Nul73

Vrijdag 11:00 - 01:00
Zaterdag 11:00 - 02:00

Pjanmaat .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Een uitstekende prijs kwaliteitverhouding. Het driegangenmenu keuze menu is erg lekker, voldoende keus en goed geserveerd. Een restaurant om te onthouden.
RickdeGraaff .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Heerlijk gegeten, voorafgaand aan de Jheronimus Bosch tentoonstelling. Toevallig een tafeltje voor twee vrij. We werden snel en heel vriendelijk geholpen. Thaise viscurry was heerlijk zacht en rijk van smaak, Tournedos was ook uitstekend.
De ruimte is niet groot en alle tafeltjes waren bezet, maar toch voelde het niet vol, druk of gejaagd. Bediening was uiterst vriendelijk en nam alle tijd.
Anita D.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Erg leuk decor, veel fantasie gebruikt. Niet alleen het restaurant zelf, ook de tuin, hal tot aan de toiletten toe. Wel wat krap binnen. Konden gelukkig van een heel benauwd plekje snel verhuizen naar een iets betere plek. Bediening op zich vriendelijk, maar uiteindelijk lang wachten om dessert te bestellen, koffie te krijgen en te mogen betalen (terwijl er verschillende medewerkers langsliepen). De Thaise curry gegeten, op zich erg lekker, maar verder weinig bijzonders erbij. Dessert in orde.
Jos W.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Gisterenavond heb ik weer erg gezellig gegeten bij dit fraai ingerichte restaurant. Niet eerder heb ik twee avonden achtereen in hetzelfde restaurant in verschillend gezelschap gegeten. Een prima zaak met hartelijke en vlotte bediening. De gamba's van gisterenavond waren heerlijk. Het voorafje van eergisterenavond, carpaccio, was wel wat koud. De hoofdgerechten, salade van geitenkaas en Thaise kipcurry, waren lekker en royaal. De appeltaart en de dame blanche smaakten me goed. De wijn, ook de huiswijn, was gewoon prima. De prijzen zijn ook nog prettig. Ik snap eigenlijk niet waarom ik niet eerder in dit knusse restaurant was geweest.
Niehk .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Het was zaterdagmiddag rond 15:00 uur, dus geen spitsuur. Desondanks: eindeloos wachten tot ze de bestelling kwamen opnemen en de rekening kwam ook niet toen ik erom vroeg, totdat ik zelf maar naar de kassa ging. We hadden onder andere een Thaise kipurry met o.a. bananenblad. Op mijn verzoek zouden ze ervoor zorgen dat de curry extra pittig was. Blijkbaar hadden ze geen chilipepers of sambal in de keuken, want van enige pittigheid was geen sprake. Er zat inderdaad een stuk bananenblad bij, maar dat was slechts borddecoratie, terwijl je zou verwachten dat de curry was gegaard in een bananenblad of zo. Van de rauwe ui die bij de curry (en de salade van mijn partner) zat heb ik nog een uur of twee kunnen "nagenieten". Een goede kok zou toch moeten weten wat voor uien en bereidingswijze nodig zijn om ze rauw te eten.

De bediening was vriendelijk, maar effectiviteit vind ik toch belangrijker dan vriendelijkheid.
RobbertEctor .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Al meerdere keren zijn we bij NUL73 wezen eten, echt een aanrader. Buiten het heerlijke verse eten en goede service besteden ze hier ook echt aandacht aan het originele eigentijdse interieur. Ook is er achter een heel mooi stadstuintje dat zeker het bezichtigen waard is!
RickvdLan .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
Hoofdgerecht goed, verse friet en salade. Koffie heerlijk met lekkernijen. Top locatie tegenover de St. Jan. Goede en snelle bediening in een leuke en originele inrichting.
G D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
Erg leuk ingericht; Gratis wifi aanwezig en een zeer leuke tuin. We hebben genoten. Het eten zelf was erg smakelijk. De bediening was zeer attent. Ga zo door..
Paulien S.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Na een dagje shoppen in Den Bosh werd het tijd voor een borrel! Met een vriendinnetje bestelde we een heerlijke rode huiswijn. De sfeer in het restaurant/(huiskameridee) was gezellig en we hadden een perfect plaatsje op de bank waar we lekker bij konden kletsen. Een poosje later kregen we ook trek en vroegen aan de bediening wat voor lekkers er allemaal was. Ze had een leuke babbel en adviseerde ons wat kleine hapjes van de voorgerechtenkaart aan. Het was heerlijk en zag er prachtig uit. En na afloop nog een heerlijk taartje! Top!
Lenndon .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2015
VER_SCHRIK_KE_LIJK. De bediening was tamelijk onaardig en ongeinteresseerd. Ik bestelde een tosti nul73 om de beloofde pesto die ontbrak. Dat was niet het ergste maar de tosti was zo klein dat een kabouter zich er niet eens in kon verslikken. Nadat ik hier mijn vraagtekens bij plaatste vertelde de serveerster mij dat het waarschijnlijk de laatste broodjes waren. Nou ja! 'Is er geen bakker in de buurt om het brood aan te vullen?', reageerde ik. Ze ging navraag doen bij 'de chef kok', wat dat ook moge wezen bij Nul73. Hij had geantwoord dat het niet de laatste boterhammen waren, maar dat de sneetjes gewoon klein waren. De sneetjes klein, de rekening groot en mijn advies luidt: maak een grote omweg voor NUL13. De naam zegt het al: een echte NUL!
Suzanne H.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2015
Lekker gegeten, eclektische inrichting wat ik persoonlijk erbij vind passen.
Aardige service, leuk voor de variatie om hier te lunchen.
Vighter .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2015
Er was voldoende plaats. De huiswijn was goed en ook de garnaalkroketjes waren goed. Alleen het hoofdgerecht niet erg lekker. De falafel was papperig, de burrito was te scherp. Bediening was aardig, maar niet erg service gericht.
Annemiek M.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Na een dag winkelen gegeten bij nul73. Kleine kaart, maar voor ieder wat wils. Aardige bediening en super gegeten. Zeker de burgers waren erg goed. Geen poespas, maar gewoon goed, simpel eten met verrassende combinaties. Hier gaan we zeker nog een keer eten.
Ric Lust Alles !.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2015
Leuk ogende tent, met tamelijk vriendelijke mensen en een kok met een voorliefde voor loempiasaus. Van die zoete chilisaus- en hij ging óveral op- over andere sausjes, over sla, over brood, over vlees. Mon dieu, wat zonde. De kaart leek veelbelovend maar viel zodoende tegen.
Kath I.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2015
Wij kwamen hier voor de lunch, wat een interessante kaart heeft dit restaurant!

