Novecento

7,1
6,9
Jolijn G.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Hier zijn de pizza's prima, maar voor andere gerechten hoef je hier niet heen. Maaltijdsalade was erg simpel, carpaccio vooraf leek niet helemaal goed (werd wel netjes opgelost). Prima studententent, maar wat is het hier lawaaiig. Moesten echt stem verheffen om elkaar te verstaan. Van alle iPads in de muur werkte er maar 1 helaas. Al met al zijn er betere pizzeria's in de buurt.
Mvb75 .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Na een prima voorgerecht ruim 5 kwartier later nog geen hoofdgerecht. 4 pizza's bakken duurt toch niet zo lang? Uiteindelijk zonder hoofdgerecht vertrokken naar schouwburg. Excuses maken vond bediening erg lastig. Wat een slechte service!!
C H.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Hier al vaker gegeten. Een leuke makkelijke Italiaan. Altijd druk en daardoor niet altijd even snel, maar ze serveren met een lach en doen hun best om je toch zo goed mogelijk van dienst te zijn.

Pizza's erg smakelijk en leuk dat je ook je eigen pizza kan samenstellen. Pasta's volgens mijn tafelgenoten ook erg lekker. Voor de desserts zitten we meestal eigenlijk te vol, maar toch wagen we ons er altijd aan omdat ze helemaal prima zijn.

Restaurant is wel krap qua tafeltjes maar de prijs daarentegen allervriendelijkst.

