Nova Munde

Pauwstraat 6 6811 GK Arnhem Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 32.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Rundercarpaccio
      Turkse herdersalade vegatarisch
      Gamba's in pittige knoflook
  • Hoofdgerechten
    • Kalfs-ribeye met bearnaise
      Verse heilbot met kreeftensaus
      Ossenhaas rode wijnsaus met eendenlever
  • Nagerecht
    • Creme brulee
      Panna cotta
      Kaas en dadelbrood met chutney

Over het restaurant Nova Munde

Nova Munde is een uniek restaurant midden in het uitgaansgebied van Arnhem. We onderscheiden ons door onze wereldgerechten bereid met uitsluitend verse ingrediënten. Bij Nova Munde werken wij met een Josper Grill. Hier zijn wij enorm trots op. De Josper is een elegante combinatie tussen grill en oven in één apparaat en biedt ons de gelegenheid om het hele jaar door op houtskool vlees en overige etenswaren te grillen. Het vlees blijft hierdoor sappig en krijgen samen met gegrilde groentes een heerlijke houtsmaak. Ook ons wijnassortiment en cocktails maken een bezoek aan Nova Munde meer dan waard!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Nova Munde

Op loopafstand van centraal station
  • : Meerdere parkeergarages op loopafstand van ons restaurant: P Centraal (2 min.), P Langstraat (5 min.), P Musis (5 min.)

Maandag gesloten

• Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Heerlijk gegeten
Dora R.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Vriendelijke en vlotte bediening .Sfeervolle muziek. Heerlijk eten met veel groente garnering.
Linda L.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Doorgegeven bij het reserveren voor 1 persoon glutenvrij. Bij het opnemen van de bestelling was glutenvrij eten een probleem. De keuken was niet bij met onze aanwezigheid ivm glutenvrij eten.
Nadat de bediening dit voor de tweede keer liet blijken zijn wij opgestapt en naar een ander restaurant RAEN LEE vertrokken. Hier waren wij meer dan welkom en hebben wij heerlijk gegeten.
Wolter V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Prima bediening,vlot en correct.Mijn vleesgerecht goede cuisson.
Er mag wat met op de tomatensalsa gepoetst worden,bij garnalen en cannelloni.Tikje room en een klein zoetje.
Crème brulee(volgens mij crema catalana) was uitstekend,geen ei-smaak en precies genoeg vanille.
Huiswijn was goed.
Oh ja bearnaise was uitstekend.
Theo G.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Wij hebben ontzettend lekker en ontspannen bij jullie mogen eten. De opgemaakte borden waren net kunststukken. Heel vriendelijke bediening. Wij hebben via de A-H actie gegeten, en dit is zondermeer voor herhaling vatbaar. Groet Roos en Theo Gudden.
Inge B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
voor het eerst uitgeprobeerd met AH spaarkaart...want je weet maar nooit. Superavond gehad, lekker buiten gezeten, heel vriendelijke en gastvrije bediening, doen alles om het naar je zin te maken, eten perfect bereid, was heerlijk..................zeker een herhaling waard!!Dank jullie wel!
Marijke R.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Het voorgerecht en hoofdgerecht bevatte Te Veel olie wat tenkoste van de smaak van het eten gaat.
Verder was het goed, maar eventueel gebakken aardappelen i.p.v. patat.
Gerrit S.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Super lekker gegegeten , leuk personeel
Manon K.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening! Zeker een aanrader!
Sieta K.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Geweldig leuk restaurant. Heerlijk gegeten, driegangen menu. Ze maken er echt iets bijzonders van. Veel verschillende soorten groenten, viel ons op.
Geurt H.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
afgelopen vrijdag weer bij novamunde geweest en zoals altijd prima bediening leuke zaak leuk terrasje goede bieren en wijnen heerlijke vitello tonato gegeten en lamskoteletten echt de moeite daarna nog een pannecotta vooraf een broodplankje, ik kom hier best wel graag ,
peter V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Erg vriendelijk en heerlijk eten in een prachtig pand!
Berry V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Via Social Deal zoals gewoonlijk de keuring gestart. 14€ voor een kaart waarmee de keuken goed te testen is. Met 3 personen een verschillend gerecht genomen. Vooraf limoengras kip, gepaneerd met pinda’s, zuurkool met krokant Zeeuws spek. Allebei toppers. Hoofdgerecht roodbaars , geweldig, biefstuk geweldig en de wildragout was goddelijk. Aankleding is druk maar gemoedelijk, personeel vriendelijk. En in tegenstelling tot andere recensies was het druk. Voor mij als keurmeester behoort deze tot mijn top 10 in Nederland!!!
Eelco R.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Nova Munde adverteert met een keuken met wereldgerechten, zogenaamde "tapas" (world tapas), waarmee je een reis over de wereld maakt. Komen we binnen, gaan zitten, krijgen de kaart, en lezen daar alles over dit leuke concept. Bij het bestellen komt pas de teleurstelling: "Dat serveren we niet", met als reden: "De koks vinden het niet leuk". Restaurant was verder bijna geheel leeg. De rest van de kaart is gewoon bistro achtig, niks speciaals of "nova munde" achtig. Op deze manier is het "yet another restaurant" op de korenmarkt, zonder onderscheidend vermogen. Jammer!
NielsArnhem .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Op een vrijdagavond met een Social Deal hier gegeten. Mooi pand met een hoog plafond. De aankleding is vrij druk, met heel apart schilderwerk. Leuke open keuken. Nova Munde is vrij nieuw, het personeel lijkt nog wat onervaren maar wil het graag goed doen. Dit komt iets te geforceerd over. Het eten en de wijn zijn goed! Mijn wildstoof (geserveerd met boontjes) was echt lekker en goed gaar. Mijn tafelgenoot had een stuk vlees met een perfecte garing. Het toetje, panna cotta, zag er leuk uit maar was wel erg zoet en machtig. Als de bediening meer naturel zou zijn is een hoger cijfer makkelijk te halen!
Saskia E.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Gisteravond hier gegeten met zijn tweeën. Ik had gereserveerd, maar dit had niet gehoeven want het restaurant was nagenoeg leeg. De bediening deed hun best, maar het was het gewoon allemaal nét niet. Het eten was wel erg goed, maar gewoon niet afgewerkt. Was een eenmalig bezoek.