Nu Nautilus

Maasboulevard 2 6041 LX Roermond Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Nu Nautilus

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 11:30

• Af te huren , Airconditioning , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Preuveke-Mestreech .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
We hadden eerst soep van de dag. Een heerlijke kerriesoep met kleine stukjes kip. Lekker vers robuust brood erbij. Daarna hadden we zalm tartaar als voorgerecht en dat was wat magertjes. De tartaar was slap en lag in een klont op het bord en wij vonden hem flauw van smaak. De biefstuk erna was prima. Het uitzicht op de haven is prachtig en het personeel was aardig. Alleen als ik een verse jus d'orange bestel en dan krijg ik uit sap uit een pak, vind ik wel vervelend.
Storm1972 .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Heerlijk gegeten bij Nu Nautilus. Ik had kabeljauw en mijn vriend tournedos. Wat een heerlijke gerechten, prachtig opgediend, fijne sfeer en heel goede bediening. Aanrader!
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Op een warme en drukke dinsdagavond hier met familie gegeten.
Weinig parkeerplaatsen in de directe omgeving.
Bij Brugman is parkeergelegenheid op ca. 400 m. lopen.
Prachtige locatie met dito uitzicht (Maasbrug en Jachthaven) in lounge achtige sfeer.
Jonge, vrolijke en frisse bediening. Kennis van wijnen. Door de drukte was het voor hen lastig om overzicht te behouden, hoewel ze wel erg hun best deden.
Beloofde mayonaise werd niet gebracht, te weinig bestek en de rekening werd vergeten.
Mijn vader en ik hadden catch of the day met couscous; voortreffelijk gerecht!
Mijn zus en zwager bestelden beiden een biefstuk, hoewel deze volgens hen voortreffelijk smaakte, lag deze een beetje eenzaam op het grote bord.
Salade en patat (zelf gemaakt?) werden apart geserveerd, maar maakten de porties in totaal toch nog aan de magere kant.
Mijn moeder besteld een overheerlijke hamburger en deze portie was royaal te noemen.
Ondanks de jonge bediening, toch oog voor service.
De rekening bleek niet te kloppen, de dag erna hierover gebeld met Bob.
Excuses werden geboden En het teveel betaalde bedrag werd netjes terug betaald en er werd zelfs nog een drankje aangeboden. Zelfs de jongeman die onze tafel bediende kwam nog naar me toe en bood excuses aan.
Niet nodig natuurlijk, is aan mij om de rekening te controleren.
Qua locatie en sfeer dik in orde. Eenvoudige maar goede kaart, zeker een aanrader.
Max B.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Wat een geweldig restaurant is dit. Goeie sfeer, mooi decor, service is goed en de rib-eye die ik had genomen was uitstekend. Volgens mijn familie was hun eten ook heel goed. Ik kom hier zeker terug.
Lot1993 .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2015
Tips:
- het mag allemaal wat sneller

Tops:
- aardige/knappe gastheer
- leuke en ontspannen sfeer
- heerlijk eten
- mooi uitzicht over de haven
- voldoende parkeerplek
- leuke muziek
- leuke extraatjes zoals een gecombineerd dessert

