Nostra

Van Broeckhuysenstraat 48 6511 PK Nijmegen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Nostra

Henk B.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Leuke lunchgelegenheid, gezellig druk, attente service en goed gemaakte lunchgerechten van een mooie kaart. We begrepen dat het hier druk kan zijn. En toch een vijf voor service. Dat zit zo. Op de rekening die ik kreeg ontbraken drie drankjes en was een kopje koffie vervangen door een goedkoper kopje thee, toen ik de baas(?) daarop wees en om een aangepaste (en dus een €10 hogere rekening) vroeg, kreeg ik slechts een geïrriteerde reactie, werd in mijn bijzijn een serveerster, die er niets mee te maken had) uitgefoeterd en aan het werk gezet met een rekenmachientje de rekening aan te passen, toen ik vroeg of de nieuwe rekeninmg niet gewoon uit de kassa kon komen, was opnieuw de irritatie van de baas mijn deel. Kortom leuke tent maar gastvrijheid is geen onderdeel van de cultuur. Mocht je hier ooit een te lage rekening krijgen: minj advies betalen en weglopen. Een andere reactie wordt niet opprijsgesteld.
Erica V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Weer eens naar Nostra. Hier zit je fijn! Vriendelijke bediening, met een lach. Zo hoort het, maar zie je lang niet overal! Heerlijke broodjes met goede ´bijproducten´. Een broodje pate met daarbij verse groenten en fruit, paprika, tomaatjes, pijnboompitjes, aardbeitjes. De veenbessensaus apart geserveerd. Erg fijn! Partner nam de Nostra/bol, ook heel mooi geserveerd. Duurt soms allemaal wat langer maar staat een mooie lunch tegenover. Complimenten!
LeoKonst .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
Zondag 13 december 2015. Even binnengewipt bij Nostra in Nijmegen. Wat een geweldige tent. Komt daar in de bediening een schoonheid aanlopen van de bovenste plank. Wat een charme en vriendelijkheid. Werkt er pas anderhalve maand. Flesje wijn. Tapas schaaltje. Heerlijk. Vier+ sterren voor Nostra, Vijf sterren voor de bediening. Je gaf ons qualitiy-time. Bedankt daarvoor!
Gerrie & José van Oosterhout. Leo Konst.
Lindsay S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2015
Zwaar teleurgesteld!

Vanmiddag hebben we bij Nostra gelucht. Nou, wij waren van onze luch aan genieten tot een van de bediening een glas liet vallen.
Onze tafel was voll met glas deeltjes.

De bediening was vriendelijk en naam onze luncht mee. Maar ze waren snel vergeten een nieuwe luch te brengen.
Jammer! Wat ze niet vergeten waren is de lunch uit de rekening te halen.

Een van de biediende zei jullie krjjgen de drankjes van ons.
Zij hebben zich niet verontschuldigd voor de ongemak en de fout dat ze gemaakt hebben.

Wij zijn met een lege maag naar huis gegaan.

""De eigenaar deed als of hij niets hoorde en niets zag "" Voor mij staan gasten en gastvrijheid op nummer één !

Hilde94 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Leuke lunch/wijn bar in het centrum van Nijmegen. Een leuk terras waar je goed kunt zitten en kan uitkijken over de straat.
We hebben hier geluncht met vijf personen en er was voldoende plek om buiten te zitten. De kaart heeft genoeg keuze. Daarnaast stonden er een aantal gerechtjes op kleine krijtbordjes geschreven. De bediening wees ons hier niet op (tip), maar we hadden ze snel zelf gevonden.
Het duurde een half uurtje voordat onze broodjes werden geserveerd, iet wat lang aangezien het niet druk was. Maar het was het wachten meer dan waard! Prima prijs-kwaliteit verhouding en leuk opgemaakte borden. Alle broodjes waren lekker en ruim geproportioneerd.
Gezellige plek in centrum Nijmegen!
Panhuizen .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2014
Super plek om te zijn. Heerlijk vers en zeer goed verzogd eten. Ze doen er alles aan om op persoonlijke wensen in te gaan. Zeer schappelijke prijzen voor deze kwaliteit. Kinderen zijn van harte welkom. Wij hebben genoten van de verse broodjes met de heerlijke soep Bedankt
Muti54 .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2014
Gezellig lunchen, lekkere broodjes of club sandwich. Koffie is ook heerlijk en de wijn voor de niet rijders goed. Voor de Bob een glas water met ijs en citroen. Stond niet op de rekening. Geweldig, wat een service.
Jordy L.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2014
Ben hier nu al een vele malen geweest en nog geen enkele keer teleurgesteld op welk gebied dan ook. Service is uitstekend, zeer vriendelijk personeel en het eten (lunch) is geweldig. Alles wordt perfect verzorgd. Zelfs een tosti wordt geserveerd als een schilderij (met salade/fruit/groente).
De vissalade is gewoon geweldig. Clubsandwich vis TOP!

Dit adres is inmiddels gebombardeerd tot mijn favoriete lunch stekkie! Ga zo door Nostra!
CIndy M.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2014
Lekker geluncht: tosti gerookte zalm en tosti serano ham. beiden met royale garnituur (sla e.d), snelle en vriendelijke bediening. Gewoon goed!
Celinalda .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2014
Hier vandaag een broodje gegeten met zn tweeën. Bediening was attent en vriendelijk. De broodjes werden als kunstwerkjes gepresenteerd en smaakte ook goed. Het was nog wat vroeg voor de wijn, maar we komen zeker terug om te proeven.
Hester S.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2013
Genieten buiten op terras met straalkachels. Goede wijnkaart en tapasschaal voor 2 personen. Attente bediening. Als wijnbar in elk geval geslaagd.
ChrisV .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2012
We zijn begonnen met een thee uit de slectie van Dilmah. Daarna 3 verschillende wijnen die per glas werden geschonken. We konden kiezen uit een voldoende gevarieeerd aanbod. De wijnen worden op de kaart goed omschreven. Daarbij hebben wij genoten van de tapasschotel van een goede prijs/kwaliteit verhouding.
Door het glas in het plafond achterin is er voldoende licht en kun je kiezen voor plaatsje met veel licht of een wat donkerder plaatsje met meer romatiek. De lunch kaart zag er gevarieerd uit, dus dat gaan we ook nog een keer doen.
Sandervd .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2012
Vandaag gelunched bij Nostra. Ik woon al een tijdje in Nijmegen, maar dit is prijs-kwaliteit gewoonweg de beste lunchroom. Er wordt veel aandacht besteed aan de opmaak en de kwaliteit. Ik kreeg maar amper mijn salade op, terwijl ik een grote eter ben. Ook de zalm op toast was perfect, zelfs met een toefje kaviaar (voor een prijs van rond de 10,- !).