Norma Serveert

Gedempte Haven 13 9001 AX Grou Nederland Kaart

Over het restaurant Norma Serveert

Voel je thuis bij Norma

Voel je welkom in de eetkamer van Norma. Norma is de naam van de gastvrouw, wat vanzelfsprekend kijkende naar de titel van dit restaurant. Volgens kenners is het een genot om hier aan te schuiven en te genieten van de lekkere tapas die het enthousiaste team van Norma serveert voor je bereidt. Bij Norma Serveert voel je je echt thuis.

**Let op, hier eet je wat de pot schaft. Dieetwensen of allergieën graag in de opmerkingen erbij zetten.*

Meer informatie over restaurant Norma Serveert

9,4
9,4
Kitty R.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Wij hebben super lekker gegeten in een gezellig en sfeervol restaurant. De gastheer verteld passievol over zijn gerechten en gaf ons interessante achtergrond informatie.
Brigitte K.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Eten wat de pot schaft, maar dan in de vorm van diverse kleine hapjes, geserveerd op prachtige kleurrijke, verschillende serviesvormen.
Heerlijke smaken, mooi opgemaakte bordjes en schaaltjes, aan tafel gebracht door vriendelijk personeel, dat met een spaanse tongval uitleg geeft. Fijn ook dat de chef vaak zijn keuken verlaat om de gasten zelf te woord te staan.
Laura P.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Wat een ontzettend fijn avondje uit!! Heerlijk eten, fantastische kok die alles zeer bevlogen uit komt leggen, top bediening. Prijs-kwaliteit verhouding klopt. Elk plankje en schaaltje schoon op, nog net niet uitgelikt....en dan zeker niet omdat er te weinig was, we waren alle vier meer dan voldaan en komen zeker vaker eten bij Herman waar Norma niet meer serveert.
Roos R.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Het was weer een feestje bij Norma/Herman.
Heerlijk gegeten, zelfs struisvogel en taart met Dolce de lecce,
Herman is een waardige gepassioneerde enthousiaste opvolger.
En niet te vergeten de twee toppers Angélica en Silko, ze hebben ons in de watten gelegd.
Niks meer aan doen, Top!
Jort&Roos
anja V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, lekker dat je iedere keer verrast wordt, heerlijke tapas, een zeer gezellige avond, ontzettend malse kip, heerlijke bavette, alles genieten!!!
Annet P.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Het eten is perfect, de sfeer klopt en de service is uitstekend! De passie van de eigenaar komt terug in alles, waardoor het een compleet avondje uit is!
Marisa K.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2017
(H) eerlijk eten met veel toegevoegde liefde wat in vele keukens ontbreekt. Dit is pure passie, een zeer hoogstaand culinaire tip wat mij betreft
Pizzaman .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Eten was top evenals de bediening. Het was erg rumoerig, de eigenaren hadden er al wel wat aangedaan. Zij hebben het plafond al geisoleerd. Voor de jassen was er geen ruimte deze werden op een stoel in de hoek gelegd.
Linda L.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Top avond gehad!!
Heerlijk gegeten en zeer gastvrij personeel!!
De gerechtjes zijn met heel veel zorg en liefde bereid en dat proef je!!
Wij komen zeker terug
Wat Ús Bynt B.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Flabbergeisted..........een feest der smaken.. De smaakpappillen maken overuren.
Norma-liter ben ik niet een fan van vis ,
maar hier kreeg ik een soort witvis met meegebraden mix van pesto en andere ingrediënten .Man man het kwijl liep mij uit de mond ......magnifique ........Een dikke 10!!!
Het personeel doet zo verschrikkelijk haar best om iedereen op z,n gemak te stellen en er een gezellige avond te maken ........
Wat een ambience .....I,ll be back !! :
Lisette V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Je krijgt zeker waar voor je geld. Het personeel is super vriendelijk en spontaan. Bij elke gerechtje een keurige uitleg met wat het precies is wat ze aan tapa's op je tafel zetten. Het zag er fantastisch uit en de smaak was geweldig en vers! Wij komen hier zeker nog veel vaker terug!
Meintje B.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
We hebben genoten van ons verlaat Valentijnsetentje. Je hoeft niet te kiezen van een kaart. Je krijgt alles stijlvol en smakelijk geserveerd. Allerlei koude en warme tapas..heerlijk brood. Alles wordt uitgelegd wat er geserveerd wordt. Enthousiaste mensen alles onder controle. Een superklein minpuntje vonden wij de koffie wordt geserveerd met een bonbon. Dit was een mini snicker. Maar dat valt bij dit alles in het niets. Wij komen snel weer terug...zeker de moeite waard!!
Janny S.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Wat een feest om bij Norma serveert te eten. Allereerst het concept: het is eten wat de pot schaft en daardoor is elke ronde een verrassing. De keuken is Spaans; dus tapas en elke hap smaakt verrukkelijk. De bediening is ook helemaal goed, vriendelijk en enthousiast. Het plezier straalt er van af. De inrichting is niet bijzonder, maar wel knus. Hier zou ik wel elke dag willen eten.
fryskfamke .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Geweldig gegeten in redelijk minimaal ingericht restaurant. Maar alles wat je zoekt, is er: prima gerechten, verrassend, uitstekende en gastvrije bediening.
Lena G.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Verrassende avond met heel veel verschillende hapjes! De een nog lekkerder dan de ander. Goed betaalbaar voor al het eten wat je krijgt! We zijn erg tevreden en voldaan naar huis gegaan! We gaan jullie zeker aanraden aan vrienden en bekenden en komen graag nog eens terug!
Ingrid K.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Klein en intiem restaurant met enthousiast en professioneel personeel (inclusief Nora) die uitvoerig de overheerlijke tapas uitlegden die voor ons geserveerd werden. Ook de Sangria Cava is zeer aan te bevelen.
Kortom: Dit restaurant is een absolute aanrader!!
Ingrid Kamminga
kameleon73 .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Wat een super enthousiast en vooral aardig personeel. En het eten is zeer gevarieerd en erg smaakvol. De chef brengt veel gerechten zelf naar tafel en verteld er wat over. Super avond gehad
Jelmer D.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
We komen er erg vaak, en iedere keer als we weer gereserveerd hebben, leef ik er weer naartoe. Reserveer wel op tijd want het zit altijd vol. Een heerlijk lange avond met de lekkerste tapas. En het personeel is super, het enthousiasme spat er van af. Volgende week alweer geboekt; heerlijk.
Sieds H.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Norma serveert heerlijke waar voor ons geld.
Heel veel proeven en dat is tien keer leuker en lekkerder dan 1 gerecht.
Al met al een heerlijk avondje eten (3 uren!) met heel veel gerechten.
Een echte aanrader!
Wilma K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Super hartelijk ontvangst je wordt als gast echt gezien!
Het eten was voortreffelijk! We hebben een top avond gehad en komen zeker terug!!!