Noumidia

Van Woustraat 5 1074 Amsterdam Nederland Kaart
31-202214396

Over het restaurant Noumidia

Vol enthousiasme presenteren wij u onze trots, Eetcafe Noumidia Amsterdam.
Gevestigd op de Van Woustraat nr 5, maakt u bij ons kennis met de Marokkaanse keuken en gastvrijheid.
Wij beschikken over 3 ruimtes, ieder met zijn eigen interieur en uitstraling. In de grote ruimte hebben wij de gezelligheid en intieme sfeer van een Marokkaanse huismaker gecreëerd. Ideaal voor etentjes met een groep vrienden/familie, een feestje of een bedrijfsetentje. De 2 andere ruimtes zijn geschikt voor als het gezelschap uit een wat kleinere groep bestaat of uit 2 personen. In deze ruimtes kijk je uit op de gezellige Van Woustraat.

Meer informatie over restaurant Noumidia

Maandag gesloten
Dinsdag t/m donderdag 15:00 - 23:00 uur
Vrijdag en zaterdag 15:00 - 03:00 uur
Zondag 15:00 - 23:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Noumidia

Lisa R.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Ik heb vandaag heerlijk gegeten bij eetcafé noumidia. Eten was top. Service was top. Heerlijke avond gehad samen met mijn gezin. Zeer zeker voor herhalingvatbaar!!
Willem D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Super restaurant, goed personeel, gezellig en gastvrij, heerlijk eten voor een mooi prijsje! Een echte aanrader, wij rijden er zelfs een uur voor, dus dat zegt genoeg!
Mo B.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
Ik heb vandaag heerlijk met mijn moeder gegeten bij Noumida! Top bediening en het eten was heerlijk! Zelfs mijn moeder was onder de indruk van de kookkunsten van de chef! Wij voelde ons voor uur in marokko! Zeker voor herhaling vatbaar!
Appie F.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Lekkere tajine met kip en groente gegeten! Als je echt lekker wilt eten, moet je het echt een keer proberen! Marokkaanse sfeer in hartje van Amsterdam ! Zeker voor herhaling vatbaar!
odette817 .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Er valt weinig te beleuven, ik kon geen culinaire touch vinden, ruim kaart met broodjes schotels en tajines, heb couscous lamsvlees groenten genomen, flauw met vlees dat erg gaar is, nou daar gaat je avond weer
chantalbot .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Groot kaart roept altijd vragen op, hier ook verschillende broodjes schotels en tajines, wij bestellen een tajine vega en mix grill, de vega tajine is flauw en waterig qua saus, de mix was droog de salade gewoon hup naar huis was niks te beleven
Otman B.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
Wat een misluking . Van dit bezoek hadden wij meer verwacht . Eten beneden niveau de tajine garnalen met gaar groenten en taaie garnalen smaak ver te zoeken houdt hierbij helaas
ankstaven .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
dit was mijn slechts ervaring , men heeft weinig kennis over het eten , het eten zelf viel zwaar tegen, geen smaak of kruiden die je terug proeft , een tajine kip,olijven, ei .droog kip waterig saus , de vega couscous van mijn tafelgenoot was vlak en niet subliem, de ijs is erg matig .
Bellerophon .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2015
De ambiance mag iets Arabischer. Nu is het te voorspelbaar, terwijl je met mooie stoffen en en aardewerk een prachtig decor kunt creëren.

De kaart is eveneens voorspelbaar, ik mis gewaagde smaakcombinaties. De bediening is vriendelijk en hartelijk. Af en toe kom je een clubje tegen dat het restaurant overneemt omdat ze daar vaak komen en dus zich bij het meubilair scharen. Dit heeft zijn charmes, vooral als ze spontaan gaan zingen en muziek maken.