Over restaurant Norma Serveert

Voel je thuis bij Norma

Voel je welkom in de eetkamer van Norma. Norma is de naam van de gastvrouw, wat vanzelfsprekend kijkende naar de titel van dit restaurant. Volgens kenners is het een genot om hier aan te schuiven en te genieten van de lekkere tapas die het enthousiaste team van Norma serveert voor je bereidt. Bij Norma Serveert voel je je echt thuis.

**Let op, hier eet je wat de pot schaft. Dieetwensen of allergieën graag in de opmerkingen erbij zetten.*

Meer informatie over restaurant Norma Serveert

9,3
9,3
Marganne .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Hier wordt je de hele avond verwend en verrast met heerlijke en originele gerechtjes. Alles was even lekker, de plank met allerlei koude tapas, de verschillende warme gerechtjes met zowel vlees als vis en tot slot de plank met verschillende toetjes en zelfgebakken taart. Supervriendelijke bediening.
Jan A.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Heerlijk gegeten, Positief afwijkend van de overige Tapas restaurants
Prettige en vlotte bediening een zeer enthousiaste chef-kok met liefde voor zijn eten.
Komt ook regelmatig aan tafel om uitleg te geven.
Echt een aanrader, Ohh ja om de twee twee weken een nieuw menu.
Reserveren is wel noodzakelijk.
Tjitske R.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Verrassende combinaties. Je krijgt meer dan genoeg. We hadden bij de reservering niet aangegeven dat een aantal mensen geen vis lusten. Hier werd op de avond zelf heel flexibel mee omgegaan.
Neeltje Anna V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Altijd als mensen me ergens om een restaurant-suggestie vragen, zou ik dit restaurant aan willen raden; waar ook ter wereld. Mijn nieuwe lievelingsrestaurant!
Frederika C.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Personeel uitstekend. Ook de kok en de eigenaresse komen even vragen of alles naar wens is.
Gezellige sfeer, wel rumoerig. De akoestiek zou beter kunnen.
Heerlijk gegeten en meer dan genoeg. Voor herhaling vatbaar.
Rennie W.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016

