Notting Hill

Voordelig
Erg rumoerig
Connie T.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Leuke kaart. Veel vegetarische gerechten. Lekker gegeten. Het enige minpunt is de inrichting. Je zit wel erg dicht op elkaar, mede daardoor heel rumoerig.
Connie T.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Vanavond heerlijk gegeten. Gevarieerd menu. Moeilijk om een keuze te maken, alles leek lekker. Vlotte, attente bediening. Het enige minpunt vond ik de inrichting . De tafels staan te dicht bij elkaar.
Veel geluid, soms lastig om het gesprek te volgen van je tafelgenoten.
Kimmichele .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Altijd heerlijk eten voor een goede prijs. De kaart wisselt vaak, met enkele toppers die altijd te bestellen zijn. De sfeer is gezellig, alleen staan de tafels wat dicht op elkaar. Vooral op het terras buiten, wat minder gezellig zitten is.
Laura M.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Het eten is zeer goed voor het weinige dat je er voor betaald. Goed van smaak, vers en prima gepresenteerd. Oplettendheid en snelheid van het bedienend personeel kan beter. Leuk interieur maar de tafels staan dicht op elkaar, de fauteuils zitten echt verschrikkelijk en de akoestiek is wat minder. Je kan hier niet reserveren dus of de gok heen gaan of even wachten aan de bar. Waar het wat druk is gezien je hier ook moet staan om te zien op het bord wat her menu van die dag is.
Echter de kwaliteit van het eten maakt hier veel goed. Een aanrader.
Stefan F.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Op aanraden van familie ben ik hier samen met mijn vriendin heerlijk wezen eten op een zaterdagavond. We waren er vroeg (iets voor 18u) en dat is maar goed ook, want binnen no time zat het hele restaurant vol. Nou wil dat ook snel, want het is een kleine, knusse gelegenheid. Sfeervol ingericht met leuke wisselende meubeltjes en een hoop kunst aan de muur.

Bij binnenkomst werden we meteen vriendelijk opgevangen en konden we een tafeltje uitzoeken. We zochten een plek bij de half open keuken waar we de koks vol plezier hun werk zagen doen en ploften in twee zeer relaxte oorfauteuils. Al snel konden we er weer uit, want de menukaart hangt achter in het restaurant op een groot krijtbord. Dat was naar mijn mening het enige minpunt van de avond, aangezien je over de hoofden van mensen die onder het krijtbord zitten te eten, naar de kaart moet kijken. Dat voelt enigszins ongemakkelijk (voor die mensen die eronder zitten nog meer denk ik, want terwijl we daar stonden maakte de mevrouw naast ons zelfs foto's van het bord). Nee, geef mij maar een menukaart.

Maar goed, gelukkig was dat het enige minpunt, aangezien we snel onze bestelling door konden geven aan de vriendelijke en oplettende serveerster en vrij snel daarna ook onze biefstuk en kip kregen. Een mooi opgemaakt bord met heerlijk mals vlees en goed bereide groenten. En goede porties ook. Lekker eten voor weinig geld bovendien, want mijn biefstuk was slechts 14,50 en de kip van mijn vriendin was in de 13 euro. Meer dan waar voor je geld! En dat geldt zeker ook voor de heerlijke crème brulee van 4,50 die we als nagerecht aten.
LBouwmans .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2015
Afgelopen pinkstermaandag bij Notting Hill gegeten. Omdat het niet mogelijk is om te reserveren, gingen we al vroeg, rond een uur of 6. Een verstandige keuze, aangezien om half 8 de bar vol zat met mensen die op een tafeltje wachtten.
Toen ik vroeg wat voor droge witte wijn ze hadden, keek de vrolijke serveerster me aan alsof ik niet helemaal 100 was. "Ja gewoon, chardonnay", was haar antwoord. Een wijnkaart o.i.d. hebben ze niet. Dat vind ik op zich geen probleem, als de bediening je kan vertellen wat ze in huis hebben. Toch maar even mee naar de bar gelopen dus. De Franse huiswijn (inderdaad Chardonnay) is overigens prima.
Dit geldt zéker voor het eten. Als voorgerecht deelden we een zalmtartaartje en een kleine pizza van bladerdeeg met gamba's: heerlijk! Ook het hoofdgerecht, op de huid gebakken kipfilet met polenta was super lekker. Prijs-kwaliteitverhouding is mijns inziens top.
De opstelling in het restaurant is wat krap, maar wel heel gezellig. Al met al zeker een geslaagde avond en absoluut een aanrader, ondanks de gebrekkige kennis van de (goedgemutste) serveersters. Dat laatste is wat mij betreft een gemiste kans!
Timo H.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2015
De sfeer

Het is er vol en druk, je zit er tussen de (moderne) kunst; en er staat muziek op. De muziek was even wennen, maar niet onoverkomelijk. Het was vanaf een uur of 18:30 echt nokvol, dus, denk ik dat deze setting de meeste jonge mensen zeer aanspreekt.

