Meer informatie over restaurant Novecento

Maandag t/m donderdag 17:00 - 21:30
Vrijdag en zaterdag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi
Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Novecento

Chickiechickie .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
PSeten .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Fantastisch restaurant! Zeer vriendelijke en behulpzame bediening. We kwamen wat later en hadden dieetwensen waarvoor er wat aanpassingen van gerechten nodig waren maar dat was geen probleem en we mochten op ons gemak tot na sluitingstijd van ons eten blijven genieten. Heerlijke tonijn met gegrilde groeten en frites. Lekkkere pizza Palermo met tonijn en garnalen. Sorbetijs met vers fruit toe en een huisgemaakte tiramizu. Ook leuk om op de menukaart te lezen met welke inspirerende ideologie het restaurant geleid wordt. Erg gunstige prijzen, zeer goede prijs / kwaliteit verhouding. Aanrader!
Jorie T.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Wij komen al jaren bij Novecento en zijn altijd heel tevreden. Prettig ontvangst, goede service, vriendelijk personeel, heerlijke pizza/s, pasta's etc. Goede, eerlijke ingrediënten. Prijzen zijn laag, hoofdgerechten rond 9 euro, voor/nagerechten rond 6 euro. Ook een plek om kinderen mee te nemen want kindvriendelijk en korte wachttijden :)
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
Inmiddels al een geruime tijd de favoriet van mijn vrouw, mijn gezin en ikzelf. Wij zijn woonachtig in Leiden maar rijden hier altijd graag een paar kilometers voor om.

Novecento weet gastvrijheid en service te combineren met een uitgebreide kaart vol heerlijke gerechten. Deze gerechten zijn eerlijk geprijsd en zeer smaakvol te noemen. Van de vers bereidde pizza’s tot de heerlijk gebakken vlees- of visgerechten. Altijd een feest!

Een plek waar men kan genieten, zowel binnen in het restaurant als in de heerlijke binnentuin.

Daarnaast een groot compliment voor het assortiment aan (biologische)Italiaanse wijnen! Waar zit men dit nog?

Wij komen geregeld bij Novecento en ons zult u dan ook vaak nog terugzien!

