Nu

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
7,2
Lotteiris .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Eten is niet bijzonder, maar prima in verhouding tot de prijs. Er is een grote tuin met speeltoestellen. Zeer geschikt voor jonge gezinnen of gezelschap met kinderen.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Eten is niet bijzonder. Voorgerechten vrij klein. Hoofdgerecht (salade) erg groot. Niet fantastisch op smaak. Gastvrouw vriendelijk. Verdronken plantje op tafel.
We zijn al eerder teleurgesteld in dit restaurant maar gaan nu zeker niet meer terug. Jammer, want de tuin is leuk voor de kids.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
We komen geregeld bij Nu, voor lunch, diner of borrel. Vooral bij mooi weer zitten we graag achter op het terras in de grote tuin, waar kinderen heerlijk kunnen spelen.

Kaart geeft voldoende keus aan iedereen en tot nu toe is alles prima verzorgd geweest, wat we ook bestelden. Een aanrader vinden wij het proeverijmenu, waarbij je in 3 of 4 gangen van allerlei gerechtjes kan proeven. Zorg dat je flink honger hebt als je dit kiest, want de porties zijn niet flauw.

Service is altijd met een glimlach. Het kan voorkomen dat je wat langer moet wachten als het druk is, maar naar mijn mening duurt dit nooit te lang.

Een restaurant waar we zeker nog vaker naar toe zullen gaan.
Mvk22 .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2016
Een teleurstellende ervaring. In een andere ruimte was een grote groep aanwezig daardoor waarrschijnlijk erg druk in de keuken waardoor er voor ons geen aandacht was. We moesten erg lang wachten voordat we wat konden bestellen en daarna was na 40 minuten het bestelde brood nog niet gearriveerd. We moesten de serveerster gaan zoeken want die liet zich niet zien. Uiteindelijk kwam het broodplankje tegelijk met de voorgerechten. Dit alles zonder enig excuus of glimlach. daarna weer heel lang wachten op de hoofdgerechten en tijdens het wachten moesten we veel moeite doen om nog een drankje te krijgen. Kortom we voelden ons hier niet gastvrij ontvangen. Het eten was goed maar bij een mooi stukje vis zou wat verse groente ipv zo'n bakje rauwkost ook beter passen. Voor ons is dit restaurant geen aanrader.
Truus O.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2016
Uit eten op onze trouwdag bij Restaurant NU gastvrije begroeting fantastisch gegeten , heerlijke wijn, gezellige bediening, hemels dessert, voorkomende gastheer... TOP
Hanskap .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
We zijn met 6 volwassenen en 5 kinderen bij NU in Eersel gaan eten omdat er voor kinderopvang gezorgd wordt en omdat de recensies erg goed waren.

Eerst het positieve gedeelte: Mooi sfeervol gebouw met behoorlijk wat zitplaatsen. Het eten was goed en de bediening aardig en netjes. Het eten was goed klaar gemaakt en goed verzorgd.

Dan toch wat negatieve ervaringen die jammer genoeg vaak het uiteindelijke gevoel bepalen: Door Valentijnsdag was het heel vroeg al erg druk. De staf was hier niet op ingespeeld. Er waren veel te weinig mensen in de bediening en diegenen die er waren waren volgens ons erg onervaren. De veelgeprezen eigenaren hebben we pas bij het verlaten van het pand gezien. Pas na 18.00 uur kwamen er een paar ervaren krachten bij.

We zijn om 17.00 uur aangekomen en gingen om 20.30 uur weg. Dat is erg lang met 5 kinderen. De opvang in de kelder is een prima idee maar niet voldoende om kinderen van diverse leeftijden door 3,5 uur heen te loodsen.

We vonden de kaart erg klein, zeker als je geen vlees eet.

Biefstuk was heerlijk, de bouillabisque (?) viel erg tegen. Ook geen bordje voor graten en garnaal afval. Geen plek om je frietje neer te leggen. Je moest dus iedere keer uit het gezamenlijke mandje graaien dat meestal aan de verkeerde kant van de lange tafel stond.

Als nagerecht koos iedereen voor een warm chocoladetaartje. Jammer genoeg was dit ver onder de maat en het ergste was dat het praktisch koud was.

De prijzen passen meer bij het pand dan bij de gerechten, was onze mening.

