Over het restaurant Norma Serveert

Voel je thuis bij Norma

Voel je welkom in de eetkamer van Norma. Norma is de naam van de gastvrouw, wat vanzelfsprekend kijkende naar de titel van dit restaurant. Volgens kenners is het een genot om hier aan te schuiven en te genieten van de lekkere tapas die het enthousiaste team van Norma serveert voor je bereidt. Bij Norma Serveert voel je je echt thuis.

**Let op, hier eet je wat de pot schaft. Dieetwensen of allergieën graag in de opmerkingen erbij zetten.*

Meer informatie over restaurant Norma Serveert

anja V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Annet P.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Het eten is perfect, de sfeer klopt en de service is uitstekend! De passie van de eigenaar komt terug in alles, waardoor het een compleet avondje uit is!
Marisa K.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2017
(H) eerlijk eten met veel toegevoegde liefde wat in vele keukens ontbreekt. Dit is pure passie, een zeer hoogstaand culinaire tip wat mij betreft
Pizzaman .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Eten was top evenals de bediening. Het was erg rumoerig, de eigenaren hadden er al wel wat aangedaan. Zij hebben het plafond al geisoleerd. Voor de jassen was er geen ruimte deze werden op een stoel in de hoek gelegd.
Linda L.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Top avond gehad!!
Heerlijk gegeten en zeer gastvrij personeel!!
De gerechtjes zijn met heel veel zorg en liefde bereid en dat proef je!!
Wij komen zeker terug
Wat Ús Bynt B.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Flabbergeisted..........een feest der smaken.. De smaakpappillen maken overuren.
Norma-liter ben ik niet een fan van vis ,
maar hier kreeg ik een soort witvis met meegebraden mix van pesto en andere ingrediënten .Man man het kwijl liep mij uit de mond ......magnifique ........Een dikke 10!!!
Het personeel doet zo verschrikkelijk haar best om iedereen op z,n gemak te stellen en er een gezellige avond te maken ........
Wat een ambience .....I,ll be back !! :
Lisette V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Je krijgt zeker waar voor je geld. Het personeel is super vriendelijk en spontaan. Bij elke gerechtje een keurige uitleg met wat het precies is wat ze aan tapa's op je tafel zetten. Het zag er fantastisch uit en de smaak was geweldig en vers! Wij komen hier zeker nog veel vaker terug!
Meintje B.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
We hebben genoten van ons verlaat Valentijnsetentje. Je hoeft niet te kiezen van een kaart. Je krijgt alles stijlvol en smakelijk geserveerd. Allerlei koude en warme tapas..heerlijk brood. Alles wordt uitgelegd wat er geserveerd wordt. Enthousiaste mensen alles onder controle. Een superklein minpuntje vonden wij de koffie wordt geserveerd met een bonbon. Dit was een mini snicker. Maar dat valt bij dit alles in het niets. Wij komen snel weer terug...zeker de moeite waard!!
Janny S.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Wat een feest om bij Norma serveert te eten. Allereerst het concept: het is eten wat de pot schaft en daardoor is elke ronde een verrassing. De keuken is Spaans; dus tapas en elke hap smaakt verrukkelijk. De bediening is ook helemaal goed, vriendelijk en enthousiast. Het plezier straalt er van af. De inrichting is niet bijzonder, maar wel knus. Hier zou ik wel elke dag willen eten.
fryskfamke .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Geweldig gegeten in redelijk minimaal ingericht restaurant. Maar alles wat je zoekt, is er: prima gerechten, verrassend, uitstekende en gastvrije bediening.
Lena G.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Verrassende avond met heel veel verschillende hapjes! De een nog lekkerder dan de ander. Goed betaalbaar voor al het eten wat je krijgt! We zijn erg tevreden en voldaan naar huis gegaan! We gaan jullie zeker aanraden aan vrienden en bekenden en komen graag nog eens terug!
Ingrid K.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Klein en intiem restaurant met enthousiast en professioneel personeel (inclusief Nora) die uitvoerig de overheerlijke tapas uitlegden die voor ons geserveerd werden. Ook de Sangria Cava is zeer aan te bevelen.
Kortom: Dit restaurant is een absolute aanrader!!
Ingrid Kamminga
kameleon73 .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Wat een super enthousiast en vooral aardig personeel. En het eten is zeer gevarieerd en erg smaakvol. De chef brengt veel gerechten zelf naar tafel en verteld er wat over. Super avond gehad
Jelmer D.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
We komen er erg vaak, en iedere keer als we weer gereserveerd hebben, leef ik er weer naartoe. Reserveer wel op tijd want het zit altijd vol. Een heerlijk lange avond met de lekkerste tapas. En het personeel is super, het enthousiasme spat er van af. Volgende week alweer geboekt; heerlijk.
Sieds H.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Norma serveert heerlijke waar voor ons geld.
Heel veel proeven en dat is tien keer leuker en lekkerder dan 1 gerecht.
Al met al een heerlijk avondje eten (3 uren!) met heel veel gerechten.
Een echte aanrader!
Wilma K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Super hartelijk ontvangst je wordt als gast echt gezien!
Het eten was voortreffelijk! We hebben een top avond gehad en komen zeker terug!!!
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Wat een geweldig restaurant! Fantastische, zeer originele tapas die duidelijk met liefde en passie bereid zijn! Porties zeer ruim. Medewerkers zeer enthousiast en vriendelijk, duidelijk veel plezier in hun werk. Het restaurant is inderdaad wat rumoerig maar ik lees dat Norma daarin al actie heeft ondernomen; super! Ook moesten we tijdens de warme tapas wat langer wachten maar ach, dan kwam er weer zo'n pareltje van een gerecht. Wij komen zeker terug!
Afke H.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wat hebben we weer heerlijk gegeten bij Norma.... Voor de 4e keer was ik hier! Echt zo genoten! Elke keer is het eten weer anders. En je proeft gewoon dat het eten met liefde en passie is gemaakt! Ga zo door Norma!
Gerbrich V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Top locatie in het schitterende dorp Grou! Het kan voor iedere gelegenheid! De mensen die er werken zijn ontzettend aardig, zijn behulpzaam en leggen ook nog eens uit wat voor lekkers we op ons bord krijgen. Ik kom er vaker en is zeker aan te raden!
Marijke B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Prima eten,smaak van gerechten heel goed! Leuk opgediend!

Aan het geluidsniveau zouden jullie wat moeten doen.
Gordijnen en bij de deur een afscherming voor de kou!
Hola Señorita Marijke,

Bedankt voor je recensie! Fijn om te lezen dat onze tapas bij jou in de smaak viel. Het geluid zijn we mee bezig. We hadden al actie ondernomen, maar dat blijkt toch niet helemaal voldoende te zijn in ons kleine drukke zaakje. Daarom wordt deze week het gehele plafond geïsoleerd met akoestisch schuim. Dan kunnen we er weer lustig op los kletsen en eten ;-).

Oh ja, wat betreft de kou, mijn excuus daarvoor! Blijkbaar ging de deur die avond vaak open en dicht. Ik ben zelf een enorme koukleum en zitten te bibberen tijdens het eten is niet fijn. Dus ik heb gelijk actie ondernomen en een elektrisch luchtgordijn voor boven de voordeur besteld :-D.

Nogmaals muchas gracias y hasta pronto,
bedankt en tot snel bij Norma Serveert!