Noordzee

Noordzeestraat 2 4506 KM Cadzand Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Noordzee

Nic0208 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Vroeger kon je genieten van heerlijke appelbol bij hotel Noordzee. Nu is het verre van dat, de appelbol is klef en het ijs moet je met een vergrootglas zoeken op je bord. De van dobben bitterballen waren ook erg moeilijk om te maken. 2 x leeggelopen ballen. Prijs kwaliteit verhouding niet goed. Personeel zeer onvriendelijk helaas. Erg jammer want we zijn hier op vakantie. Ze zouden er zoveel van kunnen maken hier. Maar het lijkt erop dat het ze niet boeit.
Bi3 .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2016
Verrast lekker gegeten en gezeten. Mooi restaurant gelegen aan zee. Heerlijke gerechten, die prachtig waren opgemaakt en mooi in balans waren.
Er wordt hier met aandacht en liefde gekookt, dat proef je !
Bediening uiterst vriendelijk en bekwaam.
Echt een aanrader voor een gezellige avond uit.
Siemco.louwerse .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
De ober was erg attent en gezellig. De bediening vlot en goed.
Het eten was voortreffelijk met uitzondering van 2 mini sliptongetjes......nog nooit zo weinig vis gegeten. Het bord was opgevuld met heel veel friet ter compensatie. Dat verwacht je niet!!!
Gooiland .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Ruim opgezet restaurant met moderne inrichting.
Het eten viel wat tegen: de presentatie op het bord zag er mooi uit, maar de beloofde pastinaakpuree was wel erg minimaal aanwezig en de pommes waren nog hard.
De appelbol als dessert was lekker, maar werd geserveerd met een bak softijs en een bak slagroom uit de spuit. Wel erg simpel voor een ambitieus restaurant.
Bediening was weinig persoonlijk. We hebben zeker vier of vijf verschillende mensen bij onze tafel gehad.
Margaretha52 .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Mooi restaurant met onpersoonlijke bediening.
Hoofdgerecht was in orde, maar de slibtongetjes waren wel erg klein.
Appelbol als dessert was lekker, maar de enorme hoeveelheid slagroom was overbodig.
Johanvanhouwelingen .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2014
Heerlijk gegeten. Lekkere gerechten voor goede prijs. Vooral
Menu heel prettige prijs-kwaliteit verhouding. Voor- en hoofdgerechten waren top. Dessert iets minder. Erg attent personeel dat meteen met leuke kleurplaat voor kinderen kwam. Daarnaast leuke speelhoek voor kinderen.
Zeker de moeite waard en mooi goedkoop alternatief voor andere restaurants.
Boris_Delft .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2013
Een weekend verbleven in het Beachhotel Noordzee in Cadzand en 1 keer gegeten in het restaurant.
Het restaurant is redelijk chic, mooi ingedeeld en ruim van opzet met uitkijk op strand en zee. De aankleding is verder niet mijn smaak (heeft wat weg van een babykamer).
De menukaart die ik vind op de website is niet dezelfde menukaart zoals geserveerd in het restaurant.
Ik had vooraf een salade met gebakken geitenkaas, serrano ham en asperges. Helaas was de geitenkaas gefrituurd waarbij de inhoud soms was verdwenen en de asperges niet vers. Toen het hoofdgerecht, een gebakken parelhoen met noodles en een Thaise puree. De Thaise puree was een beetje aardappelpuree met Thaise kruiden? Ik werd er niet echt enthousiast van, maar verder niks mis mee. Het dessert heb ik overgeslagen.

Misschien heb ik de fout gemaakt geen vis te bestellen (zie onderstaande recensie), maar ik vond het eten niet zo lekker en mijn vriendin heeft van de vegetarische kaart een pasta gerecht gegeten waarvan de pasta verre van gaar was met Parmezaanse schuim (ik denk dat iedereen liever gewoon Parmezaanse kaas eet).
Wel fijn dat er een aparte vegetarische kaart is. De bediening is erg vriendelijk, zeker van de ploeg van het ontbijt.
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2012
2 dagen in het hotel verbleven, mooie lokatie. Prima service van een attente bediening. Eten heerlijk, vooral de visgerechten waren super. Ik kom er graag terug.