NOVA

Speciale deals

-30% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant NOVA

Dit Turkse restaurant is trots op z’n gerechten: alles is vers en komt geurig en smakelijk van de gril. Maar ook voor een rijk belegd pizzaatje kun je hier terecht. Smakelijk, kleurrijk en met veel zorg bereid. Om te komen eten of om af te halen of om thuis te laten bezorgen. Het wordt je heel gemakkelijk gemaakt om eindeloos te genieten van een broodje shoarma of broodje Kebab.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant NOVA

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zaterdag 15.30 - 22.00 uur
Zondag 12.00 - 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant NOVA

Rob T.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Top restaurant! Wat een heerlijke gerechten. Net drie avonden achter elkaar gegeten. Pizza's zijn top en de grilgerechten zijn super lekker!!!! Bovendien erg vriendelijke bediening
daphne F.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Goede bediening erg gastvrij en lekker gegeten
Charles N.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Eigenaar Mario en familie ontvangen je hartelijk en weten een smaakvolle veelzijdige menukaart aan te bieden.
Verse produkten en goede keuken. Kom al langer in Mario zijn restaurants, ( Gennep, Grave, Beuningen ) en geniet er altijd een geslaagd bezoek.
ralf S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Wij gaan hier erg graag naar toe.
Altyd lekker eten.super schoon.
vriendelijk personeel.
Ze komen ook vragen of alles naar wens is vind ik erg belangrijk.
Veel variaaties mogenlijk.
Echt de beste restaurant van beuningen.
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Te weinig personeel. Alles liep in het honderd. Gasten waren allemaal aan het klagen dat het veel te lang duurde. Obers deden hun best. Afzuiginstalatie werkte niet goed , het zag blauw van de rook.
Nikol V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Met 5 vriendinnen gegeten! Voorgerecht (carpaccio) waren we niet weg van kwam uit de vriezer dus koud.
Hoofdgerecht mix grill was top!
Vriendelijke gastvrouw.