Novo

Wilhelminasingel 39A 6221 BE Maastricht Nederland Kaart
31-432041169

Over het restaurant Novo

Blijf jezelf vernieuwen

Novo staat voor 'ik vernieuw'. Een goed voorbeeld daarvan is het wekelijks wisselende New Dining Menu. In een historische pand aan de Wilhelminasingel in Maastricht is dit een heerlijke plek om te genieten van de klassiek Franse keuken met een knipoog naar de rest van de wereld.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Novo

Loopafstand van het centraal station
  • : Parkeergarage onder de Euroscoop (gereduceerd tarief)

Maandag Gesloten.
Dinsdag, t/m vrijdag: 17:00 - 22:00
zaterdag en zondag: 13:00 - 22:00

• Bancontact , Mastercard , Visa
  • Airconditioning
Uitmuntend
9,6
9,7

Jouw recensie over het restaurant Novo

Theo M.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Een groot compliment aan de keuken maar ook zeker aan de bediening. Een perfect 5-gangen verrassingsmenu.
De bediening stond zijn mannetje en vrouwtje.Hard werkend en toch ruimte makend voor een praatje.Genoten van NOVO.
Joris B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
We hebben gekozen voor een vijfgangendiner met glazenarrangement. Bord na bord zeer mooie presentatie met een woordje uitleg over de gebruikte producten. De smaken zaten perfect en goed gebalanceerd, de bordjes mooi gedresseerd. Kwaliteit van de gerechten benaderen sterniveau. Bijhorende wijnen zijn van goede kwaliteit. Kortom, zeer zeker een absolute aanrader waarbij de menu een meer dan correcte prijs heeft.
Wij komen zeker terug!
Jpm L.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Voor de 6e keer uitstekend gegeten .
Vooral het 5 gangen verrassingsmenu is een schot in de roos. Chapeau aan het team
Juul C.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
We waren er al een aantal keer voorbij gekomen, en toen hadden we zoiets van Hmm toch gek een restaurant bij een bioscoop. Maar toen we Novo binnenliepen was dit gevoel helemaal weg. De service was prima en het eten erg lekker. Zeker een aanrader!
Danielle N.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Blijft top, dit keer viel onze hoofdgerechtkeuze lichtjes tegen. Slibtong was hard gebakken alsook de frietjes wat hier uitzonderlijk is, te hard gebakken. Maar wij blijven het super vinden. Dessert maakte alles goed.
Alan S.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Excellent food and service
Cla E.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Wederom heerlijk gegeten bij Novo. Vriendelijke bediening, heerlijk eten en een gezellige ambiance. Top avond!
Peter P.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
We hebben lunch bij Novo gegeten, het eten zijn erg goed! Voorgerecht is erg lekker, hoofdgerechr is voortreffelijk. Dry aged vleed is erg mals. Nagerecht is ook erg goed en verrasend. De bediening is goed.. Totaliteit is zeer goed
Yoshi D.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Heerlijk gegeten, het eten wordt met zorg bereid en geserveerd.
Kester V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Erg goed eten voor een erg goede prijs! Bedankt!
Juna V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Wederom genoten van het verrassingsmenu bij Novo met bijpassende goede wijnen. Ook voor mij, als veganist, was het weer heerlijk allemaal en zag het er prachtig uit. Mooi dat hier zo attent mee om gegaan wordt. Bediening is oplettend, gastvrij en vol aandacht, zonder ook maar een moment opdringerig te worden. Goede balans dus!
Cla E.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Gezellige avond met heerlijk eten
Wieke V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Lekker! Wij hadden het 5 gangen verrassingsmenu. Opmaak fantastisch, smaken verrassend (1 gang was iets gewoontjes), goede prijs/kwaliteit, goede snelheid (niet te snel, niet te traag)
Ron S.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Jong team dat met veel passie prachtige gerechten op tafel zet. Menu is mooi uitgebalanceerd en met veel seizoensproducten. Het is allemaal lekker. Goed wijnarrangement. Het zwarte glas dat je naar de wijn laat raden door alleen te proeven is een leuke vondst. Dessert van witte chocolade was hemels. Prijs kwaliteit is super. Echt een aanrader!
Ilse N.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Voor de 1e keer gegeten bij NOVO en ons laten verrassen met een 5 gangenmenu voor 35 euro p.p.
We hebben een TOP avond gehad! Vriendelijke bediening, mooie opgemaakte en heerlijke smaakvolle gerechten, fijne ambiance en zeer vriendelijk en attent personeel. Chapeau! Zeker voor herhaling vatbaar.
Roger V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Het is nu bijna een jaar geleden sinds we hier voor de eerste keer waren. In deze periode zijn we een aantal keren met familie en vrienden komen eten. Al deze keren waren iedere keer weer fantastisch. Het eten is heel goed met heel veel variatie. De bediening is vriendelijk en oprecht. De sfeer is prima en je hebt ruimte. Ik hoop van harte dat jullie zo blijven doorgaan.
Esmee N.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Geweldige sfeer, fijne ontvangst en ontzettend goed eten voor een mooie prijs! Novo alweer een top avond!
Marjolein K.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Zeer goed gegeten, supervriendelijk personeel (vooral Jerome), een absolute aanrader!!!
J. B.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Een echte kenner ben ik niet, maar ik houd van lekker eten en dat kreeg ik bij Novo! Een geweldig 5-gangen diner waarvan ik elke gang weer zeer smaakvol vond. Bediening is zeker ook een 10 waard. Al met al, jammer dat ik niet in de buurt van Maastricht woon, want dit is een restaurant dat ik graag vaker zou bezoeken.
Remco D.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
In lange tijd niet zo lekker gegeten als gisteren bij Novo. Elke gang was raak en ook de presentatie van de gerechten was prachtig. Zeer enthousiaste en attente bediening. Extra waardering voor de manier waarop het menu (veganistisch met vis) voor mijn vrouw was aangepast, zodat ook zij geweldig heeft gegeten. Een aanwinst voor de stad Maastricht en ver daarbuiten. Topavond!