Nova Munde

Pauwstraat 6 6811 GK Arnhem Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 32.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Rundercarpaccio
      Turkse herdersalade vegatarisch
      Gamba's in pittige knoflook
  • Hoofdgerechten
    • Kalfs-ribeye met bearnaise
      Verse heilbot met kreeftensaus
      Ossenhaas rode wijnsaus met eendenlever
  • Nagerecht
    • Creme brulee
      Panna cotta
      Kaas en dadelbrood met chutney

Over het restaurant Nova Munde

Nova Munde is een uniek restaurant midden in het uitgaansgebied van Arnhem. We onderscheiden ons door onze wereldgerechten bereid met uitsluitend verse ingrediënten. Bij Nova Munde werken wij met een Josper Grill. Hier zijn wij enorm trots op. De Josper is een elegante combinatie tussen grill en oven in één apparaat en biedt ons de gelegenheid om het hele jaar door op houtskool vlees en overige etenswaren te grillen. Het vlees blijft hierdoor sappig en krijgen samen met gegrilde groentes een heerlijke houtsmaak. Ook ons wijnassortiment en cocktails maken een bezoek aan Nova Munde meer dan waard!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Nova Munde

Op loopafstand van centraal station
  • : Meerdere parkeergarages op loopafstand van ons restaurant: P Centraal (2 min.), P Langstraat (5 min.), P Musis (5 min.)

Maandag gesloten
Dinsdag t/m vrijdag: geopend vanaf 17:00 uur
Zaterdag en zondag: geopend vanaf 12:00 uur
Onze keuken sluit om 22.00 uur

7,1

Jouw recensie over het restaurant Nova Munde

Kirsten V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Super leuke avond gehad. Is erg leuk restaurant met super sfeer, lekker eten en super bediening
Een echte aanrader????
Mirella D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Mooi restaurant, onprofessionele bediening. Weinig oog voor de klant. Eten te duur voor wat je krijgt.
Hermien M.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Voorgerecht was heerlijk, hoofdgerecht viel tegen. Het was erg rumoerig doordat personeel door het restaurant moesten lopen met de afwas wat af en toe met veel lawaai gepaard ging.
Huib.degoede D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Heel gezellig restaurant met prima informele bediening. Alle gerechten die we kregen waren uitstekend, op 1 hoofdgerecht na: de risotto was te droog en niet lekker.
Ellen S.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
fijne sfeer, goede bediening, mooie muziek en goede kok! De inrichting van het restaurant is erg sfeervol . wij komen zeker terug!
Stacey W.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2018
Er ging helaas te veel mis. Ondanks dat het restaurant zo goed als leeg was hebben we erg lang moeten wachten op de bestellingen. Bediening was vriendelijk maar kwam te vaak terug om de bestellingen nogmaals door te nemen. Een van de tafelgenoten had een vies glas. Dit werd goed gemaakt met een fles water, erg attent. Bij het hoofdgerecht waren de lamskoteletten niet gaar. Deze moesten we terug sturen naar de keuken. Overigens werden de koteletten geserveerd als lamsrack. De Baklava voor het nagerecht was op en alleen voor één persoon beschikbaar. Die keus werd al door de bediening gemaakt. De Baklava smaakte en zag er niet uit niet uit zoals Baklava. De chocolade lava cake bevatte geen lava. De jarige kreeg nog een fles wijn mee naar huis. Ondanks dat er veel gedaan werd om de fouten op te lossen, was het toch allemaal net niet. Helaas niet voor herhaling vatbaar...
Michelle G.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Het was niet slecht. Maar het was net niet goed.
Er heerste wat chaos want de kregen wat dingen die we bestelden niet.
Maar gaandeweg werd het beter.
Daarom 6/10
Luuk D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Wij hebben hier gegeten op een vrijdag. Onthaal was oké we mochten een plekje uitzoeken. Echter ging daarna alles mis. Ons eten werd weggegeven aan een andere tafel waarna wij nog langer moesten wachten. Vervolgens kregen we een afgeraffeld voorgerecht. De taps waren kapot en bier was even niet voorradig. Bij het hoofdgerecht was de tonijn volledig doorgeslagen en de frietjes vergeten. Aangezien we al 1.5 uur zaten en weg moesten (wat bij binnenkomst was aangegeven) hebben we het maar snel opgegeten.

