Nooristan

Tussenweg 37 2132 CS Hoofddorp Nederland Kaart

Speciale deals

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Meer informatie over restaurant Nooristan

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 16.00 uur - 22.00 uur

• Mastercard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Wi-Fi
Uitmuntend
9,5
9,4

Jouw recensie over het restaurant Nooristan

Ineke B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke gastvrouw. Komen beslist weer terug
Fieke D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Ik heb echt heerlijk gegeten!!! Fijne gastvrouw en goede koks! Ik zal zeker terug komen! ????
Kees E.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Erg lekker eten, niet te duur en leuke bediening. Voor grote eters is de rijsttafel voor twee wellicht aan de karige kant, maar voor ons was het prima. Een aanrader.
Charlotte N.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Heerlijk gegeten bij Nooristan! We kwamen hier vrij vroeg op een regenachtige, doordeweekse dag, dus het restaurant was nog leeg toen we aankwamen. Maar we werden warm ontvangen en later op de avond werd het iets voller in het restaurant. Het personeel is vriendelijk en de service is goed. En het eten zelf was echt zeer smakelijk! Er stond zoveel lekkers op de kaart dat we aanvankelijk niet konden kiezen, maar gelukkig is er een proeverij-optie waardoor je van alles wat kan proeven. We waren erg blij met deze optie. We komen zeker een keer terug!
Lingky S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Heerlijk gegeten, ook als vegetariër .
Tot volgende keer.????????
Magdaleen R.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Het eten is heerlijk geurig en goed gekruid, met heel mals vlees. Helemaal niet vet, wij vonden het echt lekker. Het bord en het eten was niet erg warm, dat kan beter. De bediening is heel vriendelijk en de inrichting prettig, niet te dicht op elkaar. De achtergrondmuziek vonden we wat te schel, opdringerig in je oor, terwijl de akoestiek juist heel prettig is. Een goed adres om te eten, al heb je de neiging om te keren als je het achterafstraatje inloopt.
Liesbeth D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Heerlijk gegeten, goede bediening vriendelijk en gastvrij.
Hanneke H.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Wat een heerlijke keuken! Rijsttafel genomen en alles smaakt totaal anders en volledig authentiek. Super smaken. Sfeer mag wat ons betreft iets warmer. Maar dat mag de pret niet drukken. Jammer van het achteraf steegje. Verdient een meer prominente plek in het centrum.
Stella V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Verrassend lekker gegeten waar eerst beetje twijfelachtig (vanwege onbekende), met aandacht verzorgde mooi opgemaakte gerechten. Alles heeft ons gesmaakt en dus schoon op. Ook zoon Timo (14) vond het erg lekker. Zeer vriendelijke gastvrouw. TOP
Tom H.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Heerlijk gegeten bij Nooristan. Erg vriendelijke en attente bediening.
Toch vreemd dat zo'n goed restaurant op zondagavond niet helemaal vol zit. Misschien de locatie (wat achteraf gelegen) ?
Ruby A.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Super lekker gegeten. We zullen het zeker een andere keer gaan en aan onze vrienden en kennissen aanraden.
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Heerlijk gegeten op vrijdag 28-9! De rijsttafel genomen en verrast door alle smaken. De bediening was super, uitleg van alle gerechten, tijdig en vooral erg vriendelijk! We komen zeker terug.
Lia N.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
Het eten was verrukkelijk en met zoveel Liefde klaargemaakt dat was te proeven, om je vingers af te likken,het werd ook prachtig opgediend, onze eerste kennismaking met de Afghaanse keuken, en komen zeker terug om meer te proeven, complimenten aan de kok en de bediening.
Lia N.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
was vanavond met 3 personen bij Nooristan, vriendelijke ontvangst en bediening, het eten was voortreffelijk, alles vers gemaakt en prachtig opgediend, de eerste kennismaking met de Afghaanse keuken, dit was met Liefde klaargemaakt, we komen na deze ervaring zeker terug, jammer dat het restaurant niet in het loopje ligt waardoor vele hier niet vanaf weten, en dat is een groot gemis, want eens hier gegeten, dan ga je terug komen, dat verdiend dit restaurant Nooristan.
Raimond S.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Heerlijk en authentiek eten. Ook voor een prima prijs. Als je in Hoofddorp lekker wil eten dan zou ik hier beginnen.
Lingky S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Weer heerlijk gegeten. Fantastische smaken!
Renata P.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Weer heel erg lekker zoals we dat hier gewend zijn, we komen graag weer terug om de heerlijke smaak sensaties te beleven.
Frank K.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Eten was erg lekker en bediening was aardig en correct. Prijs/prestatie verhouding zeer goed. We gaan zeker nog een keer daar eten.
Astrid G.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Verfijnd gekruid eten. Aandacht besteed aan de opdiening.
Vriendelijke bediening. Aanrader!
Nico D.