Meer informatie over restaurant Novecento

Maandag t/m donderdag 17:00 - 21:30
Vrijdag en zaterdag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Novecento

Meike V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Ze hebben een goede timing met eten en drinken opnemen en ze zijn erg vriendelijk. Ook hoge hygiene. Kwaliteit is erg hoog en het is goedkoop.
Kurt P.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Pizza Palermo was geweldig.
Bediening zeer goed.
Snelheid deze keer perfect.
Vorige zaterdag bijn 3 kwartier moeten wachten op eten.
Laura J.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Heerlijk gegeten zoals altijd!
lidia O.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
we zijn blij verrast want we hoefden niets te betalen"pay it forward"een mooi gebaar van hen om de wereld aardiger te maken. We waren de hele avond in euforie dankzij novecento !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En toevallig zijn wij mensen die in de verzorging zitten en daarnaast heel veel mantelzorg doen dus voelde als een positief geschenk om dit te mogen ontvangen.
Meike V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Super lekker eten goede service en wat je niet meer op kan mag je mee nemen .
Laura J.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Heerlijk gegeten voor een aangename prijs, leuke sfeer en goede service!!
Anita R.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Bij Novecento kun je voor weinig geld lekker eten en vooral de bediening verdient een pluim, altijd aardig en attent.
Ben D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Voorgerecht was prima, maar de biefstuk als hoofdgerecht was werkelijk niet weg te krijgen. Commentaar hierop werd niet op prijs gesteld. Werd een limoncellootje aangeboden ter compensatie.... Belachelijk natuurlijk! Jammer....mij zie je niet meer bij deze amateurs!
Rens V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
We kwamen binnen en het viel ons gelijk op dat het onwijs druk was in dit restaurant, een goed teken dacht ik. Helaas, na een tafeltje gevonden te hebben kwam er een vriendelijke serveerster ons tafeltje snel schoonmaken en een drankje opnemen. Wat jammer dat wij dit meisje verder op de avond niet hebben gezien.

We kregen het menu en hebben onze keuze gemaakt. Het duurde even voor werd opgemerkt dat we klaar waren om te bestellen. Eenmaal besteld duurde het best lang voordat wij ons broodje kregen (dit stond al enige tijd bij de pas). Het broodje was heerlijk. We hebben zelf een serveerster moeten vragen of we nog iets mochten drinken.

Na een half uurtje kregen wij ons hoofdgerecht, geen probleem het was onwijs druk en daar heb ik alle begrip voor. De Lasagne smaakte echt alleen maar naar peper, zat verder geen smaak aan. De pizza was op sommige delen niet belegd (alleen deeg) en alle toppings zaten in het middelste deel van de pizza. Dus eigenlijk was de halve pizza maar belegd. Nadat onze hoofdgerechten waren geserveerd hebben wij niemand meer aan tafel gezien. Niet om te vragen of het smaakt en ook niet om voor ons nog een drankje in te schenken.

Bij het uithalen van de borden (werd door de manager gedaan, stond op zijn shirt) werd er gevraagd of alles had gesmaakt. Ik zeg nee het smaakt alleen naar peper. Hij zegt oke en pakt de borden en loopt weg. Ik heb de rekening gevraagd heb betaald en ben weggegaan.

Ik denk niet dat ik bij dit restaurant nog terug kom. Erg jammer want het zag er veelbelovend uit.
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Bij online reserveren krijg je netjes een bevestigingsmail én sms met reserveringsnummer. Vlotte en vriendelijke bediening. Het eten is héérlijk, grote porties voor leuke prijsjes!!!! Reserveren aanbevolen.
Beukie B.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Prima plek , redelijk snel geholpen. Heerlijk eten.
Veel jeugd en erg rumoerig. De akoestiek zou beter moeten
Astrid R.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Eten was goed. Duurde lang voordat drinken kwam.
Dat was jammer. Maar kwam vast omdat t druk was.
Theo K.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel
elsa I.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Gewoon lekker eten in informele sfeer.
Al jaren populair bij studenten.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Ondanks drukke zaterdagavond (wij hadden voor 20.30 uur gereserveerd), werden wij vlot en zeer vriendelijk geholpen. De mensen werken erg hard en doen zichtbaar hun best om het de gasten naar de zin te maken!! Het eten en het drinken waren allebei prima. Prijs was sympathiek.
Erg slecht: de akoestiek is niet geschikt om groepen mensen te plaatsen naast minder luidruchtige gasten, stellen, bijvoorbeeld. Dan is men bijna niet te verstaan.
Verder alleen maar positief over Novecento. Daarom komen wij graag terug! Tot dan!
sijmen D.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Heerlijk gegeten smaakte heel erg goed
Alex M.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Alle waar naar zijn geld... betaalbaar, maar niet van hoog niveau. Tiramisu... met straciatella ijs en vanillesaus?! Een Italiaan zou zich schamen...
Ilse1969 V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Okay eettent voor snel, goedkoop en functioneel eten. Hoge doorstroomsnelheid. Niet voor uitgebreid en knus tafelen. Heb niet te hoge verwachtingen voor de aantrekkelijke prijzen, dan zit je er goed.
soeraya H.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Prima eten! Allee jammer dat er veel kleine kinderen rond rennen!
Boyd M.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Het eten is erg lekker en zeker tegen deze prijs. Wij waren met zn 2e voorgerecht, hoofdgerecht en drankjes €40 kwijt. De porties zijn zeer ruim en wij kregen niet eens alles op, ondanks dat wij grote eters zijn. Ik zou dit restaurant aan iedereen aan kunnen bevelen. Bedankt voor de fijne avond.