Novo

Wilhelminasingel 39A 6221 BE Maastricht Nederland Kaart
31-432041169

Over het restaurant Novo

Blijf jezelf vernieuwen

Novo staat voor ik vernieuw. Een goed voorbeeld daarvan is het wekelijks wisselende New Dining Menu, en de tien street food gerechtjes die op de kaart staan. In een historische pand aan de Wilhelminasingel in Maastricht is dit een heerlijke plek om te genieten van de klassiek Franse keuken. Alsof er kunst op je bord ligt!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Novo

Loopafstand van het centraal station
  • : Parkeergarage onder de Euroscoop (gereduceerd tarief)

Maandag Gesloten.

9,3
9,4
Frits F.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Heerlijk gegeten, wat een verrassende smaakcombinaties.

Ook als vegetariër een zeer geslaagd vijf gangen menu gegeten.

Bediening zeer plezierig.

Wij komen terug!
Danielle N.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Super! Zeer gedreven mensen die een actuele en verfijnde keuken aanbieden aan een zeer correcte prijs.
Koen B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Beetje somber,lekkere stoelen
Ger D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Een top restaurant, wij hadden het 5 gangen verrassingsmenu met het glazen arrangement. Het eten was super met een verrasend en bijpassend glazen arrangement. Het jonge personeel is top en luisteren ook naar opmerkingen. Dit restaurant is een aanwinst voor Maastricht.
Wij komen zeer zeker terug chappeau
Joyce L.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Leuke vlotte zaak met een decor waar je van moet houden. Het concept is slim; koken op niveau voor een betaalbare prijs. En dat lukt prima, echter hebben ze ook de portionering van een sterrenzaak overgenomen en dat is minder. Porties zijn her en der een beetje karig. Overigens is de smaak prima. Bediening is in orde. Prima adres.
Nicole H.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Een heerlijke drie gangen lunch genoten. We hebben ons laten verrassen door de chef. Vriendelijke en gastvrije service
rosalien V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Het verrassingsmenu is een absolute aanrader.
De gerechten waren allemaal uitermate verzorgd en heerlijk op elkaar afgestemd.
S V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Super gegeten! zeer goede prijs kwaliteit verhouding met erg vriendelijk en kundig personeel! Een absolute aanrader!
Roger V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
In juli voor de eerste keer hier geweest en nu avond twee. Weer gekozen voor 5-gangen met begeleiding van drank. Je verwacht dan 5 wijnen maar bij voorgerecht zalm kregen we gintonic en bij Mexicaans soepje een Corona, twee heerlijke combinaties. Het was wederom een geweldige avond met zeer vriendelijke bediening, goede temperatuur binnen en we hadden een fijne ruime tafel. Een grote CHAPEAU! Tot snel......
Daniel T.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Goede ingrediënten, lekkere wijn, prima service.
Riny G.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
We hebben deze keer genoten van een voortreffelijk 5-gangen suprise diner. De bediening was ook nu weer super.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Na een zeer gastvrij ontvangst ontzettend genoten van het verrassingsmenu, waarbij verschillende smaaksensaties de revue passeerden.
Patricia H.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Je voelt je verwend , heerlijk 5 gangen menu met bijzondere en verrassende smaaksensaties en super aardige bediening!!
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Bijzonder goed gegeten (5-gangen verrassingsmenu) originele gerechten en uitstekende attente bediening. Wij komen zeker terug!
Roger V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Toevallig hier gereserveerd via deze app. We hadden Novo wel gezien toen we naar de bioscoop gingen maar hadden toen een totaal ander beeld. We zijn op een zeer aangename en positieve manier verrast. We hebben gekozen voor het 5-gangen menu. Elke gang is een diversiteit aan smaken en men gebruikt specerijen uit diverse continenten. De prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed te noemen, de sfeer is prima en je zit lekker ruim. De eerste twee gangen kwamen voor ons te snel na elkaar maar na onze feedback hebben we een heerlijke avond gehad. Onze complimenten en tot de volgende keer.
TESTTESTTEST O.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
We namen het 5-gangen menu: een aanrader. De gerechten zijn zonder uitzondering verfijnd van smaak, de opeenvolging van de gangen en het bijpassende wijnarrangement prima getimed. Ook voor wie geen varkensvlees eet zijn er creatieve en smakelijke variaties. Alleraardigste bediening.
Inge S.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Ontzettend lekker en gezellig gegeten. Wij hebben genoten van het 5-gangenmenu. Verrassende gerechtjes die ik zelf niet snel besteld had maar die heerlijk smaakten. Mooi en puur, veel verse groentjes, verfijnde smaak. De nieuwe keuken. Ik houd er van!
Andre K.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Eten bij Novo is iedere keer weer een feestje! Niet alleen door het zeer hartelijke ontvangst, maar zeker ook door de vriendelijke bediening en de meer dan smakelijke, en verrassende gerechten. We hebben dit keer voor het 5 gangen verrassingsdiner met Oosterse invloeden gekozen. Top, wat laten de gerechten een liefde voor het vak zien. Een betere prijs/kwaliteit verhouding zul je niet vinden!
Sabrina A.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Allereerst verrast door de nette uitstraling en sfeer bij Novo. Vriendelijke ontvangst en een zeer aparte kaart, in dit geval in de meest positieve zin van het woord. Smaakcombinaties die ik niet gauw zou kunnen verzinnen, bereid op een bijzondere wijze en dan nog gepresenteerd op een hele aangename manier. Super! 1 van de 4 voorgerechten en hoofdgerechten was behoorlijk pittig. Na dit aangegeven te hebben kregen we het aanbod voor een vervangend gerecht. Na dit vriendelijk afgeslagen te hebben kregen we een drankje van het huis aangeboden. Heel netjes. We hebben een goed verzorgd, lekker avondje uit mogen beleven onder ons 4 vriendinnen, met enkele lekkere cocktails om het af te maken. Oh ja, de bonus bewaren we nog even; het filmticket is voor een ander date-moment ;)
Dikke Duim Novo, Merci