Novus

Kuper 18 8447 Heerenveen Nederland Kaart

Over het restaurant Novus

Tussen kantoren en loodsen verwacht je niet direct een gezellig restaurant te treffen. Toch is het zo, op Kuper 18 huist restaurant Novus. Pure klasse, zowel het eten als de gastvrijheid. Eigenaar, chef en gastheer Pietro Milan wekt met zijn hartelijkheid en vakmanschap alom bewondering op. Er is geen menu, je geeft eventuele allergieën, dieetwensen en het gewenste aantal gangen aan hem door. In de open keuken zie je hoe hij een geweldige maaltijd voor je bereidt. Hier kom je graag terug.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Novus

Dinsdag t/m Zaterdag van 17:00 tot 22:00

9,1
Aernout H.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
We sluiten ons aan bij het reeds eerder gegeven, lovende commentaar over Pietro en Sophie. Heerlijk gegeten, dat ten eerste, maar de verdere aankleding van de avond door beiden verdient een dikke pluim!
Wijenonzehond S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Het eten was boven verwachting; heerlijk vers, uitstekend en zeer smakelijk klaargemaakt in verrassende combinaties. Zelfs een voor ons nieuwe vissoort gegeten die uitstekend was. Een aanrader
a N.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Ik vond dat het eten zeer goed smaakte, het was er gezellig met een goede sfeer en een uitstekende bediening en ontvangst en uitgeleide.
Agnes V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Open keuken waardoor de kok zich ook met de klanten kon bemoeien, was erg gezellig
En je heb gelijk een kijkje in de keuken
marjon V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
eten bij Novus en bij chefkok Pietro Milan is een beleving! we hebben een superavond gehad met een erg entertainende chefkok in frans, italiaans en nederlande taal... Erg gelachen, maar wat hebben we geweldig gegeten. We zijn zeker niet voor het laatst geweest!
Michiel D.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Tja, ga je op een doordeweekse broeierige avond samen uit eten, ben je de enige gasten! Maar niet getreurd Sophie en Pietro verwelkomde ons met open armen en hebben er alles aan gedaan om er een geslaagde avond van te maken, en dat was het. Heerlijk eten, met een heel persoonlijke service door de zorgzame Sophie en bevlogen Pietro. Ze hadden met ons te doen, als enige gasten en wij met hen, want dat gun je niemand, slechts 2 gasten waar je de avond op moet draaien. Met moeite namen we afscheid van elkaar en komen er graag weer terug. Komt u ook? Het is zeker de moeite waard en deze mensen gun je meer gasten!
Cees B.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Goed eten, vriendelijke bediening, voor herhaling vatbaar
lotus658 .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
heerlijk gegeten, uitstekende wijn aanbeveling, ongekend goed! Helaas nogal luidruchtige buren aan het tafeltje naast ons. Maar daar kan het restaurant niets aan doen.....
ElseenMartin .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Had me er meer van voorgesteld. De gerechten zien er mooi uit maar vond de smaak wat tegenvallen. Niet erg smaakvol en kreeg de indruk dat er niet echt verse producten gebruikt worden. Personeel doet erg hun best en zet zich goed in maar mist feeling voor het vak. Voor mij geen 2e keer. Wel moet ik zeggen dat we met de AH kaart zijn geweest en dat we uiteindelijk 50 euro moesten afrekenen. voor 2 personen is dat natuurlijk niet veel maar als je de normale prijs had betaald dan vind ik het zeker veel te hoog. Dan zijn er betere restaurants met veel meer uitstraling in de omgeving te vinden.
Stientje M.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Echt een aanrader.Wij waren mooi op tijd. Was nog rustig . Het is ons erg goed bevallen. Kregen dit ook nog eens cadeau.Wat wil een mens nog meer. Super.
cor V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Heerlijk eten,gastvrouw erg attent,vlotte bediening.
Helaas erg stil op deze dag,goed restaurant wat je niet verwacht op deze locatie,een industrieterrein.
Ina R.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Hartelijke onvangst we hebben heerlijk gegeten in een ontspannen sfeer.De bediening was deskundig, persoonlijk en attent een echte aanrader.
Jaap---- .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Dat was klasse!! Een mooi voorgerecht van Jacobsschelp, een stukje kip en een garnaal op een bedje van avocado en gegrilde paprika. Mooi en erg lekker. Ook het hoofdgerecht, een kalfsbiefstuk met courgette en aardappelpuree was erg mals en smaakte uitstekend. De pannacotta van het nagerecht was zeldzaam goed en een verrassing met blauwebessen en aardbei. 't Was jammer dat het wat lang duurde maar dat werd weer helemaal goedgemaakt met een flesje wijn. Dus zeker geen negatief commentaar.
Tine V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Heerlijk gegeten.zeer vriendelijk personeel.in een woord top.
Restaurant ligt op een businessterrein,maar daar merk je niets van als je bobben bent.
anjaversluijs .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Heerlijk gegeten! Topkwaliteit van de gerechten en goede combinaties. Daarnaast persoonlijke aandacht. Kortom, een aanrader!
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Wij hebben het diner als zeer verassend ervaren. De aimabele manier waarop de chef ons ontving en met ons omging, hebben we als zeer plezierig ervaren.
We hebben de chef aangegeven, dat we voor het geheel een 9,8 geven.
Het zou een 10 zijn geweest, wanneer het bedienend personeel het bestek op de juiste wijze had neergelegd.
Marina W.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Heerlijk gegeten, 3-gangenmenu met AH-bon. Zeer smakelijk en mooi opgediend. Alleen jammer, dat we de enige gasten waren op een woensdagavond. Maar daardoor wel leuk gepraat met Pietro Milan over eten en over Italië.
Ghieske .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Leuk restaurant. Alles wordt vers bereid. Gerechten worden besteld in overleg met de kok. Het was allemaal erg heerlijk! En aangepast aan mijn dieet, dat was ook erg fijn! Voor herhaling vatbaar.
Jettie V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Heerlijke smaaksensaties en geweldige gastheer en crew. Voor een avond weer even terug in Italie niet alleen qua eten maar ook qua sfeer/gastvrijheid van de bediening.
Willem D.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Ons eerste keer hier op aanbeveling v een collega.
We hebben hier voortreffelijk gegeten ,echt smullen.
Echt een geweldig mooi concept waarbij de kok bij je komt informeren waar je voorkeur ligt en dan een zeer smaakvol menu voor je maakt , echt perfekt op smaak. De passie vd chef proef je ook bij elke hap die je neemt. Kortom wij bevelen dit restaurant een ieder aan. Wij gaan zeker hier regelmatig terug komen