Novecento serveert naar mijn mening een lekker gerecht voor een leuke prijs met vriendelijke bediening, helemaal prima dus!
Beste Adamsproefkonijn,
Dank je wel voor deze aardige reactie. We doen ons best fijn dat het gewaardeerd wordt.
Tot snel maar weer.
Esther M.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Opvallend vonden wij de zeer vriendelijke bediening van de attente dames. Wij hoefden ondanks dat het heel druk was niet echt lang te wachten op de gerechten. Ook kon ik na mijn voorgerecht nog wisselen van hoofdgerecht. De dame ging voor mij checken in de keuken of het nogniet te laat was om te wijzigen van gerecht. Nadeel was dat het er idd erg lawaaiig is. Ik kwam net van mijn werk en dan heb je daar wel wat last van. Ook vond ik de prijs vd fles water wel aan de hoge kant . Wij waren 90euro kwijt met 2 kinderen en 2 volwassen. Voorgerecht antipasta 2pers gedeeld. Hoofdgerecht 2 pizza's en lamskotelletten en een kindermenu patat met kip en drankjes. Ijsje hebben we elders gegeten. Prijs kwaliteit goed
Guurtje .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2016
Het is aardig Bediening is hulpvaardig. Het lawaai zoals zo vaak door de kale omgeving is aanzienlijk.
Wat is het met restaurants die een goed doel hebben en dan €5.25 voor een (70cl) fles water vragen en geen kraanwater willen schenken?
Marijkepeeters .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Spontaan naar binnen gestapt na een tijd niet te zijn geweest. Het dagmenu van € 9,60 (3 gangen!) stond nergens vermeld op de muur of in de kaart, we moesten er zelf om vragen. Je zou bijna denken dat het niet kan, maar toch kon het. Voorgerecht, soep, was duidelijk vers gemaakt en heel smakelijk. Hoofdgerecht keuze uit pasta of pizza, ook de pizza die ik koos was erg lekker. Als nagerecht een stuk appeltaart, uitstekend. Lekker gegeten voor een zeer kleine prijs. Werden eerst aan een tweepersoonstafel geplaatst, maar daar voelde ik me niet comfortabel; ik voelde een koude luchtstroom langs mijn nek gaan. We mochten toen aan een grotere tafel aan de andere kant gaan zitten, waar we prima hebben gezeten. Ik ben van plan weer vaker hier naar toe te gaan!
Noekert87 .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
Kom hier al jaren en nog altijd erg tevreden. Goede pizza's, prima pasta's en zeer betaalbaar. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Negen van de tien keer zit het restaurant vol. Goed teken!
Mark_en_els .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
In onze herinnering was dit een prima pizzeria dus ter voorbereiding van een avond uit besloten hier wat te gaan eten. Allereerst werd de sfeer in sterke mate bepaald door een grotere groep kinderen die met een handvol leraren, een arrangement van pizza en film hadden voor die avond. Het lawaai was hoofdpijn opwekkend. Dan het eten. Mijn vrouw bestelde een pasta (spaghetti) met garnalen en ik een pizza met salami. De pasta was niet in verhouding tot de overige elementen (veel te veel) en de saus was arm van smaak. Mijn pizza was inderdaad belegd met wat salami maar daar was dan ook alles mee gezegd. Taaie bodem, geen saus te bekennen. Meer dan een magere voldoende kunnen we dit écht niet geven.
Anita H.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
Gezellig restaurant. Tafels staan wel erg dicht bij elkaar en je hebt niet veel ruimte, maar de prijzen zijn laag en de service is prima, dus dan maakt het niet uit. Als ik 35€ voor een hoofdgerecht betaal verwacht ik meer ruimte dan dat ik €9 betaal. Vooraf de heerlijke crostini genomen. Een pizza met geraspte gesmolten kaas die als voorgerecht wordt geserveerd met pesto en tapenade. De pizza's waren ook dik in orde. Het is een superdrukke tent wat soms wat gedrang geeft in de paden, maar het is niet echt heel storend. De bediening is jong en loopt de benen uit hun lijf.
Hark80 .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
We hebben hier gegeten met een grote groep. Ik had de pizza Agnello, deze viel helaas wat tegen. Het leek een beetje op een eenvoudige turkse pizza, en sommige delen waren verbrand. Een beetje teleurstellend, ik heb hier in het verleden altijd goed gegeten. De volgende keer is het vast weer beter.
De service van het erg jonge personeel was dik in orde. Ze hadden veel kennis van de gerechten, en liepen de benen uit hun lijf.
Met het decor is op zich niet veel mis, maar de ruimte is helaas heel erg rumoerig. Iemand die meer dan een meter van je af zit is al niet meer te verstaan. Voor groepen is dit restaurant dus eigenlijk af te raden. Wellicht is het achterin de zaak beter, maar daar zaten wij niet.
Pothoning .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
We hebben hier goed gegeten; de tomatensoep en kalfsmedaillons waren prima en voor een vriendelijke prijs. Het personeel was ook erg vriendelijk. Zoals anderen al aangegeven hebben is het restaurant wel vrij krap ingericht.
Danique- .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2015
Heerlijk eten voor een leuke prijs! Het is vaak gezellig druk dus reserveren is aan te raden! Op maandag tm donderdag kan je een 3 gangen menu kiezen voor 10 euro. Is de dag soep, een pasta of pizza naar keuze van de eerste 2 blz en thee of koffie toe! Wij zijn meestal iets van 15/20 euro p.p kwijt pizzas en pastas zijn rond de 8 euro vlees en vis wat duurder. Wij delen vaak een voorgerecht en dan ieder een pizza en toetje en dan zitten we bomvol
Haarlem89 .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
Ik kom al jaren regelmatig in Novecento en eet er altijd met plezier. Het eten is lekker voor een goede prijs. Gisteren was ik helaas zeer teleurgesteld in de service. Mijn vriend en ik hadden van tevoren gereserveerd en konden ook meteen aan tafel plaatsnemen. We hebben echter een uur moeten wachten tot we ons voorgerecht (crostini) kregen. Alle andere klanten die later dan wij binnen kwamen kregen wel hun eten (voor- en hoofdgerechten). De serveerster beloofde na drie kwartier dat ons eten er snel aankwam. Na nog een kwartier wachten kwam de serveerster nog een keer naar ons toe om na te vragen of we al iets hadden gekregen, niet dus. Uiteindelijk kregen we na een uur ons voorgerecht en daarna gelukkig wel snel ons hoofdgerecht. Als het langer had geduurd zouden we naar een ander restaurant gegaan zijn. Dit is niet de service die we van Novecento gewend zijn en nodigt niet uit om er snel weer te eten.
Fijn dat u ons eten zo waardeert en dat ook laat weten. Heel jammer dat de service op deze avond niet zo was als u gewend bent van ons. Wij hebben het geven van goede service hoog in het vaandel staan. We blijven er op letten. Jammer dat u het niet eerder hebt gemeld op de avond zelf, dan hadden we er nog iets aan kunnen doen om u toch tevreden te stellen.
Masjoepel .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2015
Vandaag hier een 4 kazen pizza gegeten. Helaas een pizza zonder noemenswaardige rand/korst. Dit nog niet eerder meegemaakt met een pizza. De smaak was goed maar er had iets meer op de pizza mogen liggen. Gezien de lage prijs was dit te verklaren. Volgende meer waarschijnlijk ergens anders heen om een pizza te gaan eten. Wil hier nog wel een keer pasta gaan eten. De pasta's die ik voorbij zag komen zagen er goed uit.
Peter O.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Ik eet er altijd heerlijk en de service is altijd goed. Ik vind het super dat ze zo bewust bezig zijn met de ingrediënten, dat zie je niet vaak. Netjes informatie bij het menu, ik zie recensies van andere mensen hier. Wat een azijnpissers, novecento zit altijd vol, vol met een reden gok ik. Omdat het zo verdraait lekker is. Alleen de aankleding kan nog wel iets mooier, maar wie geeft daar nou om. Als het eten goed is en de service, wat wil je nog meer.
MarjoleinMeeus .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Met mijn gezin eet ik hier al jaren en we blijven graag terug komen. Heerlijk vers eten voor een betaalbare prijs. Mijn man en ik trakteren onszelf het liefst op een Antipasto, heerlijk!
Ik schrijf dit bericht, als trouwe klant, omdat ik toch even wil laten weten dat ik het zo waardeer dat Novecento met z'n tijd mee gaat. Vorige keer werd de Biologische wijn onder de aandacht gebracht bij ons. Een voortreffelijk wijntje, biologisch en ook nog eens goed betaalbaar. Mijn dochter genoot van een kipfilet, die gelukkig ook biologisch was.
Daarnaast is het een gezellig restaurant, waar je je op je gemak voelt en iedereen welkom is. Aardige bediening en zeer behulpzaam.

