Nul 10

Westerstraat 39A 3016 DG Rotterdam Nederland Kaart

Over restaurant Nul 10

Ongedwongen genieten

In het sfeervolle Scheepskwartier is het ongedwongen genieten in een warme ambiance. De kaart bevat klassiekers uit de Franse keuken; herkenbare gerechten waar iedereen blij van wordt. De vriendelijke bediening legt je graag in de watten en schenkt met liefde nog een heerlijk glas wijn voor je in. Dit is pas genieten!

Meer informatie over restaurant Nul 10

Maandag en Dinsdag 12:00 - 15:00
Woensdag t/m Vrijdag 12:00 - 22:00
Zaterdag 17:00 - 22:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras
Jet K.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel
Mike B.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Rauwe tonijn met sesamolie en mango met rode peper, caesarsalade met buikspek, krokante sushi met ondefinieerbare maar geweldige saus, en flammkuchen met paddestoelen, parmezaan en TRUFFEL! O o o o Floris Stock, wat een heerlijke kok!
Saskiavlug .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Heerlijk gegeten, aardige bediening en lekker buiten gezeten. Kaart is niet heel uitgebreid, maar wel voldoende variatie.
Danielle S.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
Wederom weer genieten bij Restaurant Nul10 . De Rotterdamse tafel blijft een topper. Vooral de voorgerechten zijn in grote getalen en vooral heerlijk. Ook het hoofdgerecht vis was werkelijk heerlijk. Service als vanouds meer dan prima. Buurtje met veel concurrentie maar Nul10 verdient zeker meer klandizie!
Wilbert W.
vriendelijke mensen
beetje oubollige entourage
ProeverAnton .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Voorgerecht tonijn tom pouce verrukkelijk (9), coquilles in knoflooksaus was erg lekker (7), zeker de saus, maar met maar 3 coquilles wel erg weinig. Hoofdgerecht gamba's met venkel risotto (7), helaas een beetje waterig, en tonijn op risotto erg lekker (8). Plankje kaas goed (7), koffie lekker (7). Ambiance kan gezelliger. Bediening was attent.
Conny D.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
Voortreffelijk gegeten bij Nul 10. Eerst genoten van de lekkere smeersels en daarna van een malse entrecote op heerlijke Roseval aardappelen en groentes. Eenvoudig, maar zeer goed klaargemaakt. De volgende keer hoop ik wat meer tijd te hebben en ook een voor- en nagerecht te kunnen proeven. Mijn collega's waren zeer te spreken over de zalm vooraf en het toetje van ijs met een wentelteefje.
Peter Paul V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Nul 10 oogt gezellig. Als wij binnenstappen voor een lunch op een dinsdag zitten er alleen maar 'pakken' in de zaak, dus Nul 10 is ook populair voor de zakelijke lunch zo te zien.
Ondanks de leuke menukaart besluiten wij allebei voor een gerecht buiten de kaart om te gaan: de ietwat pittige pasta pomodori en confit de canard staan allebei ook nog eens binnen 10 minuten op tafel!
Beide gerechten zijn zeer smakelijk, de aardappelpuree met paddestoeltjes bij de heerlijk smakende eend is ook nog eens bijzonder goed, zeker voor iemand die eigenlijk niet gek is op aardappelpuree.
De bediening is adequaat en vlot, de rekening ietwat hoog (€22,50 voor een pastaatje is wel een beetje gortig), maar wij zullen hier niet voor de laatste keer gegeten hebben. Prima!
E.J. J.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Wij hebben hier met ons bedrijf ons Nieuwjaars diner gehouden.
Voor mij was dit de leukste locatie sinds jaren.
De zaak was een avond alleen voor medewerkers van onze zaak toegankelijk en ik heb er geen slecht woord overgehoord.
We genoten van diverse gangen van een zgn walking diner
Het eten werd ons steeds achterna gebracht door vriendelijke en enthousiaste medewerkers.
De gangen waren bijzonder goed geproportioneerd en er was steeds keuze tussen vlees en vis.
Omdat wij met misschien wel 60 collega's aanwezig waren konden wij ons gezellig bewegen en lekker overal kletsen.
Er ontstond een goede sfeer en ik ga er zeker nog een keertje gewoon eten.
Martin834 .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Vrijdagavond gegeten met vriendin. Kende 010 nog niet. Indrukken: Prettige ruimte, tafels staan niet op elkaar geprop, ongedwongen tent, lekker eten en prettige bediening.
Femke717 .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Wij hadden bij dit restaurant gereserveerd met de actie van de Albert Heijn. Bij binnenkomst bleek dit restaurant niet mee te doen. De vrouwelijke ober vond het erg vervelend voor ons en gaf aan dat we eventueel gewoon weg zouden kunnen gaan. Wij besloten te blijven, mede omdat ze aangaf dat ze met de keuken zou overleggen of ze nog iets voor ons kon doen met korting. Het hele tweede diner was immers nu betaald in plaats van gratis. Vooraf namen we een mandje brood. Dit waren een soort uigedroogde crackers, een flintertje per persoon met een berg kruidenboter. We kozen wat van de kaart, de hamburger. Was ontzettend lekker, en de patat die erbij zat ook. Echt heerlijk van gegeten! Voordat we de desserts doorgaven, vroeg ik aan de mannelijke ober of de dame blanche geserveerd werd met een saus van warme chocolade of dat het een chocolade siroop was. Toen hij aangaf dat het koude chocoladesaus was, ging ik voor de soufflé. Anders had ik de dame blanche genomen. Twee van de mensen aan tafel hadden wel een dame blanche, met warme chocoladesaus... Toen ik dit aangaf en zei dat ik er nog specifiek om had gevraagd, zei de vrouwelijke ober dat hij wel warm is als het erop gaat, maar koud is als hij wordt geserveerd... maar: in mijn chocoladesoiffle zat ook warme chocola dus als ik dat over het ijs heen zou gooien zou ik hetzelfde resultaat krijgen... Oké, dat dus maar gedaan. Was verder een prima dessert, alleen smaakten de hapjes die ik van mn vriend kreeg beter. Nog even zitten natafelen met een heerlijke zoete witte wijn en cappuccino's die geserveerd waren met te koude melk, waardoor de koffie echt lauw was. Om 22.00 zijn we weggegaan omdat er een geur hing die vermoedelijk van het toilet kwam, maar ook het gevolg zou kunnen zijn van schimmel door vocht. Bij het afrekenen zagen we dat "we kunnen wel iets doen met de rekening" in niets had geresulteerd, behalve in een extra (niet bestelde) zoete witte wijn op de bon. Door mijn gezelschap heb ik een gezellige avond gehad, maar die avond herhalen we zeker niet meer bij Nul10.
Clairevels .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
Ben hier laatst met mijn ouders gaan eten op aanraden van een vriendinnetje. Het welkom was meteen warm. We kregen het menu uitgelegd en mijn vader en ik besloten voor de burger te gaan. Mijn excuses, ik ben door de lekkerheid van de burger vergeten wat mama had besteld. Wouw, wat was dat ding goed zeg.
Ik koos mijn versie met gorgonzola en papa met mozzarella. Ik herinner me nog wel dat mama aardig wat jaloerse blikken heeft geworpen op onze bordjes en af en toe trachtte om er wat vanaf te pikken.
We zijn de rest van de avond super netjes geholpen. De bediening correct, snel en immens vriendelijk! Ik ben van plan om hier vaker heen te gaan.

