Meer informatie over restaurant Novecento

Maandag t/m donderdag 17:00 - 21:30
Vrijdag en zaterdag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi
Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Novecento

Claus D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2018
Afgelopen weekend met mijn partner een hapje gegeten in dit gezellige Italiaanse restaurant. We waren er al een tijdje niet meer geweest en zijn altijd al erg fan geweest van de ambiance, het eten en de vriendelijke bediening. Onze terugkeer viel zeker niet tegen want de kaart is vernieuwd. Alle goeie klassiekers staan er nog op en er zijn geweldige nieuwe gerechten bijgekomen. Ik heb een heerlijke ravioli met gorgonzola gegeten en mijn vrouw een nieuw vis gerecht. Na het eten genoten van de desserts en natuurlijk weer veel te lang blijven hangen. Tot snel Novecento!
Anne R.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2018
Een van mijn favoriete restaurants en een begrip voor Haarlem. Ik ben veganistisch en heb heerlijk gegeten bij Novecento. Een van de weinige (als niet de enige) restaurants in Haarlem waar je geweldige keuze hebt in veganistische gerechten. Ook hebben ze sinds kort glutenvrije pizza's (YES!) naast de glutenvrije pasta's die ze al een tijdje hadden. Ik heb een heerlijke avond gehad met mijn vrienden. De bediening was ook erg gezellig en goed! Ze weten je te helpen met het kiezen van gerechten/ wijnen. Ook zijn er heerlijke cocktails (in plaats van een toetje genomen aangezien we onze buiken helemaal rond hadden gegeten). Publiek is zeer gevarieerd dus iedereen voelt zich op z'n plek. Aldus een gezellige sfeer en een blijvende naam op mijn lijstje van lieveling restaurants! Dankjullie wel en tot snel
Nadia P.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2018
Gezellige tent in hartje Haarlem. Goed eten en prima prijs! Gezellige bediening en een leuke sfeer. Aan te raden voor iedereen, families met kinderen maar ook stelletjes. Ruime keus aan pizza’s, pasta,s vlees etc. Even snel een hapje eten of uitgebreid dineren, allebei is zeker goed te doen!

Absoluut een aanrader!
Angela W.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2018
Heerlijk gegeten met collega's! Zowel sfeer als service erg goed! Wij kozen ervoor om voor, hoofd en nagerecht te bestellen. Allen voldeden aan de verwachting! Pinot grigio biologisch en erg lekker.
Sb. K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Gastvrouw kortaf toen we om en lage tafel hadden gevraagd. Nee niet mogelijk. En dat terwijl er twee lage tafels twee uur lang gereserveerd bleven. Ondanks onze herhaalde vraag niet mogelijk. Het zitten aan de hoge tafel was erg ongemakkelijk. De carpaccio was een slap aftreksel van wat we gewend zijn. Ondanks het lange wachten proefde je de koeling(recht uit de koelkast) wat maakte dat de ingrediënten niet tot hun recht konden komen. Pizza prima. Ambiance viel helaas tegen. Erg lawaaierig en veel jeugd. Had meer weg van een goedkope vreetschuur. Vond ik echt jammer. Collega had me dit restaurant aangeraden en vraag me nog af hoe de teleurstelling zo groot kan zijn. Serveerster was wel goed en lief.
Nadia P.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018

Absoluut een aanrader!
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
echt te schraal dat je een soort veredelde vingerhoed met slappe oploscola durft te slijten voor dat geld
Men komt om de minuut vragen of je al een hoofdgerecht wilt bestellen terwijl je nog niet eens je voorgerecht op tafel hebt.
De stoofgerechten waren vroeger top, nu slap aftreksel.
Moeite niet meer waard hier te komen.
Chickiechickie .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Na een tijdje niet geweest te zijn weer eens bij Novocento gegeten, nog steeds heerlijk eten voor een leuke prijs. Interieur was wat opgeknapt ( hoewel dat eigenlijk niet nodig was want het zag er altijd al tiptop uit) Gezellig restaurant en het personeel was zoals gewoonlijk erg vriendelijk. Ik zag wat nieuwe gerechten op de kaart maar gelukkig stonden de vertrouwde menu’s er ook nog op. Blijft 1 van mijn favoriete restaurantjes in Haarlem. (Bedankt voor het glas, blij mee!) ????????????
PSeten .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Fantastisch restaurant! Zeer vriendelijke en behulpzame bediening. We kwamen wat later en hadden dieetwensen waarvoor er wat aanpassingen van gerechten nodig waren maar dat was geen probleem en we mochten op ons gemak tot na sluitingstijd van ons eten blijven genieten. Heerlijke tonijn met gegrilde groeten en frites. Lekkkere pizza Palermo met tonijn en garnalen. Sorbetijs met vers fruit toe en een huisgemaakte tiramizu. Ook leuk om op de menukaart te lezen met welke inspirerende ideologie het restaurant geleid wordt. Erg gunstige prijzen, zeer goede prijs / kwaliteit verhouding. Aanrader!
Jorie T.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Wij komen al jaren bij Novecento en zijn altijd heel tevreden. Prettig ontvangst, goede service, vriendelijk personeel, heerlijke pizza/s, pasta's etc. Goede, eerlijke ingrediënten. Prijzen zijn laag, hoofdgerechten rond 9 euro, voor/nagerechten rond 6 euro. Ook een plek om kinderen mee te nemen want kindvriendelijk en korte wachttijden :)
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
Inmiddels al een geruime tijd de favoriet van mijn vrouw, mijn gezin en ikzelf. Wij zijn woonachtig in Leiden maar rijden hier altijd graag een paar kilometers voor om.

