Norma Serveert

Gedempte Haven 13 9001 AX Grou Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Menu's

Menu "Genieten" 37€

Menu "Delen" 32€

Menu "Proeven" 27€

Over het restaurant Norma Serveert

Er waait een frisse wind door restaurant Norma Serveert. Herman Wolfsohn, de chef van Norma heeft het restaurant per 01 oktober 2017 overgenomen. Niet een nieuwe stijl, wel een nieuwe eigenaar!

Herman heeft in zijn keuken geen gasfornuis of frituur staan; hij bereidt vol passie alle tapas op een echte Spaanse houtskoolgrill. Smaakvol en vernieuwend!

**Let op, hier eet je wat de pot schaft. Dieetwensen of allergieën graag in de opmerkingen erbij zetten.*

Meer informatie over restaurant Norma Serveert

9,4
9,4
anja V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Samen weer heerlijk genoten van allerlei heerlijke gerechten, met verrassende smaak combinaties, koude tapas ook weer lekkere nieuwe gerechten, waaronder warm gerookte zalm, bierbrood, boerenroomboter etc. Verder ongelooflijk heerlijke kippendijfilet, malse lamshamburger en ga zo maar door!!! Top team in bediening n keuken
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Van Norma serveert hadden we via via gehoord. Van tevoren erg nieuwsgierig naar t eten......
Wat was t geweldig. Heerlijke gerechten en enthousiast personeel. T was een hele fijne avond.
1 hele kleine opmerking: de servetten. Dat leken wel hele grote vloeitjes. Rare dingen.
Lucas H.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Wij hebben 2x eerder bij Norma gegeten. Dat vonden wij kwalitatief een stuk beter. Er was toen veel meer variatie in het vlees. Gisteravond slechts kip en vis. Wij hebben de verschillende vleessoorten gemist. Dat houdt dan ook automatisch in dat de prijs-kwaliteit verhouding niet in balans is. Voor de 210 euro die wij betaald hebben ( 4 pers) hadden we meer kwaliteit/variatie verwacht. Ik zal dit restaurant niet zo snel (meer) aanbevelen, terwijl ik dat voorheen wel deed.
Bovendien was het erg warm in de zaak. Een van on s gezelschap heeft zich bijna onwel gevoeld.
Advies: schaf een ventilator voor het plafond aan.

Hola Señor Lucas,

Muchas gracias voor uw reactie.
Ik ben bang dat er ergens wat mis is gegaan aan onze kant. Op het menu van afgelopen week stond namelijk na de proeverij van koude tapas inderdaad vis en kip, maar gevolgd door een gerecht met papas (aardappel), daarna keuze uit een hamburguesa of pasta (beetje van beide behoorde ook tot de mogelijkheden) en als laatste carne - biefstukjes van het Black Angus rund.

U en uw gezelschap zijn blijkbaar niet verder gekomen dan de eerste twee warme tapas. Heel vervelend! Ik zou het heel erg waarderen als u contact met mij opneemt om te zien waar het is misgegaan, zodat ik u een passende oplossing kan bieden.
Het was inderdaad erg warm. De airco had ik niet beneden staan, terwijl wij die wel hadden. Stom! In de drukte helemaal niet meer aan gedacht. Een leerpuntje.

Ik hoor graag uw reactie.
Hasta luego,
Herman
n.sikma .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Fantastisch eten, gastheren en -dame die met passie. Uit eten bij Norma serveert is meer dan eten, het is een avond uit!
Angelique378 V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Het is sfeervol ingericht. Alleen de akoustiek in de ruimte was niet fijn. Het is er super rumoerig. Wij hebben ons etentje hierdoor voortijdig afgebroken, omdat mijn partner alleen maar met de omgevingsgeluiden bezig was.
Hola Angelique,

Bedankt voor je recensie en je bezoek. Je hebt gelijk, het was die avond erg druk en het geluidsniveau was daardoor verre van optimaal. We hebben al veel geluiddempende maatregelen genomen, deze waren blijkbaar niet afdoende de avond van jullie bezoek.

Wij zijn nog steeds bezig met te onderzoeken wat qua akoestiek er nog meer voor opties zijn. Als je dat wilt, zou je dan contact met mij op kunnen nemen (via Facebook of het telefoonnummer dat vermeld staat op onze site)? Dan zou ik graag een passend voorstel willen doen om jullie vervroegde vertrek te compenseren, zodat jullie de volgende keer weer lekker lang bij me aan tafel blijven zitten!

Want die 8 voor eten, daar wil ik met mijn toetjes wel graag proberen een 9 van te maken. Minimaal ;-).

