Novo

Wilhelminasingel 39A 6221 BE Maastricht Nederland Kaart
31-432041169

Over het restaurant Novo

Blijf jezelf vernieuwen

Novo staat voor 'ik vernieuw'. Een goed voorbeeld daarvan is het wekelijks wisselende New Dining Menu. In een historische pand aan de Wilhelminasingel in Maastricht is dit een heerlijke plek om te genieten van de klassiek Franse keuken met een knipoog naar de rest van de wereld.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Novo

Loopafstand van het centraal station
  • : Parkeergarage onder de Euroscoop (gereduceerd tarief)

Maandag Gesloten.
Dinsdag, t/m vrijdag: 17:00 - 22:00
zaterdag en zondag: 13:00 - 22:00

• Bancontact , Mastercard , Visa
  • Airconditioning
Uitmuntend
9,6
9,7

Jouw recensie over het restaurant Novo

Peter P.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
We hebben lunch bij Novo gegeten, het eten zijn erg goed! Voorgerecht is erg lekker, hoofdgerechr is voortreffelijk. Dry aged vleed is erg mals. Nagerecht is ook erg goed en verrasend. De bediening is goed.. Totaliteit is zeer goed
Yoshi D.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Heerlijk gegeten, het eten wordt met zorg bereid en geserveerd.
Kester V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Erg goed eten voor een erg goede prijs! Bedankt!
Juna V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Wederom genoten van het verrassingsmenu bij Novo met bijpassende goede wijnen. Ook voor mij, als veganist, was het weer heerlijk allemaal en zag het er prachtig uit. Mooi dat hier zo attent mee om gegaan wordt. Bediening is oplettend, gastvrij en vol aandacht, zonder ook maar een moment opdringerig te worden. Goede balans dus!
Camille E.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Gezellige avond met heerlijk eten
Wieke V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Lekker! Wij hadden het 5 gangen verrassingsmenu. Opmaak fantastisch, smaken verrassend (1 gang was iets gewoontjes), goede prijs/kwaliteit, goede snelheid (niet te snel, niet te traag)
Ron S.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Jong team dat met veel passie prachtige gerechten op tafel zet. Menu is mooi uitgebalanceerd en met veel seizoensproducten. Het is allemaal lekker. Goed wijnarrangement. Het zwarte glas dat je naar de wijn laat raden door alleen te proeven is een leuke vondst. Dessert van witte chocolade was hemels. Prijs kwaliteit is super. Echt een aanrader!
Ilse N.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Voor de 1e keer gegeten bij NOVO en ons laten verrassen met een 5 gangenmenu voor 35 euro p.p.
We hebben een TOP avond gehad! Vriendelijke bediening, mooie opgemaakte en heerlijke smaakvolle gerechten, fijne ambiance en zeer vriendelijk en attent personeel. Chapeau! Zeker voor herhaling vatbaar.
Roger V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Het is nu bijna een jaar geleden sinds we hier voor de eerste keer waren. In deze periode zijn we een aantal keren met familie en vrienden komen eten. Al deze keren waren iedere keer weer fantastisch. Het eten is heel goed met heel veel variatie. De bediening is vriendelijk en oprecht. De sfeer is prima en je hebt ruimte. Ik hoop van harte dat jullie zo blijven doorgaan.
Esmee N.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Geweldige sfeer, fijne ontvangst en ontzettend goed eten voor een mooie prijs! Novo alweer een top avond!
Marjolein K.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Zeer goed gegeten, supervriendelijk personeel (vooral Jerome), een absolute aanrader!!!
J. B.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Een echte kenner ben ik niet, maar ik houd van lekker eten en dat kreeg ik bij Novo! Een geweldig 5-gangen diner waarvan ik elke gang weer zeer smaakvol vond. Bediening is zeker ook een 10 waard. Al met al, jammer dat ik niet in de buurt van Maastricht woon, want dit is een restaurant dat ik graag vaker zou bezoeken.
Remco D.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
In lange tijd niet zo lekker gegeten als gisteren bij Novo. Elke gang was raak en ook de presentatie van de gerechten was prachtig. Zeer enthousiaste en attente bediening. Extra waardering voor de manier waarop het menu (veganistisch met vis) voor mijn vrouw was aangepast, zodat ook zij geweldig heeft gegeten. Een aanwinst voor de stad Maastricht en ver daarbuiten. Topavond!
Riny G.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Wederom weer genoten van culinaire hoogstandjes in een geweldige ambiance met uitstekende bediening! Een aanrader!
Wendy K.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Novo dining heeft me enorm verrast!
We hadden een 4 gangen verrassings menu en elke gang was net zo smaakvol als verrassend.

Bediening was vriendelijk en correct. Parkeren in de parkeergarage of voor het restaurant.

Prijs/kwaliteit verhouding boven verwachting.

Ik kom hier graag nog eens terug!
Patty R.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Top!
Joyce G.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Bediening was vriendelijk, behulpzaam en ad-rem.
henny G.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Heerlijk eten in een gezellige omgeving met een zeer gastvrije ontvangst.
Verrassingsmenu was ook verrassend lekker!
Willy B.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
De verschillende gangen zijn verschillend en toch heel goed op elkaar afgestemd. Uitstekend!
Ine T.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Houd persoonlijk niet zo van een verassingsmenu