O ja, en een dikke duim voor de goede doelen actie!

Tot snel

Groet,

Marjolein
Peter T.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Na een dagje "Haarlem" naar dit restaurant geweest voor een eenvoudige maaltijd. We hadden niet gereserveerd maar alles werd in het werk gesteld om ons toch te kunnen ontvangen. De piza die we bestelden bestond uit een speltbodem. De topping quattro stagioni. Ruim belegd met gorgonzola en salami. Hij was voortreffelijk. De pasta bijzonder lekker en al dente. Kaas kun je naar believen toevoegen. Het personeel is uitermate gastvrij en vriendelijk. Werken loeihard maar met een lach op het gezicht ( een echte!). Toen wij uitgegeten waren zagen we pas hoe druk het was. Geen tafeltje ( en er staan er nogal wat) was onbezet. De rekening was een lachertje. Pizza, maar ook de pasta onder een tientje, waar vind je dat. Toen ik mijn recentie invulde zag ik dat er een paar dames een ongelooflijk laag cijfer gaven wat ik me zeker niet kan voorstellen. Ik was geneigd mijn cijfers op te hogen maar heb dat niet gedaan omdat ik zuiver wil blijven. Novocento, graag kom ik weer bij jullie terug. En mijn complimenten aan de hele brigade m.n. de dame die die avond voor het eerst de planning deed en alles zo goed monitorde.
Von J.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
kreeg hele kleine verbrande pizza's. Viel dus erg tegen. Had van tevoren telefonisch besteld zodat ik snel kon afhalen, dacht prima geregeld...thuis aangekomen....domper
Deetje .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
Toevallig terecht gekomen bij Novecento vandaag. Was zeer verrast over de informatie voorin de menukaart. Voordelig en lekker gegeten. Waar krijg je nu nog een 3-gangenmenu voor 9,40. Ook het personeel was zeer vriendelijk. Tja! En voor "Earth"water moet je natuurlijk betalen. Vind ik niet erg. Daar hebben ze elders in de wereld weer profijt van. Kortom een aanrader.
Enige puntje ter verbetering is misschien de hoeveelheid spaghetti die mijn dochter kreeg. Smaak is prima, maar het mag iets minder. Verder zou ik zeggen: Ga zo door en succes met het restaurant!
Kimmy18 .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2015
Absoluut geen aanrader. Commerciële toko! Zelfs voor de honing bij de thee moet je betalen. Water bij de espresso (is een Italiaans restaurant toch?) wordt zelfs niet gegeven, dan moet je maar kraanwater bestellen. De bazin vonden wij erg commercieel en onvriendelijk overkomen. Wij gaan hier nooit meer naartoe. Ook hoe Novecento op deze website reageert op klanten vind ik nogal onprofessioneel en kinderachtig. Over belevingen van mensen valt niet te discussiëren! Nog een extra reden om hier nooit meer naartoe te gaan.
Als u wat beter de kaart gelezen had wist u dat we alles behalve een commerciële toko zijn. Wij geven veel weg aan goede doelen en ondersteunen veel plaatselijke initiatieven. Ik heb u helemaal niet gesproken want was vandaag niet aan het werk, dus uw commentaar op mij is op zijn minst vreemd. Natuurlijk hoeft er niemand te betalen voor honing bij de thee. Ik respecteer ieders mening maar het zou eerlijker zijn als u zich aan echte feiten houdt. Deze resencie is gewoon niet eerlijk.