Meer informatie over restaurant Novecento

6,4
Kan beter
Alex M.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Alle waar naar zijn geld... betaalbaar, maar niet van hoog niveau. Tiramisu... met straciatella ijs en vanillesaus?! Een Italiaan zou zich schamen...
Ilse1969 V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Okay eettent voor snel, goedkoop en functioneel eten. Hoge doorstroomsnelheid. Niet voor uitgebreid en knus tafelen. Heb niet te hoge verwachtingen voor de aantrekkelijke prijzen, dan zit je er goed.
soeraya H.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Prima eten! Allee jammer dat er veel kleine kinderen rond rennen!
Boyd M.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Het eten is erg lekker en zeker tegen deze prijs. Wij waren met zn 2e voorgerecht, hoofdgerecht en drankjes €40 kwijt. De porties zijn zeer ruim en wij kregen niet eens alles op, ondanks dat wij grote eters zijn. Ik zou dit restaurant aan iedereen aan kunnen bevelen. Bedankt voor de fijne avond.
Yazz H.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Vorige week vrijdag met 4 personen gereserveerd. We werden aan een tweepersoonstafel gepropt, terwijl een andere reservering die met z'n 2en kwamen i.p.v. met z'n 4en aan ons voorstelden om te ruilen van tafel. Dit mocht echter niet van de onbeleefde 'gastvrouw', omdat ze de tafel waarschijnlijk later op de avond nog weg kon geven aan binnenlopers. Hierdoor hebben de twee dames die ons de tafel aanboden ruim drie kwartier (!!) aan de bar zitten wachten op een andere tafel, ondanks dat ze hadden gereserveerd. Vervolgens kregen we na een kwartier eindelijk de kaart en bestelden we drankjes, waarvan de ice tea in een kapot glas werd geserveerd. Er werd niks aan gedaan nadat we dit hadden gezegd tegen de jongen die de drankjes bracht.

Er werd bij het hoofdgerecht totaal geen aandacht aan ons besteed, er werd niet gevraagd of het smaakte, we moesten zelf vragen of we nog iets mochten drinken en de borden bleven zeker nog een halfuur staan nadat we waren uitgegeten. Kortom, we voelden ons niet welkom en de service was erg onder de maat. We zullen hier niet snel terugkomen.
Anja D.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Het eten is lekker, maar wat een chaos, erg donker, veel te veel tafels voor dit restaurant, mensen staan naast je tafel in de lange rij voor de kassa (waarom niet aan tafel afrekenen?), gestresste bediening, lang wachten, kortom omdat het eten er lekker is kom ik er af en toe, maar dan ook een tijd weer niet
steven E.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Op zondag 8 januari hier wezen eten. Het restaurant zat aardig vol en na enige tijd wachten een tafeltje kunnen krijgen. Vanaf daar ging het mis. Bestelde stokbrood kruidenboter werd door de onervaren bediening vergeten. De eerste excuses volgde. Vervolgens werd de verkeerde wijn geserveerd. De tweede excuses volgde. Het eten (pasta en een pizza) kwam en ik kan met alle zekerheid zeggen dat ik het thuis lekkerder kan voorschotelen.
Na het bestellen van een extra biertje (ook ongeveer 10 min. wachten) was het eten al op en kwamen er twee biertjes..... Derde maal excuses.
Vervolgens maar de rekening gevraagd. Na ongeveer 10 minuten nogmaals gevraagd. En nog tien minuten later nogmaals gevraagd waarop er voor de vierde maal excuses werden aangeboden. De bon was kwijtgeraakt in het systeem.... hoe dan? En of we zelf even naar de bar wilden lopen voor de rekening. Uhmm nee.... sorry.
S V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Wat een drama. Andehalf uur moeten wachten op het hoofdgerecht. De llasagnebladen waren hard, de saus smaakte weeig. De pizza bodems keihard en bijna geen topping. De keuken kan de capaciteit van het restaurant niet aan. De deliveroo bestellingen gaan eerst en de mensen in het restaurant mogen wachten. Excuses komen wel maar zijn niet gemeend. Je kunt je geld en tijd veel beter besteden dan in dit restaurant. Drama. We zijn na het bezoek aan novecento direct doorgegaan naar de mac Donalds. Heerlijk gegeten daar!
Jasper V.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
De bruschetta was eigenlijk een dr oetker pizzaatje. er zaten namelijk geen blokjes tomaat op maar gewoon tomatensaus met kaas. De carpaccio was te dik en werd geserveerd met ijsbergsla en sesamzaadjes, dit was erg onsmakelijk en ook erg droog. Dressing zat er bijna niet op. De bediening was daarintegen goed.
Jeanette D.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Hele slechte service, lang wachten. Droge pasta, extra saus 4 euro. Asociale barvrouw die alles behalve een gastvrouw is. Klant is koning, maar zo dacht zij duidelijk niet.
Maaike S.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Prima restaurant voor een low budget etentje. Geen echte Italiaanse pizza, maar de prijs-kwaliteit is oké. Wij waren er op een drukke zaterdagavond (kerstmarkt in de stad), waardoor de snelheid van de bediening iets ondermaats was. Het restaurant is leuk aangekleed maar het is wel erg groot en druk, dus verwacht geen rustig romantisch diner.
Jolijn G.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Hier zijn de pizza's prima, maar voor andere gerechten hoef je hier niet heen. Maaltijdsalade was erg simpel, carpaccio vooraf leek niet helemaal goed (werd wel netjes opgelost). Prima studententent, maar wat is het hier lawaaiig. Moesten echt stem verheffen om elkaar te verstaan. Van alle iPads in de muur werkte er maar 1 helaas. Al met al zijn er betere pizzeria's in de buurt.
Mvb75 .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Na een prima voorgerecht ruim 5 kwartier later nog geen hoofdgerecht. 4 pizza's bakken duurt toch niet zo lang? Uiteindelijk zonder hoofdgerecht vertrokken naar schouwburg. Excuses maken vond bediening erg lastig. Wat een slechte service!!
C H.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Hier al vaker gegeten. Een leuke makkelijke Italiaan. Altijd druk en daardoor niet altijd even snel, maar ze serveren met een lach en doen hun best om je toch zo goed mogelijk van dienst te zijn.

