Over het restaurant Norma Serveert

Voel je thuis bij Norma

Voel je welkom in de eetkamer van Norma. Norma is de naam van de gastvrouw, wat vanzelfsprekend kijkende naar de titel van dit restaurant. Volgens kenners is het een genot om hier aan te schuiven en te genieten van de lekkere tapas die het enthousiaste team van Norma serveert voor je bereidt. Bij Norma Serveert voel je je echt thuis.

**Let op, hier eet je wat de pot schaft. Dieetwensen of allergieën graag in de opmerkingen erbij zetten.*

Meer informatie over restaurant Norma Serveert

9,3
Levendig
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Wat een geweldig restaurant! Fantastische, zeer originele tapas die duidelijk met liefde en passie bereid zijn! Porties zeer ruim. Medewerkers zeer enthousiast en vriendelijk, duidelijk veel plezier in hun werk. Het restaurant is inderdaad wat rumoerig maar ik lees dat Norma daarin al actie heeft ondernomen; super! Ook moesten we tijdens de warme tapas wat langer wachten maar ach, dan kwam er weer zo'n pareltje van een gerecht. Wij komen zeker terug!
Afke H.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wat hebben we weer heerlijk gegeten bij Norma.... Voor de 4e keer was ik hier! Echt zo genoten! Elke keer is het eten weer anders. En je proeft gewoon dat het eten met liefde en passie is gemaakt! Ga zo door Norma!
Gerbrich V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Top locatie in het schitterende dorp Grou! Het kan voor iedere gelegenheid! De mensen die er werken zijn ontzettend aardig, zijn behulpzaam en leggen ook nog eens uit wat voor lekkers we op ons bord krijgen. Ik kom er vaker en is zeker aan te raden!
Marijke B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Prima eten,smaak van gerechten heel goed! Leuk opgediend!

Aan het geluidsniveau zouden jullie wat moeten doen.
Gordijnen en bij de deur een afscherming voor de kou!
Hola Señorita Marijke,

Bedankt voor je recensie! Fijn om te lezen dat onze tapas bij jou in de smaak viel. Het geluid zijn we mee bezig. We hadden al actie ondernomen, maar dat blijkt toch niet helemaal voldoende te zijn in ons kleine drukke zaakje. Daarom wordt deze week het gehele plafond geïsoleerd met akoestisch schuim. Dan kunnen we er weer lustig op los kletsen en eten ;-).

Oh ja, wat betreft de kou, mijn excuus daarvoor! Blijkbaar ging de deur die avond vaak open en dicht. Ik ben zelf een enorme koukleum en zitten te bibberen tijdens het eten is niet fijn. Dus ik heb gelijk actie ondernomen en een elektrisch luchtgordijn voor boven de voordeur besteld :-D.

Nogmaals muchas gracias y hasta pronto,
bedankt en tot snel bij Norma Serveert!
Aranka F.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heerlijk gegeten, mooie en smaakvolle gerechten. Echt een avond tafelen en genieten. Tapas zoals het hoort! Wij komen zeker terug!
Caspar S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Het voelde weer als een warm bad. Eten bij Norma en haar team staat altijd garant voor een gezellige avond vol lekkere gerechtjes. Alle gasten krijgen de hele avond veel aandacht en een hele goede service. Herman, de kok, komt gepassioneerd enkele gerechten uitserveren of uitleggen hoe een gerecht gemaakt is. Wij hebben weer een hele gezellige avond gehad en heerlijk genoten.
Alice K.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Je kunt hier alleen maar in superlatieven spreken. Ongelooflijk mooie en lekkere gerechtjes, topbediening en topsfeer!!!
Annerose B.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Heerlijk gegeten, echt een aanrader. Enige kleine minpunt, teveel tafels in een kleine ruimte, waardoor het om je heen best lawaaierig is. Bediening is erg vriendelijk. Tapas zijn overheerlijk, maar het zou fijn zijn als je weet hoeveel tapas bij het hoofdgerecht geserveerd worden (zeker niet te weinig). Al in al was het een geslaagde avond en komen wij zeker weer terug.
Annerose B.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Eten was top, leuke bediening, porties voldoende. Sfeer leuk, tafeltjes staan wel dicht op elkaar, je kunt de gesprekken van de buurman beluisteren. Is wel een aanrader
karenvoetberg .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
De inrichting (één ruimte zonder afscheidingen tussen de tafels) maakt dat het restaurant een 'eet-lokaal' wordt. Het gesprek aan andere tafels is er volop, maar schept tevens gek genoeg de privacy aan je eigen tafel.
De gerechten zijn super lekker en de uitleg er bij maakt het gezellig! Wij kwamen echter niet verder dan de koude en warme tapas, want vol = vol. Zegt ook iets over de porties. Alles heerlijk gekruid en bereid! Hoe dan ook, een heerlijke avond!!! Neem wel de tijd als je hier gaat eten. De tijd tussen de warme tapas was soms net wat te lang; je weet ook niet hoeveel 'gangen' er zijn. Maar: geef je er aan over en geniet!!!
Janny M.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Het was wederom weer een topavond!!
Weer heerlijke nieuwe/ verrassende gerechtjes.
Norma is altijd vernieuwend bezig...een aanrader.
Jan A.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Heerlijk gegeten, Positief afwijkend van de overige Tapas restaurants
Prettige en vlotte bediening een zeer enthousiaste chef-kok met liefde voor zijn eten.
Komt ook regelmatig aan tafel om uitleg te geven.
Echt een aanrader, Ohh ja om de twee twee weken een nieuw menu.
Reserveren is wel noodzakelijk.
Marganne .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Hier wordt je de hele avond verwend en verrast met heerlijke en originele gerechtjes. Alles was even lekker, de plank met allerlei koude tapas, de verschillende warme gerechtjes met zowel vlees als vis en tot slot de plank met verschillende toetjes en zelfgebakken taart. Supervriendelijke bediening.
Tjitske R.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Verrassende combinaties. Je krijgt meer dan genoeg. We hadden bij de reservering niet aangegeven dat een aantal mensen geen vis lusten. Hier werd op de avond zelf heel flexibel mee omgegaan.
Neeltje Anna V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Altijd als mensen me ergens om een restaurant-suggestie vragen, zou ik dit restaurant aan willen raden; waar ook ter wereld. Mijn nieuwe lievelingsrestaurant!
Frederika C.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Personeel uitstekend. Ook de kok en de eigenaresse komen even vragen of alles naar wens is.
Gezellige sfeer, wel rumoerig. De akoestiek zou beter kunnen.
Heerlijk gegeten en meer dan genoeg. Voor herhaling vatbaar.
Rennie W.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016

Esther H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Wat een ontzettend fijne plek om heerlijk te eten. We hebben ervan genoten met z'n drieën van zowel het eten, de gastvrijheid als de gezellige atmosfeer. we komen graag terug bij Norma!
Sjors W.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Helemaal top! Je bent meer dan welkom. Een enorm enthousiasme, een feestje. Je kan niet kiezen,maar dat is helemaal niet erg! Alles is even smakelijk en er is voor ieder wat wils. Een klasse apart! Zeker tot snel.
Djim O.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Erg gastvrij en meedenkend (bv voor het verschonen van de kleine).
Eten was erg goed en verrassend. Ook volgens mede tafel genoten.