Novecento weet gastvrijheid en service te combineren met een uitgebreide kaart vol heerlijke gerechten. Deze gerechten zijn eerlijk geprijsd en zeer smaakvol te noemen. Van de vers bereidde pizza’s tot de heerlijk gebakken vlees- of visgerechten. Altijd een feest!

Een plek waar men kan genieten, zowel binnen in het restaurant als in de heerlijke binnentuin.

Daarnaast een groot compliment voor het assortiment aan (biologische)Italiaanse wijnen! Waar zit men dit nog?

Wij komen geregeld bij Novecento en ons zult u dan ook vaak nog terugzien!

Chapeau!
Nico S.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
De teloorgang van wat eens een leuk en gezellig Italiaans restaurant was. Novecento is verworden tot een slap aftreksel van een slechte uitvoering van een van de bekende hamburger restaurants.
De kaart is na de renovatie van het restaurant, behoorlijk uitgekleed en beperkt zich tot de meest gangbare en super simpele gerechten. Dat is niet zo erg als deze gerechten dan ook nog ergens naar smaken maar het geheel smaakt eigenlijk negens naar.
Wij willenden met 2 personen weer eens lekker Italiaans eten en kenden Novecento nog van voor de renovatie. Gezellig en kwalitatief prima eten. Wat was dit een TELEURSTELLING.
Ik had een carpaccio met veel groenten die er niet op thuis hoorden en ook niet op de menukaart vermeld stonden. Het vlees smaakte nergens naar.
Daarna de calzone de buon gusto besteld omdat de mensen in de keuken de flexibiliteit misten om een eerdere keus voor wat betreft de ingrediënten wat aan te passen. Ik wilde een visstoofpot maar dan zonder zalm. Dat was niet mogelijk omdat e.e.a. al ruim van te voren wordt klaar gemaakt en ja dan lukt het niet om de zalm er nog uit te peuteren. Hoe zo verse gerechten?
Nou dan dus maar de calzone. Ook die viel enorm tegen. De bodem was zompig en de vulling bestond uit een vlees brei met grote stukken groenten. Er zat kip in die erg “sterk” rook en het geheel was erg smakeloos. Jammer!
Na 2 drankjes werd er niet meer bediend. Hoe zo ?
Gemiste kans Novecento en voor een restaurant dat pretendeert een Italiaans restaurant te zijn, is dit een Italiaans restaurant onwaardig.
Voorlopig was dit ons laatste bezoek. Hopelijk leidt dit tot de broodnodige verbeteringen van de kwaliteit van het eten, van de klantgerichtheid en de sfeer van weleer.
Tenzij het beleid erop gericht is om te verworden tot een goedkope “vreetschuur” voor studenten met een beperkt budget die kritiekloos alles opeten wat hen voorgeschoteld wordt. Ik kan me dat laatste niet voorstellen want dat zou jammer zijn. Dus doe je best Novecento!
Pascal M.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Afgelopen Zaterdag weer heerlijk gegeten bij Novecento.
Altijd dagvers gemaakte gerechten, een prima sfeer, een alleraardigste bediening en niet te vergeten de gunstige prijs kwaliteit verhouding oftewel hier krijg je echt waar voor je geld.. Wij komen hier graag terug !
Luisa .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Wij hadden de visstoofschotel en de bus met pasta. Waren allebei heerlijk.
Wij kozen ook de citroen en chocoladetaart samen met de aanbevolen likeur. Alleen de dessertwijn bij de chocoladetaart smaakte apart. Dus bij een volgende keer alleen de taart.
Leuke en vriendelijke bediening.
Komen zeker weer een keer eten.
Meike V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Ze hebben een goede timing met eten en drinken opnemen en ze zijn erg vriendelijk. Ook hoge hygiene. Kwaliteit is erg hoog en het is goedkoop.
Kurt P.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Pizza Palermo was geweldig.
Bediening zeer goed.
Snelheid deze keer perfect.
Vorige zaterdag bijn 3 kwartier moeten wachten op eten.
Laura J.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Heerlijk gegeten zoals altijd!
lidia O.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
we zijn blij verrast want we hoefden niets te betalen"pay it forward"een mooi gebaar van hen om de wereld aardiger te maken. We waren de hele avond in euforie dankzij novecento !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En toevallig zijn wij mensen die in de verzorging zitten en daarnaast heel veel mantelzorg doen dus voelde als een positief geschenk om dit te mogen ontvangen.
Laura J.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Heerlijk gegeten voor een aangename prijs, leuke sfeer en goede service!!
Meike V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Super lekker eten goede service en wat je niet meer op kan mag je mee nemen .