Noordzee

Duur
Erg rumoerig
Anemoonbloem .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Wij eten regelmatig bij restaurant Noordzee, wat duurder maar goed, vriendelijke bediening, maar na afgelopen woensdag komen we niet meer.
Witte wijn gevraagd, rode gekregen,
Brood met kruidenboter besteld, zat alleen knoflook mayonaise bij?
Voorgerecht trio, paling,zalm,garnalen, weer duurder en paling vervangen door makreel?
Kust kapertje besteld, geen advocaat bij.
Het restaurant is tot 22.00 geopend, maar terwijl wij rond 20.30 probeerden na te genieten,na te tafelen, werden de ontbijten voor de volgende dag al opgedekt? Erg onrustig, we zijn maar gevlucht en ergens anders heen gegaan want dan voel je je niet langer welkom.
Heerlijk eten maar de rest klopte niet!
En dan altijd die dikke Hummer voor de deur, vindt moeders dat wel goed?
Sophie K.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Hier vanavond pizza gegeten. Het enige positieve dat ik kan zeggen over de pizza is dat de bodem erg lekker was. Er stond op de kaart dat er mozzarella op de pizza zat, echter dit smaakte gewoon naar hollandse kaas, daarnaast was de pizza erg flauw. En ook zat er een knoflooksmaak door het deeg?
De prijs was gelukkig niet al te hoog. Bediening was vriendelijk. Leuk dat je beetje op de duinen kan kijken, alleen de zee kan je niet zien.
Ik kom hier niet meer terug.
Natascha P.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Klant is koning??? Niet bij Noordzee, daar is de eigenaar koning!!! Na een lange stranddag hebben we telefonisch pizza's en pasta besteld. Dit zou een kwartiertje duren werd ons gezegd. dat kwartier bleek een uur te worden. Toen ik na een uur wachten ging zeggen dat ik er klaar mee was en dat ons een kwartier was toegezegd, meldde de eigenaar me doodleuk dat hij klaar was met mij en dat zijn personeel niet gezegd kan hebben dat het maar een kwartier zou duren. Vervolgens kregen we na een uur ons eten mee en waren ze de broodjes, bestek en saus vergeten mee te geven. Dat betekende weer terug om alles te halen en koude pizza eten. ... Het personeel bood keurig excuses aan, maar vwb de eigenaar had een klein woord van excuus wel op zijn plaats geweest. We begrijpen dat het druk was, mast geef dan tijdens de bestelling aan dat het een uur duurt voordat de bestelling klaar is en als dat niet is gelukt en er is een ontevreden klant, beken dan schuld en zeg sorry. Maar ga niet tegenover een ontevreden klant in de tegenaanval...
Het eten was overigens lekker, maar dat weegt niet op tegen de manier van behandelen. Hotel Noordzee heeft wat mij betreft echt afgedaan!
Sonja S.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Diner was erg lekker,ossehaas was perfect gebakken.
tip :Een lekkerdere zoete witte wijn maakt het nog beter,de wijn was mousserend,niet zo mijn ding.
Ontbijt ruim voldoende ,lekker en mooi servies,vind ik altijd fijn.
Personeel vriendelijk en attent.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Je kunt boven zitten met uitzicht over de boulevard of beneden in de bistro. De kaart is hetzelfde. Het restaurant is ons tegengevallen al moet ik eerlijk bekennen dat we er om wille van de tijd niet echt heel uitgebreid hebben gegeten. Alleen een hoofdgerecht en een dessert.
De keuze is niet groot en al jaren hetzelfde. Zelf had ik als hoofdgerecht een pizza die erg mager belegd was en geserveerd werd op een koud bord. Mijn vrouw had kaasfondue besteld wat werd geserveerd in een soepkom bovenop een waxinelichtje. U kent het wel zo'n witte soepkom met twee van die dierenkoppen aan weerszijden. De kom en het waxinelichtje waren duidelijk niet op elkaar afgestemd want de kom stond heel lullig scheef op het lichtje. Verder houdt een waxinelichtje de kaasfondue niet goed op temperatuur waardoor er een veel te dikke drab ontstond. Eerlijk is eerlijk, we hadden dit toen ook aan moeten geven allemaal maar we waren met een gezelschap en het was verder beregezellig. We wilden de sfeer niet bederven. Voor ons is Noordzee een heel matig restaurant wat kennelijk ingesteld is op snelle maaltijden voor toeristen voor wie de kaart altijd nieuw is en het niet zo nauw nemen.
EW Z.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Perfecte ligging aan de boulevard. Het restaurant heeft iets ouderwetsigs, nostalgisch een beetje.,dat is positief. Je voelt je als klant nog klant bij dit restaurant. Men heeft zijn best gedaan op je maaltijd. Goede porties, tikje eigen stijl er in, kwaliteit is oke. Nette bediening. Ons hondje werd niet vergeten. Kreeg een bakje water. Prijs is aan de forse kant maar het voelt niet als teveel. Wij,komen terug bij dit restaurant.
Lemmens .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2014
Diner met hotelbon. Kregen aparte (beperkte) kaart. Charmante, correcte en snelle bediening. Drie gangen menu. Vooraf prima ceasar salad, hoofdgerecht ossenhaasstukjes en achteraf crème brulee. Eten was goed, alleen de crème brulee iets te slap. Mooi uitzicht op de Noordzee met ondergaande zo'n. Prima diner al is het wat prijzig (volgens hotelbon € 45,-).
Salp .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2014
Vroeger was ik altijd enthousiast over Noordzee, tegenwoordig niet meer.
De borden worden (naar mijn idee) gekunseld opgemaakt. Met dingen die niet bij de gerechten die besteld zijn passen.

