Nova Munde

Pauwstraat 6 6811 GK Arnhem Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 32.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Rundercarpaccio
      Turkse herdersalade vegatarisch
      Gamba's in pittige knoflook
  • Hoofdgerechten
    • Kalfs-ribeye met bearnaise
      Verse heilbot met kreeftensaus
      Ossenhaas rode wijnsaus met eendenlever
  • Nagerecht
    • Creme brulee
      Panna cotta
      Kaas en dadelbrood met chutney

Over het restaurant Nova Munde

Nova Munde is een uniek restaurant midden in het uitgaansgebied van Arnhem. We onderscheiden ons door onze wereldgerechten bereid met uitsluitend verse ingrediënten. Bij Nova Munde werken wij met een Josper Grill. Hier zijn wij enorm trots op. De Josper is een elegante combinatie tussen grill en oven in één apparaat en biedt ons de gelegenheid om het hele jaar door op houtskool vlees en overige etenswaren te grillen. Het vlees blijft hierdoor sappig en krijgen samen met gegrilde groentes een heerlijke houtsmaak. Ook ons wijnassortiment en cocktails maken een bezoek aan Nova Munde meer dan waard!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Nova Munde

Op loopafstand van centraal station
  • : Meerdere parkeergarages op loopafstand van ons restaurant: P Centraal (2 min.), P Langstraat (5 min.), P Musis (5 min.)

Maandag gesloten
Dinsdag t/m vrijdag: geopend vanaf 17:00 uur
Zaterdag en zondag: geopend vanaf 12:00 uur
Onze keuken sluit om 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Nova Munde

Karin V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Niet echt gastvrij, je vraagt 1/2 Ltr wij je krijgt 1/4 ltr. Als je weg gaat is er niemand die gedag zegt of er staat. Eten was lekker.
Rutger S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Er is heel veel keus, misschien te veel. Kwaliteit van elk gerecht is daarom niet even goed. Desserts zijn teleurstellend en lijken zo uit de AH te komen. Bediening was vriendelijk maar traag.
Henk O.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Prima gegeten op een heerlijk rustige dinsdag avond. Vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar!
Els S.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Vriendelijke bediening. Leuk menu. Eten was prima. Toilet: geen handdoekjes in dispenser terwijl er heel weinig gasten zaten.
Katarzyna D.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Complimenten voor de kok! Heel gevarieerde en complexe gerechten. Prachtig interieur. Jammer dat er weinig mensen waren, wss door de redelijk hoge prijzen (rond 33 EUR voor de 3-gangen menu). We hadden echter AH kaartjes du was wel te doen. Ook een minpunt: er was niemand aanwijzing die conctails kon maken terwijl de menukaart vol was van de aanbod. Eigenaar was wel aanwijzing dus ik adviseer hem om dit zelf te leren als de back-up :)
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Heerlijk gegeten...Zoals uiteten moet zijn...Leuk gezellig...Goede bediening. .
Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
We hadden het 3 gangen menu, was keuze uit 3 verschillende dingen. De bediening is zeker erg aardig en behulpzaam.
Dianne S.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Heerlijk gegeten en een goede en vriendelijke bediening.
Meike D.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
We hebben hier gegeten met de ah-actie. Ten eerste moesten we al heeel lang op ons eten wachten. 2 van ons hadden de canneloni, die echt niet lekker was. Ik had de witvis.
Jammer dat het restaurant wel de ah-actie mee doet, maar het verschil wel erg groot maakt.
We begrepen dat er aparte kaart was, maar dat mijn bord stuk kleiner was dan anderen(die niet met ah) waren, erg jammer. Dat ik er vervolgens ook geen aardappelen of friet bij krijg, en tafels zonder ah wel, vonden wr wel het toppunt!
Doe dan niet mee met de actie, want door deze servive zullen wij niet meer terug komen
Maartje S.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Heerlijk buiten op het terras gegeten met zeer vriendelijke, attente en vlotte bediening! Lekker AH menu, alleen de heilbot was te gaar.
Gert-Jan D.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Het eten was voortreffelijk. Mooi opgemaakt, goede porties en de smaak was geweldig.
Het restaurant zelf is prachtig ingericht; heel bijzonder. Blijkbaar hebben nog niet veel mensen de weg naar Nova Monde gevonden want het was rustig in het restaurant. Aan het eten kan het niet liggen; dat is uitstekend voor een redelijke prijs. Ook de huiswijn is erg lekker. De bediening is vriendelijk en vlot.
Wij hebben genoten van het lekkere eten en komen graag nog weer een keer terug!
Luc B.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Bediening was vriendelijk maar vergat nogal wat. Doorgegeven dat 1 persoon notenallergie heeft en oa beslist geen pesto mag maar desondanks zat er een flinke laag pesto over de kalfsribeye. Eten smaakte redelijk goed. Matige prijs-kwaliteitverhouding.
Natascha K.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Beetje rommelig met de bestelling, wel een vriendelijke medewerker. Eten is niet slecht, maar niet echt culinair.
Cindy N.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
We hebben een heerlijk drie-gangen menu gegeten. Het zag er mooi verzorgd uit. Het eten was erg smaakvol. Aanrader!
Petra S.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Heerlijk gegeten
Dora R.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Vriendelijke en vlotte bediening .Sfeervolle muziek. Heerlijk eten met veel groente garnering.
Linda L.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Doorgegeven bij het reserveren voor 1 persoon glutenvrij. Bij het opnemen van de bestelling was glutenvrij eten een probleem. De keuken was niet bij met onze aanwezigheid ivm glutenvrij eten.
Nadat de bediening dit voor de tweede keer liet blijken zijn wij opgestapt en naar een ander restaurant RAEN LEE vertrokken. Hier waren wij meer dan welkom en hebben wij heerlijk gegeten.
Wolter V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Prima bediening,vlot en correct.Mijn vleesgerecht goede cuisson.
Er mag wat met op de tomatensalsa gepoetst worden,bij garnalen en cannelloni.Tikje room en een klein zoetje.
Crème brulee(volgens mij crema catalana) was uitstekend,geen ei-smaak en precies genoeg vanille.
Huiswijn was goed.
Oh ja bearnaise was uitstekend.
Theo G.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Wij hebben ontzettend lekker en ontspannen bij jullie mogen eten. De opgemaakte borden waren net kunststukken. Heel vriendelijke bediening. Wij hebben via de A-H actie gegeten, en dit is zondermeer voor herhaling vatbaar. Groet Roos en Theo Gudden.
Inge B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
voor het eerst uitgeprobeerd met AH spaarkaart...want je weet maar nooit. Superavond gehad, lekker buiten gezeten, heel vriendelijke en gastvrije bediening, doen alles om het naar je zin te maken, eten perfect bereid, was heerlijk..................zeker een herhaling waard!!Dank jullie wel!