Algemene indruk: Goed verzorgd, te druk voor het personeel en waarschijnlijk ook voor de keuken.
Harm T.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Restaurant NU
Een goed lopende zaak en dat is niet voor niets.
Het is altijd een feestje om hier te mogen eten, deze prachtig ingerichte oude woning heeft alles voor een avond verwennerij. Het uitermate vriendelijke en gastvrije personeel met verstand van zaken zorgt ervoor dat je aan niets ontbreekt. Onder leiding van eigenaren, tevens gastvrouw en gastheer/kok Marja en Stijn is het een soepel draaiend horeca bedrijf geworden.
Continu vernieuwen en innoveren maken NU tot wat het nu is. Chefkok Boris, die in meerdere gerenommeerde zaken heeft gewerkt in binnen en buitenland zwaait momenteel de scepter in de keuken. En met verve!
We aten huisgemaakte ravioli met paddenstoelen en salade met gekonfijte eend vooraf. Een heerlijk glaasje van de prima huiswijn maakte het helemaal af. De hoofdgerechten waren helemaal om je vingers bij op te eten! Dat deed ik ook bijna want gevulde kwartel mag je gerust met je handen eten (vind ik). Ontzettend lekker, zo ook het gerecht van mijn tafelgenoot, de Bouillabisque. Een soort van rijkelijk gevulde maaltijdsoep met zeevruchten, dorade, zalm en meer.
Als dessert had ik een kaasplankje met een heerlijke port, en mijn gezelschap een schijnbaar fantastisch warm chocoladetaartje. Wat ik helaas niet mocht proeven.
Al met al een super avond, voor een normale prijs zit je hier eerste rang!
Ik kom hier regelmatig en waar je in andere restaurants na een aantal jaren nog wel eens wat verval ziet is hier het tegendeel. Het is er alleen maar beter op geworden, Eersel mag trots zijn op zo’n fijn en gezellige zaak in het centrum.
Snel tot weerziens!
Marieke D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
Tijdens een paar dagen vakantie in Eersel, hier gaan eten gisteren samen met 1 kind. En wij waren enorm onder de indruk van de gerechten. De nieuwe kaart was net die dag van start gegaan. Heerlijk, mooi opgemaakt en prima hoeveelheid. De bediening was prima en ook voor ons kind was er een mooi apart menu en natuurlijk de speelkelder, waardoor je totaal niets merkt van spelende kinderen. Erg goede sfeer, mooie inrichting en rustige lounge muziek op de achtergrond.
Wij gaan bij een volgend bezoek aan Eersel zeker weer hier naar binnen!
B-Spierink .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Tijdens een weekendje weg in de brabantse kempen hebben wij ervoor gekozen te gaan eten bij Nu in het gezellige Eersel. Een mooi en sfeervol en kindvriendelijk restaurant aan de markt. Zeer vriendelijk personeel en let op: een nanny. Waar maak je dat mee in nederland. Ons zoontje verveelt zich normaal gesproken dood aan tafel maar hier heeft hij de gelegenheid om te spelen met andere kinderen in een speciaal daarvoor ingerichte kamer en onder begeleiding van deze nanny. Super, geeft ons de mogelijkheid te genieten van ons eten. En dat hebben we ook gedaan, de voorgerechten waren gewoon prima, het hoofdgerecht was voortreffelijk. Een chateau briand voor 2 personen, heerlijk mals en op smaak, echt een aanrader. Al met al een top avond.
. ..
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2014
Wij hebben hier heerlijk gegeten, niet bijzonder maar wel gewoon lekker. De locatie was wel heel bijzonder, met mooi weer op het terras, terwijl de kindjes heerlijk in de prachtige tuin konden spelen. Echt heel erg leuk.
Bediening aardig en netjes. Kortom wij komen graag nog een keer terug en raden jullie graag aan
Eter2012 .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2014
Restaurant is gezellig ingericht en heeft een mooie tuin met goed meubilair. Medewerkers zijn service gericht. Met een groep van 6 personen a la carte 3 gangen gegeten. Gerechten waren goed van smaak en uiterlijk en leuk gepresenteerd. Het was niet heel bijzonder of speciaal.
Baske .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2014
Afgelopen zaterdag mijn verjaardag gevierd hier, met succes! Een deel van het restaurant, wat apart ligt en eigenlijk een lounge ruimte is, is daarvoor ingericht: open haard, moderne bar en super ambiance. Muziek kan niet superhard, zodat het restaurant er geen last van had, maar hard genoeg om het geklets te overstemmen en lekker te dansen. Mijn gasten kwamen niks te kort aangezien er constant gevraagd werd of iemand nog iets wilde drinken (ondanks afgekocht) en regelmatig werden er voldoende lekkere en unieke hapjes geserveerd met ingrediënten uit de regio.