Warme groet, Hasta luego,
Herman
Monique S.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Echt en puur eten, van ver en dichtbij. Mini vakantie op je bord!! Met liefde bereid en geserveerd!
Harmina D.
Heerlijk gegeten
Alex S.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Veel verschillende gerechten die uitgebreid werden toegelicht. Waar ik bij de toelichting soms nog vraagtekens had hoe een en ander zou smaken, waren die vraagtekens na de eerste hap al weg. Alles was lekker en soms met een verrassende twist. De bediening is goed en direct, ik liet een mes vallen op de grond en voordat ik iets hoefde te zeggen was er al een nieuw mes. Een aanrader of het nu Norma is die serveert of Herman die nu serveert.
Kitty R.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Wij hebben super lekker gegeten in een gezellig en sfeervol restaurant. De gastheer verteld passievol over zijn gerechten en gaf ons interessante achtergrond informatie.
Brigitte K.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Eten wat de pot schaft, maar dan in de vorm van diverse kleine hapjes, geserveerd op prachtige kleurrijke, verschillende serviesvormen.
Heerlijke smaken, mooi opgemaakte bordjes en schaaltjes, aan tafel gebracht door vriendelijk personeel, dat met een spaanse tongval uitleg geeft. Fijn ook dat de chef vaak zijn keuken verlaat om de gasten zelf te woord te staan.
Laura P.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Wat een ontzettend fijn avondje uit!! Heerlijk eten, fantastische kok die alles zeer bevlogen uit komt leggen, top bediening. Prijs-kwaliteit verhouding klopt. Elk plankje en schaaltje schoon op, nog net niet uitgelikt....en dan zeker niet omdat er te weinig was, we waren alle vier meer dan voldaan en komen zeker vaker eten bij Herman waar Norma niet meer serveert.
Roos R.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Het was weer een feestje bij Norma/Herman.
Heerlijk gegeten, zelfs struisvogel en taart met Dolce de lecce,
Herman is een waardige gepassioneerde enthousiaste opvolger.
En niet te vergeten de twee toppers Angélica en Silko, ze hebben ons in de watten gelegd.
Niks meer aan doen, Top!
Jort&Roos
anja V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, lekker dat je iedere keer verrast wordt, heerlijke tapas, een zeer gezellige avond, ontzettend malse kip, heerlijke bavette, alles genieten!!!
Annet P.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Het eten is perfect, de sfeer klopt en de service is uitstekend! De passie van de eigenaar komt terug in alles, waardoor het een compleet avondje uit is!
Marisa K.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2017
(H) eerlijk eten met veel toegevoegde liefde wat in vele keukens ontbreekt. Dit is pure passie, een zeer hoogstaand culinaire tip wat mij betreft
Pizzaman .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Eten was top evenals de bediening. Het was erg rumoerig, de eigenaren hadden er al wel wat aangedaan. Zij hebben het plafond al geisoleerd. Voor de jassen was er geen ruimte deze werden op een stoel in de hoek gelegd.
Linda L.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Top avond gehad!!
Heerlijk gegeten en zeer gastvrij personeel!!
De gerechtjes zijn met heel veel zorg en liefde bereid en dat proef je!!
Wij komen zeker terug
Wat Ús Bynt B.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Flabbergeisted..........een feest der smaken.. De smaakpappillen maken overuren.
Norma-liter ben ik niet een fan van vis ,
maar hier kreeg ik een soort witvis met meegebraden mix van pesto en andere ingrediënten .Man man het kwijl liep mij uit de mond ......magnifique ........Een dikke 10!!!
Het personeel doet zo verschrikkelijk haar best om iedereen op z,n gemak te stellen en er een gezellige avond te maken ........
Wat een ambience .....I,ll be back !! :
Lisette V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Je krijgt zeker waar voor je geld. Het personeel is super vriendelijk en spontaan. Bij elke gerechtje een keurige uitleg met wat het precies is wat ze aan tapa's op je tafel zetten. Het zag er fantastisch uit en de smaak was geweldig en vers! Wij komen hier zeker nog veel vaker terug!
Meintje B.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
We hebben genoten van ons verlaat Valentijnsetentje. Je hoeft niet te kiezen van een kaart. Je krijgt alles stijlvol en smakelijk geserveerd. Allerlei koude en warme tapas..heerlijk brood. Alles wordt uitgelegd wat er geserveerd wordt. Enthousiaste mensen alles onder controle. Een superklein minpuntje vonden wij de koffie wordt geserveerd met een bonbon. Dit was een mini snicker. Maar dat valt bij dit alles in het niets. Wij komen snel weer terug...zeker de moeite waard!!