Nostalgie eten en drinken

Dorpsstraat 10 5768 CE Meijel Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Nostalgie eten en drinken

Dinsdag 12:00 - 18:00
Woensdag t/m Zaterdag 12:00 - 21:00

• Terras
Yvonnevanwingerden .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Zowel de voorgerechten als hoofdgerechten waren zeer smakelijk. Een heerlijke chardonnay voor mij en een lekker tapbiertje voor mijn man. Koffie na met snoeperijtje. De koffie was prima maar het snoeperijtje was niet lekker. De 2 cakesoorten waren droog en smakeloos, de appelcompote had weinig smaak maar was de beste van de drie. Goede bediening. We komen hier zeker terug!
Tongh .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2014
In dit restaurant is het goed toeven. Gezellige locatie, vriendelijk personeel, prima service en lekkere gerechten. Veel streekproducten en lekkere wijn. Ik kom er heel graag. De cappuccino is de lekkerste die ik ooit ergens gehad heb...
Trudy V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2013
Afgelopen weekend heb ik hier samen met 9 vriendinnen gegeten. het is een erg leuk restaurant met een kaart vol lekkere gerechten... Ambiance is top.. er is een open haard waar je vooraf gezellig een borreltje kunt drinken. Het restaurant is erg mooi en smaakvol ingericht. Het personeel is erg aardig en in de keuken doen ze het ook erg goed! Leuk dat je kunt zien hoe ze daar bezig zijn... onze tafel keek nl. uit op de keuken. Prijs-kwaliteit verhouding is goed. Het was een geslaagde avond! We hebben allemaal heerlijk gegeten en iedereen ging tevreden naar huis... Zeker de moeite waard om in de toekomst nog eens terug te komen!