Nori Sushi Sashimi

Grutstraat 34 7001 BX Doetinchem Nederland Kaart

Over het restaurant Nori Sushi Sashimi

NORI opende eind 2012 haar deuren in het centrum van Doetinchem. Als eerste sushibar van de stad werd NORI al snel een begrip in de hele regio en inmiddels begroeten we zes dagen per week vaste én nieuwe klanten. We verzorgen regelmatig de catering op gezellige evenementen, bezorgen in Doetinchem, bieden onze klanten een makkelijke afhaalservice en daarnaast heeft onze stijlvolle sushibar, aangekleed in prachtige Oosterse sferen, plaats voor zo’n 25 gasten. Met een klein en enthousiast team doen we alles om het u naar de zin te maken.

In april 2014 introduceerden we onze wok, waardoor we vandaag de dag niet alleen sushi’s, sashimi’s, bites en fingerfoods kunnen serveren, maar ook de meest heerlijke wokgerechten. De perfecte aanvulling op je sushibox!

Onze kaart bevat verschillende, traditionele Japanse hapjes en Aziatische gerechten, met een kleine knipoog naar de modernere, Westerse keuken. We streven naar gegarandeerde versheid, continue vernieuwing en verfrissende smaakcombinaties. Heeft u speciale voorkeuren of volgt u een bepaald dieet? Schroom niet om dit aan te geven, we helpen u graag.

NORI is een combinatie van onze liefde voor de Aziatische keuken en een creatieve en vernieuwende benadering. Wij serveren onze sushi’s dan ook met trots!

Meer informatie over restaurant Nori Sushi Sashimi

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Nori Sushi Sashimi

Bert V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Vriendelijke bediening echter lange wachttijd op de miso soep. Deze soep bleek ook nog eens smakeloos warm water met groenten te zijn. Ook de sushi (nigiri) had weinig smaak. Helaas heel teleurstellend en snel vertrokken.
Jorwin V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Voor mensen die niet bekend zijn met sushi is het lastig kiezen uit het menu
Bo A.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Mooie nette zaak. Erg schoon. Aardige personeel. Heerlijk vers eten. Was top.
Marianne H.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Sushi en sashimi lekker vers, smaakt wat vlakjes, mocht iets spannender, iets japanser. Al met al goede kwaliteit, en goede prijskwaliteit verhouding.
Gereserveerd via Tripadvisor, deze was niet door gekomen in t boek van Nori. Maar dat kan ook asn Tripadvisor liggen.
Natalie F.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Prima gegeten.
Liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Ze hadden een leuke aanbieding voor Konings dag.
Thea W.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Vriendelijke bediening,ook leuke benadering naar de kinderen toe!
Steven F.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Avondje sushi eten bleek een slapstick. Alles wat maar fout kon gaan in de bediening ging fout. Vermoedelijk een nieuw iemand in de bediening die niet of nauwelijks ingewerkt was. Een klein overzicht:
- vergeten menu te brengen
- bonnetje kwijtgeraakt met bestelling
- drankjes vergeten te brengen
- besteld eten bij de tafel van de buren serveren (2x)
- waarvan 1x besteld eten bij de buren over tafel laten vallen
- omver lopen van een kinderstoel met bijna-valpartij tot gevolg (kind zat er niet in!)
- bij betalen kwam nog een laatste gerecht wat niet uitgeserveerd was
- dit gerecht viel helaas over de toonbank

Ik wil graag benadrukken dat de prijs-kwaliteit verhouding in dit restaurant uitstekend is. Het bovenstaande werkte ook goed op de lachspieren, dat kon ik wel gebruiken na een dag hard werken. Al met al genoten
Joeri W.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Ik heb lekker gegeten bij Nori
Niek S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Klein restaurant, maar best wel gezellig. Het eten was verrukkelijk. Je moet wel even geduld hebben, omdat het vers bereid word. Het toetje was ook echt heerlijk. Top restaurant vonden wij het.
Henk R.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Het eten was heerlijk, zelf zo lekker dat we op vrijdag en zaterdag heerlijke sushi daar zijn gaan eten. Nog nooit zulke lekkere sushi gegeten . Een 10!!!!
Kora T.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Heerlijke verse sushi! Vriendelijke bediening en ruime keus. Ale gerechten met zorg klaargemaakt en van hoge kwaliteit.
Karin N.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Leuk sfeervol klein restaurant met heerlijke sushi!
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Eten was super. We moesten helaas wat lang wachten +/- 45 min...