Vooraf aan het feest hebben mijn vriendin en ik hier lekker gegeten. We hadden alletwee zalm met coquilles. Lekker mals, niet droog, leuk opgemaakt, goede sauzen en erg smakelijk.
Kortom aanrader!
Kees R.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2014
Voor de 3e keer hier geweest (niet eigen keuze). Het probleem met dit restaurant is dat de kwaliteit van het eten en zeker de bediening ver achter loopt bij de prijsstelling, entourage en de uitstraling.

Het restaurant zelf is mooi en heeft een hele grote afgesloten buitentuin wat ideaal is voor kinderen. Maar daar houdt het toch eigenlijk wel op qua positieve punten.

Onwillige bediening (niet allemaal, dat dan wel) die continu verkeerde bestellingen aflevert en van de 8 bieren op de kaart (die we pas na veel aandringen kregen) hebben ze er eigenlijk maar 4 koud of voorradig.

Het eten was wel Ok maar karig want op de garnituur na geen echte groente of salade erbij. Soep te zout. Gelukkig was het hoofdgerecht wel gaar, wat ik niet kon zeggen van het kloostervarken welke ik de vorige keer had hier. Hoofdgerechten vis (tarbot) te duur voor wat je krijgt.
Het eten is dus wel Ok, maar de prijs/kwaliteitsverhouding loopt een beetje scheef. Het niveau is eetcafé maar de prijsstelling is dat van een al wat hoger segment restaurant.

Al met al weer een gemixt gevoel hier, er zit echt meer in dan dat ze er nu uit halen.
Verhoog of de kwaliteit van de bediening en het eten of verlaag de prijzen. Dan zit je tenminste goed met het verwachtingspatroon.
Martijnjoosten .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2014
Geweldig ontvangst en heerlijk gegeten. De tuin achterin is echt super. Als je lekker wil eten en de kinderen mee wil nemen dan is dit echt de plek waar je moet zijn. De kinderen kunnen heerlijk spelen en rennen in de gigantische tuin.
Echt een aanrader en ik kom snel nog een keertje terug.
Jhees .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2013
Heerlijk geluncht van de diner-kaart.
Alle gekozen gerechten prima van samenstelling en smaak.
Kleine maar uitstekende wijnkaart.
Bediening ongedwongen maar alert.
Beetje rumoerig door grote groep achterin het restaurant maar niet te verstorend.
Hier gaan we zeker een keer terug.
Anton V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2013
Op een zonovergoten dinsdag hebben wij heerlijk gegeten bij dit fraai en modern ingerichte restaurant aan de markt in culinair Eersel
Alweer een pareltje aan de ketting van mooie Eerselse restaurants.
We zaten heerlijk in de zon in de grote fraaie tuin, ver van het dagelijkse spektakel in een rustgevende omgeving.
De maaltijd was heerlijk en goed verzorgd door een attente en vriendelijke bediening.
We gaan er binnenkort weer een keer van genieten
Monique M.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2013
Met 2 stellen gaan eten bij dit restaurant. Gezien de kaart en mooie entourage hadden we hoge verwachtingen. Helaas viel dat tegen. De carpaccio was prima, maar wat ons betreft niet bijzonder. Een beetje kaal met de 2 tomaatjes en 3 blaadjes rucola. Als hoofdgerecht een biefstuk, die erg taai en droog was(doorbakken terwijl medium was gevraagd). Tevens werd dit gerecht waarschijnlijk te laat uitgeserveerd waardoor het inmiddels lauw was. Het nagerecht, de proeverij, was wel een aangename combinatie, erg lekker. Ook vonden wij het wat onprofessioneel dat de gastheer en gastvrouw zelf tussen de gasten aan een tafel zaten, in gezelschap van een aantal vrienden/familieleden? Wat ons betreft waren ze iets te opvallend aanwezig, dronken ze iets te veel wijn en keken ze te weinig om naar hun gasten. Jammer, kunnen ze veel meer mee doen, zeker met zo weinig bezette tafels hadden ze zich beter op de gasten kunnen focussen. Sowieso waren we vooral van de gastvrouw niet erg gecharmeerd; ze komt nogal hautain over. Gezien de prijs/kwaliteit verhouding en het optreden van de gastheer/vrouw voor ons niet voor herhaling vatbaar.
Bmdegruijter .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2012
Op 14 oktober zijn wij toevallig in Eersel bij Nu belandt.Mijn vriend had er goede ervaringen vanuit het verleden. De ontvangst was warm en vriendelijk. Het restaurant straalt een prettige sfeer uit. Ons voorgerecht was vers en lekker. Het hoofdgerecht smaakt niet goed. Ik had gamba's op oosterse wijze besteld. De smaken combineerden niet goed en het gerecht was gewoon niet lekker. Mijn vriend had een entrecote met friet gebakken in oud vet. Niet lekker. Wij gaan er niet meer terug.