Al met al geen fijne ervaring met dit restaurant helaas. Tot overmaat van ramp beide de hele avond op de wc gezeten met....dat kan je zelf invullen....
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Met de ah restaurant aktie hier gegeten. Keuze menu de gerechten vooraf carpaccio en garnalen
Hoofdgerechten iets van vlees en iets van vis ( weet de namen niet meer) en de nagerechten panacotta en een kaasplankje waren allemaal heerlijk.
Werd er netjes op geattendeerd dat ik één kaas als laatste moest eten omdat deze wat sterk van smaak was. Was inderdaad zo. Heerlijk gegeten in een voor ons onbekend redtaurant????????????
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Niet echt gastvrij, je vraagt 1/2 Ltr wij je krijgt 1/4 ltr. Als je weg gaat is er niemand die gedag zegt of er staat. Eten was lekker.
Rutger S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Er is heel veel keus, misschien te veel. Kwaliteit van elk gerecht is daarom niet even goed. Desserts zijn teleurstellend en lijken zo uit de AH te komen. Bediening was vriendelijk maar traag.
Els S.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Vriendelijke bediening. Leuk menu. Eten was prima. Toilet: geen handdoekjes in dispenser terwijl er heel weinig gasten zaten.
Henk O.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Prima gegeten op een heerlijk rustige dinsdag avond. Vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar!
Katarzyna D.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Complimenten voor de kok! Heel gevarieerde en complexe gerechten. Prachtig interieur. Jammer dat er weinig mensen waren, wss door de redelijk hoge prijzen (rond 33 EUR voor de 3-gangen menu). We hadden echter AH kaartjes du was wel te doen. Ook een minpunt: er was niemand aanwijzing die conctails kon maken terwijl de menukaart vol was van de aanbod. Eigenaar was wel aanwijzing dus ik adviseer hem om dit zelf te leren als de back-up :)
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Heerlijk gegeten...Zoals uiteten moet zijn...Leuk gezellig...Goede bediening. .
Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
We hadden het 3 gangen menu, was keuze uit 3 verschillende dingen. De bediening is zeker erg aardig en behulpzaam.
Dianne S.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Heerlijk gegeten en een goede en vriendelijke bediening.
Meike D.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
We hebben hier gegeten met de ah-actie. Ten eerste moesten we al heeel lang op ons eten wachten. 2 van ons hadden de canneloni, die echt niet lekker was. Ik had de witvis.
Jammer dat het restaurant wel de ah-actie mee doet, maar het verschil wel erg groot maakt.
We begrepen dat er aparte kaart was, maar dat mijn bord stuk kleiner was dan anderen(die niet met ah) waren, erg jammer. Dat ik er vervolgens ook geen aardappelen of friet bij krijg, en tafels zonder ah wel, vonden wr wel het toppunt!
Doe dan niet mee met de actie, want door deze servive zullen wij niet meer terug komen
Maartje S.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Heerlijk buiten op het terras gegeten met zeer vriendelijke, attente en vlotte bediening! Lekker AH menu, alleen de heilbot was te gaar.
Gert-Jan D.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Het eten was voortreffelijk. Mooi opgemaakt, goede porties en de smaak was geweldig.
Het restaurant zelf is prachtig ingericht; heel bijzonder. Blijkbaar hebben nog niet veel mensen de weg naar Nova Monde gevonden want het was rustig in het restaurant. Aan het eten kan het niet liggen; dat is uitstekend voor een redelijke prijs. Ook de huiswijn is erg lekker. De bediening is vriendelijk en vlot.
Wij hebben genoten van het lekkere eten en komen graag nog weer een keer terug!