Pizza's erg smakelijk en leuk dat je ook je eigen pizza kan samenstellen. Pasta's volgens mijn tafelgenoten ook erg lekker. Voor de desserts zitten we meestal eigenlijk te vol, maar toch wagen we ons er altijd aan omdat ze helemaal prima zijn.

Restaurant is wel krap qua tafeltjes maar de prijs daarentegen allervriendelijkst.

Novecento serveert naar mijn mening een lekker gerecht voor een leuke prijs met vriendelijke bediening, helemaal prima dus!
Beste Adamsproefkonijn,
Dank je wel voor deze aardige reactie. We doen ons best fijn dat het gewaardeerd wordt.
Tot snel maar weer.
Esther M.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Opvallend vonden wij de zeer vriendelijke bediening van de attente dames. Wij hoefden ondanks dat het heel druk was niet echt lang te wachten op de gerechten. Ook kon ik na mijn voorgerecht nog wisselen van hoofdgerecht. De dame ging voor mij checken in de keuken of het nogniet te laat was om te wijzigen van gerecht. Nadeel was dat het er idd erg lawaaiig is. Ik kwam net van mijn werk en dan heb je daar wel wat last van. Ook vond ik de prijs vd fles water wel aan de hoge kant . Wij waren 90euro kwijt met 2 kinderen en 2 volwassen. Voorgerecht antipasta 2pers gedeeld. Hoofdgerecht 2 pizza's en lamskotelletten en een kindermenu patat met kip en drankjes. Ijsje hebben we elders gegeten. Prijs kwaliteit goed
guurtje .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2016
Het is aardig Bediening is hulpvaardig. Het lawaai zoals zo vaak door de kale omgeving is aanzienlijk.
Wat is het met restaurants die een goed doel hebben en dan €5.25 voor een (70cl) fles water vragen en geen kraanwater willen schenken?
marijkepeeters .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Spontaan naar binnen gestapt na een tijd niet te zijn geweest. Het dagmenu van € 9,60 (3 gangen!) stond nergens vermeld op de muur of in de kaart, we moesten er zelf om vragen. Je zou bijna denken dat het niet kan, maar toch kon het. Voorgerecht, soep, was duidelijk vers gemaakt en heel smakelijk. Hoofdgerecht keuze uit pasta of pizza, ook de pizza die ik koos was erg lekker. Als nagerecht een stuk appeltaart, uitstekend. Lekker gegeten voor een zeer kleine prijs. Werden eerst aan een tweepersoonstafel geplaatst, maar daar voelde ik me niet comfortabel; ik voelde een koude luchtstroom langs mijn nek gaan. We mochten toen aan een grotere tafel aan de andere kant gaan zitten, waar we prima hebben gezeten. Ik ben van plan weer vaker hier naar toe te gaan!
Noekert87 .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
Kom hier al jaren en nog altijd erg tevreden. Goede pizza's, prima pasta's en zeer betaalbaar. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Negen van de tien keer zit het restaurant vol. Goed teken!
Mark_en_els .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
In onze herinnering was dit een prima pizzeria dus ter voorbereiding van een avond uit besloten hier wat te gaan eten. Allereerst werd de sfeer in sterke mate bepaald door een grotere groep kinderen die met een handvol leraren, een arrangement van pizza en film hadden voor die avond. Het lawaai was hoofdpijn opwekkend. Dan het eten. Mijn vrouw bestelde een pasta (spaghetti) met garnalen en ik een pizza met salami. De pasta was niet in verhouding tot de overige elementen (veel te veel) en de saus was arm van smaak. Mijn pizza was inderdaad belegd met wat salami maar daar was dan ook alles mee gezegd. Taaie bodem, geen saus te bekennen. Meer dan een magere voldoende kunnen we dit écht niet geven.
Anita H.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
Gezellig restaurant. Tafels staan wel erg dicht bij elkaar en je hebt niet veel ruimte, maar de prijzen zijn laag en de service is prima, dus dan maakt het niet uit. Als ik 35€ voor een hoofdgerecht betaal verwacht ik meer ruimte dan dat ik €9 betaal. Vooraf de heerlijke crostini genomen. Een pizza met geraspte gesmolten kaas die als voorgerecht wordt geserveerd met pesto en tapenade. De pizza's waren ook dik in orde. Het is een superdrukke tent wat soms wat gedrang geeft in de paden, maar het is niet echt heel storend. De bediening is jong en loopt de benen uit hun lijf.