Esther H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Wat een ontzettend fijne plek om heerlijk te eten. We hebben ervan genoten met z'n drieën van zowel het eten, de gastvrijheid als de gezellige atmosfeer. we komen graag terug bij Norma!
Sjors W.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Helemaal top! Je bent meer dan welkom. Een enorm enthousiasme, een feestje. Je kan niet kiezen,maar dat is helemaal niet erg! Alles is even smakelijk en er is voor ieder wat wils. Een klasse apart! Zeker tot snel.
Djim O.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Erg gastvrij en meedenkend (bv voor het verschonen van de kleine).
Eten was erg goed en verrassend. Ook volgens mede tafel genoten.
Hetty R.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Heerlijke gevarieerde koude en warme tapas en andere Spaanse hapjes met kwalitatief zeer goede ingrediënten. Ook de postres/dulces en kaasplank zijn verrukkelijk! En ook voor de "grotere" eters ruim voldoende. Gezellig, maar wel enigszins rumoerig restaurant (wel echt Spaans dus), waar de tafeltjes vrij dicht bij elkaar staan . Kundige, vriendelijke, sympathieke, internationale medewerkers en eigenares, die allemaal wel een keer aan onze tafel kwamen om te informeren of te serveren. Super goed! Genoten van een fijne avond "uit eten" en zeker voor herhaling vatbaar.
Lisette G.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Geweldig restaurant. De tapas gerechten die je geserveerd zijn zijn elke x een verrassing. Alle gerechten waren super lekker. De bediening heeft veel kennis. Er hangt een hele fijne sfeer. Dit was mijn 3de keer hier maar zeker weer voor herhaling vatbaar. Aanrader dus!
Grieteke M.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
Wat een fantastische avond hebben we gehad. Bij binnenkomst bleken ze een overboeking te hebben maar dit werd erg goed opgelost door Norma. Dikke duim! Het menu is een verrassing, dus geen last van keuzestress. Combinatie van vrolijke, enthousiaste personeel, het heerlijke eten en lekkere wijn zorgde voor een zeer geslaagde avond. We komen zeker nog eens terug!
Irene E.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
heerlijk gegeten!! Ik heb verschillende allergieën en er werd verbluffend mee omgegaan; omdat ze in arachideolie bakken, waren veel van de gerechten apart bereid; wat een service. Veel dingen gegeten die ik voorheen nooit probeerde. Plezier spat er bij alle medewerkers vanaf en ook de wijnen zijn heerlijk.
Ontzettende aanrader!
Smullemansje .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Na alle positieve recensies schoven we vol verwachting aan bij Norma. Regelmatig bezoeken we restaurants maar zoals we bij Norma gegeten hebben gebeurt zelden. Het was fantastisch. Na vriendelijk welkom te worden geheten door de parel van Cuba kon de avond beginnen. We begonnen met een heerlijke aperitivos. Daarna de koude tapes met Verse vijg en andere heerlijkheden. Daarna een keur van warme tapas met als hoogtepunt tussendoor een salade van papaya en andere zaligheden. Deze salade was een hemelse mengeling van zoet, zuur, zout. Alle smaken waren subtiel verwerkt in dit gerecht. Ook de vis was uitstekend. Als afsluiting hadden we een palet van zoetigheden. Perfect van smaak. De afsluiting van de tapas was een heerlijk gegrild stuk vlees. Nooit hebben we zoveel verschillende gerechten van topkwaliteit gegeten. Norma en haar medewerkers komen uitgebreid uitleggen uitleggen bij elke gang uit welke ingrediënten deze bestaan. Reken er maar niet op dat je met een snelle hap weer buiten staat. Bij Norma eten is een avond uit. Tezamen met de supervriendelijke bediening en de lage prijs voor de gerechten verdient dit restaurant een dikke 10. Hier weet men nog passie voor koken en het naar de zin maken van de gasten nog tot een kunst te verheffen. Menig toprestaurant in Nederland is vergeleken met Norma maar een snackbar. Muchos gracias voor de fantastische ervaring.
Lianedekker .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Gisteravond een fantastische avond gehad bij Norma en haar team! Alles maar dan ook echt alles was zó lekker! Genoten met een hoofdletter! De bediening, de kok, de jongen in de afwas; het werkplezier straalde eraf! Een dikke vette aanrader! Wij gaan absoluut vaker. Elke maand is de volledige kaart vernieuwd, daar zijn wij nu al benieuwd naar!
Koetje13 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Het was een geweldige avond uit! Elke gang was een heerlijke verrassing......we hebben in tijden niet zooooo lekker gegeten hier werd gewerkt door Norma en haar personeel met heel veel liefde en dat proef en voel je in alles in Grou bij Norma Serveert!
Henk P.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Top! ik vond de salade van vis met mangodressing echt verassend! iedereen heeft zn voorkeur en smaak maar het belangrijkste is: hier werken mensen die houden van hun vak, en die interesse in hun klant uitstralen!

Toprestaurant!!
Sandratokmetzis .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Wat een gezellige en vrolijke avond! Je wordt al blij van het zien en het enthousiasme van Norma en haar team. We hebben genoten van veel lekker tapas. Elk gerechtje met zoveel zorg klaargemaakt. Erg lekker en ook een lust voor het oog. Mijn persoonlijke favoriet was de papayasalade met vis. Heerlijk concept dat je eet wat de pot schaft. Alles vers en met een mooi verhaal wat het allemaal is. Leuk dat je ook iets meer info krijgt waar Norma haar waren heeft gekocht. Echt een aanrader en wij komen zeker eens terug. Bedankt voor de fijne avond
Alves.dm09 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Personeel met passie, dat uit zich in de gerechten. Verrassende smaakcombinaties, waar ik al op hoopte. Toppunt voor mij en mijn vriend was de salade van koud gerookte schelvisfilet met papaya, granaatappel en mango-balsamico!
Grunnen .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Superleuk restaurant met ditto bediening. Heerlijke gerechten, smaakvol en verrassend. Voor vlees en visgerechten ben je hier aan het juiste adres. De tapas place van het Noorden. Hulde!! Een nadeeltje is de kakofonie van stemgeluid dat soms overheerst, maar dat bederft het culinaire feestje echt niet. Een aanrader