Chapeau!
Nico S.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
De teloorgang van wat eens een leuk en gezellig Italiaans restaurant was. Novecento is verworden tot een slap aftreksel van een slechte uitvoering van een van de bekende hamburger restaurants.
De kaart is na de renovatie van het restaurant, behoorlijk uitgekleed en beperkt zich tot de meest gangbare en super simpele gerechten. Dat is niet zo erg als deze gerechten dan ook nog ergens naar smaken maar het geheel smaakt eigenlijk negens naar.
Wij willenden met 2 personen weer eens lekker Italiaans eten en kenden Novecento nog van voor de renovatie. Gezellig en kwalitatief prima eten. Wat was dit een TELEURSTELLING.
Ik had een carpaccio met veel groenten die er niet op thuis hoorden en ook niet op de menukaart vermeld stonden. Het vlees smaakte nergens naar.
Daarna de calzone de buon gusto besteld omdat de mensen in de keuken de flexibiliteit misten om een eerdere keus voor wat betreft de ingrediënten wat aan te passen. Ik wilde een visstoofpot maar dan zonder zalm. Dat was niet mogelijk omdat e.e.a. al ruim van te voren wordt klaar gemaakt en ja dan lukt het niet om de zalm er nog uit te peuteren. Hoe zo verse gerechten?
Nou dan dus maar de calzone. Ook die viel enorm tegen. De bodem was zompig en de vulling bestond uit een vlees brei met grote stukken groenten. Er zat kip in die erg “sterk” rook en het geheel was erg smakeloos. Jammer!
Na 2 drankjes werd er niet meer bediend. Hoe zo ?
Gemiste kans Novecento en voor een restaurant dat pretendeert een Italiaans restaurant te zijn, is dit een Italiaans restaurant onwaardig.
Voorlopig was dit ons laatste bezoek. Hopelijk leidt dit tot de broodnodige verbeteringen van de kwaliteit van het eten, van de klantgerichtheid en de sfeer van weleer.
Tenzij het beleid erop gericht is om te verworden tot een goedkope “vreetschuur” voor studenten met een beperkt budget die kritiekloos alles opeten wat hen voorgeschoteld wordt. Ik kan me dat laatste niet voorstellen want dat zou jammer zijn. Dus doe je best Novecento!
Pascal M.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Afgelopen Zaterdag weer heerlijk gegeten bij Novecento.
Altijd dagvers gemaakte gerechten, een prima sfeer, een alleraardigste bediening en niet te vergeten de gunstige prijs kwaliteit verhouding oftewel hier krijg je echt waar voor je geld.. Wij komen hier graag terug !
Luisa .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Wij hadden de visstoofschotel en de bus met pasta. Waren allebei heerlijk.
Wij kozen ook de citroen en chocoladetaart samen met de aanbevolen likeur. Alleen de dessertwijn bij de chocoladetaart smaakte apart. Dus bij een volgende keer alleen de taart.
Leuke en vriendelijke bediening.
Komen zeker weer een keer eten.
Meike V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Ze hebben een goede timing met eten en drinken opnemen en ze zijn erg vriendelijk. Ook hoge hygiene. Kwaliteit is erg hoog en het is goedkoop.
Kurt P.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Pizza Palermo was geweldig.
Bediening zeer goed.
Snelheid deze keer perfect.
Vorige zaterdag bijn 3 kwartier moeten wachten op eten.
Laura J.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Heerlijk gegeten zoals altijd!
lidia O.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
we zijn blij verrast want we hoefden niets te betalen"pay it forward"een mooi gebaar van hen om de wereld aardiger te maken. We waren de hele avond in euforie dankzij novecento !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En toevallig zijn wij mensen die in de verzorging zitten en daarnaast heel veel mantelzorg doen dus voelde als een positief geschenk om dit te mogen ontvangen.
Laura J.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Heerlijk gegeten voor een aangename prijs, leuke sfeer en goede service!!
Meike V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Super lekker eten goede service en wat je niet meer op kan mag je mee nemen .
Anita R.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Bij Novecento kun je voor weinig geld lekker eten en vooral de bediening verdient een pluim, altijd aardig en attent.
Ben D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Voorgerecht was prima, maar de biefstuk als hoofdgerecht was werkelijk niet weg te krijgen. Commentaar hierop werd niet op prijs gesteld. Werd een limoncellootje aangeboden ter compensatie.... Belachelijk natuurlijk! Jammer....mij zie je niet meer bij deze amateurs!
Rens V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
We kwamen binnen en het viel ons gelijk op dat het onwijs druk was in dit restaurant, een goed teken dacht ik. Helaas, na een tafeltje gevonden te hebben kwam er een vriendelijke serveerster ons tafeltje snel schoonmaken en een drankje opnemen. Wat jammer dat wij dit meisje verder op de avond niet hebben gezien.

We kregen het menu en hebben onze keuze gemaakt. Het duurde even voor werd opgemerkt dat we klaar waren om te bestellen. Eenmaal besteld duurde het best lang voordat wij ons broodje kregen (dit stond al enige tijd bij de pas). Het broodje was heerlijk. We hebben zelf een serveerster moeten vragen of we nog iets mochten drinken.

Na een half uurtje kregen wij ons hoofdgerecht, geen probleem het was onwijs druk en daar heb ik alle begrip voor. De Lasagne smaakte echt alleen maar naar peper, zat verder geen smaak aan. De pizza was op sommige delen niet belegd (alleen deeg) en alle toppings zaten in het middelste deel van de pizza. Dus eigenlijk was de halve pizza maar belegd. Nadat onze hoofdgerechten waren geserveerd hebben wij niemand meer aan tafel gezien. Niet om te vragen of het smaakt en ook niet om voor ons nog een drankje in te schenken.

Bij het uithalen van de borden (werd door de manager gedaan, stond op zijn shirt) werd er gevraagd of alles had gesmaakt. Ik zeg nee het smaakt alleen naar peper. Hij zegt oke en pakt de borden en loopt weg. Ik heb de rekening gevraagd heb betaald en ben weggegaan.

Ik denk niet dat ik bij dit restaurant nog terug kom. Erg jammer want het zag er veelbelovend uit.
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Bij online reserveren krijg je netjes een bevestigingsmail én sms met reserveringsnummer. Vlotte en vriendelijke bediening. Het eten is héérlijk, grote porties voor leuke prijsjes!!!! Reserveren aanbevolen.
Beukie B.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Prima plek , redelijk snel geholpen. Heerlijk eten.
Veel jeugd en erg rumoerig. De akoestiek zou beter moeten
Astrid R.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Eten was goed. Duurde lang voordat drinken kwam.
Dat was jammer. Maar kwam vast omdat t druk was.
Theo K.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel