Nooristan

Tussenweg 37 2132 CS Hoofddorp Nederland Kaart

Speciale deals

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Meer informatie over restaurant Nooristan

9,5
9,4
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Wij kwamen in dit nieuwe gezellig ingerichte restaurant om kennis te maken met de Afghaanse keuken. De door ons verwachte buffet lunch was echter niet in het weekend. Dat werd door de gastvrouw super opgelost door ons een rijstmaaltijd aan te bieden met allerlei kleine gerechtjes erbij om zo toch een goede eerste kennismaking te hebben. Wat hebben wij heerlijk gegeten, ruim voldoende, verrassende smaken, pittig en fris maar ook soms zoetig, fijne prijzen en ontzettend vriendelijk en hartelijk personeel dat er alles aan doet om het naar je zin te maken.