De bediening

Pas nadat ik naar de kaart gevraagd had, werd mij te verstaan gegeven dat er geen kaart was, maar een schoolbord waarop de opties stonden. Voorts duurde het soms even voordat mijn opgestoken hand gezien werd. Dit alles doet niets af aan het feit dat de bediening vriendelijk was.

Het eten

Om kort te gaan: wat ze doen, doen ze heel erg goed. Mijn menu: rundercarpaccio, biefstuk en hangop. Het viel mij op dat er op tafel geen peper en zout te vinden zijn. Hieruit spreekt mijns inziens een keuken met vertrouwen in zichzelf. Leuk om te zien, maar daarmee wordt tevens een risico genomen. De carpaccio vond ik erg lekker. Spierwitte Parmezaan, een teken dat deze super vers was. Het gerecht laat zich het best typeren als klassiek. Carpaccio zonder (overbodige) opsmuk. Zo zie ik het graag.

Biefstuk: ietsje gaarder dan ik hem wilde, maar de rode wijnsaus, gebakken aardappelen en mosterdmaiyo maken dat meer dan goed. Een beproefde combinatie, prima uitgevoerd. Ik was tevreden.

Hangop: in een glas met een krokantje van noten. Ik vond de presentatie leuk, en het gerecht zelf smakelijk.

