Novo

Wilhelminasingel 39 6221 BE Maastricht Nederland Kaart
31-432041169

Over het restaurant Novo

Blijf jezelf vernieuwen

Novo staat voor ik vernieuw. Een goed voorbeeld daarvan is het wekelijks wisselende New Dining Menu, en de tien street food gerechtjes die op de kaart staan. In een historische pand aan de Wilhelminasingel in Maastricht is dit een heerlijke plek om te genieten van de klassiek Franse keuken. Alsof er kunst op je bord ligt!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Novo

Loopafstand van het centraal station
  • : Parkeergarage onder de Euroscoop (gereduceerd tarief)

Maandag Gesloten.
Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 23:00

• Amex , MasterCard , Visa card
  • Airconditioning , Terras
Sabrina A.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Allereerst verrast door de nette uitstraling en sfeer bij Novo. Vriendelijke ontvangst en een zeer aparte kaart, in dit geval in de meest positieve zin van het woord. Smaakcombinaties die ik niet gauw zou kunnen verzinnen, bereid op een bijzondere wijze en dan nog gepresenteerd op een hele aangename manier. Super! 1 van de 4 voorgerechten en hoofdgerechten was behoorlijk pittig. Na dit aangegeven te hebben kregen we het aanbod voor een vervangend gerecht. Na dit vriendelijk afgeslagen te hebben kregen we een drankje van het huis aangeboden. Heel netjes. We hebben een goed verzorgd, lekker avondje uit mogen beleven onder ons 4 vriendinnen, met enkele lekkere cocktails om het af te maken. Oh ja, de bonus bewaren we nog even; het filmticket is voor een ander date-moment ;)
Dikke Duim Novo, Merci
corrie.dijk D.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Beslist een aanrader. Heerlijk gegeten en genoten. Top.
Jos H.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Lekker eten.....leuke sfeer en bediening.
Oscar D.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Uitstekende gerechten. Prima prijs/kwaliteit. Inrichting modern maar geen design.
Jmvandergeest V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
We hebben vaker in Maastricht een restaurant bezocht, maar Novo is echt in 1 woord: Subliem!
Wat een leuke enthousiaste 2 heren die dit restaurant runnen, en wat een creativiteit daarbij voor een zeer schappelijk prijsje. Een leuke (wisselende) kaart, voor ieder wat wils, en wanneer het geserveerd wordt, weet je gewoon dat je avond niet meer stuk kan! Geweldig mooi opgemaakte borden, heerlijk eten en de kok komt aan tafel nog eens extra zijn enthousiasme overbrengen. Dit restaurant verdient echt een dikke 10. We komen nu zeker vaker naar Maastricht en zouden het iedereen aan kunnen raden die van lekker eten en Limburgse gastvrijheid houdt. Het zit om de hoek bij het station dus makkelijk bereikbaar.
Sven T.
Top in alles
Lilian V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Eten bij Novo was een feestje, vriendelijke bediening, Er werd rekening gehouden met voorkeuren en dieet. De sfeer was erg prettig. Prijs/ kwaliteit zeer goed. Het is dat het voor ons vanuit Rotterdam te ver is om er zeer regelmatig te gaan eten! Chapeau!
Floortje C.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Voor obs half jaar samen zijn gaan uiteten hier. Heerlijk gegeten van het 5 gangen diner met het 5 glazenconcept.
Lekkere gerechten, super bereid, met heerlijke wijnen erbij.
Zeker een aanrader!!
Tim G.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Vriendelijk personeel, persoonlijke aandacht, heerlijke en verrassende gerechten voor een heel redelijke prijs. Wij zijn vaste klant en fan.
Dorothee K.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
We hebben genoten! Het was een (h)eerlijke ervaring. Super leuke ontvangst en bediening, alert en accuraat. Top producten, mooie presentatie en prachtig begeleidende wijnen. We vierden de 60-jarige verjaardag van mijn man met onze kinderen en het was GEWELDIG! Voor herhaling vatbaar, ik kan geen negatief onderdeel bedenken, wij gaan zeker terug. De sfeer, kwantiteit en kwaliteit - alles klopte gewoon. Qua prijs is het te doen, je krijgt waar(de) voor je geld. Qua locatie kan het beter, maar zodra je binnen komt, kan je in elk beter restaurant in de binnenstad zitten, alleen hier heb je de rust en wordt je niet gehaast om snel te eten :-), want het is buiten de toeristische ring. AANRADER!
Gerben V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Leuk restaurant. Gevonden via IENS en de rating klopt helemaal. Heerlijk gegeten, attent en vriendelijk personeel. Goede prijs
Dieudonnee C.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
zeer vriendelijk personeel,zeer attent, goed eten, goede prijs
Berth W.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Sfeervol restaurant en verrassende keuken
Ien R.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Heerlijk gegeten. Prijs - kwaliteit verhouding is uitstekend. Vriendelijke bediening. Mooi restaurant met goede ligging, dichtbij het station.
Echt een aanrader ook voor grotere gezelschappen.
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Fantastisch eten en goede bediening tegen goede prijs; een echt uitje
Paul H.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Vriendelijke en alerte bediening. Steak tartaar als voorgerecht: voortreffelijk. De ribeye: prima. De kaasplank: uitstekend. Voor herhaling vatbaar.
wmstempher S.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Restaurant gekozen op basis van recensies Iens, en zeker niet teleurgesteld. Uitstekend betaalbaar 5-gangen diner gegeten!
Mariet W.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Eten was heerlijk, bediening uitstekend en voorkomend.
Maurice S.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Vriendeijke ontvangst en bediening, erg servicegericht. Kwaliteit van eten zeer wisselend: zowel vernieuwend en smaakvol maar ook een fantasieloze hamburger met niet-gare (verse) frites. Jammer. Het potentieel is er zeker en ook de tegenmoetkoming in de vorm van gratis koffie was sympathiek. Verdient een 2e kans.
Patty O.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Sfeervolle ambiance. Top bediening. Verrassingsdiner 5 gangen gekozen. Mooie opmaak borden. Verschillende smaken gerechten kan nog beter op elkaar afgestemd worden. Maar ik kom zeker nog terug om de gerechten van de menukaart uit te proberen.