Nostos Taverna

Graafsebaan 106 5242 JP Rosmalen Nederland Kaart

Over restaurant Nostos Taverna

Traditioneel Grieks in Nostos

In dit gezellige restaurant draait het allemaal om Griekse heerlijkheden! Na tien jaar met veel plezier in Griekenland te hebben gewoond, heeft Ira besloten om Nederland kennis te laten maken met de heerlijke traditionele Griekse gerechten. Nostos betekent nostalgie/heimwee in het Grieks en dat wordt terug gebracht in de Griekse sferen en heerlijkheden die gepresenteerd worden in dit fijne restaurant!

Meer informatie over restaurant Nostos Taverna

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 23:00
Thalia T.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2015
Heerlijk gegeten in dit knusse restaurant. Ik ben in veel griekse restaurants geweest maar Nostos Taverna valt op door hun vele traditionele griekse hapjes in tapas stijl. Alles supervers en zowel vlees als vis is heerlijk klaargemaakt door de griekse chefkok. Bediening is vriendelijk en behulpzaam. De wijnkaart is top en past bij elk gerecht. De griekse deserts zijn ook een aanrader.
Ik ga zeker nog eens terug.
Donkie71 .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Aangezien ik redelijk vaak in Griekenland ben geweest (en er ook een paar jaar heb gewoond) vind ik het erg leuk, gezellig en lekker om af en toe nog even lekker Grieks te gaan eten. Ik heb al vaker bij Nostos Taverne gegeten maar steeds vergeten een recensie te plaatsen, dus bij deze. Ik heb er iedere keer lekker gegeten. Ik vind vooral de Gyros Nostos en de lamskoteletjes erg lekker. Volgende keer denk ik dat ik voor het 'Grieks Tafeltje' ga.
Rob .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2015
Heerlijk gegeten: verschillende hapjes als voorgerecht en een goede mixer grill. Alles met uitstekende bediening en vriendelijke eigenaren. Erg jammer dat dit prima restaurant niet een betere locatie heeft... Aanrader en we komen zeker terug. Overigens niet verwarren met De Griek in het centrum van Rosmalen!
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2015
Vanavond met 3 personen Griekse tapas gegeten bij Nostos Taverna. De ligging van dit knusse restaurant is niet zo mooi, maar dit word geheel goedgemaakt door de heerlijke gerechtjes. Vriendelijke bediening. Echt een aanrader. We komen zeker terug.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2015
Met collega's wezen eten op een donderdagavond. Was niet enorm druk maar wel gezellig vol. Rustig restaurant met zeer vriendelijke en attente bediening in een zeer gemoedelijke sfeer. Kregen bij binnenkomst een ouzo van het huis aangeboden, wat een leuke binnenkomer was. Uitgebreide menukaart. Heerlijk gegeten. Zelf genoten van twee fijne vis gerechten die aangevuld worden met friet en twee frisse salades. De gerechten zijn ruim voldoende. Wij hadden geen ruimte meer voor een volledig nagerecht. Maar buiten de kaart om konden we ook alleen baklava met koffie/thee bestellen. Prima geregeld. Een ieder van ons is van plan om bij deze Griek zeker terug te komen om heerlijk te eten.
Rleeuw2 .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
Heerlijk gegeten. Vooraf de kalamaris. Deze waren hardstikke vers en heerlijk. Daarna heb ik heb de gyros op. Ik heb nog nooit zulke lekkere gyros op. Daarna nog een souvlaki van varkenshaas. Deze was heerlijk mals. Mijn man had lamshaasjes in kruidenboter. Ook heerlijk volgens hem. Lekkere salade en frietjes erbij. Als toetje had ik baklava. Ook heerlijk en duidelijk zelf gebakken. Jammie. Mijn man had de bavarois die ook heerlijk was volgens mijn man.
Al met al een restaurant waar wij zeker nog veel vaker terug gaan komen!