Ploos288 .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Hartelijke ontvangst door personeel van restaurant. We hebben genoten van dagmenu en a la carte. Dagmenu vis bood heerlijke garnalenkroket (echt super) en zeebaars met risotto. Zowel de koks (open keuken) als personeel hebben plezier in hun werk en zijn hartelijk.
Cora D.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Gisteravond 27-11-2015 om 19.00 uur gegeten in 010. We hadden gekozen voor het 3 gangenmenu.
De ontvangst was zeer hartelijk en de bediening was uitmuntend.
De eten was van goede kwaliteit, een heerlijk voorgerecht met een super garnalenkroket en het hoofdmenu zeebaars op een bedje van risoto, mijn partner koos voor canard wat ook uitstekend was en daarna een overheerlijk toetje. Echt een aanrader dit restaurant, we komen zeker terug.
Johanx79 .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Uitstekend restaurant met lekker, goed eten.
Eigenlijk weinig op aan te merken.
Twee kleine puntjes:
Geen begroeting toen we binnemkwamen en ook jassen moesten we zelf ophangen
Deur sluit niet goed waardoor er een vervelende tocht binnentrekt, personeel doet er wel iets aan maar moet op te lossen zijn
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Het was in één woord TOP!We werden verwelkomd door een alleraardigst meisje die ons naar ons tafeltje bracht en ons de rest van de avond verzorgde.We zijn voor het menu gegaan.Vooraf kregen we nog een hapje van bijzondere dingen.Het vooraf van het menu was twee grote ravioli met saus met champignons.Hoofdgerecht was pasta met coquilles,gamba,s of puree met kaas en kalfswang.Toetje een chocolademuffin gevuld met vloeibare chocolade en ijs.Zalig!Een heerlijke rode en witte huiswijn maakte de maaltijd compleet.Een dikke tien!!
Olavius .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Heerlijk gegeten voordat we naar een concert gingen op zaterdag. Goed menu, vriendelijke bediening en lekker eten, ik kom hier graag terug.
JDvanLeeuwen .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Uitstekende service en kwaliteit. Met de spreekwoordelijke rotterdamse nuchterheid wordt een uitstekend diner geserveerd.
Aukje010 .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Heerlijk gegeten vrijdagavond met collega's, verrast met de Rotterdamse Tafel.
Bijzondere hapjes (makreelboter! smelt op de tong...)
Vond het nagerecht lekker (aardbeien met stroopwafel) maar niet de beste combinatie.
Wel wat lage bezetting voor een vrijdagavond, onterecht gezien de kwaliteit en sfeer.
Zeer prettige bediening.
Edwin H.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
We hebben hier heerlijk gegeten tijdens de Wereld Haven Dagen voorafgaand aan het vuurwerk. We werden hartelijk ontvangen en naar onze tafel gebracht. Het menu is precies goed niet te veel op de kaart en ook niet te weinig.

Het hoofdgerecht, een entrecote met risotto was verrukkelijk. De wijn en bier smaakte prima. Het nagerecht was heerlijk, wellicht had men even kunnen waarschuwen dat er Vodka in bij het dessert met aardbeien zat.

De aankleding is minimaal maar toch sfeervol. Tot snel!!