Novo

Wilhelminasingel 39 6221 BE Maastricht Nederland Kaart
31-432041169

Over het restaurant Novo

Blijf jezelf vernieuwen

Novo staat voor ik vernieuw. Een goed voorbeeld daarvan is het wekelijks wisselende New Dining Menu, en de tien street food gerechtjes die op de kaart staan. In een historische pand aan de Wilhelminasingel in Maastricht is dit een heerlijke plek om te genieten van de klassiek Franse keuken. Alsof er kunst op je bord ligt!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Novo

Loopafstand van het centraal station
  • : Parkeergarage onder de Euroscoop (gereduceerd tarief)

Maandag Gesloten.
Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 23:00

Erik W.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Een aangename verassing. De bediening is erop gefocust om het je naar de zin te maken. Het eten was erg verzorgd en bijzonder smaak vol.
rvdrongelen56 V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Vandaag de verjaardag van mijn vrouw gevierd in Novo. Zeer vriendelijke ontvangst, sfeer prima. Je zou een prettige atmosfeer niet snel verwachten in een bioscoopgebouw. Bediening top! Eten voortreffelijk met een verrassend gunstige prijs. Een dessert wat niet op de kaart stond werd op verzoek gewoon gemaakt. Het was vandaag niet ons eerste bezoek aan Novo en ook zeker niet het laatste. Een prima plek om gezellig in een prettige atmosfeer heerlijk te eten!!
Maarten K.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Wij hebben hier het vijfgangen menu gehad met bijpassende wijnen. Bediening was super vriendelijk en kon goed uitleggen geven over de gerechten en wijnen. Echt een hele fijne avond gehad en zeker een aanrader wanneer je in Maastricht lekker uitgebreid wilt eten.
Alex H.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
John L.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Hele vriendelijke bediening, leuke omgeving, en prima eten.
lisette K.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Enigszins verrast dat dit restaurant gekoppeld is aan de bioscoop, bijzondere is dan ook de popcorngeur die in het restaurant hangt. We werden vriendelijk ontvangen, service was erg attent. Eten was ok, ik had als voorgerecht de krokante gamba's, erg lekker gerechtje, alleen jammer dat bij het uitserveren de Dashi erbij werd gegoten, hierdoor viel het volledige gerechtje uit elkaar en werden de gamba's sompig, die snapte ik totaal niet?! Ravioli met geitenkaas smaakte goed, alleen naar verhouding veel deeg. Hoofdgerecht en waren prima, kalkoen wel een beetje droog.
Daan M.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Peggy P.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Wederom genoten van een heerlijk 5 gangen surprise menu. Culinaire gerechten voor een zeer nette prijs!
Elk gerecht is een kunstwerkje met heerlijke smaken.
Je kunt aangeven wat je niet lust. Twee tafelgenoten wilde geen vis, het is dan niet zo dat de keuken voor gemak gaat en voor alle 4 geen visgerechten serveert. Ik was stiekem wel jaloers op het vleesgerecht van de anderen, maar het visgerecht was ook heerlijk.
De bediening is ook goed. Je merkt dat hier met passie wordt geserveerd en gekookt! Kortom een aanrader!
Angelien G.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten bij dit nieuwe restaurant. Wij hadden het 5 gangen diner, en werden aangenaam verrast met overheerlijke gerechten voor fijnproevers die ook nog eens prachtig werden gepresenteerd. En dat alles voor een hele nette prijs van 35€. De inrichting is prettig, en de bediening eveneens. Een aanrader!
s S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Heerlijk verrassingsmenu gegeten voor een mooie prijs. 5 gangen allen bereid met veel creativiteit. Heerlijke en fijne combinatie van diverse smaken die je tong strelen. Daarbij zijn alle gerechten een lust voor het oog. OOk een heerlijk drankarrangement met dranken (wijn, bier) die perfect aansluiten bij de gerechten. Een echter aanrader. EEn goede aanwinst voor Maastricht