Conclusie

Er is niet te reserveren, wat maakt dat er mensen zijn waaraan wellicht eens "nee" verkocht moet worden, want het zat vol. Met reden! Wij waren voor 2 mensen om en nabij de 50 euro kwijt. Het eten is er lekker, en het is niet duur. De prijs-kwaliteitverhouding is dan ook optimaal te noemen. Mij zien ze zeker terug.
Eelco S.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Op uitnodiging gaan eten bij Notting hill in Nijmegen, een duidelijk populaire plek voor studenten. De prijzen zijn vriendelijk, maar dat heeft ook z'n consequenties. Het eten is redelijk. Het als mals aangeprezen vlees bleek toch wat taaier dan verwacht, maar wel voorzien van lekkere en tamelijk veel gegrilde groenten. Het dessert, de cheesecake, is wat zoetig maar best aardig. Gezien de prijs / kwaliteitsverhouding begrijp ik de populariteit bij studenten wel. Waar ik meer moeite mee heb is de gehaaste sfeer van de bediening. Alles gaat snel en het komt over alsof ze graag willen dat je snel eet en dan weer vertrekt. Prima om een keer gegeten te hebben, maar als ik rustig en lekker wil eten betaal ik liever iets meer en kies voor een andere plek.
Valerie B.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2015
De eerste keer dat ik bij Notting Hill at was goed, een pompoenrisotto die prima was, niet speciaal. De twee keren erna viel het eten tegen. Laatste keer had ik vis besteld: kabeljauw. Die was nog koud vanbinnen dus retour gestuurd, kwam de vis terug was die nog steeds niet warm. Eten moet heet of op z'n minst heel warm zijn als dit wordt geserveerd.. Dat is het minste wat ik als klant verwacht. Het is eten voor weinig geld maar dan nog verwacht ik kwaliteit. Jammer. Verder wel een gezellig plekje voor een snelle hap.
Aamsmits .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding bij dit eetcafé in het Nijmeegse centrum.
Wij waren vroeg waardoor er nog ruim voldoende plaats was. Het liep echter snel vol op zaterdagavond.
We hebben een hoofd- en nagerecht genomen. Beiden van prima kwaliteit.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2014
echt een goed eetcafé. Je hebt de indruk dat je in een grote woonkamer zit. lekker huiselijk. we hadden als voorgerecht carpaccio en een flamkuchen met zalm. allebei heerlijk. als hoofdgerecht de biefstuk en fish & chips gegeten. voldeden allebei prima aan onze verwachtingen. Bediening is prima. kortom: alles wat we van een eetcafé verwachten.
Maaikeo .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2014
Bij Notting Hill kun je heerlijk ongedwongen genieten van een lekker hapje eten. Het eten is goed en smaakvol maar niet al te spannend. Juist erg leuk om met een groepje vrienden te zitten. De cheese cake als nagerecht zou ik iedereen aanbevelen!
Anke .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2014
Enorm populair en erg druk restaurant. Na even aan de bar een wijntje te drinken, konden we gelukkig snel aan tafel, waar mijn tafelgenoot en ik beide genoten van de asperges met ham en botersaus, die uitstekend was bereidt. Erg lekker!
Harm_verbiesen .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2014
Erg lekker gegeten. Aardige bediening, leuke menukaart. Geen poespas. Gewoon goed! We hadden carpaccio en biefstuk. Erg lekker!
Dirtsa .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2014
Met z'n drieën op een zondagavond hier een hoofdgerecht gegeten. Prijs/kwaliteitverhouding voor het eten is dik orde en vandaar onze 8 als waardering hiervoor. We hebben 48 euro neergeteld voor: risotto met groene asperges en kip, biefstuk met krieltjes, rode wijnsaus, stukje mais, courgette en tomaat en extra frites (niet hoeven te betalen!), spinazie-aardappelstamppotje met tongscharfilet en een bakje salade (los te bestellen), voldoende voor ons alle drie. Een prima restaurant waar je voor relatief weinig geld originele gerechten, zowel vegetarisch als met vlees, vis of gevogelte, en ruime porties krijgt voorgeschoteld. Minpuntje voor ons was dat we alle gerechten wel wat aan de zoute kant vonden. Het zout werd veelal in de keuken ter plekke toegevoegd. Dus dat probleem zou een volgende keer voor ons wel opgelost kunnen worden.
We vonden de zaak uitnodigend, lekker dicht in het centrum en bij de parkeergarage gelegen en ongedwongen ingericht met originele verlichting boven de bar. De tafeltjes staan dicht op elkaar. Het was erg druk en dus zit je zeer dicht bij de buurman of -vrouw. Aan de muur veel moderne schilderijen, litho's en werken in andere druktechnieken. Een open keuken maakt de entourage nog levendiger, net als de klanten die naar het krijtbord lopen om te kijken wat het menu is. Het personeel is jong, vriendelijk en attent. Een eetgelegenheid waar we zeker nog eens naar terug zouden kunnen keren.
PaulineBuijs .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2014
Met 3 personen op een zaterdagavond bij dit sfeervolle restaurantje gegeten. Van de prijs/kwaliteitverhouding kan menig restaurant iets leren. Het eten was vers en ik vond de kaart niet groot (hoeft ook niet) maar wel verrassend. Het personeel is enthousiast en klantgericht. We hebben een erg leuke avond gehad!
MeisjeNijmegen .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2014
Het stonk hier wat naar riool! Suggestie: achterin gaan zitten, dan merk je er minder van. Maar dit bedierf de sfeer wel enigszins. Het eten was bijzonder lekker (ik at ravioli en een brownie toe), vooral gezien de prijs. Verder is het restaurant leuk en modern ingericht, en kun je hier een fijne avond hebben. Leuk alternatief voor een eetcafé!
R-en-R .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2014
Notting Hill is weer eens wat anders! Ontspannen sfeertje, vriendelijk personeel en lekker eten. Wij hadden beiden de carpaccio als voorgerecht en risotto met kabeljauw als hoofdgerecht (gerechten wisselen steeds). Vooral deze laatste was erg lekker. Op de carpaccio zat erg veel saus, maar verder smaakte hij goed. We waren gelukkig op tijd, want om kwart voor 7 zat het al bomvol.
Dubbeldik .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2014
Prima prijs/kwaliteitsverhouding. Het restaurant is niet groot en de zitplaatsen zijn een beetje krap. Het eten is lekker en de porties voldoende groot. Op vrijdagavond was het al vroeg (18.00) vol, je kunt er niet reserveren dus wachten op een tafeltje.
Kabeljauw op risotto met kreeftensaus mooi op smaak!
VanS .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2014
super prijs-kwaliteitverhouding! Wij hadden beiden carpaccio vooraf en biefstuk als hoofdgerecht, erg lekker! We vonden het wel een beetje vreemd dat er tafeltjes leeg waren en we toch een kwartier aan de bar moesten wachten...
Beste vanS,

De reden dat er bij ons tafels leeg worden gehouden is dat we maar een beperkt aantal plaatsen hebben. Soms laten we daarom onze gasten even wachten omdat we weten dat er binnen aanzienbare tijd een tafel vrij komt. Een groter gezelschap wat later komt kunnen we dan alsnog aannemen.