Wij komen hier zeker nog eens terug
Haute-Horlogerie H.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2014
Weer op bezoek bij Nautilus. Deze keer met 8 personen aan table sharing gedaan. We kregen gebakken tong, biefstuk, saté , verschillende salades, alles was goed op smaak. De bediening is vlot en aardig. Locatie is super. Ik heb heerlijk gegeten en genoten van het gezelschap. Ik kom weer langs als ik in Roermond ben.
Manni .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2014
Mooi restaurant op toplocatie met trendy inrichting en goede prijs/kwaliteitver-
houding.Gastheren Bob en Michiel zorgen samen met hun leuke team altijd voor een fijn verblijf.Niet alleen voor een heerlijk etentje maar ook alleen voor een lekker drankje ben je welkom,tref je leuke mensen en heb je altijd een gezellige avond.Kortom: een échte aanrader en daarom is een bezoek aan Nu Nautilus
altijd écht genieten! Margret en Bob
Beesel .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2014
Dat je een recensie over Nautilus kon schrijven kom ik nu pas achter. Eind juli een borrel met hapjes voor het slagen van mijn schoondochter (zij is tandarts geworden).
Veel gasten uit Groningen van de Universiteit (allemaal nieuwe tandartsen).
Hun eerste indruk was fantastisch, zulk een mooie locatie hadden ze niet verwacht.
De proseco vloeide rijkelijk en de hapjes waren heerlijk, er was een gedeelte in de zaak voor onze gasten gereserveerd met een grote televisie voor de grappen. De bediening stond speciaal voor ons klaar. Alleen maar lof.
UNA .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2014
Locatie en interieur is top! Geen betere plek om in de zomer buiten te eten in Roermond. Bediening onervaren en te jong. Geen overzicht, er wordt veel vergeten, rekening klopt niet, niet duidelijk wie bij jouw tafel hoort. Eten matig. We hebben er 3x gegeten. Een keer goed, twee keer zeer matig. Kleine porties, wel (te)veel friet.
Sjuul V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2014
In eerste instantie geweest om een biertje te drinken. Vervolgens toch gegeten en alles ging fout. Van bittergarnituur tot de hoofdgerechten. Niet speciaal en brasserie, dat kan prima zijn. Maar de kwaliteit van salades, hoofdgerechten en voorafjes zijn uitermate zwak. Service idem. Veel naar elkaar wijzen en 'ons kent ons'. Vooral bij een beetje drukte gaat het fout.
Na vele verhalen die op deze recensie lijken toch uitgeprobeerd. Helaas. Jammer van de aardige locatie.
Ramsterdam88 .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2014
Op doortocht van Amsterdam naar Maastricht getipt om te dineren bij Nu Nautilus in Roermond. Beste tip ooit: durf met zekerheid te zeggen dat ik hier de lekkerste en eerlijkste ribeye in jaren heb mogen eten. De service was zoals je van het Bourgondische Zuiden mag verwachten: excellent! Bedankt NuNautilus voor dit warme welkom in het Zuiden.

Tot de volgende keer!
Ruben uit Amsterdam
Levensgenieter0475 .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2014
Als local kennen we het horeca aanbod in de stad goed. Het nieuwe NuNautilus is een echte aanwinst voor de stad. Een mooi restaurant op een bijzondere plek in de stad (aan het water, met uitzicht over de jachthaven en met een schitterende zonsondergang over de Maas uitkijkend). De menukaart is niet heel ingewikkeld of uitgebreid, maar wat ze serveren is ronduit goed. We komen er graag om te eten, maar er is ook ruimte om alleen te borrelen. Het personeel is vriendelijk en doet echt z'n best om je als gast een aangename tijd te laten hebben.
Fien-preuver .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2014
Voor de lekkerste Biefstuk en een Hamburger (Hooberburger) waar je absoluut voor terugkomt! Gelegen aan de haven van RWV Nautilus en op een steenworp afstand van het centrum van Roermond. Top ambiance in het gezellige bar-restaurant gedeelte of op het mooiste en zonnigste terras van Roermond.
Femke S.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2014
Nu Nautilus een aanwinst voor Roermond gelegen op een unieke locatie. Direct aan de Maasplassen, waar je zowel op het terras, als binnen in het restaurant van kunt genieten. En dit midden in het centrum van Roermond. De inrichting is warm, modern, met een vleugje nostalgisch huiskamergevoel. Een ruime keuze voor zowel lunch als diner, tevens een goede prijs/kwaliteitverhouding. En dit allemaal geserveerd door een jong enthousiast team. Wij hebben met 6 personen gegeten en de biefstuk, het zuurvlees, de Nautilusburger en de garnalenkroketten zijn met veel enthousiasme veroberd. Vooraf hebben we op het terras diverse tappa's laten komen. Heerlijke gamba's, spaanse ham, kaas en bitterballen geserveerd op houten plankjes. Heerlijk verwend worden na een harde werkweek!!! Een aanrader voor iedereen.
Vasjka .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2014
Het was prachtig weer en wij zijn met vrienden met de boot naar het nieuwe restaurant Nu Nautilus gevaren. We hadden een grote tafel op het terras met een fantastisch uitzicht over het water, eerst heel gezellig zitten borrelen en vervolgens zitten smullen van de hapjes en de heerlijke gerechten die werden geserveerd. Het was er druk en de belangstelling groot. Wat een ambiance, a place to die for! Maar, je kunt er beter zelf gaan eten!
Peggyvanhelden .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2014
Heerlijk binnen komen in een warm stijlvol restaurant/ eetcafé. Goed gevarieerde kaart met genoeg keuze. De pulled pork en de vissoep zijn een aanrader, maar volgens mijn tafelgenoten was wat zij besteld hadden ook heerlijk. De prijs is prima, je krijgt een heerlijke maaltijd voor een zeer goede prijs.... Nu nautilus ligt aan het water en het is er goed toeven zowel overdag op het terras als in de avonduren ( verwarmd). Het is echt een aanrader.
Top!!!