Norling Restaurant Amsterdam

Reguliersdwarsstraat 23 1017 BJ Amsterdam Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Norling Restaurant Amsterdam

Ontdek Tibet

Ontdek Norling en je ontdekt Tibet. Eet gerechten direct afkomstig uit de Himalaya-gebergte. Speciaal voor de minder ingewijden geeft Eigenaar Tenzing of de bediening een uitgebreide uitleg bij het menu. Ontdek de nieuwe smaken en een stukje rust in de drukke Reguliersdwarsstraat.

Meer informatie over restaurant Norling Restaurant Amsterdam

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Wi-Fi
9,3

Jouw recensie over het restaurant Norling Restaurant Amsterdam

Rob V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Heerlijk eten, prima prijs, lieve bediening, wat kun je meer wensen!?
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2018
Heerlijk eten, prettige sfeer, vriendelijke bediening, kortom heerlijk!
Robin B.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Met z’n 2en heerlijk gegeten in dit kleine maar modern ingerichte restaurant. We hadden een tafel beneden aan het raam. We zijn deze keer gegaan voor het sharing menu en dat was een goede keuze! Nu kregen we van diverse voor- en hoofdgerechten een kleine portie die we samen konden delen. Op die manier kun je lekker verschillende dingen uitproberen. Gerechten waren stuk voor stuk lekker en goed van smaak. Ipv wijn kozen wij voor een biertje en een cola dit was geen probleem. Bediening was goed, we waren vroeg dus het was nog rustig. De volgende keer gaan we weer voor a la carte maar doordat we nu diverse gerechten hebben kunnen proeven zullen we wat meer variëren maar we komen zeker vaker terug want het eten is gewoon erg lekker! Kortom een aanrader!!
Stina D.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Excellent service!
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Heerlijk eten, fijne bediening, prettige sfeer. Absoluut een aanrader!
Lennart P.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Bijzonder vriendelijke service, betaalbaar & lekker eten!
Karinkim M.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
shared dining. Heerlijke gerechtjes, voldoende voor ons twee, bijbestellen was mogelijk maar voor ons niet nodig. Alles was op, dat zegt genoeg toch? Vriendelijke en behulpzame bediening. Heerlijk gegeten
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Kwalitatief goed en verzorgd, uitstekende bediening
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Heerlijk super lekker gegeten, bijzonder aardige bediening, echt een fijne avond uit.
Guido K.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2018
Leuk restaurantje in de Reguliers. Hele vriendelijke mensen, attente service, lekkere gerechten en kraanwater steeds aangevuld. Het voorgerechtje van het huis was ontzettend smaakvol. Volgende keer ga ik voor de sharing plate, zag er verrukkelijk uit en van alles wat proeven :)
Pinke P.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Met z’n vieren het kleine hapjes menu gekozen en lekker gegeten.
Leuk tafeltje aan het raam waar we goed zaten, tafels staat wel wat dicht op elkaar.
Voor herhaling vatbaar.
Mireille V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Super lieve bediening!! Door een misverstand tussen Iens en het restaurant had ik geen 50% korting. De eigenaar had ons toch te korting gegeven, wij voelden ond wel wat bezwaard, omdat het eten echt heel erg goed was evenals de bediening.
Wij komen absoluut weer eens terug......
Tristan W.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Knus restaurant met leuke sfeer. Wat jong/onervaren/onzeker personeel wat een beetje afdoet aan het totaalplaatje maar ze waren absoluut heel vriendelijk. We gingen voor het shared dining menu met allemaal kleine en heel lekkere hapjes en een goed rood wijntje. Aanrader!
Frits V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Voor een luttel bedrag van €25 per persoon krijg je vrijwel alle Aziatische hapjes opgediend. Buitengewoon smakelijk in een aangename omgeving. Een aanrader.
Felix G.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Heerlijk afwisselend menu! Winterse kou was ook binnen voelbaar.
Philippe C.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Erg lekker en hele fijne service! Ook zonder ienskorting zeker aan te raden!
Natasja J.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Shared diner genomen, en de hoeveelheid was prima maar de kwaliteit was niet wat ik had verwacht. Gerechten mn te lauw en soms wat ongedefinieerd. Bediening deed absoluut zin best maar miste ook professionaliteit. Met de IENs actie van 50% kwam prijs/kwaliteit nog net positief uit.
Hier moet echt nog een verbeterslag overheen!
Paul Q.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Dat dit nog bestaat! Wat een vriendelijke mannen. Geen moeite te veel. Gratis water wordt er ongevraagd ingeschonken. Heerlijke schoteltjes met sausjes. De rode huiswijn is ook heel behoorlijk en inclusief bij de diversiteit van alles wat dat wij bestelden voor een billijke prijs. Zeer aanbevolen voor pretentieloze, gezellige mensen ... een beetje zoals wij. Enjoy!
Joost D.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Een heel leuk en knus restaurant met ontzettend aardige bediening en lekker eten. Je voelt je bij binnenkomst al meteen welkom en dat kan in het centrum van Amsterdam weleens anders zijn. We hadden de proeverij gekozen en dat was erg lekker en divers. We waren nu tijdens het IENS festival, maar we gaan zeker nog eens langs, want de prijzen zijn gewoon heel redelijk. De homemade cheesecake is trouwens echt een aanrader met een leuke artistieke knipoog naar Tibet van de chef.
Henry A.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Wij waren om 5 uur de eerste gasten. Later kwamen er 2 bij. Maar ik vond het toch gezellig. De sharing menu gekozen. Je krijgt er een halve karaf wijn bij. Waren kleine hapjes maar genoeg. Je mag zonderr kosten bij bestellen maar dat hebben we niet gedaan. Lekker gegeten in een sympatieke zaak.