Over het restaurant Norma Serveert

Voel je thuis bij Norma

Voel je welkom in de eetkamer van Norma. Norma is de naam van de gastvrouw, wat vanzelfsprekend kijkende naar de titel van dit restaurant. Volgens kenners is het een genot om hier aan te schuiven en te genieten van de lekkere tapas die het enthousiaste team van Norma serveert voor je bereidt. Bij Norma Serveert voel je je echt thuis.

**Let op, hier eet je wat de pot schaft. Dieetwensen of allergieën graag in de opmerkingen erbij zetten.*

Meer informatie over restaurant Norma Serveert

9,4
9,4
Janny S.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Wat een feest om bij Norma serveert te eten. Allereerst het concept: het is eten wat de pot schaft en daardoor is elke ronde een verrassing. De keuken is Spaans; dus tapas en elke hap smaakt verrukkelijk. De bediening is ook helemaal goed, vriendelijk en enthousiast. Het plezier straalt er van af. De inrichting is niet bijzonder, maar wel knus. Hier zou ik wel elke dag willen eten.
fryskfamke .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Geweldig gegeten in redelijk minimaal ingericht restaurant. Maar alles wat je zoekt, is er: prima gerechten, verrassend, uitstekende en gastvrije bediening.
Lena G.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Verrassende avond met heel veel verschillende hapjes! De een nog lekkerder dan de ander. Goed betaalbaar voor al het eten wat je krijgt! We zijn erg tevreden en voldaan naar huis gegaan! We gaan jullie zeker aanraden aan vrienden en bekenden en komen graag nog eens terug!
Ingrid K.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Klein en intiem restaurant met enthousiast en professioneel personeel (inclusief Nora) die uitvoerig de overheerlijke tapas uitlegden die voor ons geserveerd werden. Ook de Sangria Cava is zeer aan te bevelen.
Kortom: Dit restaurant is een absolute aanrader!!
Ingrid Kamminga
kameleon73 .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Wat een super enthousiast en vooral aardig personeel. En het eten is zeer gevarieerd en erg smaakvol. De chef brengt veel gerechten zelf naar tafel en verteld er wat over. Super avond gehad
Jelmer D.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
We komen er erg vaak, en iedere keer als we weer gereserveerd hebben, leef ik er weer naartoe. Reserveer wel op tijd want het zit altijd vol. Een heerlijk lange avond met de lekkerste tapas. En het personeel is super, het enthousiasme spat er van af. Volgende week alweer geboekt; heerlijk.
Sieds H.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Norma serveert heerlijke waar voor ons geld.
Heel veel proeven en dat is tien keer leuker en lekkerder dan 1 gerecht.
Al met al een heerlijk avondje eten (3 uren!) met heel veel gerechten.
Een echte aanrader!
Wilma K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Super hartelijk ontvangst je wordt als gast echt gezien!
Het eten was voortreffelijk! We hebben een top avond gehad en komen zeker terug!!!
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Wat een geweldig restaurant! Fantastische, zeer originele tapas die duidelijk met liefde en passie bereid zijn! Porties zeer ruim. Medewerkers zeer enthousiast en vriendelijk, duidelijk veel plezier in hun werk. Het restaurant is inderdaad wat rumoerig maar ik lees dat Norma daarin al actie heeft ondernomen; super! Ook moesten we tijdens de warme tapas wat langer wachten maar ach, dan kwam er weer zo'n pareltje van een gerecht. Wij komen zeker terug!
Afke H.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wat hebben we weer heerlijk gegeten bij Norma.... Voor de 4e keer was ik hier! Echt zo genoten! Elke keer is het eten weer anders. En je proeft gewoon dat het eten met liefde en passie is gemaakt! Ga zo door Norma!
Gerbrich V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Top locatie in het schitterende dorp Grou! Het kan voor iedere gelegenheid! De mensen die er werken zijn ontzettend aardig, zijn behulpzaam en leggen ook nog eens uit wat voor lekkers we op ons bord krijgen. Ik kom er vaker en is zeker aan te raden!
Marijke B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Prima eten,smaak van gerechten heel goed! Leuk opgediend!