Ik had als hoofdgerecht gamba's op een bedje van spinazie.
Dat bedje kon je gerust een berg noemen, helaas veel te zout, dus dat heb ik laten liggen.
De gamba's waren heerlijk, alleen begrijp ik niet waarom ze op een spies van zo'n 50 cm moesten zitten. Erg onhandig!
Ook lagen er op het bord: een stukje courgette, gevuld met pittig gehakt en een stronkje witlof met ham en kaas.. Dat zijn toch echt smaken die niet bij mijn gerecht pastten.

Oguzhan Y.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2014
Dag mensen,

Ik zat vandaag(2epaasdag) te eten weer bij bistro noordzee.

Het was weer zoals altijd super gezellig.
Ik kom hier al 17jaar eten. De koks hebben hun ervaring en liefdadigheid ingebracht in het eten die je krijgt. Ik eet voornamelijk pizza. De kwaliteit van de pizza die ik voor het eerst at, dat proef ik nog steeds tot heden. Waarschijnlijk zal het ook nooit veranderen. Het is hier ook overmatig druk soms moet ik zelfs gaan wachten tot er een tafeltje vrij is. Zomers verkopen zij echt meer dan 300 pizza's per dag. Echt niet normaal. En het belangrijkste is dat de kwaliteit nog hetzelfde blijft.

Ik ben zelf persoonlijk echt blij dat ik bij een restaurant terecht kan waar ik voormijn centjes die ik inleveren wat voor terug krijg.

Ciao ciao
Brenda76 .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2014
Ik kom hier al 22 jaar bijna wekelijks eten en kom hier altijd met plezier weer terug. Naast vis- en vleesgerechten hebben ze ook heerlijke pizza's ! De kok werkt er ook al minstens 20 jaar, dus continuïteit is gewaarborgd. Er is eigenlijk altijd een gezellige drukte en de bediening is goed geschoold en vriendelijk. Ik kan eigenlijk alleen maar positief over ze zijn en vindt ook dat ze dat verdienen. Ik zou zo zeggen: ga zo door en ik kom binnenkort weer bij jullie langs !
Maartenhoek .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2014
Dit is de tweede keer dat wij als gezin een hapje gingen eten bij Noordzee. Wanneer we weer eens in de buurt zijn komen we zeker terug. Vriendelijke en snelle bediening en een zeer diverse kaart. Niet geheel onbelangrijk was er ook een uitgebreide wijnkaart! Voor de wijnliefhebbers zoals ik is Noordzee ook zeker een aanrader. Ik wilde een glas droge witte wijn en kreeg genoeg verschillende mogelijkheden. Babbeltje gemaakt met een vriendelijke ober die ook de tijd nam om de kinderen te voorzien van een kleurplaat en vriendelijk een foto van ons nam. Dit zie ik tegenwoordig niet zo vaak meer. Zo hebben we ook nog een aandenken aan een gezellige, onbekommerde avond. Mijn man nam een tarbot en ik ging zelf voor een simpele pizza en beide waren heerlijk. Wij namen geen voorgerecht om zo wat ruimte over te houden voor een kopje koffie (+ heerlijk zelfgemaakte limoncello) en dessert. Mmmmmm wat een heer-lijke tiramisu! Kortom, een heerlijk restaurant waar je in een gezellige sfeer genieten kan van zowel een simpele pizza als een luxe diner.
Mark T.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2014
Een van de slechtste restaurants waar ik ooit gegeten heb. Van kant en klaar smakend voorgerecht tot aan de meest smerige en zoute pizza ooit voor mijn neus gehad. Dit in combinatie met de veel te jonge en dus zeer onervaren bediening, maakt dit een "restaurant" waar ik niet eens meer langs zal lopen, laat staan eten. Nagenoeg alles laten staan en op weg naar huis maar ergens een hamburger gegeten. Ook erg slecht, maar ook voor een prijs wat in verhouding staat.

