Not Out

Maandag t/m Donderdag 12:00 - 01:30
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 02:30

Badeend_15 .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2015
Het eerste tafeltje waar we aan wilden zitten was niet schoon, er lagen nog achtergebleven stukjes eten die van de schalen/borden gevallen waren. Bediening was wel vriendelijk, maar ik had het idee dat het allemaal wat langs elkaar heen liep (we kregen twee maal uitleg over de kaart, en er werd gevraagd of we al een keuze hadden kunnen maken nadat we al onze bestelling hadden doorgegeven. Beetje slordig, verder niet vervelend. De koffie die ik kreeg was een beetje aan de lauwe kant. Ontzettend lekkere koffie, dat wel. De burgers waren ook zoals beloofd: smaakvol, goede bite, gegrild, lekker met alle sausjes en een echt hamburgerbroodje. De geroerbakte groenten leken meer gekookt dan geroerbakt, dit viel tegen. En het bestek was niet helemaal schoon. Al met al een geslaagde avond, alleen een paar details waar iets op aan te merken viel.
Dick D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2015
Gezellig niets aan de hand cafe.
Echt geweldige mosselen gegeten met lekker biertje erbij.
Leuke mensen, kortom: prima vertoeven!
Venalem .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Vandaag wezen borrelen bij deze leuke tent.
Erg aardig personeel en we hebben van heerlijke nacho's genoten!
Heerlijk in de zon gezeten en met de eigenaar gelachen!
Erg gezellig
Tamara W.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2015
Heerlijk gegeten. volgens mijn dochter de "lekkerste hamburger ooit". Goede bediening en een hele gezellige sfeer, een echte aanrader!
Fonnepon .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2014
Wat een gezellig eetcafe! Er hangt een warme sfeer en de bediening is heel vriendelijk. Ze letten goed op en zorgen ervoor dat je niets te kort komt. Op de kaart stonden veel lekkere gerechten, dus het was nog moeilijk kiezen. Ik ben voor de sliptongetjes gegaan met krulfrietjes. Heerlijk! De eigenaar haalt ze elke dag vers in Scheveningen. Als toetje heb ik de Merenque-ijstaart genomen. Lekker zoet! De wijn was trouwens ook erg goed. We hebben echt een top avond gehad en gaan hier zeker regelmatig terugkomen!
MarjanBrucke .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2013
Onze eerste keer. Erg aangenaam verrast. Het eten is heel simpel maar uiterst smaakvol. Ziet er mooi uit de zaak. We wonen hier in de buurt en waren nog niet eerder geweest. De ediening was heel erg vriendelijk, persoonlijk en attent. Wij komen zeker terug
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2012
Een mooie plek om voor een betaalbaar bedrag smakelijk te eten en lekker te drinken. De vaste kaart heeft hoofdzakelijk aanraders, de happen van de dag zijn ook prima. Geen haute cuisine, maar gewoon lekker even eruit voor een smakelijke hap. En de sport natuurlijk!
Annamaria H.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
First and foremost een kroeg en als kroeg een hele leuke kroeg met een hele duidelijke positionering, het is een sportscafe, superleuke tent om heen te gaan om samen sport te kijken. Maar daarvoor kwam je waarschijnlijk niet naar Iens, dus hoe zit het met het eten? Deze sportscafe zal je niet teleurstellen want het eten hier is verrassend goed. Kleine vaste kaart met de verplichte nummers erop (sate/ hamburger/ salades en broodjes) en extra dagelijks wisselende gerechten. Verwacht geen culinaire hoogstandjes en een professionele zwarte brigade maar daarvoor ga je ook niet uit eten in een kroeg toch? Het eten is eenvoudig, eerlijk, smaakt heerlijk en heel betaalbaar. Hun cheeseburger en twister fries zijn een aanrader.