Aan het geluidsniveau zouden jullie wat moeten doen.
Gordijnen en bij de deur een afscherming voor de kou!
Hola Señorita Marijke,

Bedankt voor je recensie! Fijn om te lezen dat onze tapas bij jou in de smaak viel. Het geluid zijn we mee bezig. We hadden al actie ondernomen, maar dat blijkt toch niet helemaal voldoende te zijn in ons kleine drukke zaakje. Daarom wordt deze week het gehele plafond geïsoleerd met akoestisch schuim. Dan kunnen we er weer lustig op los kletsen en eten ;-).

Oh ja, wat betreft de kou, mijn excuus daarvoor! Blijkbaar ging de deur die avond vaak open en dicht. Ik ben zelf een enorme koukleum en zitten te bibberen tijdens het eten is niet fijn. Dus ik heb gelijk actie ondernomen en een elektrisch luchtgordijn voor boven de voordeur besteld :-D.

Nogmaals muchas gracias y hasta pronto,
bedankt en tot snel bij Norma Serveert!
Aranka F.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heerlijk gegeten, mooie en smaakvolle gerechten. Echt een avond tafelen en genieten. Tapas zoals het hoort! Wij komen zeker terug!
Caspar S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Het voelde weer als een warm bad. Eten bij Norma en haar team staat altijd garant voor een gezellige avond vol lekkere gerechtjes. Alle gasten krijgen de hele avond veel aandacht en een hele goede service. Herman, de kok, komt gepassioneerd enkele gerechten uitserveren of uitleggen hoe een gerecht gemaakt is. Wij hebben weer een hele gezellige avond gehad en heerlijk genoten.
Alice K.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Je kunt hier alleen maar in superlatieven spreken. Ongelooflijk mooie en lekkere gerechtjes, topbediening en topsfeer!!!
Annerose B.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Heerlijk gegeten, echt een aanrader. Enige kleine minpunt, teveel tafels in een kleine ruimte, waardoor het om je heen best lawaaierig is. Bediening is erg vriendelijk. Tapas zijn overheerlijk, maar het zou fijn zijn als je weet hoeveel tapas bij het hoofdgerecht geserveerd worden (zeker niet te weinig). Al in al was het een geslaagde avond en komen wij zeker weer terug.
Annerose B.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Eten was top, leuke bediening, porties voldoende. Sfeer leuk, tafeltjes staan wel dicht op elkaar, je kunt de gesprekken van de buurman beluisteren. Is wel een aanrader
karenvoetberg .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
De inrichting (één ruimte zonder afscheidingen tussen de tafels) maakt dat het restaurant een 'eet-lokaal' wordt. Het gesprek aan andere tafels is er volop, maar schept tevens gek genoeg de privacy aan je eigen tafel.
De gerechten zijn super lekker en de uitleg er bij maakt het gezellig! Wij kwamen echter niet verder dan de koude en warme tapas, want vol = vol. Zegt ook iets over de porties. Alles heerlijk gekruid en bereid! Hoe dan ook, een heerlijke avond!!! Neem wel de tijd als je hier gaat eten. De tijd tussen de warme tapas was soms net wat te lang; je weet ook niet hoeveel 'gangen' er zijn. Maar: geef je er aan over en geniet!!!
Janny M.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Het was wederom weer een topavond!!
Weer heerlijke nieuwe/ verrassende gerechtjes.
Norma is altijd vernieuwend bezig...een aanrader.
Jan A.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Heerlijk gegeten, Positief afwijkend van de overige Tapas restaurants
Prettige en vlotte bediening een zeer enthousiaste chef-kok met liefde voor zijn eten.
Komt ook regelmatig aan tafel om uitleg te geven.
Echt een aanrader, Ohh ja om de twee twee weken een nieuw menu.
Reserveren is wel noodzakelijk.