Afrader, blijf hier weg. Genoeg goede en veel goedkopere restaurant in de directe omgeving. De uitbater moet zich schamen.....
PdBest .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2014
We komen hier eigenlijk altijd alleen voor de dubbelgevouwen pizza, de calzone, heerlijk! Gaan we gezellig boven zitten waar het restaurant niet super trendy is, maar wel een mooi uitzicht over de blvrd en strand. Dus om er toch even uit te zijn, kan je met z'n tweeën goedkoop uiteten (€35 broodje kruidenboter, 2x calzone en een aantal drankjes) of zo duur maken als je het zelf wilt.
Labnoa .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2013
Op maandagavond heerlijk gegeten bij restaurant Noordzee in Katwijk. Ontzettend vriendelijke en behulpzame bediening. Mijn echtgenoot had een menu en wilde hierin wat in wijzigen, dit was totaal geen probleem. De huiswijn werd aan tafel open gemaakt en mocht eerst geproefd worden. Eten was van hoge kwaliteit, duidelijk was dat er veel aandacht aan was besteed. Kortom een echte aanrader met eten voor een uitstekende prijs en fijne informele bediening.
VrolijkeDisgenoot .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2013
Katwijk aan Zee, ligt zoals de naam al zegt, aan de zee. En dat merk je snel genoeg als je met dit herfstweer op de boulevard loopt richting het restaurant vernoemd naar de zee waaraan dit vissersdorp ligt: Noordzee. Eind jaren '60 had Katwijk de grootste vissersvloot van Nederland met 180 schepen. Toen al belandde de vis vanuit het visnet regelrecht op het bord. Met deze geschiedenis van Kattek in ons achterhoofd en met hòpe wind en berguh waèter (waait hard volgens de Katwijkse vissers) liepen wij naar restaurant Noordzee. Vriendelijk en servicegericht ontvangst, maar het viel op dat het druk was. Een bonte verzameling van geluiden. Het restaurant bestaat uit 2 etages en wij namen plaats op de bovenste en de middelste tafel. Center court om alles goed te overzien wat er allemaal in plaatsvindt. Buiten bleven, volgens het visserslatijn, de meeuwuh laeg vlieguh (zwaar weer opkomst) en binnen bleef mijn indruk: wat rommelig geheel van vele klanken door elkaar. Het werd al snel duidelijk dat een goed gesprek met de tafelgenoten er niet in zat. De menukaart werd overhandigd door een zeer hardwerkende serveerster en dat herken ik van de bewoners van dit vissersdorp: vriendelijk, nuchtere kijk op het leven en mouwen opstropen. Plezierige instelling waar menig brigade een voorbeeld aan mag nemen. Er was wel een 3 gangen wild-menu, maar wij kwamen voor de vis, in de Achterhoek geniet ik van wild niet aan de vanavond bonkende en bruisende zee. Op de facebook site viel mijn oog op de zinsnede dat de zeetong rechtstreeks kersvers van de KW 45 wordt gereserveerd. Daar houden wij van. Vooraf de Noordzee trio zijnde een leuk opgemaakt bord met garnalen, tartaartje van zalm en paling aansluitend de gegrilde tonijn als hoofdgerecht en als dessert crème brûlée vergezeld met vanille ijs. Een van de tafelgenoten had de langverwachte zeetong (circa 500 gram stond op de kaart hetgeen later twijfelachtig bleek): droog, helaas niet best. Spijtig, maar helaas niet goed. Mijn gerechten waren niets op aan te merken. Opmerkelijk is wel de grootte van de porties: zeer ruim en tegen de categorie teveel aan. Al met al kon de hardwerkende servicegerichte serveerster er ook niets aan doen dat de avond zo moest verlopen. Van mij krijgt restaurant Noordzee het predicaat: nothing good, nothing bad, nothing fancy. Had beter verwacht maar we trotseerde ietwat teleurgesteld wederom het herfstweer richting auto die overigens voor maar € 1.60 per uur geparkeerd stond. De meeuwuh vlieguh iet hoog: nog steeds zwaar weer opkomst, het blijft tenslotte visserslatijn.
Jare .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2013
Het was geweldig. Het personeel de locatie en het eten.
We hebben zalm en truffelpasta met lamshaasje gegeten.
De toetjes waren voortreffelijk en nog nooit zo n lekkere ijskoffie gehad
Marlies22 .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2013
Zelden zo lekker gegeten! Vooral de geitenkaas met honing salade was verrukkelijk! Ook het stapel gerecht was heerlijk, erg origineel. Heel mooie locatie en decor, prachtig uitzicht op de ondergaande zon, vriendelijk personeel, snelle service, super! Absoluut een aanrader!
Herman C.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2013
Zat. 29-6 met zijn 4tjes gegeten van 19.30 tot 23.30. Heerlijk was t! Alle 4 een ander gerecht en allemaal super goed! Heel vriendelijk personeel en een mooi uitzicht, je kijkt uit op zee. Zeker een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar! Groetjes de noordwijkers
Aaf V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2013
Naast het hotel is het restaurant de moeite waard. Goede keuken en de pizza calzone di mare heb ik zelden lekkerder gegeten. Ook het geflambeerde gerecht was uitstekend Altijd leuke akties
Sandra J.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2012
Leuke zaak! niet alleen voor hotel gasten of voor niet-hotelgasten. Dus je maakt er vanalles mee. Leuk die mega pompoen als decoratie. lekker lichte zaak met uitzicht over zee. Lekker gegeten zowel vlees als pasta. Prijs-kwaliteit goed. Goede oplettende service.
Leuke zaak voor een snelle hap of een rustig diner.