Nossa Terra

Lindengracht 207 1015 KG Amsterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Nossa Terra

Mmmm, heerlijke Portugese lekkernijen kun je hier kopen. Leuk ingerichte winkel mét een gezellige hoek ingericht als café/lunchroom. Portugese wijn, kaas en vis zijn populaire delicatessen. Wil je het eerst allemaal eens proeven? Schuif dan aan en laat je inspireren door de menukaart. Kies uit goed belegde broodjes, Bacalhau of kip Piri Piri. En als je het echt zomers wilt, dan bestel je een lekker alcoholvrij drankje met daarbij uitgebreide tapas. Al het goede van Portugal op één tafel!

Meer informatie over restaurant Nossa Terra

• Af te huren , Airconditioning , Bar , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Nossa Terra

Sabina G.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Ricardo is aardig en snel. Jammer dat hij geen Portugees bleef spreken, aar overging op het Engels. Verder eten: prima, kleine maar smakelijke broodjes. De bruine bonensoep heerlijk aldus mijn zoon.
Ik zou graag meer PORTUGESE muziek hebben willen horen, het was iets vaags Engelstalig.Portugese fado is rustig en muzikaal!!
Sabina G.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
snelle bediening, goede broodjes en lekkere snacks.
Muziek was helaas niet Portugees! beter is dat aan te passen en fadomuziek te draaien.!!!