Genoeg keus en er zitten lekkere, gezonde keuzes tussen. Broodje hemel en aarde is erg aan te raden, de club wat minder. Bediening was vriendelijk en snel.

Petra011 .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2015
Een tosti en een uitsmijter, kleine gerechtjes. Smaak was goed en simpel, kwantiteit viel tegen. Bij binnenkomst kwartier moeten wachten op opnemen drankjes. Vervolgens koffie/ thee, maar zonder suiker of melk. Lunch volgde wel snel. Maar dressing kwam pas toen bord bijna leeg was.
Mvk22 .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2015
Met 4 personen geluncht. We hadden gereserveerd en werden helemaal achterin het restaurant geplaatst, op zich prima maar daar was geen verwarming en dus erg koud. De service was erg langzaam, het duurde bijna 1,5 uur voordat we onze gerechten kregen. Het eten viel ook tegen.
2 Keer het verwenbordje besteld, het soep(je) was koud, onze zoon had een clubsandwich waarvan het ei ook koud was en onze dochter had de thaise kippensoep besteld die wel warm was maar nergens naar smaakte, waterig en bijna niets erin, alles bij elkaar een heel slechte ervaring.
Ingridwest .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2014
Wij hebben in een gezellige ambiance heerlijk genoten van een rijkelijke salade. Gezonde en verantwoorde produkten worden er gebruikt. Lekker vers sapje erbij. Men besteed hier veel aandacht aan kwaliteit en originaliteit . We komen zeker nog n keertje terug. Nu was t een lunch maar de dinerkaarrt zag er ook heel aantrekkelijk en gevarieerd uit.
Dedijkjes .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2014
Op dinsdagavond bij een van de medewerkers van de keuken geïnformeerd naar de salades die op het menu staan bij dit restaurant. Volgens de medewerker zou de salade ruim voldoende zijn.
Door deze informatie woensdagavond naar het restaurant teruggegaan en daar 2 salades besteld.
Een maakte deel uit van de dag hap en kostte € 10,00 de andere salade was een maaltijdsalade en kostte € 14,50. Voor deze bedragen mag je dan toch iets verwachten. Echter wat een deceptie met de deze beide gerechten. Het smaakte niet onaardig, maar de grootte van de beide salades zouden tot een voorgerecht gerekend moeten worden, maar dat was niet zo.
De ober hierop geattendeerd die niets ander kon uitbrengen dat hij het aan de keuken zou doorgeven. Er zou niet eerder geklaagd zijn....
Totaal geen initiatief om tot een tevreden resultaat te komen.
Ons advies: mijd dit restaurant tenzij je een "goed" doel wilt steunen, maar dat is niet de bedoeling van een avond uit eten gaan. Jammer want Den Bosch is een reuze leuke stad maar dit soort restaurants moet verboden worden.
Marianne B.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
Heerlijk gegeten! De gerechten zijn met verse producten gemaakt en goed bereid. Sinds kort hebben ze een nieuwe kaar met een goed aanbod aan gevarieerde gerechten. Hoofdgerecht ligt tussen de 15 en 20 euro. Het restaurant voelt als een huiskamer aan en de bediening is erg toegankelijk. Aanrader als je in Den Bosch een hapje wilt eten.