht Eten & Drinken

Aan het gezellige Statenplein in hartje Dordrecht vind je Nulzevenacht. Lunchroom, restaurant en bar waar je op elk moment van de dag binnen kunt lopen. Op de uitgebreide kaart vind je altijd wel iets van je gading. Je kunt genieten van een heerlijk kopje koffie, maar ook van een lekkere cocktail. Kies uit de diverse tosti’s of ga rustig zitten voor een mixed grill, visstoofpotje, kipsaté of lamskoteletten.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Nulzevenacht Eten & Drinken

Maandag tot en met zondag 12:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Nulzevenacht Eten & Drinken

Marion V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Ondanks dat de bediening vriendelijk en voorkomend was, vonden wij de maaltijden meer voldoen aan kwantiteit dan aan kwaliteit.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Goed restaurant, vriendelijk personeel, eten was voortreffelijk, meer als voldoende, we hadden de tijd, hier werd rekening mee gehouden.
Een aanrader.
Nelleke V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Heerlijk gegeten en top service!
jerry V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Pas wezen eten bij nul7even8cht en wat was dit lekker. Heerlijk eten en leuke bediening. Je krijgt hier echt waar voor je geld de porties zijn goed. Dus ik zeg een ware aanrader om daar is te gaan eten.
Demelza S.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Nul 7even 8cht, wat een leuke zaak is dat toch! Ik voelde me hier meteen welkom, door het vriendelijke personeel en daarom kom ik er met regelmaat voor een heerlijke cappuccino. Ook kan je er een hapje eten en ze hebben genoeg keus. Laatst heb ik genoten van een broodje Carpaccio op aanraden van de medewerker en hij had gelijk! Deze was echt heerlijk, maar voor mij veel te veel :) (liever te veel dan te weinig toch?!) Ik zeg op en top goed en echt een aanwinst van Dordrecht en ga er nog veel vaker komen.
mosali .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
In december toevallig ontdekt (leuk een nieuw horeca bedrijf op het statenplein erbij) en hier naar binnen gelopen voor een cappuccino met gebak van de dag.. heerlijke peacan pie. Van buiten nog niet heel erg zichtbaar (lijken wel er donkere ramen vanaf de buitenkant) maar binnen verrassend ruim en licht van opzet. Afgelopen zaterdag terug gegaan om te lunchen we hebben een clubsandwich zalm en een carpaccio salade besteld...de salade was goed gevuld en er zat voldoende carpaccio in het werd geserveerd met een nog warm broodje. De sandwich smaakte goed er zat ruim zalm op (dit kom je wel eens anders tegen) het brood was licht geroosterd precies hoe ik het lekker vind. qua sfeer en inrichting hebben ze nog plannen genoeg binnenkort passen ze de verlichting aan zodat ze daarmee vooral s`avonds een andere sfeer kunnen creëren. Bediening vonden wij vriendelijk. Ons zien ze zeker nog eens terug bij 078.
sander V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Erg lekker gegeten...prijs kwaliteit is goed...attent en vriendelijk personeel zeker een aanrader.
Wij gaan zeker vaker hier eten..
Melanie V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Hoopvol vooraf, de tent die hiervoor op die lokatie zat was helemaal niks en Dordt kan wel een leuke frisse eettent erbij gebruiken.
Maar bij binnenkomst zat de eigenaar incl. Z'n hele familie met kids en al binnen, dan voel ik de bui al hangen.
De serveerster deed haar stinkende best, maar had haar handen vol met het opruimen van de rommel die de Fam van de eigenaar maakte..er stond geen peper en zout op tafel, tafels niet ingedekt.
Ze hebben een leuke kleine kaart, daar hou ik van.
Ik heb pompoensoep op, die wat gelatine achtig was en eerlijk gezegd nergens naar smaakte. Daarna had ik een zalmmoot met risotto. De zalmmoot was goed, de risotto was echt niet goed, te gaar en smaakte ook niet Ok. De saus bij dit gerecht paste naar mijn smaak ook niet echt. Al met al...teleurstellend en nog flink aan de prijs ook. Hopelijk gaan ze het nog snappen..ze zijn nog niet lang open maar ik heb er een hard hoofd in.
Hi Melanie,
Het is wel erg jammer dat u teleurstellende ervaring maakte bij ons in het restaurant.Wij willen natuurlijk dat ieder gast bij ons thuis voelt en uiteraard tevreden weg gaat.
Wat mij echter wel verbaasd is dat u op die avond wel aangegeven had heerlijk gegeten te hebben,Dan had u eigenlijk beter op dat moment kunnen doorgeven zo dat wij ons fouten kunnen herstellen.
Alsnog zien we ons verplicht om elke gast tevreden te houden,Hopelijk bij u volgende bezoek zullen we dan ook goed maken en ons excuses aanbieden voor het ongemak.