Nooristan

Tussenweg 37 2132 CS Hoofddorp Nederland Kaart

Speciale deals

20% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Meer informatie over restaurant Nooristan

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 16.00 uur - 22.00 uur

Uitmuntend
9,5
9,3

Jouw recensie over het restaurant Nooristan

Lonneke H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Heerlijk gegeten met gerechten die perfect op smaak waren. We hebben de proeverij van 5 gerechten gekozen en alle hapjes waren even lekker.
Bediening ook erg vriendelijk en geinteresseerd. We komen snel een keer terug. Enige reden waarom geen 10 dat is vanwege de lichtsfeer in het restaurant. Hier valt nog wat winst op te behalen.
Caroline K.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Jammer dat dit restaurant zo achteraf ligt, verdient meer aandacht door erg lekker eten met verse producten. Wij komen er zeker terug!
Carla R.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Noordistan is een heel gezellig, mooi en heel schoon restaurant. De bediening is zeer vriendelijk en geeft duidelijke uitleg over wat er in de gerechten zit die je besteld hebt. Zowel de rode als de witte wijn (die we geproefd hebben) smaken prima bij de gerechten
Het eten is werkelijk uitstekend! Hier komen we zeer zeker snel weer terug! Ik zou zeggen: probeer het eens!
Frank K.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Voor de 2e keer gegeten en wederom was het heerlijk. Wij waren alleen onduidelijk geweest over de reservering, maar korting werd alsnog verwerkt. Kortom correcte bediening!
Rosslyn T.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Het eten was ontzettend lekker en de service ontzettend vriendelijk. Zeker een aanrader voor een avondje heerlijk uit eten!
Martin R.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Gastvrij ontvangen in een mooi en schoon restaurant. We kregen goed advies bij de kaart. Erg lekker gegeten. We voelden ons erg welkom hier. Zeker voor herhaling vatbaar.
susanne.wardell .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
het was heel rustig, maar het eten was erg lekker en goed. jammer dat er zo weinig bekend is voor dit restaurant want het is echt een aanrader!
Henk N.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2018
Gisteravond heerlijk gegeten , een aanrader voor iedereen. De wijn was heerlijk de bediening zoals het hoort met trots voor wat ze leveren. We komen beslist terug.
C D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
Heerlijk gegeten uit een verrassende keuken met veel subtiele smaken. Heel vriendelijke bediening. Hier komen we zeker terug!
Koos H.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Het eten was prima, smakelijk, maar wel summier in proportie. Vriendelijke servicegerichte bediening. Had allemaal wel wat sneller gemogen. Eerste drankje had ik na 20 minuten. Niet alles van de drankenkaart was voorradig. Slecht sluitende voordeur is minpunt.
Juffer B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Heerlijk eten en een zeer prettige bediening.
Edwin E.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Heerlijk gegeten. Prettige bediening. Leuke oosterse sfeer.
Annelies E.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Lekker en goed, met een goede service, de moeite waard!
Verjaardag van dochter gevierd en dat deze ze heel leuk met een versierde tafel!
Jan Karel K.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Verzorgde gerechten vol heerlijke smaken tegen een bescheiden prijs. Een aanrader.
Lingky S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Heerlijk gegeten
Chantal H.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Heerlijk gegeten en zeer gastvrij ontvangen. Goede porties voor mensen die niet teveel willen eten en een uitstekende prijs kwaliteit verhouding.
Niamh S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Wat een ontzettend leuk restaurant. Je wordt hier warm en vriendelijk ontvangen en het eten is uitstekend. Heerlijke kruiden en vol smaak. Wij hebben hier inmiddels 2 keer gegeten en komen zeker vaker terug.
Ineke B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke gastvrouw. Komen beslist weer terug
Fieke D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Ik heb echt heerlijk gegeten!!! Fijne gastvrouw en goede koks! Ik zal zeker terug komen! ????
Kees E.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Erg lekker eten, niet te duur en leuke bediening. Voor grote eters is de rijsttafel voor twee wellicht aan de karige kant, maar voor ons was het prima. Een aanrader.